استرالیا, ثبت شرکت

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا یکی از راه های اقامت استرالیا می باشد. کشور استرالیا این سالها مورد توجه بسیاری از علاقمندان به مهاجرت بوده است شرایط به گونه ای شد که دولت استرالیا مجبور شد کمی شرایط را برای اخذ اقامت دائم سخت تر کند, اما با این وجود روش های مختلفی برای اخذ اقامت کشور استرالیا وجود دارد که می توان به بارز ترین آنها از طریق ویزای تحصیلی استرالیا, ویزای کاری استرالیا و اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در استرالیا اشاره نمود.

ثبت شرکت در استرالیا

افرادی که تنها قصد اقامت دائم استرالیا را در سر دارند بهتر است که گزینه ثبت شرکت در استرالیا را انتخاب نکنند و از روش های دیگر گرفتن اقامت استرالیا به اهداف خود برسند چرا که ثبت شرکت در استرالیا مناسب سرمایه گذارانی می باشد که می خواهند کسب و کاری جدید در این کشور راه اندازی نمایند.

آشنایی با اقتصاد استرالیا

برای ثبت شرکت در استرالیا باید متقاضیان در خصوص قوانین کسب و کار و شرایط اقتصاد و تجارت در این کشور اطلاعات کاملی بدست آورند. که طبق آن اطلاعات بتوانند برنامه ریزی دقیق تری برای به موفقیت رسیدن انجام دهند. لازم به ذکر می باشد که شما می توانید خودتان به شخصا به کشور استرالیا یک سفر کوتاه مدت از طریق ویزای توریستی استرالیا داشته باشید.

در آنجا با افراد و سرمایه گذاران خارجی که کب و کاری جدید راه اندازی کرده اند دیدار و گفتگو کنید و چگونگی رسیدن به موفقیت را با استفاده از تجربیات آنان بدست آورید.

ثبت شرکت در استرالیا

روش دیگر هم شما می توانید برای بدست آوردن اطلاعات لازم جهت ثبت شرکت در استرالیا از طریق وکلای متخصص ما مشاوره شوید و آنان با توجه به شرایط شما می توانند بگویند که این نوع فعالیت تجاری در استرالیا موفق خواهد شد یا خیر و یا اینکه این نوع کسب و کاری که می خواهید در استرالیا راه اندازی کنید مورد پسند مردم قرار خواهد گرفت و مردم برای آن بهایی پرداخت خواهند کرد و یا خیر!

پس برای رسیدن به جواب تمامی این سوالات می توانید با شماره های موسسه تماس گرفته و با کارشناسان ما مشاوره شوید و در صورت تمایل می توانید با تنظیم وقت قبلی به صورت حضوری با وکلای ثبت شرکت در استرالیا دیدار داشته باشید.

برای ثبت شرکت در استرالیا باید ابتدا ساختار تجاری خود را مشخص کنید.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌ گذاری

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌ گذاری، ساده‌ ترین راه مهاجرت به این کشور است. شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌ گذاری متفاوت است. ابتدا باید یک ویزای اقامتی 4 ماهه دریافت کرد. این ویزا بستگی به میزان سرمایه فرد متقاضی دارد. شرایط اخذ این نوع از ویزا به صورتی است که سن فرد باید از 55 سال کمتر بوده و گردش مالی در دو سال از چهار سال اخیر در این کشور حداقل به میزان 500 دلار استرالیا بوده و امکان اثبات کارفرمایی یا خویش‌ فرمایی در ایران برای دو سال مالی در سابقه فرد متقاضی وجود داشته باشد.

با داشتن این شرایط می‌توان برای دریافت این نوع از ویزا که با عنوان ویزای 88 نیز شهرت دارد در زمینه مهاجرت به استرالیا اقدام کرد. زمانی که ویزا برای شما صادر شد و مهاجرت به استرالیا داشتید باید برای راه‌ اندازی کار خود برنامه‌ ریزی کنید. شرط اینکه بتوانید برای خانواده خود نیز از این طریق اقامت دائم بگیرید داشتن حداقل 200 هزار دلار سرمایه استرالیا در کسب و کار و 2 سال سابقه فعالیت و 300 هزار دلار گردش مالی سالیانه است

ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

در بحث ویزای سرمایه گذاری، کشور استرالیا شرایط سختی را برای سرمایه گذاران متقاضی کشور استرالیا  فراهم آورده است. به همین دلیل ما در این مقاله بحث سرمایه گذاری را در کشور استرالیا به متقاضیان عزیز پیشنهاد نمی کنیم.

شرایط سرمایه گذاری

در سرمایه گذاری در کشور استرالیا: سن فرد متقاضی باید زیر 55 سال باشد، حداقل سه سال سابقه مدیریتی شرکتی داشته باشد. عدم وابستگی به جزء همسر داشته باشد. تمکن مالی برای هزینه های زندگی تا یک سال به مبلغ (1200000 دلار) و تمکن مالی برای سرمایه گذاری مبلغی حدود (800000 دلار) و کسب مدرک حداقل آیلتس 5 برای سرمایه گذاری مورد نیاز است.

شرایط سنی

البته برای ثبت شرکت در کشور استرالیا نیز فرد متقاضی باید زیر 55 سال داشته باشد. تمکن مالی فرد متقاضی ثبت شرکت در کشور استرالیا باید 500/000 دلار باشد و فرد متقاضی باید دعوت نامه یا حمایت نامه از منطقه یا ایالات کشور استرالیا را داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به استرالیا به مقاله ی  آیا مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری ممکن است؟  مراجعه کنید.

انواع ثبت شرکت در استرالیا

1

ثبت شرکت در استرالیا با مسئولیت محدود

2

ثبت شرکت در استرالیا به صورت سهامی عام

3

ثبت شرکت در استرالیا به صورت سهامی خاص

4

ثبت شرکت در استرالیا از طریق تاسیس شعبه

که رایج ترین نوع ساختار شرکتی گزینه ثبت شرکت در استرالیا با مسئولیت محدود می باشد که برای کسب و کار های کوچک می باشد و بسیار پر طرفدار در بین سرمایه گذاران خارجی می باشد چرا که قوانین سختگیرانه های نداشته و آسان ترین نوع ساختار نهاد های شرکتی به حساب می آید اگرچه مدیران این شرکت ها مسئولیت محدود دارند اما اگر طبق قوانین کلاهبرداری, سهل انگاری انجام شود مسئولیت کامل آن به عهده مدیران می باشد, میزان مسئولیت هر یک از سهامداران با توجه به میزان سهام آنان مشخص می شود.

شرکت های سهامی خاص و عام

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا

برای تاسیس شرکت های سهامی خاص و سهامی عام باید در خواست خود را به کمسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری  ارسال نمایید, اصولا این شرکت ها مخصوص کسب و کارهای بزرگ می باشد. برای شرکت های سهامی عام باید حداقل سه مدیر و یک بازرس وجود داشته باشد و تشکیل هئیت مدیره نیز در این شرکت ها یکی از الزامات می باشد.

در شرکت های سهامی خاص یک مدیر و یک بازرس کفایت می کند. توجه داشته باشید در شرکت های سهامی عام باید دو نفر از مدیران و همان یک نفر بازرس مقیم کشور استرالیا باشند و این نکته جزء الزامات ثبت شرکت در استرالیا به روش سهامی عام می باشد.

تاسیس شعبه

تاسیس شعبه شرکت های خارجی در استرالیا به این صورت است که زمانی که فردی در کشور خود و یا در کشوری دیگر شرکتی به ثبت رسانده باشد. قصد منحل کردن آن را نداشته باشد اما تمایل به توسعه فعالیت شرکت در کشوری مانند استرالیا باشد می تواند از طریق تاسیس شعبه به این امر دست یابد.

قوانین تاسیس شعبه

توجه داشته باشید که تاسیس شعبه قوانین خاص خود را دارد یکی از این قوانین این می باشد که شرکت مادر به صورت کامل بر روی شرکت شعبه کنترل دارد و شرکت شعبه اگر قراردادی بخواهد ببندد. طرف قرارداد شرکت مادر می باشد نه شرکت شعبه  و در واقع شرکت شعبه مستقل از شرکت مادر نبوده و اختیارات کامل ندارد و هر کاری که انجام دهد اعم از عقد قرارداد, خرید, فروش محصولات و.. باید زیر نظر شرک مادر بوده باشد.

شرایط تاسیس شعبه

برای تاسیس شعبه در استرالیا باید درخواست خود را به صورت رسمی به ASIC ارسال نمایید و در صورت موافقت باید نام شرکت را به لاتین تایید شود و بعد از تایید آن باید تمام مدارکی که نشان دهد شرکت مادر یک شرکت ثبت شده است و نوع فعالیت چه می باشد نیز ارسال گردد.

شروط  لازم جهت ثبت شرکت در استرالیا

برای ثبت شرکت در استرالیا باید یک سری شرایطی را داشته باشید تا در این امر به موفقیت برسید. یکی از شروط که بسیار مهم می باشد این است که شما باید در کشور خود دارای کسب و کاری موفق بوده باشید. به صورت ساده تر می توان گفت شما فقط می توانید کسب و کاری که در کشور خود دارید. را در استرالیا راه اندازی کنید. اجازه ایجاد کسب و کاری که در آن تجربه ندارید در کشور استرالیا امکان پذیر نمی باشد.

متقاضی باید مدارکی را جهت ثبت شرکت در استرالیا مبنی بر  اینکه در کشور خود موفق بوده است را باید به اداره مهاجرت استرالیا ارائه دهد این مدارک شامل صورت حساب مالی آخرین سال فعالیت شرکت متقاضی, پروانه کسب و پروانه تاسیس و مدارکی اعم از تغییرات شرکت ها و طرح توجیهی اقتصادی  باید به اداره مهاجرت استرالیا تحویل دهد.

یک نکته

نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که شما لازم نیست ثابت کنید که شرکت و کسب و کار شما در مبدا سود دهی داشته است. بلکه شما باید بتوانید با این مدارک, اداره مهاجرت استرالیا را به گونه ای متقاعد سازید که بازده نسبی در کار شما می باشد.

زمانی که موارد بالا را انجام دادید باید به اداره مهاجرت شغلی را که در آن تجربه و سابقه دارید معرفی کنید. که طبق آن بعد از آنکه  انجام شد آن شغل را در شرکت ادامه دهد و تحد عنوان آن شغل فعالیت تجاری خود را توسعه بخشد. البته کمی شرایط سخت است چرا که باید متقاضی ثابت کند مدرک تحصیلی مرتبط با آن شغل را دارد.

شرایط شغلی

بعد از آن باید متقاضی اداره مهاجرت استرالیا را قانع کند که این شغلی که در کشور مبدا داشته است. چه فایده ای در پیشبرد اهداف شرکت در استرالیا خواهد داشت و چه کمکی به آن خواهد کرد.

بعد از انجام تمام مراحل و موافقت اداره مهاجرت با توجه به انتخاب شغل برای متقاضی ویزا صادر می شود. برخی از شغل های مورد نیاز در استرالیا را اگر متقاضی درخواست دهد می تواند ویزای 4 ساله دریافت کند. در غیر این صورت برای اکثر شغل ها ویزای دو ساله صادر می شود. که در انتهای این دو سال با توجه به شرایطی که قبلتر خدمتتان عرض کردیم. متقاضی می تواند اقامت دائم استرالیا را دریافت نماید.

مالیات ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا

پرداخت مالیات های شرکتی در تمام دنیا و در تمام کشورها جزئی از  قوانین شرکت ها و دولت ها محسوب می شود. نرخ این مالیات ها با توجه به شرایط کشور و کشور انتخابی متفاوت می باشد. در برخی از کشورها مالیات های کلان از شرکت ها دریافت می شود. در برخی دیگر خیلی پایین از درآمد شرکت اخذ می نمایند و این بستگی به کشور مورد نظر شما خواهد داشت.

پرداخت مالیات

در کشور استرالیا هم نیز قوانینی که طبق آن برای شرکت ها, زمانی که گردش مالی سالانه آنها 75 هزاردلار  برسد. شرکت ثبت شده در استرالیا باید برای پرداخت مالیات ثبت نام کند. قوانین مالیات کشور استرالیا برای شرکت های شخصی به این صورت است که شرکت شخصی می تواند مالیات را به صاحب خود پرداخت کند.

نرخ مالیات بر درآمد و مالیات بر سود سهام برای شرکت ها 30 درصد می باشد. در خصوص کارمندانی که واجد شرایط می باشند (مدیران) این نرخ 9 درصد از درآمد آنان می باشد.

زمانی که می خواهید کار را انجام دهید باید توجه داشته باشید. در کشور استرالیا شرکت ها موظف به اخذ شماره شناسایی می باشند. برای هر شرکت ثبت شده در استرالیا یک شماره شناسایی نه رقمی صادر می شود که این شماره باید در تمام اسناد. چک ها, سربرگ های شرکت. اطلاعیه های رسمی شرکت و فاکتورهای شرکت درج گردد.

طبق قوانین کشور استرالیا برخی از افراد نمی توانند بیزنسی در کشور استرالیا راه اندازی کنند. این افراد شامل افراد ورشکسته, افرادی که بخاطر ارتکاب به جرمی به مدت 5 سال از مدیریت شرکت منع گردیده باشند. افرادی که نوع خاصی از جرایم را در قانون مرتکب شده باشند. افرادی که برخی از جرایم شرکتی را طبق فوانین مرتکب شده باشند. نمی توانند در کشور استرالیا کسب و کاری راه اندازی نمایند.

ویزای 457 استرالیا

این نوع ویزا برای افرادی می باشد که در بیزنس های خاصی مشغول به فعالیت می باشند. مانند: بیزنس های استرالیایی, نمایندگی های شرکت های خارجی, مدیران و کارمندان تجارت. شرط اصلی اخذ این ویزا داشتن اسپانسر می باشد.

شما با اخذ این ویزا می توانید به مدت 4 سال اقامت استرالیا را کسب کنید. این روش به عنوان یکی از بهترین روش های اخذ اقامت دائم استرالیا می باشد.

حداقل درآمد

یک سری نکاتی برای دریافت این ویزا وجود دارد که طبق آن فرد متقاضی باید حداقل 53 هزار دلار درآمد داشته باشد. که حداقل درآمد یک فرد استرالیایی به حساب می آید, ارزشیابی توانایی متقاضی نیز نکته دیگری است که حائز اهمیت می باشد. متقاضی باید بیمه باشد و سقف این بیمه متناسب با بیمه خدمات درمانی در استرالیا نیز باشد.

اسپانسری که شما را دعوت به همکاری می کند، باید قبل از این کار تمام تلاش خود را جهت استخدام نیروی استرالیایی انجام داده باشد. باید این موضوع را اثبات کند که موفق به استخدام و همکاری با افراد استرالیایی نشده است، تا بتواند مجوز لازم برای همکاری با افراد خارجی را دریافت نماید.

مدرک زبان

نکته مهمی که در خصوص اخذ این ویزا حائز اهمیت می باشد این است که متقاضیان باید حتما مدرک زبان آیلتس را داشته باشند تا بتوانند با دریافت این ویزا برای اقامت این کشور اقدام کنند, باید توجه داشته باشید که برخی از مشاغل باعث رد ویزای شما خواهد شد مانند کسب و کار های خانوادگی و خویشاوندی, که مثلا اقوام مقیم در استرالیا که کسب و کاری دارند از اقوام خود دعوت به همکاری می کنند که این موضوع اصلا مورد قبول اداره مهاجرت استرالیا نمی باشد و ویزا برای این افراد صادر نمی گردد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

 

1.برای ثبت شرکت در استرالیا داشتن وکیلی الزامی است؟

  • داشتن وکیل در هر مرحله به شما کمک می کند تا کارهای خود را در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچگونه مشکلی پیش ببرید.

2.بهترین شهرهای  استرالیا برای مهاجرت کاری کدام اند؟

  • اکنون استرالیا به دنبال سیاست تمرکززدایی از شهرهای بزرگ خود است. بنابراین شهرهای کم جمعیت شانس بهتری برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق دریافت ویزای 187ایجاد می‌کنند. بهتر است که بدانید مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم. زمانی که دارای سابقه کاری در استرالیا باشید، دست‌یافتنی تر است.

3.حداقل سرمایه‌ی لازم برای سرمایه گذاری در استرالیا چه میزان است؟

  • در روش های مختلف سرمایه گذاری, سرمایه‌‌ی اولیه متفاوت است.

4.برای اخذ ویزای سرمایه­ گذاری استرالیا چه شرایطی باید داشته باشیم؟

  • فرد متقاضی ویزای سرمایه ­گذاری باید دارای شرایط زیر باشد:موفق به یافتن یک حامی مالی در استرالیا و دریافت دعوت نامه از سوی وی/داشتن سابقه سرمایه ­گذاری و یا سابقه کسب و کار/برخورداری از تمکن مالی مناسب

5.شرط دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا چیست؟

  • برای دریافت ویزای کارآفرینی شما باید دارای جداقل 800 هزار دلار استرالیا  سرمایه منقول و غیر منقول باشید که قابلیت انتقال به کشور استرالیا  را داشته باشد.

6.امکان دریافت وام برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک وجود دارد؟

  • سرمایه گذار خارجی می تواند برای دریافت وام اقدام کند. اما باید بدانید که دریافت وام برای یک خارجی کار راحتی نخواهد بود.

7.ویزای 188 چیست و چه مدت اعتبار دارد؟

  • برای اقامت موقت در استرالیا آن هم از طریق ویزای سرمایه گذاری باید حتما ویزای 188 استرالیا را دریافت نمایید. که مدت زمان این ویزا 4 سال می باشد و به سه دسته ی 1) ویزای کار آفرینی  2) ویزای سرمایه گذاری معمولی   3) ویزای سرمایه گذاری ویژه تقسیم می شود.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *