خرید ملک, فرانسه

شرایط خرید ملک فرانسه و اخذ اقامت

خرید ملک فرانسه

اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک یکی از راه‌های است که در بین متقاضیان مهاجرت به اروپا محبوبیت بسیاری دارد. فرانسه کشوری است که از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده و در بین افرادی که به خارج از کشور و اروپا مهاجرت کرده‌اند، درصد عظیمی از این افراد کشور فرانسه را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند. در این بین خرید ملک فرانسه راهی است مناسب که با توجه به اینکه منجر به اخذ اقامت برای تمام اعضای خانواده می‌شود. می‌توان به این راه به عنوان یک راه فوق‌العاده برای مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت فرانسه اشاره کرد.

با توجه به اطلاعاتی که موجود است روش های سرمایه گذاری بسیار متنوع هستند. ولی همه آن ها به اخذ اقامت فرانسه منجر نخواهند شد. به همین روی در موسسات و بین مردم باب شده است که معتقدند اقامت فرانسه از طریق خرید ملک راه موثری خواهد بود. در ابتدا باید به چند سوال در باب خرید ملک پاسخ داده شود که دراین مورد سوالاتی همچون: قیمت ملک؟ شرایط خاصی برای خرید ملک؟

مزایای خرید ملک در فرانسه

در بین کشورهای اروپایی فرانسه کشوری است که با خرید ملک به مهاجرین از همان ابتدا اقامت اعطا می‌نماید و متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک در صورتی که ملکی به ارزش حداقل 70 هزار یورو خریداری کنند می‌توانند برای خود و همسر و فرزندان زیر 18 سالشان جهت اخذ کارت اقامت اقدام نمایند.

از مزیت‌های خرید ملک در فرانسه می‌توان به اخذ اقامت فرانسه، امکان تحصیل در فرانسه به خصوص تحصیل رایگان برای متقاضی و فرزندان، امکان تردد آزاد در کشورهای عضو شنگن، عدم نیاز به حضور در خاک فرانسه، سرمایه‌گذاری مطمئن، امکان فروش بسیار آسان و … اشاره کرد.

سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در فرانسه

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است فرانسه در صورتی از طریق خرید ملک اقدام به اعطای اقامت می‌کند که ارزش ملک خریداری شده حداقل 70 هزار یورو باشد و به ازای هر نفر که تقاضای اقامت فرانسه با خرید ملک را دارند فضایی به متراژ 16 متر مربع در نظر گرفته شده باشد.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین خرید ملک فرانسه با سایر کشورهایی که پروسه خرید ملک را تبلیغ می‌کنند داشته باشیم باید عنوان کنیم که فرانسه مزیت‌های بسیاری دارد. به عنوان مثال در سایر کشورهایی که از طریق خرید ملک اقامت اعطا می‌نمایند هزینه‌هایی که دولت برای ارزش ملک در نظر گرفته است بسیار بالاتر از فرانسه می‌باشد، مثلاً در اسپانیا و پرتغال حداقل 500 هزار یورو، در یونان حداقل 250 هزار یورو و در قبرس حداقل 300 هزار یورو می‌باشد.

از طرفی مواردی که به عنوان مثال اشاره شد، کشورهای معتبرتری از فرانسه نیستند، بلکه هم‌سطح و در مواردی پایین‌تر از سطح فرانسه قرار دارند.

اجازه کار بعد از اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

نکته‌ی حائز اهمیتی که باید به آن اشاره کرد این است؛ با خرید ملک در فرانسه اجازه کار تحت نظر یک کارفرما را ندارید. یعنی نمی‌توانید؛ به عنوان کارمند استخدام شوید اما می‌توانید خود کارفرما باشید و اشتغال‌زایی کنید مثلاً شرکتی ثبت کنید و با آن بیزنس کنید و یا اینکه یک بنگاه اقتصادی راه‌اندازی کنید.

عمده‌ی هزینه‌ای که در اروپا بالاخص در فرانسه هزینه‌های ماهانه را بالا می‌برد هزینه اجاره خانه است. در صورتی که فردی خانه‌ای داشته باشد و مجبور به پرداخت اجاره نباشد هزینه‌های دیگر زندگی را می‌تواند به راحتی مدیریت کند. چرا که هزینه‌های خورد و خوراک و پوشاک هزینه‌ی چندانی ندارد.

خرید ملک تجاری و اقامت فرانسه

برای راه اندازی این مسیر درابتدا باید به صورت حتم یک ملک تجاری خریداری فرمایید. سهام داران و مالکان این ملک می توانند از وامی تا 65 درصد قیمت ملک مورد نظر اقدام نمایند.

قابل ذکر است؛ که امکان خرید ملک توسط مدیران، سهامدارن و مدیران شرکت امکان پذیر است. بعد از اخذ وام می توانند به راه اندازی ملک تجاری بپردازند. جالب اینجاست که تمام دست اندرکاران در انجام این روند به همراه خانواده خود اقامت 7 ساله فرانسه را بدست آورند. بعد از یادگیری زبان فرانسه به همراه پاسپورت به اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل کنند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *