ثبت شرکت, هلند

ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند

قبل از هر اقدامی ابتدا باید با شرایط اقتصادی و هزینه های زندگی در کشور هلند آشنا شوید و اطلاعات جامعی در این خصوص جمع آوری کنید. بعد از آن باید به وسیله یک فرد متخصص و ماهر در زمینه ثبت شرکت در هلند مشورت نمایید تا با راهنمایی هایی که از ایشان می گیرید متوجه شوید که این نوع بیزنس شما در این کشور جواب خواهد داد یا خیر ناموفق خواهد شد.

شرایط ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند یکی از راه های رایج اقامت کشور هلند می باشد. کشور هلند که به کشور لاله ها معروف می باشد بزرگترین تولید کننده لبنیات در دنیا معرفی شده است. افرادی که علاقمند به مهاجرت به این کشور زیبا می باشند می توانند از طریق ویزای تحصیلی هلند و ویزای کاری هلند به این کشور مهاجرت کنند تا از این طریق اقامت این کشور را بدست بیاورند.

اما در این میان افرادی نیز می باشند که می خواهند در کشور هلند فعالیت تجاری بر پا کرده و کسب و کاری جدید را برپا نمایند این افراد می توانند از طریق ثبت شرکت در هلند به این امر دست پیدا کنند. اما باید قبل از هر اقدام اطلاعات خود را در زمینه ثبت شرکت در هلند و شرایط لازم برای ثبت شرکت در هلند را جمع آوری کنند تا با در نظر گرفتن شرایط خود برای آنکه فردی موفق در زمینه ثبت شرکت در هلند باشند اقدام نمایند.

 انواع ساختار شرکت ها در هلند

  • شرکت سهامی
  • شرکت با مسئولیت محدود

این دو نوع ساختار جزء رایج ترین نوع شرکت ها در کشور هلند می باشند. اما اغلب سرمایه گذاران خارجی شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند زیرا شرایط راحتتری به نسبت شرکت سهامی دارد و اینکه شرکت سهامی برای شرکت های بزرگ مناسب می باشد.

نکته ای که باید به آن متذکر شویم این می باشد که در هر دو نوع ساختار حداقل باید یک شخص حقیقی و یا حقوقی که اقامت دائم کشور هلند را دارد, وجود داشته باشد و بدون این شخص امکان ثبت شرکت در هلند وجود نخواهد داشت.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

در ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل صاحبان شرکت یک نفر می باشد و سرمایه اولیه که برای ثبت شرکت در هلند با مسئولیت محدود باید ارائه شود مبلغ هجده هزار یورو می باشد, زمانی که سهامدار تنها یک نفر باشد نیازی به تشکیل هئیت مدیره نیست اما اگر تعداد سهامداران بیشتر شود باید هئیت مدیره تشکیل گردد.

و نکته ی مهمی هم که در قبل خدمتتان عرض کردیم باید حتما یک شخص حقیقی و حقوقی که اقامت این کشور را دارد جزء سهام داران باشد.

مراحل ثبت شرکت در هلند

اولین مرحله انتخاب نام برند یا نامی برای فعالیت تجاری می باشد که باید طبق قوانین ثبت شرکت ها کوتاه و قابل تلفظ برای عموم باشد و همچنین تکراری نبوده باشد, نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که در انتخاب نام جوری باید دقت نمایید که نوع بیزنس شما در آن مشخص باشد در واقع نامی که انتخاب خواهید نمود باید فعالیت تجاری شما را معرفی نماید.

شما می توانید 3 الی 5 نام را انتخاب کرده و ارائه دهید و هر کدام مورد تایید قرار گرفت از آن به عنوان برند خود استفاده نمایید.

در ضمن زمانی که نام شرکت را انتخاب می کنید اگر از ساختار شرکت با مسئولیت محدود استفاده خواهید نمود باید در اساسنامه این موضوع ذکر گردد و دیگر اینکه نباید در انتخاب نام شرکت, نام یکی از شرکا را انتخاب نمایید.

طرح توجیهی اقتصادی (بیزنس پلن)

مرحله بعدی این می باشد که شما نیاز به طرح توجیهی اقتصادی یا همان بیزنس پلن خواهید داشت در این طرح باید خلاصه ای از کارها و فعالیت تجاری شرکت شرح داده شود, باید در این طرح از انتظاراتی که از این فعالیت تجاری می رود هم توضیحی داده شود, و باید مدیریت را مشخص کرده باشید و نکته ای که مهم می باشد این است که باید نوع سهام شرکت مشخص شده باشد و اینکه خرید سهام به چه صورتی هم امکان پذیر می باشد ذکر شود و همچنین تمام هزینه ها اعم از هزینه های شرکت و هزینه های نگهداری شرکت هم آورده شود.

بعد از آن در مرحله بعدی باید با تکمیل تمامی مدارک و اسناد مربوطه به دفتر خانه بروید, زمانی که شما به دفتر اسناد رسمی خواهید رفت به معنی ثبت شرکت میباشد که باید در آنجا سرمایه اولیه پرداخت گردد.

شما می توانید با کمک وکلای با تجربه ما تمامی مراحل را به راحتی و در کمترین زمان ممکن سپری کنید, وکلای ثبت شرکت در هلند با تخصصیکه دارند می توانند به سرعت هماهنگی های لازم با وزارت بازرگانی و وزارت خارجه موافقت دولت هلند را در خصوص ثبت شرکت در هلند و ادامه فعالیت تجاری شما در این کشور را بدست بیاورند.

وقت سفارت

بعد از انجام تمامی مراحل برای شما یک وقت سفارت تنظیم خواهند نمود که شما در آنجا باید درخواست ویزای نوع دی را بدهید و نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که خود متقاضی به صورت حضوری برای مصاحبه باید در سفارت هلند حضور داشته باشد.

بعد از بررسی تمامی مدارک ارائه شده از سمت شما به سفارت, برای شما و خانواده شما که شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸سال می باشد یک ویزای یک ساله صادر می شود که شما باید در این یک ساله گزارشی مبنی بر فعالیت تجاری خود به دولت هلند ارائه دهید که با بررسی آنها مدت ویزا برایتان مجدد تمدید خواهد شد و بعد از گذشت سه الی پنج سال شما می توانید اقامت دائم این کشور را بدست بیاورید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در هلند مدارکی شامل کپی کارت شناسایی و گذرنامه تمامی سهامداران, میزان سهام هر یک از افراد, گواهی عدم اعتیاد و سوء پیشینه تمامی شرکا که مربوط به شش ماه قبل بوده باشد و فرم تکمیل شده ثبت شرکت و وکالتنامه که توسط متقاضی امضا شده باشد.

اگر شما نگران افتتاح حساب در هلند می باشید باید بدانید که تمامی مراحل افتتاح حساب در کشور هلند توسط وکلای ما در این کشور انجام می شود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

در برخی مواقع افرادی هستند که در کشور خود دارای شرکت ثبت شده می باشند و دیگر قصد تاسیس شرکت دیگری را ندارند اما علاقمند به تاسیس شعبه در کشورهای دیگر می باشند, این افراد نیز می توانند در کشور هلند شعبه تاسی نمایند اما منوط به شرایطی خاص می باشد که شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با موسسه تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان ثبت شرکت در هلند در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را جویا شوید.

مزایای ثبت شرکت در هلند

  • یکی از مزایای مهم ثبت شرکت در هلند اخذ اقامت هلند می باشد
  • شما با ثبت شرکت در هلند و اخذ اقامت این کشور می توانید بدون نیاز به ویزا به کشورهای اروپایی و عضو شینگن رفت و آمد کنید
  • همچنین می توانید برای تحصیل و کار و یا زندگی به دیگر کشورهای اروپایی بروید
  • دسترسی راحت به بازارهای اروپا
  • می توانید بعد از اخذ اقامت این کشور براحتی در سراسر دنیا و بانک های اروپایی افتتاح حساب انجام دهید
  • دیگر مشکلاتی مانند تحریم نخواهید داشت و بدون نگرانی در این مورد می توانید فعالیت تجاری خود را ادامه دهید.
  • می توانید بعد از اخذ اقامت هلند به راحتی در سراسر اتحادیه اروپا از خدمات درمانی رایگان برخوردار شوید
  • کشور هلند, امن و دارای ثبات اقتصادی و سیاسی می باشد
  • مهمترین مزایا نداشتن مدرک زبان می باشد که در برخی از کشورها این موضوع بسیار اهمیت دارد اما شما می توانید بدون داشتن مدرک زبان ثبت شرکت در هلند را انجام دهید
  • برای اخذ اقامت هلند نیازی به خرید ملک نخواهید داشت و به وسیله ثبت شرکت در هلند اقامت را اخذ خواهید نمود
  • می توانید به صورت رایگان در سراسر اروپا ادامه تحصیل دهید
  • بعد از گذشت چند سال می توانید پاسپورت دوم خود را دریافت نمایید
  • با داشتن پاسپورت هلندی می توانید بدون هیچ مشکلی ویزای کشورهایی مانند انگلستان و ایالات متحده آمریکا را دریافت نمایید

مالیات در هلند به چه صورت می باشد

کشور هلند دارای قوانین مالیاتی آزاد اداره می شود, که شبکه ای ازقراردادهای  مالیاتی می باشد که دوبرابر است, نرخ مالیات در کشور هلند بین 20 و 25 درصد می باشد که نرخ درآمد مالیاتی می تواند بر اساس برنامه ریزی ها ی انجام شده کمتر هم نیز باشد که در این خصوص نیاز به تجربه و دانش افراد متخصص در این زمینه دارید که  کارشناسان ما می توانید به صورت کامل در این زمینه راهنمایی های لازم را انجام دهند.

برخی از سرمایه گذاران خارجی نگران استخدام نیروی کار در این کشور می باشند, باید بدانید که نرخ بیکاری در هلند بسیار پایین تر از دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد, که این نکته کمی نگران کنند می باشد اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد تا هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت و ما می توانید نیروی کار تحصیل کرده و چند زبانه برایتان استخدام نماییم فقط کافی است شما صبور و شکیبا باشید تا در راستای اهداف خود فردی موفق باشید.

در خصوص محیط نظارتی در کشور هلند باید بدانید که برای شرکتها قوانین سختگیرانه ای اعمال نخواهد شد و با توجه به سرمایه گذاری که انجام خواهید داد و پرداخت های مالیاتی نظارت انجام خواهد شد اما در خصوص نیروی کار این موضوع کمی پیچیده و سختگیرانه می باشد, شرکت های بزرگی که نیروی کار هلندی زیادی را استخدام می کنند نیاز به تاسیس یک شورای کاری خواهند داشت تا نظارت به صورت دقیق انجام پذیرد.

در خصوص اخراج یک کارمند شما می توانید به راحتی امور را به دادگاه مدنی هلند بسپارید تا همه مشکلات را حل و فصل نماید.

تسهیلات بانکی در هلند

کشور هلند با توجه به برنامه ریزی هایی که در خصوص سرمایه گذاران خارجی انجام داده است, تشویق هایی را برای سرمایه گذاران اعمال کرده است, به طور مثال برای سرمایه گذارانی که می خواهند در شهر یا منطقه ای از کشور هلند که اوضاع کسب و کار چندان مناسب نمی باشد, کسب و کاری جدید تاسیس نمایند مزایای بسیاری در نظر گرفته است.

این مزایا شامل کمک های نمایندگان دولتی به سرمایه گذاران برای تاسیس شرکت می باشد و همچنین دسترسی راحت به صندوق های اروپا یکی دیگر از این مزایا بشمار می آید.

آمستردام هلند یکی از مکان هایی می باشد که مراکز مالی بسیاری را در خود جای داده است، و بیشتر وام های دنیا در این شهر دفتر دارند که این امر سبب می شود شما بتوانید از وام ها و کمک هزینه های دولت برای شرکت خود بهره مند شوید. شما در ابتدا باید در یکی از بانک های هلند حسابی افتتاح نمایید که کارشناسان ما شما را در این مهم یاری خواهند نمود.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *