ثبت شرکت, مجارستان

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان

شرایط و قوانین سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مجارستان در سال 2022 میلادی آیا از طریق سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان میتوان اقامت این کشور را بدست آورد؟ مهاجرت به مجارستان روش های گوناگونی دارد.

یکی از راه های اقامت این کشور به ثبت رساندن شرکت و کارآفرینی در این کشور یعنی مجارستان می باشد.

اطلاعاتی در خصوص سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان را در این مقاله به آن خواهیم پرداخت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کوتاه در خصوص کشور مجارستان

کشور مجارستان در قلب اروپا واقع شده است. پایتخت و بزرگترین  شهر کشور مجارستان بودا پست می باشد. آخرین  سرشماری آماری مردمی در کشور مجارستان به 10 میلیون نفر رسیده است. واحد پول کشور مجارستان فورینت می باشد. زبان اصلی و رمی کشور مجارستان مجاری می باشد. نوع حکومت کشور مجارستان جمهوری پارلمانی می باشد. مذهب اکثریت مردمان کشور مجارستان مسیحی کاتولیک می باشد. شهر های مهم و بنام کشور مجارستان دبرتسن، میشکولتس، سگد، پچ، گیور، می باشد.

مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به مجارستان از روش های گوناگون و مختلفی امکان پذیرمی باشد. یکی از روش های امکان پذیر و مناسب جهت اخذ اقامت کشور مجارستان ثبت شرکت در مجارستان می باشد. روش مهاجرت از سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مجارستان راهی قابل اطمینان برای اخذ اقامت موقت یا دائم کشور مجارستان می باشد.

مزیت ثبت شرکت در مجارستان

مهاجرت  وسرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان دارای مزایایی می باشد. از جمله این مزایا می توان به اخذ اقامت فرد متقاضی و خانواده ی خود. ثبت شرکت در کشور اروپایی مجارستان و امکان ثبت شغل های جدید با ثبت شرکت. کشور مجارستان در اتحادیه اروپا جزو کشور ها ی متوسط اقتصادی می باشد.

قوانین

ثبت شرکت در کشور مجارستان دارای شرایط و قوانینی می باشد .ثبت شرکت در مجارستان  سود بیشتری نسبت به ثبت شرکت در کشور های اروپایی دیگر دارد.

کشور مجارستان یکی دیگر از کشورهایی می باشد که با پرداخت مالیات کم می توانید صاحب  ثبت شرکت در کشورهای اروپایی می باش.

ثبت شرکت درمجارستان با گرفتن پاسپورت مجارستانی و اقامت دائم مجارستان همراه است. ومتقاضی می تواند با سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان در خواست اخذ ویزای شنگن خود را ثبت نماید و به راحتی به کشور های جزو اتحادیه ی اروپایی سفر کنند.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان فقط مستلزم پرداخت ماهیانه سود 15% شرکت تاسیس شده به عنوان مالیات به دولت مجارستان می باشد. با تاسیس شرکت در کشور مجارستان می توانید در دیگر کور های اتحادیه ی اروپا شعبه ی دیگر شرکتتان را ثبت کنید و سالیانه از سراسر جهان تجارت داشته باشید.

در این بخش ثبت شرکت در کشور مجارستان را بررسی می کنیم

ثبت شرکت معتبر شما در کشور مجارستان با مکان مورد معتبر شرکت آغاز می شود.

برای در خواست ثبت شرکت معتبر و قانونی در کشور مجارستان شخص متقاضی نیاز به اساسنامه و پر کردن فرم ثبت شرکت و تاسیس شرکت جدید در کشور مجارستان دارد.

برای پر نمودن و تکمیل فرم ثبت شرکت فرد متقاضی ابتدا باید به سفارتخانه ی مجارستان در کشور خود رفته و بعد از تکمیل فرم مورد نظر یا اساسنامه در سفارتخانه ی مجارستان در خواست خود را برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان صادر کند.

نکته:

لازم به ذکر می باشد، ذکر نام شرکت  و مارک معتبر در اساسنامه اجباری می باشد. ثبت اسامی کارمندان شرکت در مجارستان اجباری می باشد. ذکر محل ثبت شرکت در اساسنامه اجباری می باشد.

میزان در آمد برای ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در مجارستان فرد  متقاضی باید حداقل 2000 یورو به همراه داشته باشد. برای ثبت شرکت در مجارستان حداقل 6 روز کاری زمان لازم می باشد. یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در مجارستان افتتاح حساب بانکی در کشور های اتحادیه ی اروپا بدون محدودیت خاصی می باشد.

مدارک و اسناد لازم جهت سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان

  • افتتاح حساب بانکی در کشور مجارستان بنام شرکت
  • نام رسمی برای شرکت مورد نظر
  • ارائه ی برنامه و اهداف شرکت مورد نظر
  • در اختیار داشتن مدارک مالیاتی
  • در اختیار داشتن اهداف دستمزد کارمندان  و مقدار سود شرکت
  • دو قطعه عکس جدید  از فرد متقاضی ثبت شرکت
  • پر نمودن فرم و در خوات ثبت شرکت
  • کپی و در اختیار داشتن پاسپورت  و مدارک شناسایی مانند شناسنامه ی فرد متقاضی
  • تایید آدرس شرکت تاسیس شده
  • پرداخت تمامی هزینه ها ی وابسته به دولت و شهرداری

اقامت کوتاه مدت با سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان

فرد متقاضی بعد از ثبت شرکت خود در کشور مجارستان می تواند اقدام به درخواست اقامت کوتاه مدت کشور مجارستان  را بدهد.

افراد متقاضی می توانند بعد از اخذ اقامت خود در کشور مجارستان از مزایای این کشور بر خوردار شوند.

برای ثبت شرکت در مجارستان هیچ قانونی بر مبنای ملیت وجود ندارد و متقاضی عزیز می تواند با هر ملیتی صاحب شرکت در مجارستان شود. برای مدیریت شرکت در مجارستان شخص متقاضی می تواند یک مدیر حقوقی برای خود انتخاب کند.

آیا برای ثبت شرکت در این کشور تعداد سرمایه گذاران تعداد مشخصی دارد؟

برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در شرکت تعداد سرمایه گذاران و سهام داران تفاوتی ندارد. در آمد و سود ثبت شرکت در مجارستان بسیار خوب می باشد. البته لازم به ذکر می باشد هر شرکتی بنا بر تجربه ی پیشین خود مقدار سود و در آمد را دارا می باشد.

میزان سود شرکت ثبت شده در این کشور بر مبنای کیفت شرکت می باشد و ارائه ی خدمات گوناگون بر اساس رعایت قوانین مجارستان می باشد. شرکت های ثبت شده در پایتخت مجارستان شهر بوداپست به نسبت شهر های کوچک تر درآمد بیشتر و قابل توجهی را دارا می باشند. ثبت شرکت در کار های مختلفی امکان پذیر است، اما کسانی که برای اولین بار می خواهند در کشور مجارستان ثبت شرکت کنند امکان تاسیس شرکت بزرگ برای این افراد فراهم نمی باشند و این متقاضیان می بایست با ثبت شرکت ها ی کوچک شروع به کار کنند.

ویزای تجاری

برای ثبت شرکت در این کشور شما باید ویزای تجاری مجارستان را درخواست دهید.

لازم به ذکر می باشد برای ثبت و تاسیس شرکت در مجارستان قبل از هر گونه اقدام در این خصوص لازم است با مشاوره ی مهاجرتی و یا موسسه ی حقوقی مها جرتی مشورتی بگیرند. زیرا امکان ریسک پذیری برای ثبت شرکت در مجارستان وجود دارد.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

1.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

یک دیدگاه ثبت کنید برای “سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان

  1. مهدی گفت:

    سلام .ممنون از مطالب مفیدتون.
    سوالی داشتم در مورد روند تبدیل ویزای ثبت شرکت به ویزای کار مجارستان.
    آیا بعد از ثبت شرکت و دریافت ویزا و وارد شدن به مجارستان، درصورتی که موسس شرکت ، کار دیگری پیدا کند، آیا به طور قانونی و بدون خارج شدن از مجارستان میتواند ویزا را به ویزای کار تغییر دهد؟
    ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *