آمریکا, سرمایه گذاری در

مراحل ثبت شرکت در آمریکا

مراحل ثبت شرکت در آمریکا

شما عزیزان سوالاتی را از قبیل اطلاعات مهم در خصوص ثبت شرکت درکشور آمریکا چیست؟ شرایط مراحل ثبت شرکت در آمریکا  چگونه است؟ آیا می توان برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور آمریکا امیدوار بود؟ را از موسسه مهاجرتی آوات پرسیدید ما در این مقاله سعی داریم به سوالات شما پاسخ گوییم پس با ما همراه باشید.

مراحل ثبت شرکت در آمریکا

در حال حاضر ویزای امریکا غیر ممکن استً! در دید بیشتر تجار و بازرگانان اقتصاد آمریکا به عنوان بهترین سیستم اقتصادی دنیا  گزینه ای متمایز جهت فعالیت تجاری و ثبت شرکت به حساب می آید.

انتخاب ماهیت و نوع تجارت

بنابر نوع فعالیت تجاری که در آمریکا دارید نوع اختیارات و میزان مالیات پرداختی شما متغییر خواهد شد.

ثبت شرکت در آمریکا:

  • شرکت انحصاری
  • شرکت مشارکتی
  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی
  • Sole Proprietor
  • Partnership (General or Limited Partnerships)
  • Corporations (“C” Corporations and “S” Corporations)
  • Limited Liability Company (LLC)

 LLCشرکت با مسوولیت محدود

یک شرکت با مسئولیت محدود در آمریکا شرکتی مختلط با ماهیتی تجاریست که به شخص  این اجازه را می دهد که تجارت خود را بدون در خطر قرار دادن سرمایه انجام دهد.

این موضوع از راه محدود کردن مسئولیت ها و تعریف اساسنامه شرکت امکان پذیر است.

از طریق ثبت در قالب موسسه که نوع محدودی از یک شرکت می باشد می توان سهامدار معرفی نمود در حالی که در شرکت با مسولیت محدود عملا اشخاص به عنوان اعضا معرفی می گردند.

در سال ۱۸۷۴ ایالت پنسیلوانیا قانون مجوز تشکیل انجمن شراکت محدود را تصویب کرد که پایه اولین در ایالت وایومینگ تصویبLLCیا همان شرکت با مسوولیت محدود بود. LLCگذار شکل گیریو پس از سال ۱۹۷۷ به صورت کلی در ۵۰ ایالت آمریکا به تصویب رسیده اما با جزییات متفاوت در زمینه اقدام و تبصره ها.

اداره مالیات آمریکا

اداره مالیات آمریکا با چالشی مبنی بر نوع برخورد با این نوع شرکت از نظر پرداخت مالیات مواجه بود. ادامه LLC باعث اجتناب بسیاری از تاجرین و بازرگانان از ورود به این حیطه شد.

در سال ۱۹۸۸ سرانجام اداره مالیات قانونی را مبنی بر معافیت مالیاتی شرکت های مسوولیت محدود تابع قانون وایومینگ صادر نمود. این قانون شرایطی ایجاد می کرد که یک شرکت مسوولیت محدود همانند یک سیستم شراکتی و براساس اشخاص پرداخت مالیات داشته باشد که عملا قدرت مانوور دادن  را برای شخص متقاضی بسیار آسان تر می نمود.

در حالی که هر ایالت شرایطی را برای ثبت شرکت با مسوولیت محدود فراهم نموده است به یک شکل می باشد.

  • LLCتفاوت هایی نیز در جزییات اقدام از دید قانون وجود دارد، اما مفهوم کلی می تواند با یک نفر شخص حقیقی تشکیل شود.
  • LLC اعضا شرکت با مسوولیت محدود، متعهد در قبال بدهی های شرکت نیستند.
  • LLC سهام ندارد. صاحبان، عملاً اعضا هستند نه سهامداران.

اشخاصی که مقیم آمریکا نیستند می توانند عضو نوع خاصی از یک شرکت با مسوولیت محدود باشند که به نام  به آن اطلاق می گردد. Offshore LLC یک شرکت مسوولیت محدود ثبت شده در آمریکا بهترین گزینه در زمینه تجارت بین المللی چه از نظر سطح پرداخت مالیات چه از نظر اختیارات تجارت برای متقاضیانی ست که مقیم آمریکا نیستند، اما خواهان ادامه فعالیت اقتصادی خود در این کشورند.

شرکت انحصاری

یک شرکت انحصاری، موجودیتی است که یک شخص بدون همکاری و تفاهم با شخص و یا شرکت دیگری به صورت فردی و انحصاری تجارتی را برپا می کند. مالیات در این مقوله تماماً به عهده شخص صاحب شرکت می باشد. هرگونه بدهی و دیگر مسوولیت ها نیز همگی بر روی دوش شخص اصلی می باشد.

شرکت مشارکتی

این نوع شرکت در دو نوع عمومی و محدود قابل ثبت می باشد، یک شرکت مشارکتی زمانی تشکیل می شود که حداقل ۲ نفر و یا بیشتر در کنار هم شروع یک داد وتد و یا تجارت را رقم بزنند. حتی تفاهم و توافق شفاهی بین دو طرف کافیست، هرجند داشتن یک توافق نامه کتبی توصیه می شود. هر نفر به اندازه سود سهمی که دریافت می کنند مالیات پرداخت می کنند

شرکت مشارکت محدود

شرکت مشارکت محدود بسیار شبیه به شرکت مشارکت عمومی است، با این حال شریک‌ها در این نمونه مسئول بدهی شرکت نیستند، اما در صورت احتمال در خطر بودن سرمایه متعهد به حفظ و انجام اقدامات لازم است. اگر شریک‌‌ها وارد بحث مدیریت شوند مصونیت  از تعهدات را از دست می دهند. پرداخت مالیات نیز بر اساس در آمد شرکت است، این نوع شرکت محدود است و به دارای ماکزیمم ۳۵ عضو می باشد.

شرکت سهامی

یک شرکت سهامی محدود می شود به دانگ و سهم. بنابراین قابلیت مصونیت برای سهامداران خود را نیز دارد و پرداخت  مالیات به عهده شرکت است. شرکت نیز مالیات را از روی سود حاصل از فروش، پرداخت می کند. هیات رییسه کنترل شرکت سهامی را بر عهده دارد.

  • تعداد سهامداران این نوع شرکت حداکثر ۷۵ نفر می باشد.
  • صاحبان نمی توانند خود شرکت سهامی، موسسه خیریه شرکت مشارکتی و موسساتی از این قبیل باشند.
  • اشخاصی که مقیم آمریکا نیستند نمی توانند جزو سهامداران باشند.

اقدامات لازم :

  • اطمینان از پیکره بندی و چهارچوب قانونی کسب و کار مورد نظرتان
  • فعالیت شما باید در حیطه قانونی و تعریف شده دولت آمریکا باشد.
  • ثبت نام مورد نظر شما برای شرکت که در ۳ قالب “حیطه فعالیت تجاری”، “نام فرضی” و ” نام های ساختگی” می توانند به کار گرفته شوند.
  • اخذ شماره مالیاتی فدرال
  • ثبت نام شرکت خود در اداره درآمد ایالتی
  • اخذ مجوز های لازم مانند مجوزهای محیطی

مراحل ثبت شرکت در آمریکا و موارد مربوط به آن در مقایسه با دیگر کشورها مانند کشورهای اتحادیه اروپا ریسک ها و مسائل مالیاتی پیچیده تری به همراه خواهد آورد. شاید با بررسی این موضوع که اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کشورهایی مانند: اتریش، آلمان، اسلواکی و … بسیار ساده تر و روشن تر انجام می گیرد شما را در انتخاب بهتر یاری نماید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *