مهاجرت, مهاجرت, هلند, وقت سفارت

وقت سفارت هلند – چگونه وقت سفارت بگیریم؟

وقت سفارت هلند

در این مقاله در خصوص وقت سفارت هلند به بحث می پردازیم با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید. اروپا یکی از گزینه های اول برای سفر های خارجی به شمار می رود. اما در بین کشورهای اروپایی چه کشوری را برای سفر و یا اقامت انتخاب می کنید؟ مطمئنا هلند یکی از این کشورها خواهد بود. هلند، کشوری در شمال غربی اروپا است که دارای فرهنگ و تمدنی قدرتمند و جذاب است. پایتخت هلند آمستردام که شهری پر از موزه و کانال های آب است.

وقت سفارت

برای اینکه حق ورود و اقامت در کشوری را داشته باشید باید ویزای کشور مورد نظر را داشته باشید. گرفتن ویزا یکی از دغدغه های اکثر افرادی است که قصد مسافرت به کشور های دیگر را دارند. بسیاری از افراد نیز برای آرامش و راحتی بیشتر این کار را به آژانس های مسافرتی می سپارند.

مرجع دریافت ویزا نیز سفارت کشوری است که قصد مسافرت به آنجا را دارید می باشد. اما نمی توانید به سادگی به سفارت مراجعه کنید و ویزای خود را دریافت کنید. برای گرفتن ویزا باید ابتدا با سفارت هماهنگی های لازم را انجام دهید و وقتی را از قبل برای مراجعه به سفارت و ارائه مدارک مورد نیاز مشخص کنید.

هر سفارتی ساعت کاری مشخص خود را دارد و باید بدانید که در چه روزی و چه زمانی به صورت حضوری و یا تلفنی با سفارت ارتباط برقرار کنید. اگر وقت کافی برای انجام این کار ندارید و یا انجام این کار برای شما سخت است می توانید این کار را به ما بسپارید.

دلیل مسافرت شما به هلند چیست؟

توریستی: بدلیل امکانات بسیار عالی که هلند برای گردشگران تدارک دیده است افراد زیادی هرساله به این کشور سفر می کنند، هلند سالانه تقریبا ۱۴ میلیون گردشگر را به خود جذب می کند. همان طور که گفتیم هلند دوره ای را به خود دیده است که دوره طلایی هلند نامیده می شود. در دوره طلایی هلند هنر، ادب و علم به اوج خود رسید و هلند را به یکی از قطب های فرهنگی اروپا تبدیل کرد.

آثاری که از این دوره به جا مانده اند از شاهکار های هنری دنیا هستند که شهرتی جهانی دارند. هلند یکی از رمانتیک ترین کشور های دنیاست؛ برای مثال می توان به مزارع لاله در این کشور اشاره کرد که چشم هرکس را خیره می کنند. لاله های هلند شهرتی جهانی دارند افراد زیادی سالانه فقط بخاطر حضور در جشنواره های لاله ها به این کشور سفر می کنند. اگر می خواهید با هدف گردشگری به این کشور زیبا سفر کنید باید برای ویزای توریستی از سفارت هلند وقت بگیرید.

ویزای اقامت بلند مدت

اقامت شما می تواند کمتر از ۹۰ روز باشد که می توانید برای دریافت ویزای معمولی، وقت سفارت هلند را رزرو کنید. اما اگر می خواهید برای بیشتر از ۹۰ روز اقامت داشته باشید باید ویزای اقامت بلند مدت را دریافت کنید. فرقی نمی کند که برای کدام ویزا نیاز به گرفتن وقت سفارت دارید، همه آنها را می توانید از طریق خدمات ما در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

ویزای تحصیلی

زمانی که صحبت از ادامه تحصیل در کشور های دیگر و دانشگاه های باکیفیت تر می شود بی شک اروپا اولین مقصد خواهد بود. اما در بین کشورهای اروپایی هلند چه جایگاهی دارد؟ هلند رتبه هفتم از لحاظ کیفیت آموزش عالی در جهان را داراست. در سال ۲۰۱۷ هلند توانست به این رتبه دست بیابد و به یکی از برترین کشور های دنیا از لحاظ کیفیت تحصیلات عالی تبدیل شود. هلند کشوری دو زبانه است و ۹۰% مردم این کشور به دو زبان هلندی و انگلیسی مسلط هستند و از این لحاظ دانشجویان مشکلی نخواهند داشت. دلایلی که باعث شد هلند این رتبه را کسب کند عبارت است از: امکانات با کیفیت، ارتباط با شبکه های اقتصادی و صنعتی دانشگاه ها که دانشجو در حین تحصیل با بازار کار خود در ارتباط است و پس از تحصیل نیز مشکل چندانی برای یافتن شغل ندارد، ارتباط با شبکه های علمی جهان که تبادل اطلاعات با سراسر مراکز برتر علمی دنیا را فراهم می کند.

مزایای تحصیل در کشور هلند

کیفیت تحصیلات عالی در هلند باعث شده افراد زیادی خواستار تحصیل در دانشگاه های این کشور شوند و در هلند اقامت کنند؛این بدین معناست که گرفتن وقت سفارت هلند جهت ویزای تحصیلی کمی مشکل تر از بقیه ویزاها باشد. در ادامه به ارائه اطلاعاتی درباره دانشگاه های برتر هلند خواهیم پرداخت:

رتبه هفتم از لحاظ کیفیت آموزش عالی در جهان را دارا است. در سال ۲۰۱۷ هلند توانست به این رتبه دست بیابد و به یکی از برترین کشور های دنیا از لحاظ کیفیت تحصیلات عالی تبدیل شود. هلند کشوری دو زبانه است و ۹۰% مردم این کشور به دو زبان هلندی و انگلیسی مسلط هستند و از این لحاظ دانشجویان مشکلی نخواهند داشت. دلایلی که باعث شد هلند این رتبه را کسب کند عبارت است از: امکانات با کیفیت، ارتباط با شبکه های اقتصادی و صنعتی دانشگاه ها که دانشجو در حین تحصیل با بازار کار خود در ارتباط است و پس از تحصیل نیز مشکل چندانی برای یافتن شغل ندارد، ارتباط با شبکه های علمی جهان که تبادل اطلاعات با سراسر مراکز برتر علمی دنیا را فراهم می کند.

کیفیت تحصیلات عالی در هلند باعث شده افراد زیادی خواستار تحصیل در دانشگاه های این کشور شوند و در هلند اقامت کنند؛این بدین معناست که گرفتن وقت سفارت هلند جهت ویزای تحصیلی کمی مشکل تر از بقیه ویزاها باشد. در ادامه به ارائه اطلاعاتی درباره دانشگاه های برتر هلند خواهیم پرداخت:

دانشگاه های برتر هلند

  • دانشگاه آمستردام: این دانشگاه که در سال ۱۶۳۲ ساخته شده است و رتبه سوم را از لحاظ قدمت بین دانشگاه های هلند را دارد. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه از لحاظ دانشجویان ورودی است، تنها در سال گذشته ۳۰,۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه ثبت نام کردند. بودجه سالانه این دانشگاه ۶۰۰ میلیون یورو می باشد و هرساله نیز دانشجویانی از سرتاسر دنیا را پذیرش می کند. دانشگاه آمستردام برترین دانشگاه هلند می باشد. این دانشگاه در زمینه های حقوق، علوم انسانی، علوم اجتماعی و رفتاری، اقتصاد، پزشکی و دندانپزشکی دانشجو می پذیرد.
  • دانشگاه گرونینگن: دانشگاهی با قدمت چهارصد ساله که در شهری با همین نام در شمال هلند قرار دارد. این دانشگاه در قطب فرهنگی و اقتصادی شمال هلند واقع شده است و بزرگترین کارخانه شکرسازی دنیا و شرکت های مهم کشتی سازی هلند در شهر گرونینگن قرار دارند. این دانشگاه در زمینه های هنر، فلسفه، اقتصاد، علوم تجربی و علوم اجتماعی و…  فعالیت دارد.

اینها تنها دو دانشگاه هلند بود و دانشگاه های زیادی در هلند وجود دارند که از لحاظ علمی و کیفیت تحصیل رتبه بسیار بالایی در جهان دارند. گرفتن وقت سفارت برای ویزای تحصیلی بدلیل درخواست های زیاد از سفارت مشکل خواهد بود ولی ما در آوات می توانیم این کار را برای شما آسان کنیم.

انواع ویزا های سفر به هلند

پیمانی به عنوان شنگن وجود دارد که اکثر کشور های اروپایی بجز انگلستان عضو آن هستند. توریست هایی که ویزای شنگن را دارند می توانند با همان ویزا به تمام کشور های عضو شنگن مسافرت کنند و به نوعی همه کشور ها به صورت یک کشور واحد در نظر گرفته شده اند.

هلند نیز عضو شنگن می باشد و شما می توانید با تهیه  ویزای شنگن به تمامی کشور های عضو از جمله هلند سفر کنی. هلند کشوری پادشاهی است و جزایری در کارائیب را نیز شامل می شود پس شما می توانید با ویزای این کشور به جزایر پادشاهی هلند در کارائیب نیز سفر کنید.

اما ویزا ها بسته به هدف سفر شما، انواع مختلفی دارند. سفارت هلند ویزا های زیر را به عنوان انواع ویزا معرفی کرده است:

ویزای توریستی هلند

  • هلند: این نوع از ویزا برای افرادی است که قصد سفر توریستی به کشور هلند را دارند و برای مدت زمان کمتری نسبت به بقیه ویزا ها قصد اقامت در هلند را دارند. این ویزا صرفا برای اهداف گردشگری است و می توانید آزادانه به دیدن مناظر زیبای این کشور بروید و از همه  امکانات گردشگری استفاده کنید.اگر بخواهید در طول دوران اقامت به کار های تجاری و کاری مشغول شویدباید ویزای مربوطه را اخذ کنید. گرفتن وقت سفارت هلند برای ویزای توریستی زمان خواهد برد ولی با استفاده از سرویس های آوات می توانید در کمترین زمان، ویزای خود را دریافت کنید

ویزای رسمی و تجاری هلند

  • هلند: این ویزا برای افرادی است که قصد انجام کار های تجاری در هلند را دارند مانند: جلسات، کنفرانس ها و … این ویزا تنها برای افرادی قابل اتخاذ است که تحت عنوان یکی از شرکت های هلندی استخدام نشده باشند، برای کسانی که قصد دارند در هلند به کاری مشغول شوند باید ویزای کاری دریافت کنند.
  • ویزای ملاقات اقوام و دوستان هلند: اگر دوستانی در هلند دارید و یا کسی از اقوام شما در هلند زندگی می کنند می توانید درخواست وقت سفارت برای اخذ این ویزا را داشته باشید. شما باید دعوتنامه ای از این افراد برای گرفتن ویزا داشته باشید.

ویزای ترانزیت هلند

  • هلند: در برخی از مسافرت ها شما نیاز به این دارید که خط هواپیمایی و یا هواپیمای خود را تعویض کنید. این عمل که بیشتر توسط کشور های توسعه یافته ای مانند هلند اتخاذ می شود برای جلوگیری از ورود پناهندگان می باشد. ایران نیز یکی از این کشور هاست و چنانچه فردی بخواهد خط هواپیمایی خود را در طول سفر عوض کند باید این ویزا را تهیه کنید. اگر نیاز به این ویزا دارید و اطلاعات بیشتری می خواهید کسب کنید با ما تماس بگیرید.

ویزای گردش در کارائیب:

ویزای کارائیب به افرادی تعلق می گیرد که قصد مسافرت به جزایر کارائیب متعلق به پادشاهی هلند را دارند.

  • ویزای بلند مدت:
  • اقامت کمتر از ۹۰ روز اقامت کوتاه و بیشتر از ۹۰ روز اقامت بلند مدت است و اگر قصد دارید بیشتر از ۹۰ روز اقامت داشته باشید این ویزا مناسب شماست. ممکن است گرفتن وقت سفارت برای این کار درخواست کننده گان کمتری داشته باشد، اما باید در نظر داشته باشید که برای این ویزا باید اجازه اقامت جداگانه ای را نیز داشته باشید پس پیشنهاد ما این است که گرفتن وقت برای این ویزا را به ما بسپارید.

تیم کاری در آوات با آگاهی از انواع ویزاهای ارائه شده و مراحل مختلف برای دریافت این ویزا ها می تواند وقت سفارت هلند را برای شما رزرو کند تا بتوانید برای گرفتن ویزا اقدام کنید و با خیال راحت در وقت مشخص شده و به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به سفارت مراجعه کنید.

وقت سفارت

همانطور که گفتیم گرفتن وقت سفارت از کارهایی است که شاید برای افرادی وقت گیر و یا بسیار سخت باشد و این کار را به آژانش ها واگذار کنند. اما این مورد درباره همه کشور ها و سفارت هایشان صدق نمی کند. برای مثال اگر قصد مسافرت به کشوری مانند ترکمنستان را داشته باشید شاید بتوانید به راحتی و در مدت زمان کمی وقت سفارت را رزرو کنید و ویزای خود را نیز به راحتی کسب کنید.

اما برای کشورهایی که هم روابط مثبتی با کشور شما دارند و هم جاذبه های گردشگری بیشتری دارند این کار کمی سخت خواهد بود. کشور هلند نیز یکی از کشورهایی است که به دلیل روابط مثبت و قوی با اکثر کشور های دنیا و هم چنین جاذبه های فراوان میزان زیادی از گردشگران را دارد که عده ای مدت زمان کمتر مانند ۲ هفته و برخی نیز مدت زمان چندین ماه و برخی نیز به صورت دائم در این کشور زیبا اقامت دارند.

مصاحبه و گرفتن وقت سفارت

طبیعی است که برای گرفتن وقت سفارت و انجام مصاحبه در سفارت هلند دچار سختی هایی شوید. اما همیشه لازم نیست که همه کارها را خودتان انجام دهید، شما می توانید کار را به کاردان بسپارید، تیم کاری در آوات در مدت زمان کمی می تواند وقت سفارت هلند را برای شما دریافت کند و در قبال این کار مبلغ مناسبی را از شما بگیرد. شما می توانید از صحت و آسانی وقت سفارت خود اطمینان داشته باشید و در مدت زمانی کم و با صرف کمترین هزینه اقدام به سفر کنید.

در دنیای امروز همه به دنبال صرفه جویی در زمان و هزینه هستند. توریست هایی که قصد مسافرت به کشوری های دیگر را دارند نیز از این ویژگی مستثنی نیستند و دوست دارند هرچه سریعتر به مسافرت خود برسند و مشکلی در مدیریت زمان خود نداشته باشند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت هلند

  •  پاسپورت
  •  دعوتنامه
  •  تاریخ سفر

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای هلند

  •  پاسپورت
  •  مدارک هویتی
  •  سند ازدواج
  •  عکس پاسپورتی
  •  مدارک شغلی
  •  تمکن مالی
  •  سابقه بیمه
  •  دعوتنامه معتبر از هلند

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *