انگلستان, کشورها

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان برای اکثر مردم به‌عنوان یک هدف مهم می‌باشد چرا که با مهاجرت به انگلیس می‌توانند به اهدافی همچون تحصیل مناسب، یافتن شغلی با درآمد بالا، زندگی در سطح بالا و… دست یابند امروزه افرادی که درصدد مهاجرت به کشوری می‌باشند، کشوری را مناسب برای خود انتخاب می‌کنند که از همه لحاظ و در تمام زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، رفاهی، تحصیلی در رتبه بالایی قرار داشته باشد تا بتوانند در آن کشور زندگی مناسبی را برای خود بسازند،

بی‌شک یکی از این کشورها انگلیس می‌باشد و به همین خاطر ما در این مقاله در خصوص راه‌های مهاجرت به انگلستان، روش‌های مناسب‌تر برای مهاجرت به انگلستان و مدارک لازم برای مهاجرت به انگلیس اطلاعاتی را فراهم آورده‌ایم.

درباره کشور انگلستان

بزرگ‌ترین کشور بریتانیای کبیر، انگلستان می‌باشد، پایتخت این کشور لندن است که سالانه افراد بسیاری از روش‌های گوناگون درصدد مهاجرت به انگلیس می‌باشند، اما باید قبل از هر اقدامی برای مهاجرت به انگلستان اطلاعات کاملی در تمام زمینه‌ها داشته باشید و با توجه به شرایطی که دارید باید مطمئن شوید که آیا کشور انگلیس برای شما مناسب می‌باشد؟

برای پاسخ به این سؤال شما باید ابتدا اطلاعاتی در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و کاری این کشور کسب نمایید و با توجه به شرایط خود بسنجید که کدام روش برای مهاجرت به انگلیس برای شما مناسب‌تر می‌باشد که شما را به موفقیت نزدیک‌تر می‌سازد.

شما می‌توانید برای مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه با شماره‌های موسسه تماس گرفته و از راهنمایی‌های آنان بهره‌مند شوید.

مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج

برای مهاجرت به انگلستان روش‌های متعددی وجود دارد که متقاضیان می‌توانند از طریق آن‌ها اقدام به مهاجرت به انگلیس نمایند اما باید شرایط خود را بسنجند و مناسب‌ترین روش را برای خود انتخاب نمایند تا نتیجه مثبتی برایشان رقم بخورد، یکی از روش‌های مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج می‌باشد که اگر شرایط آن را داشته باشید بهترین گزینه مهاجرت به انگلیس می‌باشد.

در این روش اگر شما نامزد و یا همسری دارید که تابعیت انگلستان را دارد، می‌توانید از طریق ویزای خانوادگی و یا همان ویزای نامزدی و ازدواج به این کشور رفته و اقامت انگلیس را اخذ نمایید، اما برای اثبات این موضوع شما یا باید مدارکی را دال بر ازدواج ارائه دهید و یا اینکه حداقل دو سال با آن فرد زندگی کرده باشید و یا اینکه نامزد باشید و برای اثبات هر کدام باید مدارکی را ارائه دهید.

زمانی که ازدواج‌کرده باشید که مشکل دشواری برای شما نخواهد بود و می‌توانید بعد از ورود به انگلستان جهت دریافت اقامت اقدام نمایید اما اگر نامزد هستید به شما یک ویزای نامزدی شش ماهه داده خواهد شد که شما در این شش ماه فرصت دارید تا به انگلستان رفته و با شریک انتخابی خود ازدواج نمایید و اگر در این مدت شش ماه ازدواج نکنید بعد از اتمام مدت ویزا باید خاک این کشور را ترک نمایید.

شایان ذکر می‌باشد که شما باید اثبات نمایید که در این مدت به غیر از شریک زندگی‌تان با فرد دیگری رابطه ندارید، البته موضوع دیگری هم که باید به آن اشاره نماییم این است که زمانی که شما از طریق ویزای نامزدی به خاک انگلستان می‌روید باید توجه داشته باشید که تا بعد از ازدواج اجازه کار نخواهید داشت چرا که با ویزای نامزدی به خاک این کشور رفته‌اید.

مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به انگلستان که دارای محبوبیت بسیاری در بین متقاضیان می‌باشد، مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل است، در این روش می‌توانید به‌راحتی در صورت داشتن شرایط لازم اقامت انگلیس را اخذ نمایید.

اگر چه به ظاهر اخذ ویزای تحصیلی انگلستان به‌راحتی قابل انجام می‌باشد اما باید بدانید که یاری گرفتن از افراد مجرب و باتجربه در این راستا می‌تواند کمک شایانی به شما بدهد و مسیر برای شما سریع‌تر طی شود به همین خاطر بهتر است از طریق مؤسسات مهاجرتی معتبری که در کشور وجود دارد اقدام به مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل نمایید.

برای به دست آوردن اقامت این کشور ازطریق تحصیل باید ابتدا شرایط کلی از سیستم آموزشی انگلستان به دست آورید و با توجه به اطلاعات به دست آورده جهت برنامه‌ریزی دقیق و جامع اقدام نمایید، توجه داشته باشید که برای موفقیت در این امر باید تمام مدارک تکمیل باشد.

در اولین گام شما باید پذیرش را از دانشگاه و یا مدرسه‌ی مورد نظر خود در انگلیس اخذ نمایید، شایان ذکر می‌باشد که تحصیل در انگلستان بر اساس سیستم امتیازبندی امکان‌پذیر می‌باشد، سیستم امتیازبندی به این معنا می‌باشد که هرچقدر شما امتیازات بیشتر کسب کنید می‌توانید نظر آفیسر ویزا را بیشتر جلب کرده تا راحت‌تر ویزا صادر نماید.

حداقل امتیازی که باید برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان کسب نمایید ۴۰ امتیاز است که ۳۰ امتیاز این ۴۰ امتیاز از طریق گرفتن پذیرش از دانشگاه و مدرسه مورد نظر در انگلیس به دست می‌آید، بعد از گرفتن پذیرش می‌توانید با ارائه مدارک زبان، ریز نمرات، معدل بالا و… جهت به دست آوردن امتیازات بیشتر اقدام نمایید و بعد از ارائه آن‌ها با دریافت ویزا به این کشور رفته و بعد از مدتی برای اقامت دائم انگلستان اقدام نمایید.

مهاجرت به انگلستان ازطریق تخصص

همان‌طور که میدانید کشور انگلستان به دلیل داشتن اقتصادی قوی مکان مناسبی برای کار کردن می‌باشد و افرادی که درصدد مهاجرت به انگلستان از طریق تخصص هستند می‌تواند به‌راحتی و با تکمیل نمودن مدارک خود اقدام به این عمل نمایند.

افرادی که تخصص در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، هنرمندان، موسیقی، مبتکر و… دارند می‌توانند برای مهاجرت به انگلیس از طریق تخصص اقدام نمایند، شایان ذکر می‌باشد که این افراد نیاز به پیشنهاد شغلی نخواهند داشت و می‌توانند بر اساس امتیازاتی که کسب می‌کنند برای دریافت ویزا اقدام نمایند، این روش کمی پیچیده می‌باشد و برای آنکه بتوانید در این روش به موفقیت برسید باید بتوانید با ارائه مدارک لازم و یاری گرفتن از افرادی که تخصص و تجربه در این زمینه دارند اقدام به اخذ ویزا نمایید.

از عواملی که می‌تواند در سیستم امتیازبندی شما را یاری نماید داشتن مدرک زبان، سوابق کاری درخشان، تخصص، سرمایه کافی برای ادامه زندگی در این کشور می‌باشد، این گزینه برای افرادی که مدرک تحصیلی لیسانس به بالا دارند مناسب‌تر می‌باشد و شانس موفقیت در امور آن‌ها بیشتر است.

مهاجرت به انگلستان آرزوی هر فردی که می‌خواهد آینده درخشانی را در کشوری بسازد که از همه لحاظ نامبر وان می‌باشد به همین خاطر می‌تواند تمام تلاش خود را برای این امر انجام دهد مخصوصا افرادی که در زمینه‌ای خاص دارای مهارت و تخصص و از همه مهم‌تر دانش هستند.

برای مهاجر به انگلیس از طریق تخصص و مهاجرت کاری باید متقاضی توجه داشته باشد که تمام مدارک اعم از سن، مدرک تحصیلی، تجربه کاری سابق، حقوق دریافتی، تمکن مالی و… می‌تواند در پرونده وی تأثیر گذار باشد پس باید از وکلای مجرب مهاجرت در این امر یاری طلب نماید تا شانس موفقیت او دو چندان گردد.

مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه‌گذاری

همان‌طور که قبل‌تر به آن اشاره نمودیم کشور انگلستان با داشتن اقتصادی قدرتمند و همچنین تجارتی موفق و با داشتن بانک‌های معتبر در سطح کشور این امکان را برای موفقیت در کار برای افرادی که قصد پیشرفت در کار دارند فراهم کرده است و افراد از روش‌های گوناگون درصدد مهاجرت به انگلستان می‌باشند که یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد.

مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه‌گذاری مناسب برای افرادی می‌باشد که قصد ایجاد کسب‌وکار و یا کار آفرینی در این کشور رادارند اما باید بدانید که شرط لازم برای انجام این کار داشتن سرمایه می‌باشد.

همان‌طور که میدانید سرمایه‌گذاری امری دشوار و پیچیده‌ای می‌باشد و برای از دست نرفتن فرصت‌ها باید از افرادی که در زمینه سرمایه‌گذاری در انگلیس تجربه درخشان دارند یاری طلب کرد چرا که با راهنمایی‌ها و نشان دادن پیچ‌وخم‌های مسیر می‌توانند مسیر را برایتان هموار کرده و سریع‌تر شما را به اهدافتان برسانند.

روش‌های سرمایه‌گذاری در انگلستان

برای سرمایه‌گذاری در انگلستان و مهاجرت به انگلستان سه روش وجود دارد که یکی از آن‌ها سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت می‌باشد، در این روش باید مدارکی را جهت تأسیس شرکت به اداره مهاجرت ارائه دهید، در این روش باید از طرح توجیهی اقتصادی استفاده نمایید و برنامه آینده شرکت را معرفی نمایید و بعد از تائید و به ثبت رساندن جهت دریافت ویزا اقدام کرده و بعد از چند سال بتوانید اقامت این کشور را اخذ نمایید.

روش دوم از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد که باید امتیاز لازم را در سیستم امتیازبندی اخذ نمایید، در این روش شما باید سرمایه‌ای به مبلغ دو میلیون پوند داشته باشید که داشتن سرمایه می‌تواند سی امتیاز را برای شما به همراه داشته باشد و حدنصاب نمره باید ۷۵ باشد، شایان ذکر می‌باشد که فرد باید از طریق این روش ابتدا حسابی در بانک‌های این کشور افتتاح نماید.

درروش بعدی هم باید فرد حداقل ۹۵ امتیاز را در سیستم امتیازبندی اخذ نماید، ویزای کارآفرینی از طریق این روش اخذ می‌گردد و متقاضی باید حداقل مبلغ پنجاه هزار پوند سرمایه داشته باشد.

مهاجرت به انگلستان از طریق کار

برای مهاجرت به انگلستان از طریق کار فرد مسیر دشواری را پیش رو خواهد داشت و در برخی موارد شاید غیر ممکن باشد، برای کار در انگلیس باید فرد ویزای کاری دریافت نماید اما برای دریافت ویزای کاری باید یا از طرف یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشد و یا اینکه شغلی را در این کشور یافت نماید.

در خصوص کارفرما، باید شرایط طبق قوانین طی شود به این صورت که کارفرما ابتدا باید یک آگهی استخدام در انگلیس به مدت سه ماه منتشر نمایید و اگر نیروی مورد نظر خود را پیدا نکند باید سه ماه دیگر این آگهی را در اتحادیه منتشر کند و اگر مجدد فردی یافت نشد این مجوز به کارفرما داده خواهد شد که نیروی کار مورد نیاز خود را از کشورهای خارجی دریافت نماید.

این کار کمی دشوار است چرا که پروسه طولانی دارد و بعضی مواقع متقاضی منصرف می‌گردد، اما در یک روش دیگر به فرد یک ویزای شش ماهه داده خواهد شد و فرد باید در این مدت به دنبال شغلی مناسب برای خود باشد و بعد از یافتن شغل مد ویزای وی تمدید می‌گردد و بعد از چند سال می‌تواند اقامت دائم انگلیس را اخذ نماید.

برای مهاجرت به انگلیس از طریق کار گزینه مناسب‌تر دیگری برای متقاضیان پیشنهاد می‌گردد اینکه از طریق ویزای تحصیلی به این کشور رفته و در حین تحصیل به کار پاره‌وقت بپردازند و بعد از اتمام دوره تحصیلی می‌توانند با یافتن شغلی مناسب ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و بعد از آن اقامت دائم انگلستان را به دست آورند.

هزینه مهاجرت به انگلیس

مسلماً برای مهاجرت به انگلیس شما باید هزینه‌ای را در نظر گرفته باشید و با توجه به روشی که می‌خواهید اقدام نمایید این هزینه متغیر می‌باشد، هزینه زندگی در یکی از برترین کشورهای دنیا نمی‌تواند برای شما مقرون‌به‌صرفه باشد و شما باید تمام این موضوعات را در ابتدا بسنجید و با توجه به میزان هزینه‌ها در این کشور اقدام به مهاجرت به انگلیس نمایید.

برای اطلاع شما عزیزان عرض نماییم که یکی از گران‌ترین شهرهای کشور انگلستان، پایتخت آن یعنی لندن می‌باشد و شاید به جرات بگوییم که لندن به‌عنوان گران‌ترین شهر در دنیا شناخته شده است.

هر متقاضی که اقدام به مهاجرت می‌کند باید بداند که برای مهاجرت به انگلستان باید از نظر مال در شرایط خوبی قرار داشته باشد و اگر توانایی مالی ندارید بهتر است که مقصد خود را عوض نمایید چرا که کشور انگلستان مناسب برای تمام اقشار جامعه نیست و هزینه‌ها در این کشور بالا می‌باشد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

4.7/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مرتبط

  1. سمانه قسوریان گفت:

    با سلام و احترام
    من می خواستم برای ویزای Eb3 امریکااقدام کنم
    یا از طریق تخصص کاری برای انگلستان
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    ممنون

    1. سینا روحی گفت:

      سلام و درود
      برای انگلستان این امکان وجود دارد. در صورت تمایل با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید
      سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *