سوئد

وقت سفارت سوئد

وقت سفارت سوئد

آوات یک موسسه حقوقی است و اخیرا مشتری های ثابت نسبت به اخذ فوری وقت سفارت سوئد درخواست کمک کردند. آوات جهت پاسخ به مشتری ها و تکمیل سفارش های وقت سفارت سوئد، تیمی از کارشناسان حقوق بین الملل و عوامل مرتبط را تشکیل داده تا به مشتری های خود که قصد سفر به کشور سوئد را دارند، کمک کند.

در ادامه ی محتوا به کمک اطلاعاتی مختصر و ضروری انگیزه مسافران این کشور خوش نام آشنا می شویم. در پایان مباحث از اهمیت اخذ وقت سفارت صحبت می کنیم و به ویژگی های منحصر به فرد موسسه آوات، برترین مرکز اخذ وقت سفارت، اشاره می کنیم. چرا که گرفتن ویزا و وقت مصاحبه از سفارت های موجود در ایران پروسه مخصوص خود را دارد. و برای موفقیت در این پروسه باید تمام اصول مکاتبه و کارهای اداری لحاظ شود. آوات این خبر خوش را به گوش مسافران کشور سوئد می رساند و خود را ملزم به انجام کار های مشتری می داند و کوشش می کند وقت ارزشمند مشتری را حفظ کند، او را از پروسه ی پردردسر گرفتن وقت سفارت دور نگه دارد و مشتری از سفر خود لذت ببرد.

سوئد

در کشور سوئد 10 میلیون نفر زندگی می کنند که 2 میلیون نفر آن را افراد زیر 18 سال تشکیل می دهند. 85% از مردم در شهرها زندگی می کنند. سوئد کشوری است که فرهنگ های زیادی در خود گنجانده است و 15% از اهالی این کشور در سرزمین های دیگر متولد شده اند به طوری که از هر پنج کودک یک نفر نژاد خانوادگی اش به کشور های دیگر برمی گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر کلیک کنید.

شهر استکهلم یکی از بزرگترین شهرهای سوئد و پایتخت این کشور است. جمعیتی معادل 930/000 نفر در این شهر ساکن هستند. از دیگر شهر های مهم سوئد بندر گوته بورگ در جنوب غربی سوئد (جمعیت: 550/000هزار نفر) مالم و در جنوب سوئد(300/000 هزار نفر) را می توان نام برد.

کمتر از 3% از زمین های سوئد مربوط به شهر سازی است در حالی که 69% از آن را جنگل ها تشکیل می دهند. سوئد کشوری طولانی و حدود 1574 کیلومتر را از بالا به پایین تشکیل می دهد. از سه منطقه تشکیل می شود. جزیره ی گوتلند جنوب و Svealand Swealand بخش مرکزی و شمالی سوئد را تقسیم می کند.

نوآوری ها در این کشور

با هر ترازویی بخواهیم بسنجیم کشور سوئد یکی برترین کشورها از منظر خلاقیت و نوآوری است و اقتصادش وابسته به دیجیتال و کامپیوتر است. سوئدی ها در پذیرفتن تکنولوژی های جدید جزو اولین ها هستند. توسعه سیاسی و فکری در جامعه  سوئد یک محیط حاصل خیز برای اندیشه ها و ایده های جدید است.

این کشور نسبت به سایر ملت ها بیشتر سهم GDP را به بخش راه و جاده اختصاص داده است. نسل های مبتکر این کشور اختراع هایی داشته اند که دنیا را تغییر داده است؛ کمربند ایمنی سه نقطه، دستگاه تنظیم ضربان قلب، آچارلوله (آچارفرانسه) از اختراع های این کشور است. Spotify و Skype نیز از ابتکارات اخیر این کشور است.

با نگاه گذرایی که از پنجره زبان، حکومت، فرهنگ، محیط و مردم  به کشور زیبای سوئد داشتیم؛ از محسنات و زیبایی های این کشور توریست پسند آگاه شدیم. سوئد سالانه میزبان میهمان هایی از سراسرجهان است و پذیرای بیش از 13 میلیون توریست می شود.(آمار Eurostat 2015) کشور سوئد همچنین یکی از مقاصد تجاری و گردشگری و حتی تحصیلی بسیاری از ایرانی هاست. حتی به زبان فارسی به عنوان یکی از زبان های  پر مخاطب کشور سوئد اشاره شده است. عوامل ذکر شده حاکی از رفت و آمد قابل توجه ایرانی ها به کشور سوئد است.

اخذ ویزا

برای سفر به کشور های اروپایی مسافران ایرانی به ویزا نیاز دارند. کشور سوئد نیز یکی از این کشور هاست. صدور ویزا را سفارت سوئد در تهران بر عهده دارد، اما گرفتن ویزا چندان آسان نیست و مراحل و اصول خود را دارد، ابتدا باید برای مصاحبه با مسئولان ذی ربط آماده شد. گام دوم اخذ وقت سفارت سوئد است. گرفتن وقت سفارت اصلی ترین و مشکل ترین مرحله برای گرفتن ویزاست، به خصوص کشور سوئد که یکی از پرمخاطب ترین مقاصد توریست ها و تاجران است و سفارت سوئد در ایران مراجعان زیادی دارد. موسسه حقوقی آوات در اقدامی جالب تصمیم گرفته کار های مربوط به اخذ ویزای مسافران را انجام دهد. به مکاتبات خسته کننده و طولانی مشتریان پایان داده و تمام مسئولیت های اداری و مکاتبه ای اخذ وقت سفارت را به عهده گرفته است. بنابرین مشتری با خیالی راحت در روز مصاحبه در سفارت سوئد آماده می شود.

اخذ وقت سفارت سوئد

بسیاری از مسافران بخاطر دلایل مختلفی کار اخذ وقت سفارت سوئد را به آوات می سپارند. اولا وقت گرفتن برای مصاحبه  در یک سفارت کار ساده ای نیست و از دست هر کسی برنمی آید، افرادی هستند که بدلیل مشغله های کاری وقت آزاد ندارند و افراد زیادی هم هستند که در امر اخذ وقت سفارت حساسیت زیادی دارند و دوست دارند افراد متخصص و حرفه ای کار آن ها را انجام دهد.

یکی از مواردی که در اخذ وقت سفارت سوئد حساسیت زیادی ایجاد کرده است نوع ویزایی است که مسافر می گیرد. در این موارد مشورت با موسسه حقوقی آوات، مشکلات این دست ازافراد را آسان می کند. شما نیز می توانید کارهای مربوط به سفارت  خود را به آوات بسپارید و از سرویس های ویژه ی این موسسه استفاده کنید. آوات سعی می کند به تمام نیاز های مشتریان پاسخ گوید و وقت ارزشمند مشتری را حفظ کند . آوات، دقت و حرفه ای بودن را سر لوحه ای کار خود کرده است.

در این روزها به علت پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن زندگی بخصوص در شهرهای بزرگ مثل تهران، فراموشی و نداشتن تمرکز در کار های روزانه گریبان گیر غالب هم وطنان شده است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از فراموش کاری و نداشتن برنامه روزانه شکایت می کنید. لطفا پروسه ی اخذ وقت سفارت را به آوات بسپارید. پرسنل آوات سیستمی نگر هستند و به کیفیت و اعتبار موسسه ارزش می دهند. از آن جایی که گرفتن وقت سفارت بسیار حساس است کارشناسان ما برای انجام این کار مهم آموزش های ویژه ای دیده اند. و تمام فرایند اخذ وقت سفارت را رصد می کنند. تا سفارش های اخذ وقت سفارت را بدون هیچ کم و کاستی انجام دهند و رضایت مشتری را بدست آورند.

موسسه حقوقی آوات، در عین حرفه ای بودن و کار دقیق خود، مشتری مدار نیز می باشند. قیمت مناسبی که این موسسه برای خدمات خود در نظر گرفته است حیرت آور است. اغلب مشتری ها از قیمت های مناسب و کار بی نقص این موسسه ابراز رضایت و خرسندی می کنند. و بسیاری از این مشتری های بالقوه، مشتری ثابت این موسسه شده اند و از خدمات وکالت، اقامت و مهاجرت این موسسه نیز استفاده می کنند.

مدارک مورد نیاز وقت سفارت سوئد

  • پاسپورت متقاضی
  • دعوتنامه
  • تاریخ سفر

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای سوئد

  • پاسپورت
  • مدارک هویتی
  • سند ازدواج
  • عکس پاسپورتی
  • مدارک شغلی
  • تمکن مالی
  • سابقه بیمه
  • دعوتنامه معتبر از کشور سوئد

 مهاجرت به سوئد:

  1. تابعیت از طریق تولد در سوئد
  2. تبدیل اقامت به تابعیت در سوئد
  3. شرایط ویزای کار سوئد
  4. شرایط تحصیل در سوئد
  5. پناهندگی در سوئد

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید همه روزه از ساعات 9 الی 17با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما رابررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *