اهدای نقدی, سوئد

سرمایه گذاری در سوئد

سرمایه گذاری در سوئد

سرمایه گذاری در سوئد امروزه مد نظر بسیاری از سرمایه گذاران خارجی می باشد که بدنبال یک بازار هدف مناسب برای سرمایه گذاری در اروپا می باشند. در این‌جا ما می خواهیم شرایط کلی سرمایه گذاری در کشور سوئد و میزان سرمایه لازم را برای سرمایه گذاری  به طور کامل شرح دهیم.

اگر قصد سرمایه گذاری درکشور سوئد را دارید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ویزای سرمایه گذاری یکی از انواع ویزاست که ریسک بسیار بالایی دارد و همیشه به این معنی نیست که اگر شخصی برای سرمایه گذاری در کشورسوئد اقدام کند بدون تردید می تواند پاسپورت سوئد را اخذ کند و یا اینکه بصورت 100% می تواند بازگشت کل سرمایه را برای خود تضمین کند.

روش های سرمایه گذاری در کشورسوئد

  1. ثبت شرکت جدید در سوئد

  2. خرید شرکت در سوئد

افراد بسیاری از سرتاسر دنیا مایلند که تجارت خود را به کشورهای دیگر نیز گسترش داده و بتوانند بازار کشورهای پر رونق دیگر را نیز بدست بیاورند، در این بین کشور سوئد همیشه یکی از کشورهای پرطرفدار برای سرمایه داران بوده است.

حال اگر شخصی بخواهد در کشور سوئد سرمایه گذاری کند، باید چند نکته بسیار مهم را مدنظر قراردهد.

 مهاجرت به سوئد:

  1. تابعیت از طریق تولد در سوئد
  2. تبدیل اقامت به تابعیت در سوئد
  3. شرایط ویزای کار سوئد
  4. شرایط تحصیل در سوئد
  5. پناهندگی در سوئد

نکات مهم در سرمایه گذاری

  1. شخصی سرمایه گذار باید به اداره مهاجرت سوئد ثابت کند که هزینه های دو سال زندگی کردن در این کشور را داراست.
  2. طرح توجیهی
  3. باید شخص ثابت کند که در زمینه طرح توجیهی که به دولت سوئد ارائه داده است تجربه کافی داشته و در این زمینه رزومه کاری بسیار مناسب و کاملی را داراست.
  4. شخص باید حداقل مالکیت نصف سرمایه شرکت سوئدی را داشته باشد و همچنین تمامی تعهدات شرکت را بپذیرد.
  5. همچنین طرح توجیهی با شرایط خانوادگی فرد سرمایه گذار رابط تنگاتنگی دارد و طرح توجیهی ارائه داده شده باید ثابت کند که تمامی هزینه های زندگی مربوط به خانواده مذکور را می تواند پوشش دهد.
  6. داشتن یک سطح زبان(سوئدی یا انگلیسی) حداقلی نیز ضروری است.
  7. ویزای سرمایه گذاری سوئد محدودیتی در بردن همراه برای شخص متقاضی ندارد ولی شخص همراه برخلاف تصور اکثریت مردم اجازه کار در سوئد را ندارد.
  8. افرادی که از ویزای دانشجویی سوئد استفاده می کنند و بصورت دانشجویی وارد این کشور شده اند تحت شرایطی و با گذراندن تعدای از واحد های درسی(تقریبا 30 واحد) می تواند تقاضای سرمایه گذاری در سوئد را به اداره مهاجرت سوئد ارائه داده و نوع ویزای خود را تغییر دهد.
  9. ویزای سرمایه گذاری سوئد در ابتدا بصورت دوساله صادر می گردد که بعد از دو سال در صورتی که تمامی شرایط مذکور بصورت تمام و کمال در طول مدت اقامت موقت شخص انجام گردیده باشد(به عنوان مثال کسب درآمد بالا و پرداخت مالیات)، به اقامت دائم سوئد تبدیل میگردد.

از دیگر شرایطی که در سرمایه گذاری در کشور سوئد باید مد نظر داشته باشیم این است که شرکت سوئدی:

_ بین 5 تا 249 کارمند سوئدی داشته باشد.
_گردش مالی سالانه بیش از 50 هزار یورو داشت باشد.
_در مجموع تراز نامه بیش از 43 هزار یورو داشته باشد.

با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید از مشاوره ها ی های ما در خصوص مهاجرت کاری اقامت از طریق تحصیل اقامت از طریق ثبت شرکت بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید همه روزه از ساعات 9 الی 17با  موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما رابررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *