انگلستان, تحصیلی

تحصیل در رشته حقوق در انگلستان

تحصیل در رشته حقوق در انگلستان

گروه مهاجرتی، موسسه حقوقی و بین المللی آوات، اطلاعاتی را در ارتباط با موضوع تحصیل در رشته حقوق در انگلستان در این مقاله را بازگو می نماید و شرایط تحصیل حقوق در انگلستان در سال جدید را برای همه عزیزان و وکیلان با تجربه ی ایرانی که قصد تحصیل به انگلستان  و مهاجرت به انگلستان و یا قصد ادامه تحصیل در رشته حقوق در انگلستان را دارند، بیان می نماید.

ارزیابی کشور انگلستان از دید موسسه حقوقی و بین المللی آوات

کشور انگلستان از نظر تحصیل دومین کشور جهان می باشد، این کشور بعد از آمریکا، خواهان بسیاری در امرمهاجرت تحصیلی داشته است.

کشور انگلستان کشور پهناوری ست که در شمال قاره اروپا قرار دارد و از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز همسایه می باشد، شهر لندن، پایتخت کشور انگلستان می باشد.

آثار تاریخی و کهن این کشور تاثیر به سزایی در رونق بخشی صنعت توریست خود دارد.

کشور انگلستان در عرصه های ورزشی همچون: فوتبال، راگبی، بد مینتون و دیگر ورزش های جهانی ، که تمام جهان شاهد پیشرفت روز افزون این کشور می باشد.

زندگی در کشور انگلستان از کیفیت بالا و مطابق با استاندارد جهانی، برخوردار می باشد. سیستم بهداشت در انگلستان که با سرمایه مردم انگلستان راه اندازی شده است، می کوشد که با سیستم خصوصی سازی شده همگام و کمکی برای نیازمندان این کشور باشد.

اکثر افراد در کشور انگلستان از خدمات مراقبتی و بهداشتی کامل و رایگانی برخوردار هستند. سیستم درمانی کشور انگلستان به گونه ای می باشد که بیشتر هزینه درمان تا قشر متوسط جامعه را تامین می نماید و فقط مقدار کمی از هزینه های دارویی به عهده ی شهروندان انگلیسی می باشد که این هزینه ها بسیار پایین و ناچیز هستند.

شرایط تحصیل در رشته حقوق در انگلستان

دوره های حقوق در دانشگاه های انگلستان شامل درک تجزیه و تحلیل حقوقی و انتقادی از اصول قانون و مهارت های عملی می باشد و دانشگاه های کشور انگلستان برای دانشجوهای حقوق با برگزار کردن داد گاه های ساختگی، این زمینه را فراهم می آورد که دانشجویان تجربه هایی در زمینه داد خواهی و به کسب درک استدلال از دنیای واقعی برسند.

دانشجویان دوره حقوق انگلستان باید به مدت یک سال در شرکت های حقوقی مشغول به کار شوند و یا به ارائه مقالاتی بپردازند که حقوق را با موضوعات دیگری همچون کسب و کار و سیاست و یا زمینه های دیگر ادغام نمایند.

تمام برنامه های مربوط به LLB در دانشگاه های کشور انگلستان توسط انجمن حقوق انگلستان و کانون وکلای انگلستان مورد تایید قرار می گیرند.

هزینه تحصیل در انگلستان

در این قسمت به مهم ترین موضوعی رسیدیم که دغدغه بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل در دانشگاه های انگلستان است.

با توجه به عوامل متعددی ، هزینه های کل برای یک دانش آموز عادی متغیر است و این موضوع بستگی به شهروند بودن یا نبودن دانشجو دارد، در صورتی که دانشجو شهروند انگلیسی باشد و یا از ایالات متحده اروپا باشد قطعا هزینه کمتری نسبت به دانشجوی ملیت سایر کشور ها می پردازد.

طبق اطلاعات به دست آمده هزینه های بین المللی برای دانشجویان رشته حقوق مبلغی در حدود 12000 تا 20000 پوند در سال تحصیلی می باشد.

معمولا دانشگاه های انگلستان بخش خاصی را در وب سایت دانشگاه برای هزینه های تحصیلی دانشجویان دارند بنابراین توصیه میشود برای اطلاع دقیق از میزان شهریه دانشگاه ها همیشه آن را چک کنید.

مدارک مورد نیاز تحصیل در رشته حقوق در انگلستان

کسب مدرک زبان با نمره قابل قبول و داشتن مهارت مکالمه انگلیسی ، مدارک شناسایی ، داشتن ریز نمرات از دوران تحصیلات مدرسه فرد درخواست دهنده

پس از تکمیل اسناد مورد نیاز ، مدت زمان برای درخواست شما تعیین می شود ، تقریبا هیچ دانشگاهی وجود ندارد که برنامه آنلاین را پذیرفته باشد ، بنابراین شما می توانید کل برنامه را از طریق اسکن و آپلود اسناد اجرا کنید.

برای شروع در ابتدا شما می توانید حساب خود را ایجاد و به تمام دوره های ارائه شده در دانشگاه دسترسی داشته باشید، دوره مورد نظر خود را انتخاب و اسناد اسکن شده را آپلود کنید.

مشاغل مربوط به تحصیل در رشته حقوق در انگلستان در مقطع کارشناسی

دانشجویان رشته حقوق در انگلستان بعد از اتمام تحصیل خود در مقطع کارشناسی می تواند در زمینه های شغلی روزنامه نگاری، جرم شناسی، مدد کاری، کسب و کار و … مشغول به فعالیت شوند. البته لازم به ذکر می باشد که فارغ التحصیلان رشته حقوق در مقطع کارشناسی می توانند در مشاغل مرتبط به حرفه ی حقوقی مشغول به کار شوند.

پس از اتمام تحصیل در رشته حقوق در مقطع کارشناسی، بسیاری از دانشجویان مشتاق برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حقوق می شوند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق در انگلستان براساس تخصص یابی دانشجویان در زمینه های مالیات، اشتغال و قانون محیط زیست می باشد و دانشجویان موظف طی مدت زمان تعیین شده اقدام به گذراندن دوره های آموزشی در این خصوص نماید. مدت زمان تعیین شده برای گذراندن این دوره های آموزشی، یک سال تمام وقت می باشد.

دانشجویان با گذراندن این دوره آموزشی به راحتی می توانند از پس پایان نامه و ارائه مقالات و پژوهش ها در پایان ترم برآیند. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، با کسب مدرک LLM می توانند جایگاه کاری را در بازار کار حقوق به دست آورند و این جایگاه را حفظ نمایند.

مشاغل مربوط به تحصیل در رشته حقوق در انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد

شرکت هایی حقوقی بزرگی در انگلستان هستند که خواستار فارغ التحصیلان فوق لیسانس در رشته حقوق در زمینه های مدیریتی، کسب و کار، بانکداری، آموزش و … می باشند.

فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس در رشته حقوق، با اخذ مدرک LLM می تواند برای تحصیل وارد مقطع دکتری رشته حقوق در انگلستان شوند.

در مقطع دکتری رشته ی حقوق در انگلستان، دانشجویان با ارائه یک پروژه تحقیقاتی به عنوان پایان نامه با 100/000کلمه مکتوب شده و ارائه دفاعیه شفاهی از آن، مقطع دکتری رشته حقوق در انگلستان را به پایان می رساند.

دانشجویان با به پایان رساندن این مقطع به درجه ی تحقیقاتی در دانشگاه های حقوق انگلستان، که بالاترین درجه اعطایی دانشگاه های انگلستان می باشد، دست می یابند.

هزینه زندگی در انگلستان

هزینه زندگی در انگلستان در شهر های مختلف و بنا به نوع و سبک زندگی افراد متفاوت خواهند بود، در شهر لندن که پایتخت کشور انگلستان می باشد، هزینه های زندگی به نسبت شهر های دیگر کشور انگلستان بالاتر می باشد و هزینه سبد معشیت خانواده ها در آن مستقل از دیگر شهرهای انگلستان محاسبه می شود و به طور تقریبی و طبق مصوبه ای که سفارت دولت انگلستان به مهاجران خود اعلام می دارد در حال حاضر ۱۰۰۰ پوند در ماه می باشد که این مبلغ در شهرهایی غیر از لندن مقداری کاهش می یابد و به مبلغی حدود ۸۰۰ پوند در ماه می رسد.

در کشور انگلستان به این صورت است که در هنگام ورود به خاک انگلستان، مهاجران بین المللی و خارجی باید خود تمامی هزینه های اجاره ملک مسکونی بپردازد و بدون حمایت های دولتی باید از پس هزینه ی اجاره مسکن بر بیاید.

دانشجویان بین المللی و خارجی نیز به همین صورت هستند و در سال های اول زندگی و تحصیل در انگلستان نمی توانند از هیچ کدام یک از حمایت های دولتی انگلستان بهره مند باشند و طبق قوانین وضع شده انگلستان، اگر خانواده شما در انگلستان اقامت دارند باید شرایط اسکان شما برای آن ها وجود داشته باشد تا بتوانید با آن ها زندگی نمایید.

البته لازم به ذکر است که هزینه اجاره مسکن در کشور انگلستان طبق تعداد اعضای خانواده و تعداد فرزندان متاهل و مجرد محاسبه می شود.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *