انگلستان

وقت سفارت انگلستان

وقت سفارت انگلستان

در این مقاله می پردازیم به وقت سفارت انگلستان. با ما همراه باشید تا با هم شرایط تعیین وقت سفارت انگلستان را بررسی کنیم. کشور انگلستان با 52 میلیون نفر جمعیت یکی از چهار بخش کشور پادشاهی بریتانیا است که در شمال غربی اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور شهر لندن یکی از شهرهای معروف اروپا و جهان است که سالانه وقایع مهمی در آن به وقوع می‌پیوندد.

انگلستان دارای پیشینه تاریخی بسیار غنی است که در کنار قدرت، در قرن‌های گذشته آن را به یک جاذبه بسیار قوی برای اهداف گردشگری و اقامت تبدیل کرده است. این کشور به لحاظ قرارگیری در کنارآب دارای آب و هوایی همیشه بارانی و در نتیجه کشوری دارای طبیعت سبز محسوب می‌شود که سفر کردن به تمامی نقاط آن خواسته هر گردشگری است.

انگلستان

انگلستان تا سال 2016 عضو اتحادیه اروپا بود که پس از برگزاری انتخابات و تغییر تحولات سیاسی از این اتحادیه خارج شد و بدین ترتیب عضو معاهده شنگن نیز نیست و برای مهاجرت و یا سفر به این کشور قوانین و مقررات خاصی حاکم است. این کشور به دلیل محصور بودن در میان آب دارای مرز زمینی نیست و مسافران آن باید برای رفتن به آنجا از هواپیما و یا کشتی استفاده کنند.

دلیل سفر شما به کشور انگلستان و اخذ وقت سفارت انگلستان می تواند

وقت سفارت انگلستان به منظور تحصیلات:

کشور انگلستان از دیرباز مهد تولید علم، دانش و فن آوری بوده و می باشد به طوری که دانشگاه‌های این کشور همیشه جزو دانشگاه‌های برتر دنیا بوده و اکثر نخبگان علمی و سیاسی، روزگاری را در این مراکز به تحصیل و تحقیق مشغول بوده‌اند. نگاهی اجمالی به برترین دانشگاه‌های کشور انگلستان می‌اندازیم:

۱- دانشگاه کمبریج (Cambridge):

دانشگاه کمبریج یکی از مشهورترین مراکز علمی در کشور انگلستان است که همیشه در بین بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و حتی گاهی گوی سبقت را از هاروارد و آکسفورد می رباید. از نظر سابقه کمبریج سومین دانشگاه دنیا و محل تحصیل اشخاصی مانند چالز داروین بوده است.

۲- دانشگاه آکسفورد (Oxford)

دانشگاه آکسفورد نیازی به تعریف و توصیف ندارد این دانشگاه در شهری کوچک به همین نام در منطقه آکسفورد شایر در نزدیکی لندن پایتخت این کشور قرار دارد طبق اسناد موجود فرایند آموزش در آکسفورد از سال 1096 میلادی آغاز شده و قدیمی‌ترین دانشگاه انگلیسی‌ زبان جهان به شمار می‌رود. دانشگاه آکسفورد مالک بزرگترین کتابخانه در سرتاسر بریتانیا است. بیش از 11 میلیون جلد کتاب در فضایی به مساحت 190 کیلومتر قرار دارند.

۳-  کالج امپریال لندن (College Imperial):

این کالج نیزبه لحاظ علمی در رتبه بالایی قرار دارد. این نهاد علمی یکی از دانشگاه هایی است که دانشجویان را به صورت گزینشی انتخاب می کند و امکان ادامه تحصیل را برای دانش آموزان ممتاز فراهم می کند.

از دیگر دانشگاه‌های مطرح کشور انگلستان می توان به دانشگاه‌های ادینبورگ(Edinburg)، دانشگاه کالج کینگ (College King)، دانشگاه شهر منچستر (Manchester)، دانشگاه بریستول (Bristol)، دانشگاه وارویک (Warwik)، دانشگاه بیرمنگام (Birmingham)، دانشگاه شفیلد(Sheffield)، دانشگاه ناتینگهام(Nottingham)، ساتمتون(Southampton)، لیدز(Leed)، دورهام (Durham)، دانشگاه یورک (York) و دانشگاه سینت آندروز(Andrews St) اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها در رشته های مختلف دارای تاریخچه علمی و فناوری خاصی هستند.

وقت سفارت انگلستان : تفریحی، گردشگری و مسافرت به انگلستان

هر کسی که قصد سفر به اروپا دارد کشور انگلستان یکی از مقاصد اصلی او محسوب می شود چون با توجه به اکوسیستم و موقعیت جغرافیایی، این کشور دارای مناظر و دیدنی های فراوان توریستی و گردشگری است.

به دلیل آشنا بودن بسیاری از ایرانی‌ها به زبان انگلیسی، این کشور به یکی از بهترین جاهایی تبدیل شده که می توانید به آسانی در آن گردش و تفریح نموده و با اهالی آن و اهالی دیگر کشورهای جهان ارتباط برقرار کنید. مزیت زبانی فقط گوشه ای از فواید سفر به این کشور زیباست.

لندن

شهر لندن پایتخت انگلستان و بریتانیا می باشد که دارای جاذبه های فراوانی برای گردشگران است. می توانید از ساختمان های تاریخی زیبایش مانند کلیسای وست مینستر تا کاخ باکینگهام دیدن کنید از نایتسبریج تا خیابان کارنابی خرید کرده سپس به اتوبوس های قرمز دو طبقه یا متروی قدیمی سوارشوید،

در کنار تمامی تفریحاتی که می کنید نمی توان از ساعت بیگ بین مشهور و تئاتر زنده معروف آن گذشت. لندن مشهور به شهر میلیاردرهاست و هر اتومبیل و امکانات جدید که تاکنون ندیده اید را می توانید در خیابان‌های زیبای آن مشاهده نمایید.

استون هنج

انگلستان علاوه بر پایتخت بسیار زیبایش دارای اماکن تاریخی بسیاری در شهرهای خود است. شهر دانشگاهی آکسفورد منطقه زیبا و تاریخی استون هنج از دیگر دیدنی های این کشور است. شاید به نظر عجیب برسد ولی انگلستان علیرغم داشتن آب و هوایی بارانی و شرجی دارای بیابان و صحرا نیز هست پیاده روی در صحراها و کویر از دیگر تفریحات لذت بخش این کشور زیباست. در مدت اقامت خود در این کشور می توانید گوشه‌ها و مخفیگاه‌های روستایی آن را بررسی کنید، و یک کاوش میراث انگلیسی داشته باشد.

لیک دیستریکت

لیک دیستریکت در کامبریا در شمال غربی انگلستان خانه بزرگترین پارک ملی کشور انگلستان با 15 میلیون بازدید کننده در سال، ساحل سنت ایوس در کورنوال جنوب شرقی انگلستان یک تفریحگاه محبوب برای مسافران که در سال‌های اخیر به عنوان بهترین شهر ساحلی انگلستان انتخاب شده است. چشمه‌های آب گرم شهر باث با حمام های خاص و معماری جورجیایی، ساحل ژوراسیک در جنوب انگلستان که قدمت صخره‌هایش به 185 میلیون سال زمانی که قاره‌ها از یکدیگر جدا شدند؛ برمی گردد و بسیاری از اماکن دیدنی دیگر در کشور انگلستان را می توانید با کمک و راهنمایی ما و پرداخت هزینه ای کم ببینید.

مقالات مرتبط با انگلستان:

  1. کاریابی در انگلستان چگونه است؟
  2. شرایط اعزام دانشجو به انگلستان
  3. شرایط پناهندگی در انگلستان چگونه است؟
  4. 4 راه برای دریافت اقامت کشور انگلستان
  5. مهاجرت به انگلستان

وقت سفارت انگلستان:تجارت و سرمایه گذاری در انگلستان

وقتی نام کشورهای صاحب اقتصاد برتر و پیشرفته به گوش می رسد طبیعتا کشور انگلستان در رتبه های برتر و حتی در ردیف ۵ کشور قدرتمند قرار می گیرد حتماً تاکنون از آمارها و ارقام منتشر شده در رسانه ها و مطبوعات بین المللی شنیده اید که کشور انگلستان دارای بیشترین تعداد میلیاردر و حتی مولتی میلیاردر در سطح جهان است و این چیزی نیست مگر داشتن اقتصادی پویا و داشتن سیستمی استوار در این زمینه که هر سرمایه گذاری را برای شروع یک کسب و کار جدید و حتی توسعه آن به این کشور می کشاند.

کشور انگلستان از گذشته در اکثر زمینه ها جزو بهترین ها بوده و اکنون نیز قدرت و توانمندی خود را حفظ کرده است. این کشور هم اکنون جزو گروه هشت یا هشت کشور برتر دنیا در زمینه های گوناگون؛ به ویژه اقتصاد است که بر اساس اعلام سازمان تجارت جهانی کشور انگلستان امسال پنجمین اقتصاد برتر دنیا و دومین اقتصاد برتر اتحادیه اروپا معرفی شده است. این کشور با رشدی چشمگیر در زمینه تولید ناخالصی ملی عنوان سریعترین رشد اقتصادی در جهان را نیز به خود اختصاص داده است. بر طبق اعلام سازمان تجارت جهانی این کشور با انجام برنامه ای مدون و طولانی مدت در رتبه هفتم شاخص آسانی انجام کسب و کار Ease of doing business index)) در سال 2017 در دنیا قرار دارد و همین امر خود نشان دهنده آینده خوب برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل خواهد بود.

متقاضیان مهاجرت به انگلستان در گروه صاحبان تجارت باید بتوانند حداقل مبلغ دویست هزار پوند از سرمایه خود را به بریتانیای کبیر انتقال دهند. متقاضیان مهاجرت به انگلستان در این گروه نیازی به ارائه مدارک اشتغال، دعوت به کار یا پیشنهاد شغلی نداشته و باید پس از ثبت شرکت تجاری در انگلستان نسبت به انجام فعالیت های تجاری، بازرگانی و اقتصادی مطابق قانون تجارت در بریتانیا اقدام نمایند.

سرمایه گذاری و کار در کشور انگلستان دارای قوانین و مقررات ویژه ای است. این کشور بر اساس درخواست متقاضیان ویزای کاری و شرایط این افراد، ویزاهای کاری مختلفی صادر می نماید، مانند: ویزای tire1 که متشکل از سه زیرگروه تحت عناوین ویزای سرمایه گذاری انگلستان، ویزای تاسیس شرکت در انگلستان و ویزای کاری post-study work، ویزای کاریtire2، نوع دیگری از ویزای کاری انگلستان است که آن را با نام ویزای skiled work  یا ویزای مهارت و ویزاهای کاری موقت tire3 و tire5 از این نوع می باشند.

آژانس مرزبانی بریتانیا (UK Border Agency) که مسئولیت بررسی تقاضای ویزا و مهاجرت به انگلستان را به عهده دارد در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط، رسیدگی به تقاضای مهاجرت به انگلستان را برای صاحبان تجارت، سرمایه گذاران، متخصصین، پـزشکان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و متقاضیان کار در کمتر از یک ماه انجام داده و نسبت به صدور ویزا برای متقاضی و اعضای خانواده وی جهت مهاجرت به انگلستان اقدام می نماید.

وقت سفارت انگلستان در تهران

کسانی که می خواهد برای هر دلیل مانند: گردشگری، تحصیلات دانشگاهی، تجارت و کسب و کار به کشور انگلستان مسافرت نمایند باید ویزا و یا روادید آن را دریافت کنند. این کار یک امر ضروری و حذف ناشدنی است که هر قدر کشور مقصد مسافرپذیرتر باشد این کار دشوارتر بوده و نیاز به دقت و مشاوره های دقیق و صحیح می باشد. هر متقاضی برای دریافت خدمات فوق الذکر باید برای مصاحبه و انجام امور مربوطه به سفارت این کشور در تهران مراجعه نماید تا بتواند موارد لازم را به انجام برساند ولی به دلایلی مانند: تغییر ساعات اداری دو کشور، تفاوت زبانی و فرهنگی، و … این کار بسیار زمان بر است و بدون کمک و مشاوره با مؤسسات معتبر فعال در این زمینه امکان پذیر نیست.

 مدارک مورد نیاز  وقت سفارت انگلستان

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت انگلستانبه صورت زیر می باشد.

  • پاسپورت
  • دعوتنامه
  • تاریخ سفر

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای انگلستان

  • پاسپورت
  • فرم پر شده سفارت جهت اخذ ویزای انگلستان
  • مدارک هویتی
  • سند ازدواج
  • عکس پاسپورتی
  • مدارک شغلی
  • تمکن مالی
  • سابقه بیمه
  • دعوتنامه معتبر از انگلستان

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *