اوکراین, روش های اقامتی

بهترین راهکار برای گرفتن اقامت دائم اوکراین

اقامت دائم اوکراین

اقامت دائم و پاسپورت اوکراین یکی از خدمات ویژه سازمان مهاجرتی آوات برای متقاضیان دریافت پاسپورت اوکراین می باشد. در زمینه اقامت دائم اوکراین و دریافت پاسپورت اوکراین مقاله ای را آماده نموده ایم که می توانید در ادامه مطالعه نمایید. یکی از راه های مهاجرت به اروپا دریافت پاسپورت اوکراین می باشد که شما عزیزان می توانید با دریافت پاسپورت اوکراین به زندگی در کشورهای حوزه اتحادیه اروپا ادامه دهید و در هرجای اتحادیه کار و زندگی کنید.

اقامت دائم و پاسپورت اوکراین

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا و سایر کشورها زمانی که با موسسه تماس می‌گیرند در ابتدا عنوان می‌کنند که تمایل به اخذ پاسپورت کشور مد نظر خود را دارند. باید بگوییم که اخذ پاسپورت در همان ابتدای امر کار ساده‌ای نیست و حتی می‌توان گفت نشدنی است. چرا که در تمامی کشورها در ابتدا اقامت موقت اعطا می‌گردد و پس از مدتی اقامت موقت به اقامت دائم تبدیل گشته و در زمانی که فرد دارای اقامت دائم آن کشور است می‌تواند برای اخذ پاسپورت اقدام نماید.

اخذ اقامت اوکراین

در این بین اوکراین کشوری است که اخذ پاسپورت آن برای متقاضیان مهاجرت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و متقاضیان بسیاری دارد. در صورتی که بخواهیم روال عادی اخذ پاسپورت اوکراین را شرح دهیم این پروسه بدین‌صورت می‌باشد که در ابتدا فرد با استفاده از یکی از راه های اخذ اقامت اوکراین اقدام نموده و پس از گذشت پنج سال این اقامت به اقامت دائم تبدیل گشته و می‌توان برای اخذ پاسپورت اوکراین اقدام کرد.

راه‌های اخذ اقامت اوکراین می‌توان تحصیل در اوکراین، کار در اوکراین، ثبت شرکت در اوکراین و ازدواج در اوکراین را نام برد.

اما سازمان مهاجرتی آوات با توجه به اینکه سالیان زیادی است که در زمینه اخذ اقامت و مهاجرت به کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا و استرالیا به‌صورت کلی فعالیت می‌کند راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد که به‌صورت قانونی و با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان بتوانید اقامت دائم اوکراین و پس از آن پاسپورت اوکراین را دریافت کنید.

جهت هرگونه سؤال در زمینه اخذ اقامت و پاسپورت اوکراین هم‌اکنون با مشاوران ما در سازمان مهاجرتی آوات تماس حاصل نمایید تا شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی کنند.

از مزیت‌های اخذ اقامت دائم و پاسپورت اوکراین می‌تواند به یک سری موارد اشاره کرد:

  • به عضویت درآمدن کشور اوکراین در اتحادیه اروپا در آینده‌ای نزدیک
  • رفت‌وآمد به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شنگن بدون نیاز به ویزا با پاسپورت اوکراینی
  • کشوری مدرن و با هزینه‌ی زندگی و تحصیل بسیار پایین

راه‌هایی که در اوکراین می‌تواند به اخذ پاسپورت اوکراین منجر شود

  • ازدواج در اوکراین
  • قبول و سرپرستی یک فرزند اوکراینی
  • سرمایه گذاری در اوکراین

در این بین سرمایه گذاری در اوکراین بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت اوکراین در کمترین زمان می‌باشد.

جهت هرگونه سؤال در زمینه مهاجرت به اوکراین و اخذ اقامت دائم و اخذ پاسپورت اوکراین می‌توانید هم‌اکنون با مشاورین ما در سازمان مهاجرتی آوات تماس حاصل نمایید و جهت مشاوره حضوری در محل موسسه تنظیم وقت نمایید. و همین طور می توانید سوالات خود را درزیر همین مقاله مطرح نمایید و منتظر پاسخ خود باشید.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *