انگلستان, تحصیلی

دوره های زبان در انگلستان

دوره های زبان در انگلستان

در این مقاله می پردازیم به دوره های زبان در انگلستان اگر به دنبال کسب درآمد و راهکاری برای به دست آوردن ثروت و موفقیت اجتماعی در دنیای بیرون هستید بایستی یکی از گزینه‌هایی مانند زبان انگلیسی و یادگیری آن را انتخاب کنید.
امروزه فراگیری زبان انگلیسی کمک بسیار زیادی برای تجارب کاری، تحصیلی و غیره را برای شما در کشورهای اروپایی و یا جهانی کسب می‌کند.

دوره های زبان در انگلستان

کشور انگلستان جزو کشورهای رده‌ اولی در آموختن و آموزش دادن زبان انگلیسی به متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند می‌باشد. به‌ طوری‌ که طبق آمار نزدیک به 50% از کسانی که قصد خواندن و یادگیری زبان انگلیسی را دارند وارد دوره های زبان در  انگلستان می‌شوند.
این آمار یعنی جذب بالای مهاجرانی که قصد تحصیل و کسب مهارت‌های جهانی را از طریق آموختن و یادگیری زبان انگلیسی را دارند. کشور  انگلستان به این مهم دست پیدا کرده و بیشتر از هر کشوری جاذبه‌های تحصیلی و آفرهای فراوانی را دارد.

انگلستان

در کشور  انگلستان به خاطر اینکه تمام افرادی که در پیرامون شما زندگی می‌کنند به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند شما راحت‌ تر و آسان‌تر به زبان انگلیسی می‌توانید مسلط شوید، زیرا شرایط و اطراف روی شما تأثیر زیادی می‌گذارد و حتی اطرافیان شما نیز در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می‌کنند.

وقتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید به‌ راحتی با فرهنگ و تمدن مردم انگلیس آشنا می‌شوید و راحت‌تر و با خیال آسوده می‌توانید در این کشور به ادامه‌ تحصیل و زندگی بپردازید.
جالب است بدانید هر ساله بیش از 400000 هزار نفر برای شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی به کشور انگلستان وارد می‌شوند و ازتحصیل و زندگی در این کشور استفاده می‌کنند و از اب و هوای بکر ان نیز لذت می‌برند.

مزایای دوره های زبان در  انگلستان

از مزایای دوره های زبان در  انگلستان پرداخت هزینه‌های مناسب و در بعضی شرایط بسیار پایین نسبت به کشورهای دیگر. وقتی بخواهید زبان انگلیسی را در مؤسسات مختص این کار فرابگیرید دیگر احتیاجی به رفتن به کلاس‌های خصوصی و گرفتن معلم خصوصی نیستید.

پس با انجام این کار در صرف هزینه‌های اضافی به شما کمک می‌کند.، مدت دوره‌های زبان بسیار معقول است و شما می‌توانید از زمان خود به نحو احسنت استفاده کنید زیرا دوره‌های زبانی 3 ماهه است.

اگر مقداری دقت کنید می‌بینید که در ایران این دوره‌ها 1 سال به طول می‌انجامد، یادگیری زبان انگلیسی این ممکن را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید به درجات بالای شغلی و کسب درآمد برسید.
با یادگیری زبان انگلیسی به‌راحتی می‌توانید در کشور  انگلستان به تحصیل بپردازید و زودتر اقامت کشور انگلستان را دریافت کنید.

آموزش زبان

بعد از به دست آوردن اقامت کشور انگلستان اخذ اقامت کشورهای دیگر بسیار راحت‌تر و آسان‌تر می‌شود. آموزش زبان انگلیسی در کشور انگلستان در تمام مقاطع و دوره‌های این زبان آموزش داده می‌شود.
شما به آسانی و با استفاده از تجارب استادان برجسته و کیفیت آموزشی زبان در کشور انگلستان می‌توانید در تمام مراحل مهارتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید (Reading-writing-listening-Speaking)
یادگیری برای تجارت و راه‌اندازی کسب‌وکار، دوره‌هایی برای نوجوانان و جوانان از سنین پایین و حتی آماده شدن برای دوره‌های تحصیلی در مقاطع مختلف دانشگاهی…

مدارک مورد نیاز برای پذیرش دوره های زبان در  انگلستان

  • اعتبار 6 ماه پاسپورت متقاضی
  • دارا بودن مدرک زبان آیلتس با نمره 4 در تمامی مهارت‌ها
  • مانده حساب بانکی برای دوره‌های 1 ساله برابر با 50 میلیون تومان به مدت 30 به صورت ثابت در حساب بانکی شما بایستی بلوکه شده باشد.
  • تسویه حساب و پرداخت شهریه به حساب کالج قبل از صادر نمودن پذیرش
  • سابقه‌ ویزای شنگن یا  انگلستان
  • سند ملکی
  • بیمه
  • مدارک تحصیلی
  • شهریه‌ دوره های زبان در  انگلستان
  • در شهرها و نسبت به شرایط متفاوت است.
    ۱: نسبت به شهر منظوره
    ۲: کالجی که در آن مشغول به تحصیل زبان انگلیسی هستید.
    ۳: مدت دوره نسبت به ساعت و چند هفته بودن آن
    ۴: نوع دوره
    به طور کلی می‌توان گفت شهریه‌ 1 سال دوره‌های زبان انگلیسی از 3000 پوند تا بیشتر از 12000 هزار پوند است
    خدمات زیادی از سمت کالج‌ها صورت می‌گیرد که شهریه‌های آن در شهرهای مختلف فرق می‌کند.
    دوره‌های با کیفیت بالای آموزشی در طول 1 هفته و با 15 ساعت در هفته در کالج‌های دولتی و با سطح بالا هزینه‌ی 4000 تا 5500
    متقاضیان ایرانی بهتر است دوره‌های 6 ماه را طی کنند برای یادگیری به صورت حرفه‌ای و کامل‌تر. (دوره‌های زبان به طور کلی 3 ماهه است).
    هزینه‌ها برای دوره‌ها بایستی قبل از صادر شدن پذیرش و بعد از صادر شدن صورتحساب (invoice) به حساب کالج ریخته شود.

حالا شرایطی دیگر را می‌خواهیم مرور کنیم:

1- اگر متقاضی موفق به اخذ ویزا نشود کالج مربوطه شهریه‌ی متقاضی را با کسر کردن هزینه‌های اداری اولیه به وی باز می‌گرداند. این هزینه‌ها در کالج‌ها متغیر است. بین 40 تا 120 پوند
2-عدم پرداخت: متقاضیانی که موفق به اخذ ویزا شوند هیچ مبلغی از سمت کالج مربوطه به عنوان شهریه آن‌ها عودت داده نخواهد شد.
3- در صورتی که متقاضی مدارک تقلبی را ارائه کرده باشد سفارت  انگلستان مدارک را رد خواهد کرد و هیچ‌گونه مبلغی را بر نمی‌گرداند.
ویزای دوره زبان
2 نوع ویزا برای دوره های زبان در  انگلستان وجود دارد (بر اساس نوع دوره، شرایط، مدت)
1-ویزای دانشجوی عمومی (GSV)
برای دوره‌های بیش از 6 ماه است، قابلیت تمدید در کشور  انگلستان را دارد. پس پیمودن این دوره‌ زبان متقاضی می‌تواند برای دوره آکادمیک لیسانس یا فوق‌لیسانس اقدام کند و ویزای خود را تمدید کند.
مدرک آیلتس با حداقل نمره 4 از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای GSV است

ویزای دیداری دانشجویی

این نوع ویزا 7 ماهه است و تا 11 ماه بیشتر تمدید نمی‌شود و بعد از آن متقاضی باید کشور انگلستان (خاک بریتانیا) را ترک کند.
این ویزا احتیاجی به پیش نیازهای زبانی و مدرک زبان ندارد ولی بیشتر برای دوره‌های تابستانی و برای دانش آموزان است.
و متقاضی اجازه‌ی گرفتن ویزا برای شخص ثالثی به عنوان همراه ندارد.
زبان انگلیسی در تمامی کشورهای دنیا بیش‌ترین مخاطب زبانی را دارد به‌ طوری‌که رتبه‌ اول بیش‌ترین افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند را به خود اختصاص داده است. وقتی زبان انگلیسی را به صورت سلیس و راحت صحبت کنید با اعتماد به نفس بالاتری می‌توانید یک بیزنس من موفق شوید و در مسیرهای بزرگ‌تری قدم بگذارید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

4.5/5 - (15 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *