تولد, سنگاپور

اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد

در این مقاله شرایط اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد در سال 2022 را باهم بررسی می کنیم. خواسته بسیاری از پدر و مادر ها این می باشد که فرزندشان را در کشور هایی به دنیا آورند که از نظر شرایط زندگی و تحصیل، دارای امکانات پیشرفته و با کیفیتی عالی باشد.

اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد

با اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد، سازمان مهاجرتی آوات این اطمینان خاطر را به متقاضیان مهاجرت به سنگاپور می دهد که پا در کشوری می گذارند که تمامی ارزوهایشان را در زمینه داشتن شرایط زندگی ایده آل و عالی برآورده می سازد. سازمان مهاجرتی آوات، سعی بر این دارد تا در مقاله اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد، تمامی اطلاعات و آگاهی های لازم را در اختیار متقاضیان مهاجرت به کشور سنگاپور قرار دهد.

شرایط اخذ اقامت در کشور سنگاپور

شرایط اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد برای نوزاد تازه متولد شده در خارج از کشور سنگاپور، این امکان را به وجود می آورد که به دلیل داشتن پدر یا مادر سنگاپوری که از تبعه سنگاپور می باشند، به راحتی به رویای اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد که در سر داشته اند، برسند.

راه های مهاجرت به سنگاپور و اخذ اقامت سنگاپور

  • مهاجرت به سنگاپور از طریق تحصیل و اخذ اقامت سنگاپور از طریق تحصیل
  • مهاجرت به سنگاپور از طریق کار و اخذ اقامت سنگاپور از طریق کار
  • مهاجرت به سنگاپور از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت سنگاپور از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به سنگاپور از طریق ازدواج و اخذ اقامت سنگاپور از طریق ازدواج
  • مهاجرت به سنگاپور از طریق پناهندگی و اخذ اقامت سنگاپور از طریق پناهندگی
  • اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد و اخذ تابعیت سنگاپور از طریق تولد

اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد

اخذ اقامت از طریق تولد یا بر اصل خون است و یا بر اصل خاک. اخذ اقامت از طریق تولد طبق قوانین وضع شده در این کشور، بر پایه و اصل خون می باشد.

اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد که بر اصل خون می باشد، به این صورت است که نوزاد متولد شده چه در سنگاپور و چه در کشور دیگری، اگر پدر یا مادر وی تابعیت سنگاپور و یا از تبعه سنگاپور باشند، نوزاد متولد شده نیز طبق پیروی از قوانین وضع شده سنگاپور در سال 2022، می تواند اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد را کسب نماید. اما برای اخذ تابعیت سنگاپور از طریق تولد برای نوزاد متولد شده، قوانینی وجود دارد که مربوط به تابعیت پدر و مادر وی می باشد.

پدر و یا مادر نوزاد متولد شده اگر خودشان نیز اخذ اقامت سنگاپور را از طریق تولد و بر اصل خون به دست آورده باشند، طی شرطی که برای اخذ تابعیت سنگاپور برای نوزاد وجود دارد، این پدر و یا مادر باید قبل از تولد نوزاد به مدت چهارسال مستمر در سنگاپور زندگی کرده باشند تا بتوانند برای اخذ تابعیت سنگاپور از طریق تولد برای نوزاد اقدام نمایند.

یکی دیگر از شروط اخذ اقامت

یکی دیگر از شروطی که برای تولد نوزاد در سنگاپور و اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد وجود دارد، وجود یک ضامن محلی می باشد. پدر و مادر باید برای تولد نوزاد خود در سنگاپور، ارائه درخواست نمایند.

متقاضیان باید با کمک ضامن محلی در سنگاپور، تمامی مراحل درخواست و به دنیا آمدن نوزاد در سنگاپور را انجام دهند. انجام این پروسه اداری و ارائه مدارک لازمه برای تولد نوزاد در سنگاپور به مدت شش هفته و با هزینه سی دلار سنگاپور برای هر نرم افزار، انجام می گیرد.

والدین نوزاد متولد شده در کشور سنگاپور، باید تا 14 روز از زمان تولد نوزاد در این کشور باید به دنبال اخذ شناسنامه برای نوزاد خود باشند و در غیر این صورت باید علت تاخیر برای مراجعه به سازمان را به جهت اخذ شناسنامه توضیح دهند. همه تولدها در سنگاپور در یکی از مراکز ثبت تولد نوزاد، به ثبت رسیده اند و پس از ثبت نام، یک شناسنامه برای نوزاد صادر خواهد شد.

پس لازم به ذکر می باشد که تولد باید ظرف مدت ۱۴ روز از تاریخ تولد نوزاد به ثبت برسد که روز های یکشنبه و تعطیلات عمومی در سال نیز جزء این چهارده روز محسوب می شود.

پدر و مادر برای انجام وضع حمل و زایمان مادر باید برای اخذ ویزای سنگاپور اقدام نمایند. هزینه اخذ ویزای کوتاه مدت سنگاپور، سی دلار سنگاپور و برای اخذ ویزای بلند مدت سنگاپور، شصت دلار سنگاپور می باشد.

مدارک مورد نیاز برای اعلام درخواست به جهت تولد فرزند

  • ارائه اصل و کپی برابر اصل پاسپورت پدر و مادر نوزاد
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل مدارک شناسایی پدر و مادر نوزاد
  • ارائه سند ازدواج قانونی و به ثبت رسیده
  • ارائه کارت شناسایی ضامن محلی
  • دستور پزشک به جهت اعلام تاریخ تولد نوزاد
  • ارائه گواهی سلامت جسمانی و روحی والدین طبق تایید پزشک معنمد بیمه ای
  • ارائه عکس
  • حمایت شهروند محلی که دارای اقامت دائم سنگاپور می باشد و بالای بیست و یک سال سن دارد.

ارائه و ارسال تمامی این مدارک به صورت الکترونیکی از طریق سایت E-VP توسط ضامن محلی انجام می گیرد.

البته لازم به ذکر می باشد که در مواقعی خاص ارائه اصل تمامی مدارک به ادارات رسیدگی لازم می باشد و یا ممکن است یک وقت مصاحبه ی حضوری برای والدین نوزاد به همراه ضامن محلی، در نظر بگیرند.

در مواقعی نیز دیده شده است که گواهی تاییدیه تمکن مالی را از ضامن محلی خواستار باشند.

همان طور که گفته شد زمان رسیدگی به ارائه مدارک ارسال شده از طریق سامانه الکترونیکی E-VP، شش هفته به طول می انجامد و متقاضیان برای آگاهی از موفقیت در پردازش و رسیدگی به مدارک ارسالی، باید از طریق سازمانه ی Eservice از اخبار آگاه شوند و ایمیلی برای متقاضیان از طریق همین سامانه ارسال خواهد شد.

شما عزیزان می توانید سوالات خود را در باب اخذ اقامت سنگاپور از طریق تولد، در پایان همین مقاله برای ما ارسال نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *