سنگاپور, کاری

مهاجرت به سنگاپور

در این مقاله سعی داریم در مورد مهاجرت به سنگاپور اطلاعاتی را به شما عزیزان بدهیم.و شما را با راه های مهاجرت به سنگاپور از جمله مهاجرت از طریق تحصیل در سنگاپور کار در سنگاپور-سرمایه گذاری در سنگاپور آشنا سازیم.در این مقاله ما می خواهیم شما را با یکی از پیشرفته ترین کشور های آسیایی در خاورمیانه آشنا سازیم، کشوری به نام سنگاپور، کشوری ایده آل برای متقاضیانی که قصد ساختن یک زندگی بهتر و با شرایط ایده آل را دارند.

مهاجرت به سنگاپور

کشور سنگاپور در آسیای جنوب شرقی واقع شده است و از شمال با مالزی و از جنوب با اندونزی هم مرز می باشد.

نرخ بیکاری در این کشور ۲/۱ در صد می باشد و جمعیت زیر خط فقر در این کشور دیده نمی شود. پایتخت  کشور سنگاپور، شهر سنگاپور می باشد که بیشترین جمعیت این کشور را شامل می شود. کشور سنگاپور از نظر اقتصادی و خدماتی توسعه فراوانی داشته و همین باعث شده است، آن را به یکی از ثروتمند ترین کشور های دنیا تبدیل سازد.

واحد پول کشور سنگاپور، دلار سنگاپور می باشد و در جهان، تقریبا دارای ارزش بالایی است.

روش های مهاجرت به سنگاپور

مهاجرت از طریق تحصیلی به سنگاپور، مهاجرت از طریق کار به سنگاپور، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنگاپور، مهاجرت از طریق ازدواج به سنگاپور، مهاجرت از طریق تولد به سنگاپور و اخذ ویزای توریستی سنگاپور

مهاجرت از طریق تحصیل به سنگاپور

متقاضیان عزیزی که قصد مهاجرت به سنگاپور از طریق تحصیل را دارند، می توانند برای اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور اقدام نمایند. اعتبار ویزای تحصیلی سنگاپور براساس مدت زمان تحصیل دانشجویان صادر می شود. بعد از اتمام اعتبار ویزای تحصیلی سنگاپور، دانشجویان می توانند با مراجعه به اداره مهاجرت خارجیان برای تمدید ویزا اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که دانشجویان برای انجام دوره های تحصیلی کوتاه مدت نیز باید برای اخذ ویزای کوتاه مدت اقدام نمایند.

ویزای کوتاه مدت برای افرادی صادر می شود که به دلایل مختلف مانند دوره های تحصیلی کوتاه مدت و یا تحقیقات علمی و یا گذراندن تعطیلات و تفریح و… وارد کشور سنگاپور می شوند. برای اخذ ویزای کوتاه مدت بسته به طول مدت اقامت و اهداف ورود و اقامت در سنگاپور، باید از کشور مبدا برای صدور آن اقدام نمود.

و اما جای دارد که در ارتباط با ویزای بلند مدت سنگاپور نیز صحبت کوتاهی در این مقاله داشته باشیم.

ویزای بلند مدت سنگاپور

متقاضیان می توانند با اخذ ویزای بلند مدت کشور سنگاپور، به کشور سنگاپور مهاجرت و اقدامات بعدی اقامت در سنگاپور اعم از: اقامت دائم سنگاپور، تابعیت سنگاپور و اخذ شهروندی سنگاپور و… را در آن جا به پایان برسانند افرادی می توانند اقامت دائم سنگاپور را داشته باشند که یا پدر و یا مادر و یا همسر و یا فرزندان زیر ۲۱ سال سنگاپوری داشته باشند.

البته سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در سنگاپور و یا افرادی که اجازه عبور S – Q –AP  را دارند، نیز می توانند از این طریق به اخذ ویزای بلند مدت سنگاپور و اخذ اقامت دائم سنگاپور دست پیدا نمایند.

البته لازم به ذکر است که در صورت اخذ اقامت دائم سنگاپور، به متقاضی خدمات ملی (NC) تعلق خواهد گرفت  و  متقاضی برای آنکه تابعیت سنگاپور را اخذ نماید، باید مدت زمان زیادی به صورت متوالی در این کشور حضور داشته باشد و از نظر شهروندی، عدم سوء پیشینه متقاضی در سنگاپور مشخص شود.

مهاجرت از طریق کار به سنگاپور

برای مهاجرت به سنگاپور از طریق کار، متقاضیان موظف به اخذ ویزای کار در سنگاپور هستند .

متقاضیان با اخذ چهار نوع ویزای کاری می توانند خود را برای کار در سنگاپور آماده سازنند. ویزای هایی که صادر می شود براساس میزان تخصص و مهارت افراد در شغل مورد نظر می باشد.

ویزای P برای متقاضیانی می باشد که تخصص و مهارت کافی در بخش مدیریت و مهارت های حرفه ای دارند و می توانند از این طریق به سنگاپور ورود داشته باشند، این ویزا به نام ویزای EP معروف می باشد. با اخذ این ویزا متقاضیان اجازه به همراه داشتن یکی از اعضای خانواده خود، همسر و یا فرزندان زیر ۲۱ سال خود را خواهند داشت.

انواع ویزای کشور سنگاپور

ویزای S به کارگرانی تعلق می گیرد که حقوق دریافتی آن ها در قرارداد کاری، ۸۰۰/۱ $ تنظیم شده باشد و در صورت افزایش یافتن حقوق این کارگران به مبلغ ۵۰۰/۲ $ با اجازه ورود همسر متقاضی به سنگاپور موافقت به عمل می آید.

ویزای R

ویزای R مختص متقاضیانی می باشد که نتوانند با هیچ یک از ویزاهای فوق اجازه ورود به سنگاپور را داشته باشند و این ویزا بسته به مهارت کاری، متغیر می باشد.

ویزای TEP

ویزای TEP ویزای آموزش کار می باشد، که برای آموزش مشاغلی خاص به متقاضیان اجازه ورود به سنگاپور را  می دهند. برای رشته هایی از قبیل : ماساژ، کافی شاپ و … برای مهاجرت کاری به سنگاپور این ویزا را اتخاذ می نمایند.

ویزای TWP

ویزای TWP نیز برای متقاضیانی می باشد که نتوانند از طریق ویزای TEP اجازه آموزش کار در سنگاپور را داشته باشند و با اتخاذ ویزای TWP برای مهاجرت کاری به سنگاپور اقدام می نمایند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در سنگاپور

برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در سنگاپور می توان با مواردی مانند خرید اوراق قرضه دولتی، اعتبارات سرمایه گذاری مستغلات، خرید سهام، بیمه نامه های سرمایه گذاری مرتبط، تفاضل قرارداد ها، بیمه نامه های تجاری در سنگاپور، برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در سنگاپور اقدام نمود.

مهاجرت از طریق ازدواج به سنگاپور

برای اخذ ویزای ازدواج و اخذ اقامت سنگاپور، باید ازدواج با فرد سنگاپوری صورت بگیرد و بعد از بررسی مدارک قانونی ازدواج، پاسخگوئی جهت اتخاذ اقامت سنگاپور به مدت شش ماه به طول می انجامد. بعد از بررسی، با دریافت مبلغ چهل $ صدور اجازه اقامت سنگاپور برای فرد صادر می شود.

مهاجرت از طریق تولد در سنگاپور

کشور سنگاپور بر اساس قوانین خاک و خون در قانون  اساسی خود، طبق قوانین مهاجرتی، تابع خون، می باشد، لذا به این معنی ست که فرد متولد شده باید پدر و یا مادری داشته باشد که تبعه سنگاپوری باشند.

لازم به ذکر است که هزینه صدور اجازه اقامت فرزند متولد شده در سنگاپور، پنجاه $ می باشد.

ویزای توریستی در سنگاپور

صدور ویزای توریستی سنگاپور، به هنگام ورود به سنگاپور در فرودگاه و یا مرزهای خاکی با تعداد مهر هایی که به هنگام ورود به سنگاپور در پاسپورت متقاضیان خواهد خورد، صادر و مدت زمان ویزای متقاضیان مشخص خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که اگر اقامت متقاضی بیش از زمان اعتبار ویزای اقامت در سنگاپور به طول بی انجامد، دولت سنگاپور برای تخلف این متقاضیان، مجازاتی را در نظر خواهد گرفت.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *