سوئیس, وقت سفارت

وقت سفارت سوئیس

وقت سفارت سوئیس

این مقاله در خصوص اطلاعاتی در زمینه وقت سفارت سوئیس و مراحل انجام وقت سفارت این کشور برای شما عزیزان تهیه شده است، که با توجه به آن با مراحل انجام وقت سفارت سوئیس آشنا شوید، سوئیس یک کشور توریستی محبوب در سطح دنیا می‌باشد که سالانه افراد بسیاری در صدد اخذ ویزای این کشور می‌باشند، انواع ویزاهای این کشور شامل ویزای توریستی، ویزای کاری، ویزای تحصیلی و… می‌باشد که برای درخواست هر کدام از آن‌ها باید ابتدا وقت سفارت سوئیس را بگیریم و بعد از تعیین وقت سفارت کشور سوئیس، مدارک لازم برای درخواست ویزای مورد نظر را تکمیل نماییم.

وقت سفارت سوئیس

کشور سوئیس عضو پیمان شینگن می‌باشد و به خاطر قوانین حاکم در این پیمان هر فرد خارجی برای ورود به این کشور موظف به اخذ ویزا می‌باشد و همان‌طور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم، برای اخذ ویزای مورد نظر باید تعیین وقت سفارت سوئیس را انجام دهیم، کشور سوئیس دارای توسعه اقتصادی، مناطق گردشگری فراوان، سیستم آموزشی مدرن و پیشرفته می‌باشد، ازاین‌رو این کشور به عنوان بهترین کشور در اروپا شناخته شده می‌باشد.

یک سری نکات بعد از تعیین وقت سفارت سوئیس حائز اهمیت می‌باشد، به طور مثال از تاریخ دوم اکتبر 2012 میلادی سفارت اکتبر اقدام به اقدام به ثبت اثر انگشت متقاضیان ویزای سوئیس کرد و این موضوع باعث گردید تا هر متقاضی که درخواست ویزای شینگن سوئیس را بدهد بعد از تعیین وقت سفارت سوئیس باید به صورت حضوری برای مصاحبه و انجام انگشت‌نگاری به صورت شخصاً در سفارت سوئیس حضور به عمل آورند.

در خصوص افرادی که فرزندان زیر 12 سال دارند باید عرض نماییم که برای افراد زیر 12 سال نیازی به انگشت‌نگاری و اسکن از آن نیست و در زمان مصاحبه نیازی نمی‌باشد که آن‌ها نیز حضور داشته باشند فقط کافی است که مدارک آن‌ها را به همراه داشته باشید.

آدرس سفارت سوئیس در تهران

آدرس سفارت سوئیس در تهران، الهیه، خیابان شریفی منش، کوچه یاسمن، شماره 2 می‌باشد و متقاضیان گرامی می‌توانند به راحتی بعد از تعیین وقت سفارت سوئیس جهت اخذ ویزای سوئیس به آدرس سفارت سوئیس در تهران مراجعه نمایند خاطرنشان کنیم که افرادی که در خارج از تهران می‌باشند و در یکی از شهرهای کشور عزیزمان هم می‌باشند اگر قصد سفر به سوئیس را دارند نمی‌توانند جهت اخذ ویزا به صورت تلفنی اقدام کنند و باید همانند شهروندان تهرانی بعد از تعیین وقت سفارت سوئیس به آدرس سفارت سوئیس در تهران برای درخواست ویزا اقدام نمایند.

برخی سفارت‌ها در کشور ایران موجود نیست و باید برای انجام مصاحبه و انگشت‌نگاری به دیگر کشورهای همسایه همانند ترکیه، آذربایجان، ارمنستان سفر نمایید و این موضوع برای متقاضیان بسیار مشکل و زمان‌بر خواهد بود به همین خاطر باید خدمت عزیزانی که می‌خواهند سفری کوتاه مدت و کم دردسر به تهران داشته باشند عرض نماییم که آدرس سفارت کشوری همانند سوئیس که در تهران موجود می‌باشد یکی از بهترین شرایط موجود را برایشان به همراه خواهد داشت.

شماره تلفن سفارت سوئیس در تهران

شماره تلفن سفارت سوئیس در تهران برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما نمی‌باشد و اگر شما درگیر مشکل و سوالی در زمینه ویزای سوئیس می‌باشد می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این سفارت و مطالعه مطالب آن به پاسخ سوالات خود دسترسی پیدا نمایید.

شما می‌توانید در صورت هرگونه سؤال در خصوص ویزای کشور سوئیس به آدرس وب‌سایت سفارت سوئیس مراجعه نمایید.

همین‌طور شما باید قبل از هر اقدامی تعیین وقت سفارت سوئیس را انجام دهید تا در تاریخ و زمانی که برای شما مشخص می‌گردد جهت ارائه مدارک و انگشت‌نگاری و همچنین مصاحبه با شماره تلفن سفارت تماس حاصل فرمایید توجه داشته باشید که شما تنها می‌توانید برای تعیین وقت سفارت سوئیس به شماره تلفن سفارت سوئیس در تهران تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن سفارت سوئیس در تهران: ۲۲۰۰۸۴۵۴-۰۲۱

ترجمه مدارک برای سفارت سوئیس

همان‌طور که می دانید بعد از تعیین وقت سفارت سوئیس شما باید مدارک لازم برای درخواست ویزای تحصیلی مورد نظر را تکمیل کرده و به سفارت ارائه دهید، در اکثر کشورها تمامی مدارک باید به زبان مشخص شده‌ای ترجمه شوند و به تائید وزارت خارجه و دادگستری رسیده و مهر شوند اما طبق قوانین اداره مهاجرت کشور سوئیس بعد از تعیین وقت سفارت مدارک شما باید به زبان انگلیسی ترجمه شده و نیازی نمی‌باشد که مدارک به تائید وزارت خارجه و دادگستری رسیده باشد.

ویزای شینگن سوئیس

کشور سوئیس یکی از زیباترین کشورها و جذاب‌ترین کشورها از نظر توریست‌ها و گردشگران می‌باشد و از نظر رفاهی، اقتصادی، سیاسی در دنیا در رتبه‌های بالا قرار دارد و به همین خاطر است که سالانه افراد بسیاری در صدد مهاجرت و اخذ ویزای این کشور می‌باشند، ویزاهای متعددی برای ورود به این کشور وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین نوع ویزای این کشور ویزای شینگن سوئیس می‌باشد.

همان‌طور که می دانید کشور سوئیس یکی از 26 کشور عضو پیمان شینگن می‌باشد و افرادی که موفق به اخذ ویزای شینگن سوئیس می‌شوند می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی به تمام کشورهای عضو شینگن سفر نمایند.

کشورهای عضو شینگن به این شرح می‌باشند: سوئیس، سوئد، اسپانیا، اسلوونی، پرتغال، اسلواکی، لهستان، هلند، نروژ، مالت، لیتوانی، لوکزامبورگ، لتونی، ایسلند، ایتالیا، مجارستان، آلمان، یونان، فرانسه، استونی، فنلاند، دانمارک، بلژیک، اتریش و جمهوری چک می‌باشند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای شنگن سوئیس

  • اصل گذرنامه و کارت شناسایی
  • ۶ قطعه عکس پرسنلی
  • گواهی حساب بانکی
  • سند مالکیت
  • مدارک شغلی
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • اگر بدون والدین درخواست ویزا دهید و زیر 18 سال هستید باید رضایت‌نامه از والدین را به همراه داشته باشید.
  • تمکن مالی
  • تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شود و از تمام مدارک و اسناد باید یک برگ کپی تهیه گردد چرا که اصل مدارک به متقاضی برگردانده می‌شود و تنها کپی آن‌ها در پرونده بایگانی می‌شود

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *