نیوزلند

دریافت ویزای کار نیوزلند

شرایط کار در کشور نیوزلند

نیوزلند یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای جهان است. همچنین متقاضیان بسیاری علاقه مند به مهاجرت به نیوزلند می باشند. در حال حاضر راه های متنوعی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد اما یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به کشور نیوزلند، مهاجرت از طریق کار می باشد. برای این که بتوانید از طریق کار به این کشور مهاجرت کنید، لازم است که نسبت به اخذ ویزای کار نیوزلند اقدام فرمایید. از این رو ما در این مقاله شما را با تمامی آنچه که باید در مورد این ویزا و شرایط اخذ ویزای کار نیوزلند بدانید، آشنا خواهیم کرد. پس اکر می خواهید از طریق کار به نیوزلند نقل مکان نمایید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

نگاهی اجمالی به کشور نیوزلند

نیوزلند یکی از زیبا ترین کشورهای جهان است. این موضوع باعث شده همواره این کشور مورد توجه مردم جهان باشد. مردمی که در نیوزلند زندگی می کنند از استاندارد های بالای زندگی برخودار هستند و مهاجرانی که به این کشور نقل مکان می کنند نیز، از چنین شرایطی برخودار می شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سطح استاندارد های زندگی در نیوزلند حتی از سطح استاندارد های موجود در کشور استرالیا بالاتر می باشد.

از لحاظ امنیت نیز می توان گفت نیوزلند یکی از امن ترین کشور های جهان است. چرا که نرخ جرم و جنایت در این کشور به شدت پایین می باشد. به اندازه ای که امنیت موجود در این کشور یکی از عمده دلایل انتخاب این کشور توسط مهاجران است.

شرایط بازار کار نیوزلند

در این کشور نرخ مالیات بر درآمد نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان پایین تر است و هر ساله افراد بسیاری برای کار در نیوزلند به این کشور مهاجرت می کنند. از نظر شاخص توسعه های انسانی، نیوزلند یکی از برترین کشور های جهان به حساب می آید. یکی از جذابیت های بازار کاری این کشور، وجود تعادل مناسب بین کار و زندگی در این کشور می باشد.

در کشور نیوزلند مشاغل بسیار متنوعی وجود دارد اما از آنجایی که بخش قابل توجهی از درآمد این کشور از طریق کشاورزی تامین می شود، مشاغل بسیاری در این صنعت وجود دارد.

با توجه به میزان درآمد مشاغل مختلف در این کشور، می توان گفت هر فردی با کار در این کشور می توانید زندگی ایده آلی را برای خود و خانواده اش بسازد.

در مقاله شرایط کار در نیوزلند، اطلاعات جامع و مفیدی را برای شما گردآوری کرده ایم. پس از مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی در خصوص مشاغل موجود در این کشور برای مهاجران، مشاغل مورد نیاز نیوزلند در سال 2022، درآمد مشاغل گوناگون در این کشور و… به دست آورید.

درباره ویزای کار کشور نیوزلند

مهاجران اروپایی و غیر اروپایی که خواستار کار در این کشور هستند، باید ویزای کار نیوزلند را دریافت نمایند. در واقع ویزای کار نیوزلند امکان ورود و کار در این کشور را به افراد می دهد. در حال حاضر نیوزلند انواع مختلفی از ویزای کار را به متقاضیان کار در کشور نیوزلند ارائه می کند. هر یک از ویزاهای کاری این کشور، امکانات خاصی را در اختیار افراد می گذارد. در ادامه شما را با هر یک از آن ها آشنا خواهیم کرد.

انواع ویزای کاری نیوزلند

این کشور طیف گسترده ای از ویزاهای کار را در اختیار متقاضیان می گذارد که ما در این بخش شما را با محبوب ترین آن ها آشنا خواهیم کرد.

ویزای کار پس از فارغ التحصیلی

مهاجرانی که بعد از فارغ التحصیلی در نیوزلند قصد دارند در این کشور بمانند می توانند این ویزا را دریافت کنند. با این ویزا پس از فارغ التحصیلی می توانید به کار در نیوزلند بپردازید.

مدت اعتبار این ویزا حداکثر 3 سال است. البته این مدت با توجه به میزان صلاحیت شما ممکن است کمتر باشد.

با اخذ ویزای کار پس از تحصیل نیوزلند می توانید همسر و فرزندان وابسته خود را نیز به نیوزلند ببرید و حتی بعد از چند سال اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

ویزای کار family stream

این ویزا مناسب همراهان افرادی است که با استفاده از ویزای کار نیوزلند یا طیف گسترده از دیگر ویزاهای این کشور به نیوزلند مهاجرت کرده اند.

در واقع با این ویزا همسر، فرزندان وابسته، سرپرستان، والدین، پدر بزرگ و مادر بزرگ ها و… می توانند به اعضای خود در نیوزلند بپیوندند. علاوه بر این در این کشور کار کنند.

ویزای رویداد یا هدف خاص

اگر قصد شرکت در رویداد یا هدف خاصی از ورود به نیوزلند دارید، می توانید این ویزا را دریافت کنید. با اخذ این ویزا می توانید برای مدت زمانی که نیاز دارید به رویداد مد نظرتان یا هدف خاصتان برسید، می توانید در نیوزلند باشید.

اغلب افرادی نظیر بازیکنان ورزشی، مربیان حرفه ای، افرادی که به واسطه کار از طرف سازمان یا شرکت به نیوزلند اعزام می شوند و… از این ویزا استفاده می کنند.

ویزای رویداد یا هدف خاص تا چند بار اجازه ورود به نیوزلند را به شما می دهد. اما توجه داشته باشید که با این ویزا نمی توانید همسر و فرزندان تحت تکلف خود را با خود به این کشور بیاورید.

ویزای کار استعدادیابی (کارفرمای معتبر)

اگر می خواهید کسب و کار خود در نیوزلند را داشته باشید می توانید این ویزا را دریافت کنید. البته برای اخذ این ویزا، باید یک کارفرمای معتبر باشید. کافرمای معتبر کسی است که…

  • از وضعیت مالی مناسبی برخوردار است
  • به شیوه های خوب منابع انسانی تسلط دارد
  • روش های خوب کار در محل کار را می شناسد.
  • به آموزش و استخدام نیوزلندی ها متعهد می شود.

دریافت این ویزا به افراد اجازه اقامت موقت 30 ماهه در نیوزلند و چند بار ورود به این کشور را به فرد متقاضی می دهد.

ویزای نیرو مذهبی

اگر حداقل دو سال سابقه آموزش یا کار در امور مذهبی را دارید، می توانید با دریافت این ویزا به نیوزلند مهاجرت کنید. البته برای دریافت این ویزا لازم است که یک پیشنهاد کار در زمینه مذهبی در کشور نیوزلند داشته باشید. همچنین سازمان مذهبی که شما را استخدام می کند، از لحاظ مالی شما را حمایت کند.

این ویزا برای مدت مشخصی اجازه اقامت موقت در نیوزلند را به شما می دهد. پس از این مدت شما می توانید ویزای خود را تمدید کنید و در نهایت در صورت داشتن شرایط معین شده، اقامت دائم نیوزلند را به دست آورید.

ویزای کار مهارت های ضروری (The Essential Skills in Demand)

اگر یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای نیوزلندی داشته باشید، همچنین از مهارت ها و تجربه کافی برای کار در آن شغل برخودار باشید، می توانید ویزای کار مهارت های ضروری نیوزلند را دریافت کنید. البته کارفرمای شما نیز باید مدارکی را ارائه دهد که امکان استخدام نیوزلندی ها را در آن موقعیت شغلی نداشته است.

مدت اعتبار این ویزای کار نیوزلند به عوامل مختلفی مانند موقعیت شغلی، میزان دستمزد و… بستگی دارد اما حداکثر اعتبار آن 3 سال می باشد.

توجه داشته باشید که این ویزا به شما اجازه خود اشتغالی در نیوزلند را نمی دهد و شما در طی مدتی که این ویزا را دارید تنها می توانید برای یک کارفرمای نیوزلندی کار کنید.

ویزای کار مربوط به لیست کمبود مهارت بلند مدت

اگر سن کمتر از 55 سال، تجربه کاری مشخص، مدرک تحصیلی مرتبط و… داشته باشید و همچنین بتوانید در کاری که در لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند قرار دارد موقعیت شغلی به دست آورید، می توانید این نوع ویزای نیوزلند را دریافت کنید.

با اخذ این ویزای نیوزلند در نهایت می توانید اقامت دائم و پاسپورت نیوزلند را به دست آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با همکاران ما در مجموعه آوات تماس حاصل نمایید. همه روزه از ساعت 9 الی 17 پاسخگو شما عزیزان هستیم.

ویزای کارفرمای فصلی تکمیلی

افرادی که به عنوان بازدید کننده یا دانشجو بین المللی در نیوزلند هستند می توانند با مشغول شدن در کارهای فصلی نظیر باغبانی، برداشت میوه و… برای دریافت این ویزا درخواست کنند. البته دریافت این ویزا زمانی امکان پذیر است که نیوزلندی ها برای انجام آن کار در دسترس نباشند.

اگر هر نوع ویزای کار این کشور را داشته باشید، نمی توانید ویزای کارفرمای فصلی را دریافت نمایید.

ویزای کار تا اقامت

ویزای کار تا اقامت از جمله ویزاهای کاری نیوزلند است که امکان اخذ اقامت دائم این کشور را برای شما فراهم می کند. برای دریافت این ویزا لازم است که…

  • سن کمتر از 55 سال باشد.
  • پیشنهاد کار از سوی یک کارفرمای معتبر نیوزلندی داشته باشید.
  • حداقل درآمد 79560 دلار نیوزلند در سال داشته باشید.

اخذ این ویزا به شما کمک می کند تا همسر و فرزندان زیر 24 سال خود را با خود، به کشور نیوزلند ببرید.

ویزای کاری استعداد های درخشان (هنر، فرهنگ، ورزش و…)

اگر دستاورد خاصی در زمینه هنر، فرهنگ و ورزش داشته باشید می توانید با این ویزای کار به نیوزلند مهاجرت کنید. با اخذ این ویزا نیز امکان دریافت اقامت دائم و پاسپورت نیوزلند وجود دارد. البته اگر شرایط تعیین شده مورد نیاز را داشته باشید.

ویزای خود اشتغالی یا سرمایه گذاری

هر فردی که بخواهد در نیوزلند کسب و کار خود را راه بندازد باید این نوع ویزای کار را دریافت کند. متقاضیانی که می توانند این ویزا را کسب کنند در صورت داشتن شرایطی مشخص می توانند برای همیشه به زندگی و کار در این کشور بپدازند.

توجه داشته باشید که برای اخذ این ویزا لازم است که حداقل سرمایه مشخصی را به این کشور وارد کنید.

شرایط اخذ ویزای کار کشور نیوزلند

برای دریافت هر یک از ویزاهای کاری این کشور شرایط مختلفی وجود دارد. به طور مثال برای اکثر ویزاهای کاری نیوزلند باید…

  • یک پیشنهاد کاری با حداقل دستمزد تعیین شده
  • سوابق کاری مرتبط به میزان حداقل تعیین شده
  • مدرک تحصیلی مرتبط با حداقل سطح تعیین شده
  • توانایی مالی کافی
  • تسلط کافی به زبان انگلیسی
  • و…

داشته باشید.

البته این شرایط در خصوص ویزای خود اشتغالی کمی متفاوت است. برای دریافت ویزای سرمایه گذاری نیوزلند یا ویزای خود اشتغالی نیوزلند باید حداقل سرمایه مشخصی را به این کشور وارد کنید. علاوه بر این 3 موقعیت شغلی جدید در این کشور ایجاد نمایید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ این ویزای نیوزلند

با توجه به این که شرایط دریافت هر یک از ویزاهای این کشور متفاوت است، برای دریافت هر یک از ویزاهای کاری نیوزلند باید مدارک به خصوصی را ارائه دهید. اما برای اخذ هر یک از این ویزاها مدارک مشخصی وجود دارد که باید ارائه دهید. این مدارک عبارتند از:

  • مدارک شناسایی نظیر شناسنامه، پاسپورت و…
  • چند قطعه عکس پرسونلی با ویژگی های عکس پاسپورت
  • فرم درخواست مربوطه
  • گواهی سلامت
  • گواهی سوء پیشینه
  • ارائه مدارکی مانند صورتحساب بانکی، فیش حقوقی و… برای اثبات توانایی مالی
  • ارائه فیش پرداخت هزینه مربوط به رسیدگی به درخواست
  • ارائه مدارکی مبنی بر داشتن یک پیشنهاد کاری در نیوزلند
  • و…

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار نیوزلند می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

سیستم امتیاز بندی ویزای کاری نیوزلند

نیوزلند برای این ویزا سیستم امتیاز بندی طراحی کرده است. در هر صورت برای اخذ این ویزا لازم است که حداقل نمره تعیین شده در این سیستم را دریافت نمایید.

در حال حاضر حداقل امتیاز مورد نیاز 100 است. هر چه امتیازتان بیشتر از 100 باشد، می توانید در مدت زمان کوتاه تر و طی کردن پروسه آسان تری این ویزای نیوزلند را دریافت نمایید.

در این سیستم داشتن سابقه کار مرتبط، مهارت های مرتبط و کارآمد و… می تواند باعث شود امتیاز بیشتری دریافت نمایید.

نمره آیلتس شما نیز از جمله عوامل بسیار مهم است. حداقل نمره آیلتس شما برای دریافت این ویزای نویزلند باید 6 باشد. این نمره برای همراهان شما 5 است.

در ادامه می توانید میزان امتیاز این سیستم در خصوص برخی موارد را مشاهده فرمایید.

پیشنهاد شغلی

  • پیشنهاد شغلی برای کار به عنوان متخصص: 50 امتیاز
  • پیشنهاد شغلی خارج از اوکلند: 30 امتیاز
  • پیشنهاد شغلی در مشاغل پر پاداش: 20 امتیاز
  • پشنهاد شغلی در مشاغل مورد نیاز: 10 امتیاز

تحصیلات

  • مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری از خارج از نیوزلند: 70 امتیاز
  • مدرک کارشناسی یا مدرکی معادل آن از خارج از نیوزلند: 50 امتیاز
  • مدرک دیپلم یا پایان تحصیلات عمومی از خارج از نیوزلند: 40 امتیاز
  • مدرک کارشناسی یا مدرکی معادل آن از داخل نیوزلند: 20 امتیاز
  • داشتن تحصیلات تکمیلی به مدت دو سال در داخل نیوزلند: 15 امتیاز
  • داشتن تحصیلات تکمیلی به مدت یک سال در داخلی نیوزلند: 10 امتیاز
  • مدارک تحصیلی اخذ شده پیش از 2011: 5 امتیاز

سابقه کاری

  • 10 سال یا بیشتر: 50 امتیاز
  • 8 تا 10 سال: 40 امتیاز
  • 6 تا 8 سال: 30 امتیاز
  • 4 تا 6 سال: 20 امتیاز
  • 6 سال یا بیشتر سابقه کار در مشاغل مورد نیاز نیوزلند: 15 امتیاز
  • 2 تا 4 سال: 10 امتیاز
  • 1 تا 2 سال سابقه کار در نیوزلند: 10 امتیاز
  • 2 تا 5 سال سابقه کار در مشاغل مورد نیاز نیوزلند: 10 امتیاز

سن

  • زیر 20 سال: 0 امتیاز
  • 20 تا 30 سال: 30 امتیاز
  • 40 تا 44 سال: 20 امتیاز
  • 45 تا 49 سال: 10 امتیاز
  • 50 تا 55 سال: 5 امتیاز

شرایط همراه(همسر)

  • داشتن سابقه کار یا داشتن پیشنهاد کاری به عنوان فرد متخصص: 20 امتیاز
  • مدرک دکتری یا کارشناسی ارشد: 20 امتیاز
  • مدرک کارشناسی یا مدرکی معادل آن: 10 امتیاز
  • و…

اخذ ویزای کار کشور نیوزلند

بگذارید قبل از هر چیز به شما عزیزانی که قصد اخذ این ویزا را دارید بگوییم قبل از انجام هر اقدامی بهتر است اطلاعات خود در مورد شرایط کار در نیوزلند، میزان درآمد و… این کشور، اطلاعات جامع و مفیدی به دست آورید. از این رو توصیه می کنیم حتما مقاله مربوط به شرایط کار در نیوزلند را مطالعه نمایید.

شما عزیزانی که علاقه مند به کسب اطلاعات در خصوص شرایط کار در نیوزلند و شرایط زندگی در این کشور می باشید می توانید برای کسب راهنمایی و مشاوره با کارشناسان مربوطه آوات در ارتباط باشید و تمامی مراحل را گام به گام با دانش و تجربه آن ها محکم بردارید.

برای اخذ این ویزا باید اول شرایط و مدارک مورد نیاز را فراهم کنید. سپس نسبت به ارسال مدارکتان به سازمان مربوطه اقدام نمایید. در این مرحله عموما باید به سفارت نیوزلند مراجعه نمایید. پس از ارسال مدارک و مراجعه باید منتظر بمانید تا درخواستتان مورد پردازش قرار بگیرد و مدارک و شرایطتان بررسی شود. این مدت ممکن است چندین ماه باشد. (هر چه مدارک و شرایطتان بهتر باشد می توانید انتظار داشته باشید این مدت کوتاه تر شود.)

در نهایت هم با توجه به نتیجه ای که به شما اعلام می شود می توانید نسبت به اقدامات بعدی مهاجرت خود به نیوزلند قدم بردارید.

هزینه دریافت ویزای کاری کشور نیوزلند

با توجه به این که چه نوع ویزایی را دریافت می کنید، باید هزینه متفاوتی را بپردازید. البته عوامل دیگری نیز در تعیین این موضوع نقش دارند. به طور مثال این که ملیتتان چیست، درخواستتان را از چه کشوری ارسال می کنید و… از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار بر هزینه دریافت این نوع ویزای نیوزلند می باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه دریافت ویزای کار نیوزلند می توانید به سایت اداره امور مهاجرتی نیوزلند مراجعه فرمایید. البته می توانید با کارشناسان مجموعه آوات نیز تماس حاصل نمایید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

 

سوالات متداول

1. چگونه می توانیم شانس خود برای دریافت ویزای کاری نیوزلند را افزایش دهیم؟

  • راه های بسیاری برای افزایش شانستان وجود دارد. به طور مثال با ارتقا مهارت ها، مدارک تحصیلی، تسلط به زبان انگلیسی و… می توانید امتیاز خود را افزایش دهید. علاوه بر این از دیگر راه کارهای این موضوع می توان به پیدا کردن کار در موقعیت های شغلی معینی اشاره کرد. به طور مثال اگر در زمینه جنگلداری، گردشگری، امور مالی و… کار پیدا کنید، شانس بیشتری برای دریافن این نوع ویزا خواهید داشت.

2. چه مدت طول می کشد تا از طریق مهاجرت کاری اقامت دائم نیوزلند را به دست آوریم؟

  • این موضوع به عوامل مختلفی نظیر موقعیت شما در نیولند، داشتن برخی شرایط و… بستگی دارد. با این حال اکثر مهاجران با گذشت 5 سال از مهاجرتشان به نیوزلند می توانند نسبت به دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

می توانید از طریق بخش ارسال دیدگاه، سوالتتان را با کارشناسان ما مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ خود را بیابید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *