هلند

تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند

اخذ اقامت هلند با مهاجرت به هلند صورت می گیرد، سازمان مهاجرتی آوات، در مقاله تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند، تصمیم بر این دارد که اطلاعاتی را در باب مهاجرت به هلند و راه های مهاجرت به هلند در سال 2023 و چگونگی تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند را در اختیار متقاضیان مهاجرت به هلند قرار دهد و سعی بر این دارد تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات در باب راه های قانونی مهاجرت به هلند و اخذ اقامت هلند و تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند، تمامی ابهامات ذهنی شما متقاضیان عزیز را بر طرف سازد.

از این رو، سازمان مهاجرتی آوات، قصد دارد شما متقاضیان عزیز مهاجرت به هلند را با راه ها و شیوه های مهاجرت به هلند آشنا سازد.

تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند

یکی از راه های مهاجرت به هلند و اخذ اقامت هلند، از طریق تحصیل می باشد. متقاضیان با اخذ پذیرش تحصیل در هلند، می توانند به مدت اعتبار ویزای تحصیلی در هلند، اقامت تحصیلی در هلند داشته باشند و تا یک سال بعد از اتمام تحصیل در هلند، می توانند برای تبدیل ویزای تحصیلی در هلند به ویزای کاری هلند، به اداره مهاجرت خارجیان مراجعه نمایند و با کاریابی در هلند و اخذ اقامت هلند و با سپری نمودن مدت زمان پنج سال در هلند به طور مستمر برای تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند، اقدام نماید.

تحصیل در هلند

دانشجویان تحصیل در هلند، می توانند با کسب اجازه از وزارت کار و رفاه اجتماعی هلند، به صورت نیمه وقت و طی مدت زمان مشخص (که این مدت زمان را مقطع تحصیلی دانشجویان در دانشگاه های هلند مشخص می نماید) مشغول به کار باشند.

البته لازم به ذکر می باشد که دانشجویان دکتری در هلند نیز می توانند با ارائه گواهی تمکن مالی خود برای اخذ ویزای همراه هلند اقدام نمایند و همسر و فرزندان زیر هجده سال خود را در هلند به همراه داشته باشند.

اخذ ویزای کار در هلند

یکی دیگر از راه های مهاجرت به هلند و اخذ اقامت هلند از طریق کار می باشد، متقاضیان با اخذ ویزای کار در هلند می توانند در کشور هلند مشغول به کار باشند و اقامت هلند را دریافت نمایند و با سپری نمودن پنج سال در هلند به طور مستمر، برای تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند اقدام نمایند.

متقاضیان با دریافت دعوت نامه کاری رسمی از کارفرمایان در هلند و یا شرکت های موجود در هلند و اخذ ویزای کاری در هلند، خود را برای مهاجرت کاری به هلند و تنظیم قرار داد فی مابین دو طرف آماده کرده و به اخذ اقامت هلند از طریق کار دست پیدا می نماید.

متقاضیان کار بین المللی خارجی، می توانند بعد از سپری نمودن مدتی از اقامت خود در هلند، برای اخذ اقامت خانواده خود نیز (همسر و فرزندان زیر هجده سال) اقدام نمایند.

اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه های مهاجرت به هلند و اخذ اقامت هلند، از طریق ازدواج می باشد، متقاضیان با ازدواج قانونی با یک تبعه هلندی و سپری نمودن مدت زمان سه سال کامل از زندگی قانونی خود در کنار هم (البته طبق تشخیص اداره بازرسی مهاجران خارجی هلند) می تواند بعد از اخذ اقامت دائم هلند، برای تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند اقدام نمایند.

البته لازم به ذکر می باشد که گواهی ارائه شده مبنی بر ازدواج قانونی متقاضی با تبعه هلندی به مدت سه سال، ممکن است در خارج از کشور هلند انجام شده باشد و این موضوع قابل قبول برای اداره بازرسی هلند برای اخذ اقامت هلند و تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند می باشد.

البته اخذ اقامت هلند فقط منوط به ازدواج نیست، بلکه متقاضی ای که در هلند اقامت دارد، می تواند بدون ازدواج با یک شهروند هلندی، به مدت سه سال به صورت پیوسته با او زندگی نماید و مدارک ارائه شده دال بر این موضوع به اداره بازرسی هلند برساند، می تواند برای تابعیت هلند، اقدام نماید.

مدارک لازم جهت درخواست تابعیت هلند

  • ارائه اصل و کپی برابر اصل پاسپورت
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل مدارک شناسایی
  • ارائه مدارک دال بر اخذ ویزای مهاجرتی و اقامتی به هلند
  • ارائه مدارکی دال بر تسلط متقاضی به زبان هلندی
  • در صورت نیاز ارائه گواهی ازدواج

لازم به ذکر می باشد که متقاضیان برای اخذ تابعیت هلند، باید ملیت قبلی خود را رها نموده و سوگند یاد نمایند که تمامی حقوق عمومی هلند را رعایت و احترام گذارد.

البته لازم به ذکر می باشد، اگر متقاضیان برای اخذ تابعیت هلند، دارای ملیت سوئیسی و یا دیگر کشور های اروپایی باشند، نیازی به اخذ مجوز برای اقامت هلند و همچنین تبدیل اقامت به تابعیت هلند را ندارند.

متقاضیان برای تابعیت هلند باید از طریق شیوه های مهاجرتی، به هلند مهاجرت نمایند و بعد از اخذ اقامت هلند و سپری نمودن مدت زمان 5 ساله خود، می توانند برای تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند اقدام نمایند.

البته متقاضیانی که برای تبدیل اقامت به تابعیت هلند اقدام می نمایند باید به سن قانونی رسیده و بالای هجده سال تمام را داشته باشند.

اگر متقاضیان بین المللی خارجی که قبل از رسیدن به سن قانونی تحت حمایت و سرپرستی خانواده هلندی باشد، می تواند برای اخذ اقامت هلند اقدام نماید و بعد از سپری نمودن سه سال متوالی در هلند، برای تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند اقدام نماید.

عدم سوء پیشینه متقاضی

البته شایان ذکر می باشد که همه مدارکی که متقاضی بین المللی و خارجی بعد از اخذ اقامت هلند و برای دریافت تابعیت هلند ارائه می دهد، باید نشان دهنده عدم سوء پیشینه متقاضی چه در جرائم کیفری و چه در دیگر جرائم سنگین که (مجموعا بالای 810 هزار یورو در چهار سال گذشته از اقامت هلند فرد نباشد) باشد.

شما عزیزان می توانید سوالات خود را در باب تبدیل اقامت هلند به تابعیت هلند، در پایان همین مقاله برای ما ارسال نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *