اقامت, مجارستان

راه های اقامت در مجارستان

راه های اقامت در مجارستان، مهاجرت به مجارستان در سال 2022، متقاضیان اقامت مجارستان سوالاتی در ذهن خود دارند که ما در این مقاله سعی نمودیم تا حدودی پاسخگوی سوالات شما عزیزان متقاضی اقامت مجارستان باشیم. دانستن راه های اقامت در مجارستان مهم ترین مسئله برای متقاضیان اقامت مجارستان می باشد. اقامت مجارستان همانند کشورهای دیگر اتحادیه اروپا شامل قوانینی است که در ادامه با آن می پردازیم.

نیم نگاهی به کشور مجارستان

کشور زیبای مجارستان با پایتخت بوداپست در قسمت مرکزی اروپا قرار دارد. نام لاتین Magyarország

خوب است بدانیم دبرسن، میشکولتس سگد، پچ، گیور و شهر بوداپست از شهرهای مهم کشور مجارستان است.

زبان مجاری را به رسمیت می شناسند و زبان انگلیسی را هم صحبت می کنند.

کشور مجارستان راه های زیادی برای اقامت و مهاجرت دارد همانند دیگر کشورها… راه های اقامت در مجارستان را باهم در این مقاله می خوانیم.

ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای ازدواج، ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت و … از جمله این راه هاست.

راه های اقامت در مجارستان

کشور مجارستان به دلیل سورپرایز تحصیل به زبان انگلیسی و نزدیکی به بازار کار در اروپا و همین طور ارزان بودن هزینه زندگی در حوزه اتحادیه اروپا از اهمیت بسیاری برخوردار است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

همه ساله تعداد زیادی از ایران و کشورهای دیگر برای اقامت مجارستان اقدام می نمایند و با توجه به شرایط و ارائه مدارک درخواست اقامت مجارستان را به سفارت مجارستان می دهند.

موسسه مهاجرتی آوات با پشتوانه سال ها فعالیت در زمینه امر مهاجرت شرایط ویژه ای برای متقاضیان عزیز اقامت اروپا و اقامت مجارستان ارائه می دهد.

چرا مجارستان

واقعا این سوال در ذهن همه متقاضیان اقامت مجارستان بوجود می آید. که چرا کشور مجارستان؟

ما سعی بر این داریم تا در مقاله فوق اطلاعاتی در زمینه کشور زیبای مجارستان برای متقاضیان اقامت مجارستان ارائه دهیم.

کشور مجارستان عضو اتحادیه شنگن است. البته از سال 2004 به این عضویت دست پیدا نموده است. کشوری بسیار زیبا و جاذبه های بسیار زیادی برای توریست دارد. زمستان های بسیار سرد و گرمای بسیار زیاد در تابستان را باید تحمل نمایید.     واحد پولی مجارستان فورینت است.

اصلی ترین مسئله شرایط و راه های مهاجرت در مجارستان

نکته: پس از ورود شخص متقاضی با هر روشی باید برای اخذ اقامت مجارستان سریعا اقدام نمایید و پس از گذشت 5 سال میتوانید برای اقامت دائم مجارستان اقدام نمایید.

اقامت از طریق تحصیل در مجارستان

اقامت از طریق سرمایه گذاری در مجارستان

اقامت از طریق ثبت شرکت در مجارستان

اقامت از طریق ویزای جستجوی کار در مجارستان

در حال حاضر راه های ورود به کشور مجارستان می باشند.

با داشتن یک دعوتنامه از کارفرما در کشور مجارستان برای شما میتوانید با ارائه همین دعوتنامه به سفارت مجارستان در کشور خود برای ویزای کار در مجارستان اقدام نمایید. اما پروسه ای بسیار دشوار دارد که برای کارفرمایان محال است و نشدنی.

کسانی که در دانشگاه های کشور مجارستان تحصیل می کنند خیلی راحت تر می توانند در این کشور کار مناسب پیدا کنند. پس یکی از بهترین روش های مهاجرت و اقامت مجارستان ویزای تحصیلی میباشد.

ویزای تحصیلی مجارستان شامل شرایط سنی می باشد و کسانی که معدل بالایی دارند بعنوان بورس می توانند ادامه تحصیل در کشور مجارستان را داشته باشند.

اگر شرایط شما به تحصیل در کشور مجارستان مناسب نمیباشد نگران نشوید شما می توانید مقاله ویزای کاری آلمان و اتریش و … را مطالعه نمایید و از آن کشورها اقدام نمایید.

کشورهای عضو شنگن محدودیتی برای کار و زندگی نخواهد داشت. بطوری که شما می توانید با داشتن ویزای اقامتی آلمان در مجارستان و فرانسه و… زندگی تحصیل و کار کنید.

قابل توجه عزیزانی که قصد برگشت به ایران پس از ادامه تحصیل را دارند.

دانشگاه های مجارستان عموما مورد تایید وزارت علوم ایران م یباشد.

دانشکده فنی بوداپست یکی ازبرتربن دانشگاه های اروپاست … آلمانی انگلیسی و فرانسوی را تدریس می کند.

برای موفق بودن در دانشگاه های مجارستان حتما باید از دانش علمی و زبان انگلیسی برخوردار باشید. در مقاله جداگانه تحصیل در مجارستان تمامی اطلاعات تحصیل در مجارستان را برایتان آماده نموده ایم.

توجه داشته باشید رشته های پزشکی در مجارستان هم از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

پزشکی در مجارستان و معتبرترین دانشگاه های مجارستان

دانشگاه پزشکی سملوایز، دانشگاه پزشکی پچ، دانشگاه پزشکی دبرسن دانشگاه پزشکی سگد

راه های اقامت در مجارستان و اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری در مجارستان

روش دیگری برای اقامت مجارستان، اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری در این کشور است که به دلیل ارزان بودن ثبت شرکت در مجارستان خیلی از افراد متقاضی اقامت مجارستان این روش را انتخاب می کنند.

یکی از بهترین فرصت های اقامتی که در 3 ماه به انجام خواهد رسید … همان طور که قبلا گفتیم: با داشتن اقامت یک کشور عضو اتحادیه اروپا می توانید به راحتی در حوزه اتحادیه شنگن زندگی کنید. حداقل سرمایه 20.000یوروی لازم است. بدون در نظر داشتن حق الوکاله.

تمامی هزینه ها در کشور مجارستان پرداخت خواهد شد. آدرسی را در مجارستان بعنوان محل دفتر کار وشرکت باید ثبت کنید و همینطور میتوانید یک کار را بطور کلی خریداری نمایید. 10% سود سالیانه بعنوان مالیات را باید بپردازید و شرکت شما باید فعالیتی را داشته باشد. مالیات مجارستان در بین تمامی کشورهای اروپایی پایین ترین درصد مالیات را دارد.

سرمایه گذاری بدون ریسک 300 هزار یورویی

این نوع سرمایه گذاری در کشور مجارستان کاملا بدون ریسک است و شامل خرید و فروش نمی باشد و کل پروسه یک ماه زمان خواهد برد و کارت اقامت 6ماهه به شخص متقاضی و خانواده وی تعلق میگیرد که بعد از 6 ماه اقامت آن تمدید خواهد شد و پس از گذشت 8  سال به پاسپورت مجارستان خواهید رسید.

ازدواج با تبعه مجارستان و اقامت مجارستان خلاصه شده، یکی دیگر از راه های اقامت در مجارستان

از طریق ازدواج با یک فرد تبعه مجارستان می توانید اقامت مجارستان را بدست بیاورید.

یکی از روش های و راه های اقامت در مجارستان و اقامتی پرطرفدار می باشد.

هزینه زندگی یک فرد در مجارستان بصورت عادی حدود 600 یورو در ماه می باشد. 97 فورینت مجارستان هزینه اجاره ماهیانه در مجارستان است. هزینه های برق و آب و …… حدود 48 فورینت مجارستان میباشد. بطور کلی هزینه ها در مقایسه با ایران پایین تر است.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *