تحصیلی, سنگاپور

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

سازمان مهاجرتی آوات، سعی بر این دارد در این مقاله در ارتباط با موضوع مهاجرت به سنگاپور، اقامت و تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور، اطلاعاتی را در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار دهد و امیدوار است که پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در زمینه شرایط تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور باشد.

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

شرایط و قوانین تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور در سال 2022 میلادی، بحث این مقاله می باشد. داشتن اطلاعات در خصوص تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور برای متقاضیان مهاجرت به سنگاپور، بسیار مهم می باشد.

بررسی موقعیت جغرافیایی و اقتصادی سنگاپور از دید سازمان مهاجرتی آوات

کشور سنگاپور یکی از کشور های جمهوری خواه می باشد. کشور سنگاپور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و در شمال خط استوا قرار دارد و یکی دیگر از کشورهای آسیایی می باشد. کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی قاره ی آسیا به حساب می آید. سنگاپور در جنوب شبه جزیره ی مالایا قرار دارد. پایتخت و قلب کشور سنگاپور شهر سنگاپور می باشد. یکی از بزرگترین شهرهای کشور سنگاپور، شهر سنگاپور می باشد. زبان اصلی و رسمی کشور سنگاپور، انگلیسی، ماندارین، تامیل مالایی می باشد.

روش های مها جرت به سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور از روش ها ی مختلفی امکان پذیر می باشد، که شامل:

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنگاپور، مهاجرت از طریق تحصیل در سنگاپور،اقامت در سنگاپور

مهاجرت از طریق ازدواج در سنگاپور، مهاجرت از طریق کار در سنگاپور ، مهاجرت از طریق توریست در سنگاپور

کشور سنگاپور در سال های اخیر از نظر امکانات آموزشی یکی از کشور های بروز دنیا می باشد. مردمان زیادی از سراسر جهان، خواهان تحصیل در سنگاپور می باشند. برای متقاضیان تحصیلی در سنگاپور، ویزای تحصیلی سنگاپور صادر می شود.

مدت زمان اعتبار ویزای دانشجویی سنگاپور، به مدت یک سال می باشد، اما لازم به ذکر می باشد امکان تمدید این ویزا تا پایان تحصیل برای متقاضیان در سنگاپور وجود دارد. برای مهاجرت تحصیلی دندانپزشکی در سنگاپور، متقاضی باید دارای مدرک پیش دانشگاهی اخذ شده در کالج های معتبر این کشور باشد.

لازم به ذکر می باشد برای اخذ این مدرک معتبر جهانی باید به کشور های بریتانیا، مالزی و سنگاپور به مدت 2 سال مهاجرت صورت گیرد تا موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی مورد تایید کشور سنگاپور باشد.

تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی

تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی در سنگاپور، به زبان انگلیسی صورت می گیرد. مدرک دانشگاهی سنگاپور مورد تایید بسیاری از کشور های بزرگ جهانی می باشد. تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور، دارای شرایط خاصی می باشد منالجمله: کسب معدل عالی، کسب نمره ی قبولی در درس شیمی، کسب نمره ی قبولی در درس زیست شناسی، کسب نمره ی قبولی در درس فیزیک و در دست داشتن مدرک پیش دانشگاهی تایید شده توسط دانشگاه های سنگاپور، اشاره کرد. برای تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور، متقاضی باید تسلط کاملی به زبان انگلیسی داشته باشد در غیر این صورت برای پذیرش در دانشگاه های سنگاپور جهت تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور با مشکل مواجه می شود.

تنها دانشگاه مورد معتبر از سوی کشور ایران دانشگاه ملی سنگاپور می باشد. هزینه های تحصیلی و هزینه زندگی در سنگاپور، بسیار بالا می باشد، اما اعتبار مدرک دانشگاهی کشور سنگاپور با مقدار شهریه دانشگاهی این کشور برابری می کند. برای ورود به دانشگاه های سنگاپور جهت تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور، مدرک زبان آیلس و تافل لازم است و بدون داشتن این مدرک فرد متقاضی به هیچ عنوان نمی تواند پذیرش دانشگاه سنگاپور جهت تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور را کسب نماید. قبل از اخذ پذیرش در دانشگاه های سنگاپور و به هنگام ورود به سنگاپور، فرد باید دارای بیمه ی درمانی بین المللی باشد.

شهریه دانشگاه های تحصیلی دندانپزشکی در سنگاپور، به ۳۵ هزار دلار سالیانه می رسد.

هزینه زندگی در کشور سنگاپور

هزینه زندگی در سنگاپور برای فرد دانشجو در سال حدود ۳۷۰۰۰ دلار می باشد. دانشجویانی که در کشور سنگاپور به تحصیل در پزشکی و دندانپزشکی مشغول هستند، از مزایای ویژه ای از سوی کشور سنگاپور برخوردار می شوند.

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور، مستلزم 2 سال تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی در این کشور و اخذ مدرک پیش دانشگاهی معتبر جهانی می باشد. اولویت پذیرش تحصیلی دندانپزشکی در سنگاپور با افرادی می باشد که مدرک لیسانس معتبر جهانی خود را کسب کرده اند. حداقل طول دوره ی تحصیلی دندانپزشکی در سنگاپور،4 سال می باشد.

چگونگی و مراحل پذیرش تحصیلی دندانپزشکی در سنگاپور

ارسال آنلاین و اینترنتی در خواست پذیرش به دانشگاه مورد نظر در کشور سنگاپور

ارسال تمامی مدارک لازم و رزومه تحصیلی خود به دانشگاه سنگاپور

شرایط ورود به دانشگاه های کشور سنگاپور بسیار متفاوت و متغیر می باشد و هر دانشگاه بر اساس قانون پذیرش دانشجو اقدام به جذب می نماید. بعضی از دانشگاه های کشور سنگاپور اقدام به پذیرش تحصیلی دانشجو با آزمون ورودی می کنند و هر متقاضی که در رشته ی مورد نظر بالاترین نمره را کسب نماید، به دانشگاه ورود پیدا می کند.

مدارک لازم جهت پذیرش تحصیلی دندانپزشکی

مدارک و اسناد لازم جهت پذیرش تحصیلی دندانپزشکی در سنگاپور

  • در اختیار داشتن مدرک زبان معتبر آیلس یا تافل
  • در اختیار داشتن مدرک پیش دانشگاهی معتبر جهانی
  • ارسال اصل و کپی برابر اصل تمامی مدارک تحصیلی
  • در اختیار داشتن تمامی ریز نمرات
  • ارسال اصل و کپی برابر اصل پذیرش دانشگاهی
  • ارسال اصل و کپی برابر اصل گواهی اشتغال به تحصیل
  • اصل و کپی برابر اصل از تمامی صفحات شناسنامه و کارت شناسایی
  • اصل و کپی برابر اصل پاسپورت
  • ارائه عکس

البته لازم به ذکر می باشد که تمامی مدارک ذکر شده باید به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی باشد.

اسامی دانشگاه های معتبر جهانی کشور سنگاپور

برترین دانشگاه در کشور سنگاپور مربوط به دانشگاه ملی سنگاپور می باشد که رتبه ی ۱۲ در جهان را کسب کرده است .

دانشگاه برتر در کشور سنگاپور

  • دانشگاه معروف و معتبر نانیا ننگ
  • دانشگاه معتبر پلی تکنیک
  • دانشگاه معتبر هنر
  • دانشگاه معتبر مدیریت سنگاپور
  • دانشگاه معتبر فناوری سنگاپور
  • دانشگاه معتبر کارآفرین

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *