تولد, سوئیس

اقامت سوئیس از طریق تولد

اقامت سوئیس از طریق تولد

اقامت سوئیس از طریق تولد امروزه طرفداران بسیاری دارد. شاید آسان ترین راه و سریع ترین راه اقامت سوئیس از طریق تولد باشد. کنفدراسیون سوئیس یکی از کشورهای اروپای غربی است که شهرت جهانیش را مدیون امنیت، ساعت و بانک‌های مشهورش است.

اقامت سوئیس از طریق تولد

در سال ۲۰۰۷ میلادی سوئیس پنجمین کشور ثروتمند جهان شد. این کشور از سال ۱۸۱۵ در هیچ جنگی شرکت نکرد و در طول هر دو جنگ جهانی بی‌طرف بود.
قانون اساسی براساس نظام فدرالی از سال ۱۸۴۸ در این کشور حاکم شد. این نظام پایه‌ای برای نظام سیاسی کنونی سوئیس است.
آن چه در حال حاضر به عنوان قانون اساسی در سوئیس اجرا می‌شود در سال ۱۹۹۹ تصویب شد. با این حال قانون اساسی جدید تفاوت چندانی با قانون قدیمی سوئیس ندارد.
سوئیس کشور کوچکی است که نیمه جنوبی آن را کوه‌های آلپ اشغال کرده‌اند. وجود این کوه‌ها و برف فراوان در زمستان‌های آن سبب شده پیست‌های اسکی سوئیس در جهان مشهور باشد.

اخذ اقامت سوئیس از طریق تولد

اکنون در جهان کشور های بسیاری وجود دارد که از طریق تولد اقامت اعطا می کنند. بدین صورت که زمانی فرزندی در آن کشور متولد می شود به آن کودک اقامت آن کشور را می دهند و به تبع آن کودک به والدین او اقامت می دهد، اما بعضی از کشورها هستند که سیستم اقامت آنها از طریق خون است یعنی زمانی به افراد اقامت می دهند که پدر و مادر آنها اقامت و تابعیت کشور مذکور را داشته باشند.
کشور سوئیس از جمله کشورهایی است که اعطای تابعیت آن از طریق خون است.

اما برای اقامت گرفتن در این گونه کشورها باید از راه های دیگر اقدام نمود. راه هایی از جمله:

  • سرمایه گذاری
    کاری
    ازدواج
    پناهندگی
    تحصیلی

ما در اینجا چند نمونه از این نوع ویزاها را برای شما شرح می دهیم

از بین گونه های مهاجرت که گفته شد بعضی از آنها با دشواری های بسیاری روبرو است. برای نمونه اقامت از طریق سرمایه گذاری دارای ریسک فوق العاده بالایی بوده و همچنین نیازمند سرمایه ای هنگفت است.

اقامت از طریق کار

اقامت از طریق کار مستلزم این است که شخص یک کارفرما در کشور سوئیس داشته و کار مذکور را سه ماه در سوئیس آگهی کرده و اگر کسی کار مورد نظر را نپذیرفت سه ماه در اتحادیه اروپا آگهی کرده و بازهم اگر کسی نپذیرد شخص مورد نظر می تواند از این طریق برای اخذ ویزای کاری سوئیس اقدام نماید.

اقامت از طریق ازدواج

اقامت از طریق ازدواج مستلزم این است که شخصی را که شهروند سوئیس است با شخص ازدواج کند و سه سال با این شخص زندگی مشترک داشته باشد.

در بین راه های که خدمت شما گفته شد شاید بتوان گفت که بهترین راه از بین راه های مورد نظر اخذ ویزای تحصیلی سوئیس است. زیرا هیچ شرط خاصی ندارد و مطمئن ترین و سریع ترین راه ممکن است.

اصولا تحصیلات عالی در کشور سوئیس از پیچیدگی بسیار خاصی در این کشور برخور دار است. کیفیت بسیار بالای سیستم آموزشی این کشور و همچنین شهرت جهانی مدارک صادره از دانشگاه های سوئیس از یک سو و سیل عظیم متقاضیان تحصیل در سوئیس دولت مردان را بر آن داشت که شرایط بسیار خاصی برای پذیرش دانشجویان خارجی درنظر بگیرند. هر چند که دانش آموزان سوئیسی نیز چندان از این شریط سخت و پیچیده مستثنی نیستند.
موسسه حقوقی آوات با در بر داشتن مشاوران مجرب در زمینه تحصیل در سوئیس آماده ارائه خدمات اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئیس و اخذ ویزای تحصیلی در کشور سوئیس می باشد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *