اسپانیا, تحصیلی

ویزای تحصیلی اسپانیا

ویزای تحصیلی اسپانیا

ویزای تحصیلی اسپانیا یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا ست. صمیمت و گرمی فرهنگ لاتین، زبان فوق العاده دلنشین و زیبای اسپانیایی در کنار دنیایی از رنگ و آرامش همواره اکثریت مردم جهان را مجذوب کشوراسپانیا کرده است. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چرا اسپانیا در کنار جذابیت های فرهنگی و اجتماعی خود، به یکی از مقاصد ایده آل برای دانش آموزان و دانشجویان سراسر جهان بدل شده است.

مادرید، بارسلونا، ماربلا تمامی این اسامی شما را به یاد یک زندگی پرطراوت با آب و هوایی استوایی، طبیعتی استثنایی و …. می اندازند، اما در کنار تمامی این مزیت ها، این هزینه پایین زندگی و ویزای تحصیلی اسپانیا می باشد که این پکیج را برای یک دانشجو کامل می سازد.

همین طور ویزای تحصیلی اسپانیا به عنوان یکی از مقاصد اصلی دانشجویان به دلیل تنوع انتخاب در زبان تحصیل می باشد. کما اینکه گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی اسپانیا به دو زبان انگلیسی واسپانیایی در بیشتر رشته های دانشگاهی امکان پذیر است.

شهرهای دانشگاهی و دانشگاه ها

تنها بارسلونا و مادرید شهرهای موجود در اسپانیا نیستند، گرچه این دو شهر با توجه به تنوع بی نهایت فاکتورهای فرهنگی، تاریخی و آموزشی در کنار امکانات تفریحی همچنین دارای دانشگاه های مطرح بین المللی می باشند، اما جالب است بدانید تعداد کثیری از دانشگاه های مطرح دنیا که در حقیقت اعتبار آکادمیک کشوراسپانیا محسوب می شوند و در رشته های مختلف و متعدد جزو برترین های اروپا می باشند، در اقصی نقاط کشوراسپانیا در شهرهای مختلف و زیبایاسپانیا پراکنده شده اند.

شهر هایی از قبیل مالاگا، والنسیا، سالامانکا، گرانادا، بیلبائو، ساراگوسا، سانتاگو دِکامپوستلا از جمله شهر هایی هستند که دانشگاه ها و مراکز آموزشی بسیار باکیفیت و معتبری را در دل خود جای داده اند. به عنوان مثال: شهر سالامانکا دارای یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان با قدمت ۸۰۰ سال می باشد.

دانشگاه های پیشرو با بالاترین ارقام دانشجویان بین المللی از جمله دانشگاه های Universidad de Navarra, Universitat Politècnica de Catalunya, and Universitat Pompeu Fabra (UPF).

اسپانیا در شاخه های حقوق و علوم انسانی جزو کشورهای پیشرو در زمینه تحصیلات دانشگاهی می باشد و صد البته مدارکی که در دانشگاه های اسپانیا در پایان دوره اعطا می گردند، در تمام دنیا قابل ارائه و قابل قبول می باشند.

 شرایط لازم برای گرفتن پذیرش دانشگاه دراسپانیا

دانشجویانی که مقیم اروپا هستند و علاقه مند به گرفتن ویزای تحصیلی اسپانیا، شرایط خود را از طریق SNUDE در ماه اپریل بررسی می کنند، اما دانشجویانی که از خارج از اتحادیه اروپا اقدام به گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی اسپانیا می نمایند، بسته به مقطع تحصیلی مورد نظر خود می بایست آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در کشور خود را در دست داشته و آن را به تایید سفارت اسپانیا در کشور مطبوع خود برسانند. در ادامه سفارت اسپانیا مدرک شما به تاییدیه Volante Accreditation  می رساند، که از این مرحله بع بعد آخرین مدرک تحصیلی شما قابل ارائه به تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشوراسپانیا می باشد. جزییات اخذ پذیرش اسپانیا و نحوه ی اقدام را از تیم مشاوره ی موسسه مهاجرتی آوات جویا شوید.

 مدارک لازم برای گرفتن ویزای تحصیلی اسپانیا

  • پذیرش مقطوع دانشگاهاسپانیایی
  • پاسپورت معتبر با مدت زمان اعتبار به اندازه ی دوره تحصیل
  • فرم تکمیل شده ی تقاضای ویزا (توصیه می شود توسط وکیل پر شود).
  • عکس
  • گواهینامه خودرو ( در صورت وجود )
  • شناسنامه
  • بیمه اقامتی
  • پرینت بانکی مستند به ارزش معادل هزینه تحصیل و زندگی دراسپانیا در یک سال

 تحصیل دراسپانیا به زبان انگلیسی

دولتاسپانیا برای جذب دانشجویان و ارتقا کیفیت تحصیلات در این کشور از اساتید بین المللی انگلیسی زبان و متد انگلیسی برای تحصیل انواع رشته ها بهره برده است. کما اینکه شما می توانید در اسپاینا به زبان انگلیسی به راحتی به ادامه تحصیل بپردازید. اگر شما به زبان زیبا و شیوایاسپانیایی علاقه مندید، می توانید با گذراندن دوره های زبان اسپانیایی چه در کشور خود چه دراسپانیا، خود را آماده حضور در دانشگاه نمایید.

 اجازه کار به عنوان دانشجو دراسپانیا

به عنوان یک دانشجو شما اجازه کار پاره وقت را دارید مادامی که در حال تحصیل در اسپانبا هستید. این زمان می تواند به ۳ ماه کار به صورت تمام وقت به مانند: شرایط ویزای کاری اسپانیا تبدیل شود که البته در صورتی که با تحصیل شما در دانشگاه تداخل نداشته باشد.

مردم اسپانیا برخورد گرمی با دانشجویان خارجی دارند

مردم اسپانیا به مهمان نوازی و صمیمیت معروف هستند، آن ها از اینکه با شما به عنوان یک غریبه و یک خارجی ارتباط برقرار کنند لذت می برند و این امر سبب می شود دانشجویان در تمامی طول دوره خود حس مثبت و پذیرفته شده ای دراسپانیا داشته باشند.

گرچه ورود به همچین محیط دوستانه ای نیازمند آمادگی های پیش از ورود می باشد، مخصوصاً اگر شما از کشوری بهاسپانیا می آیید که نیازمند ویزا برای ورود و اقامت هستید.

تاریخ و فرهنگ

اسپاینا کشوری است مملو از نشانه ها و موارد فرهنگی و تاریخی، مقاصد بسیار زیبایی همچون:

The Alhambra and Generalife Gardens, Granada

Barcelona’s Sagrada Familia and Gaudi Sites

The Great Mosque of Cordoba (Mezquita)

The Prado and Paseo del Artes, Madrid

San Lorenzo de El Escorial

Guggenheim Museum, Bilbao

Seville Cathedral and Alcazar

Santiago de Compostela Cathedral

Plaza Mayor, Madrid

Ciudad de las Artes y las Ciencias, Valencia

Costa del Sol Beaches

La Rambla, Barcelona

Toledo’s Old City

The White Towns of Andalucía

El Teide, Tenerife

از مقاصد بی بدیل کشوراسپانیا می باشند که هر انسانی مجذوب زیبایی و غنای فرهنگی خود می سازند.

اخلاق شادی وپایکوبی

اخلاق و معاب اسپانیایی به Fiesta Attitudeمشهور است. به معنای جشن و سرور، فستیوال های متعددی در طی سال دراسپانیا برگزار می گردد، که زندگی را هم برای ساکنین و هم برای دانشجویان و توریست های خارجی شیرین تر و باطراوت تر می نماید، اما این به آن معنی نیست که مردم اسپانیا، انسان های سخت کوش و پرتلاشی نیستند.

پس از آشنایی با این طراوت جشن و سرور، به آشپزی و غذاهای بسیار خوشمزه و کم نظیراسپانیایی می رسید که البته به عنوان یک دانشجوی خارجی برای شما تجربه ای بسیار دلنشین و فراموش نشدنی خواهد بود.

شما می توانید با رزرو یک پرواز که اکثرا دارای قیمت بسیار پایینی نیز هستند، به تمامی نقاط زیبایاسپانیا اعم از شهرها، سواحل و جزیره های زیبای این کشور سفر کنید و به عنوان یک دانشجوی در حال تحصیل دراسپانیا از تجربه لذت در این سفرها بهره مند شوید که صد البته بسیار مقرون به صرفه نیز خواهند بود. یکی از معدود کشورهایی که در یک زمان می توانید در شمال آن به اسکی و در جنوب آن به موج سواری بپردازید!

تجربه یادگیری دومین زبان رایج دنیا

اسپانیایی دومین زبان رایج در دنیاست و همچنین پس از انگلیسی پرطرفدارترین، یادگیری این زبان علاوه بر زیبایی ها و جذابیت های فراوانی که داراست، درهای بسیار زیادی را به روی شما در آینده کاریتان باز می کند و این امکان را فراهم می آورد که بتوانید به زندگی و کار در بیش از ۳۰ کشور مختلف و البته اسپانیایی زبان بیندیشید.

برای برداشتن قدم های مطمئن در راه رسیدن به دانشگاه های اسپانیا در کنار شما هستیم و مفتخریم که بتوانیم شما را به رویایتان که همانا ویزای تحصیلی اسپانیا می باشد، برسانیم.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانیدفرم ارزیابی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *