مهاجرت, هلند

راه های مهاجرت به هلند

روش های مهاجرت به هلند

روش های مهاجرت به هلند و اقامت کشور هلند یکی دیگر از خدمات سازمان مهاجرتی آوات می باشد. اطلاعات مفید در خصوص روش های مهاجرت به هلند را در این مقاله برایتان آماده نموده ایم. مهاجرت به هلند همیشه برای متقاضیان اقامت کشور هلند سوال بوده است که چگونه می توانیم به کشور هلند مهاجرت نماییم.

مهاجرت به هلند

همواره افرادی هستند بدنبال راه و روشی مناسب برای مهاجرت و آغاز یک زندگی جدید در کشوری جدید… یکی از این روش ها مهاجرت به هلند می باشد که در این مقاله نسبت به روش های مهاجرت به هلند سخن می گوییم.

روش های مهاجرت به هلند

روش های مناسبی برای مهاجرت به هلند وجود دارد از جمله:

شما متقاضیان عزیز می توانید با یکی از این روش ها و داشتن صلاحیت از طرف دولت هلند به کشور هلند مهاجرت کنید و اقامت این کشور زیبا را بدست بیاورید.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

روش های مهاجرت به هلند

روش های مهاجرت به هلند

شخص متقاضی می تواند با داشتن حداقل ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ یــورو برای سرمایه گذاری و اقامت هلند اقدام نماید و پس از ۵ سال می تواند به پاسپورت هلند دست پیدا کند.
ثبت شرکت در هلند معمولاً به ۲ صورت امکان پذیر خواهد بود. در حالت اول فرد متقاضی ملزم به ارائه طرح تجاری (بیزینس پلان) به همراه مدارک مورد نیاز دیگر در راستای زمینه فعالیت شرکت مورد نظر به اتاق بازرگانی هلند می باشد که در صورت تائید، اجازه فعالیت برای فرد متقاضی صادر خواهد گردید.در حالت دوم شخص می تواند با ورود به کشور هلند اقدام به خرید شرکت های از پیش ثبت شده در این کشور نماید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در هلند عبارتند از:

  • ارائه طرح اولیه شرکت در زمینه ایجاد مشاغل سود آور و جدید
  • مشخص کردن افرادی که در شرکت فعال هستند از جمله شرکا. در صورت پیش بینی، هیئت مدیره و مدیر عامل و کارمندان شرکت
  • مشخص کردن سهام هریک از افرادی که در ایجاد و راه اندازی این شرکت مشارکت دارند
  • ارائه مدارک حسابهای شرکت
  • ارائه طرح اولیه شرکت و مشخص نمودن نوع فعالیت شرکت
  • اشتغال زا بودن طرح ارائه شده شرکت
  • تمکن مالی جهت ثبت و راه اندازی شرکت در هلند
  • ارائه حداقل ۳سال سابقه کار و تجارت مرتبط با فعالیت های شرکت

ویزای کاری هلند

اگر شما بتوانید از طریق کارفرمای هلندی دعوتنامه یا معرفی نامه ای دریافت کنید مبنی بر نیاز کارفرما به وجود و تخصص شخص شما با توجه به قوانین حوزه اتحادیه اروپا (شنگن) می توانید ظرف مدت کوتاهی ویزای کاری خود را دریافت نمایید.

پس از دریافت ویزای کاری هلند می توانید اقامت یکساله در کشور هلند داشته باشید و پس از گذشت یکسال از طریق کارفرمای خود نسبت به تمدید اقامت خود اقدام می نمایید. کسانی شانس برای جست و جوی کار در هلند و یا اروپا دارند که در اروپا تحصیل کرده باشند. چرا که پس از تحصیل می تواند به راحتی در حوزه اتحادیه اروپا کار پیدا کند و اقامت کاری خود را دریافت نماید.

مهاجرت تحصیلی به هلند

یکی دیگر از روش های اقامت به هلند، اقامت کشور هلند، مهاجرت تحصیلی می باشد. افراد متقاضی که شرایط تحصیل در کشور هلند را داشته باشند می توانند نسبت به دریافت اقامت تحصیلی هلند اقدام نمایند.

اقامت هلند از طریق تولد

سوالی که در ذهن بعضی از متقاضیان مهاجرت به هلند بوجود می آید این است که آیا اقامت هلند از طریق تولد فرزند امکان پذیر است یا خیر؟ هرگاه فرزندی در کشور هلند بدنیا بیاید و پدر و مادر آنها خارجی باشند و آنها هم در هلند بدنیا آمده باشند هلندی محسوب می شود.

چه زمانی تابعیت هلند را ازدست می دهیم؟

زمانیکه مدت طولانی از هلند خارج شده باشید و اقامت کشوری دیگر را بدست آورید و یا تابعیت آن را بدست بیاورید در بعضی موارد ممکن است تابعیت خود را در هلند از دست بدهید.

سرمایه گذاری و اقامت از طریق سرمایه گذاری در هلند

یکی از راه های مهاجرت و اقامت هلند سرمایه گذاری است

انواع سرمایه گذاری در هلند:

  • ثبت شرکت در هلند
  • سرمایه گذاری مشترک
  • سرمایه گذاری در صندوق های دولتی

اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری را می توانید به دو روش انجام دهید.

  1. یک شرکت و بیزینسی ثبت و راه اندازی کنید و در این امر سرمایه گذاری کنید.
  2. یک شرکت و بیزینسی که در حال فعالیت در کشور هلند است را خریداری کنید و مجددا آن را ادامه دهید و یا تغییر کاربری دهید.

مهاجرت از طریق پناهندگی به هلند

روش های مهاجرت به هلند

روش های مهاجرت به هلند

کشور هلند یکی از فعال ترین کشور های اروپایی در زمینه جذب پناهندگان است. با این وجود دولت این کشور سخت گیری های فراوانی در این زمینه انجام می دهد، افزایش تعداد پناهجویان در سال های اخیر به این کشور  اخذ پناهندگی را در هلند بسیار دشوار تر کرده است. کشور هلند در یک بازه زمانی هشت روزه پاسخ اولیه خود را نسبت به وضعیت پناهندگان اعلام می کند. با این وجود پروسه انجام مراحل قانونی اخذ پناهندگی در کشور هلند ممکن است بین شش ماه تا یک سال زمان ببرد.

مهاجرت به هلند برای هنرمندان و افراد فوق موفق

از شرایط اجازه اقامت و ورود به هلند برای هنرمندان و نوازندگان این است که هنگامی که یک هنرمند برای کار در یک موسسه فرهنگی هلندی انتخاب می شود، این امر امتیاز بالایی برای فرد دارد. نکته مهم این است که در صورتی افراد هنرمند می توانند از این موضوع برای مهاجرت به هلند استفاده نمایند که یا بعد از دریافت تایید وزارت فرهنگ و علوم شرکتی ثبت نمایند و یا از طرف شرکتی در هلند درخواست کار داشته باشند.

شرایط دریافت پاسپورت هلند

پاسپورت هلند رتبه ی سوم را در کنار ۸ کشور دیگر به صورت مشترک و رتبه ی دهم را به صورت انفرادی دارد. با داشتن پاسپورت هلند می توانید بدون اخذ ویزا به ۱۲۵ کشور جهان سفر کنید.تمامی روش های اخذ اقامت هلند که در بالا به آنها اشاره شد می توانند منجر به دریافت پاسپورت کشور هلند شوند. دریافت پاسپورت کشورهای اروپایی مانند هلند ملزم به اقامت بیش از ۵ سال در این کشورها، نداشتن جرائم کیفری و تسلط به زبان و تاریخ آن کشور می باشد.

شرایط کلی مهاجرت به هلند به شرح زیر است:

  • سن
  • مدرک تحصیلی
  • مدرک زبان
  • سابقه کار
  • سابقه کار یا تحصیل در هلند
  • منافع برنامه اقتصادی تان برای هلند

شرایط لازم جهت اخذ اقامت دائم در هلند

یکی از فرصت هایی که کشور هلند برای شهروندان خارجی ساکن در این کشور ایجاد می کند، امکان دریافت اقامت دائم این کشور است. بر اساس قوانین هلند، هرگاه فردی برای مدت حداقل 5 سال در این کشور اقامت داشته باشد، می تواند اقامت دائمی هلند را بدست آورد. البته افرادی که با استفاده از ویزای تحصیلی راهی هلند می شوند، این امکان را نخواهند داشت.

شما برای دریافت اقامت دائم کشور هلند باید ثابت کنید که توان پرداخت هزینه های زندگی خود را دارید. گواهی عدم سوء پیشینه قضایی در کشور هلند نیز یک مدرک الزامی برای دریافت اقامت دائم کشور هلند است. در صورتی که موفق به دریافت اقامت دائم هلند شوید می توانید به کشورهای عضو شنگن نیز آزادانه سفر کنید. همچنین پس از مدتی امکان دریافت پاسپورت هلند نیز برای شما ممکن می شود.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *