ازدواج, سنگاپور

اقامت بعد تحصیل در سنگاپور

اقامت بعد تحصیل در سنگاپور یکی از راه های اخذ اقامت کشور سنگاپور است. دیگر راه های اقامت ،اقامت تحصیلی، اقامت کاری و اقامت کار آفرینی در کشور سنگاپور است. با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا به بحث اقامت بعد تحصیل در  کشور سنگاپور بپردازیم.

اقامت بعد تحصیل در سنگاپور

سنگاپور کشوری است در شرق آسیا و به خاطر داشتن جامعه ای که دارای چند فرهنگ است، استانداردهای بالای زندگی به خاطر نظام اجتماعی سازمان یافته و منظمش زبانزد خاص و عام است. این کشور با برخورداری از زیرساخت ها و خدمات عمومی، مراکز تجاری و مالی، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان، یکی از ثروت مند ترین کشورهای جهان به حساب می اید. سنگاپور یکی از مهم ترین مراکز مالی منطقه است و در مقایسه با شهرهای مشابه، میزان جرم و جنایت در سنگاپور بسیار پایین است.

اقامت بعد تحصیل در سنگاپور

کشور سنگاپور از جمله کشورهایی می باشد که متقاضی زیادی را در امر مهاجرت در زمینۀ تحصیلی به خود جلب نموده است دلیل این امر هم کیفیت بالای آموزشی و فرهنگ عالی در این کشور می باشد. اما از جمله مسائل و دغدغه هائی که ذهن دانشجو را به خود مشغول داشته مسئله ی اقامت بعد تحصیل در سنگاپور به طور کلی کشور سنگاپور چندان کشور مهاجر پذیری نمی باشد و کسب اقامت بعد تحصیل در سنگاپور بر خلاف بسیاری کشورهای اروپایی چندان ساده و آسان نمی باشد. اما در صورت مهیا بودن شرایط می توانید بعد از تحصیل نوع ویزای خود را به ویزای کاری، سرمایه گذاری و یا سایر موارد تبدیل کنید تا بتوانید اقامت بعد تحصیل در سنگاپور را کسب کنید.

اخذ اقامت سنگاپور از طریق تحصیل

اگر فردی قصد اخذ اقامت سنگاپور بعد تحصیل را داشته باشد در صورتی می تواند ویزای دانشجویی و تحصیلی سنگاپور را اخذ نماید که پذیرش تحصیلی سنگاپور را نیز اخذ نموده باشد. بهتر است بدانید که ویزای دانشجویی سنگاپور به صورت سالانه برای فرد متقاضی تمدید می گردد و مادامی که فرد متقاضی در حال تحصیل در سنگاپور می باشد می تواند در این کشور هم زمان با تحصیل به کار دانشجویی بپردازد. اشخاصی که قصد تحصیل در سنگاپور را دارند می توانند در 3 مقطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا به تحصیل بپردازند. اگر در مورد هزینه تحصیل در سنگاپور بخواهیم مطلبی را بیان کنیم باید خدمت شما عرض کنیم که هزینه تحصیل در هر مقطع با مقطع دیگر کاملا متفاوت خواهد بود و هزینه ای در حدود 6.000 تا 12.000 دلار را در بر خواهد گرفت.

 اخذ اقامت دائم  بعد از تحصیل در سنگاپور

  1. افرادی که همسرشان و یا پدر و مادرشانئ تابعیت و یا اقامت کشور سنگاپور را دارا هستند.
  2. فرزندان زیر سن 18سالش تبعه و یا مقیم سنگاپور باشد.
  3. اشخاصی که دارای یکی از ویزاهای AP ،Q و S می باشند.
  4. شخص متقاضی کار آفرین و یا سرمایه گذار در سنگاپور باشد.

بازه زمانی پردازش درخواست ارائه اقامت این کشور در حدود 3 ماه به طول می انجامد. مبلغ صدور اولیه مجوز در این کشور 100 $ است. این ادوار جهت صدور هر دوره یک ساله مبلغ 10 $ را برای تمدید می بایست پرداخت نمایید. باید متذکر شد در صورتی که اشخاص مستلزم به صدور ویزا باشند می بایست مبلغی مضاعف را در حدود 30 $ پرداخت کنند.

در حالی که شخص مشمول اخذ اقامت دائم سنگاپور شد، شخص موظف به ارائه خدمات ملی NS خواهد شد. این مطلب برای تمامی اشخاصی که شهروند می باشند و در رده سنی 5 الی 16 سال برای آقایان می باشند صادق است و می بایست در دفاتر NS به ثبت رسد.

اقامت بعد تحصیل در سنگاپور از طریق ازدواج

ازدواج در کشور سنگاپور و ازدواج پس از تحصیل یکی دیگر از شرایطی می باشد که متقاضی امکان این را می یابد تا در خاک کشور سنگاپور اقامت گزیند اما مطابق با قوانین و مقررات و شرایط این کشور نیازمند پیمودن مراحلی می باشید.

مرحله اول

مرحله اول برای ازدواج در کشور سنگاپور این است که فرم مخصوصی که مربوط به ازدواج می باشد را به منظور اطلاع رسانی شرایط پر نمائید و نیاز هست تا یکی از طرفین حداقل به مدت 15 روز قبل پر نمودن این فرم در کشور سنگاپور حضور داشته باشد و این مدت زمان 15 روز از روز بعد از ورود شخص به خاک کشور سنگاپور محاسبه خواهد شد و نیاز هست تا این حضور 15 روزه به صورت مستمر و مداوم باشد.

پس از پر نمودن فرم مخصوص مدت زمان 21 روزه ای منظور شده است که طرفین باید منتظر باشند تا زمانی که اعلان ازدواج از سوی کلیسا اعلام شود. در این مدت زمان 21 روزه نیاز هست که طرفین در خاک کشور سنگاپور اقامت داشته باشند.

اما نکتۀ جالب توجهی که در مورد مدت زمان های ذکر شده وجود دارد این است که مدت زمان 15 روزه قابل افزایش و مدت زمان 21 روز نیز قابل کاهش می باشد.

مرحله دوم

مرحله دوم این است که هر یک از طرف های قرارداد باید در دفاتر مخصوص ثبت ازدواج همراه با مدارک هویتی و سایر مدارک مورد نیاز حضور رسانده تا صحت مدارک مورد نظر از سوی این دفاتر به اثبات رسد.

سند ازدواج، 21 روز پس از زمان اعلان ازدواج صادر خواهد شد. سند ازدواج نیز تنها تا 90 روز معتبر خواهد بود.

اما مسئلۀ مهم دیگری که وجود دارد هزینۀ مربوط به صدور گواهی ازدواج می باشد که در حدود 21 تا 40 دلار می باشد.

امر دیگر که نیاز است در گام دوم به آن پرداخت شود انجام آزمایشات پزشکی و آزمایش خون می باشد. عامل مهم دیگری که وجود دارد رضایت طرفین می باشد.

مرحله سوم

مرحله سوم برگزاری مراسم ازدواج است که طرفین می توانند بنا به خواست و تمایل خود مراسم مدنی و مذهبی را در کنار هم و یا به صورت جدا از هم انجام دهند. در انجام مراسم ازدواج نیاز است تا حداقل دو شاهد بالای 21 سال در این مراسم حضور داشته باشند. بعد از انجام مراسم ازدواج، سند ازدواج در اختیار طرفین قرار می گیرد.

اما ازدواج باید در مدت زمان مشخص شده حتماً صورت گیرد توضیح آنکه باید در بازۀ زمانی 21 روز پس از اعلان ازدواج و تا سه هفته پس از آن طرفین حق دارند مراسم ازدواج را انجام دهند.

و در صورتی که ازدواج در مدت زمان تعیین شده صورت نگیرد، تمامی مراحل انجام شده به حالت تعلیق در می آیند.

عوامل یاد شده در خصوص شرایط اقامت پس از تحصیل از طریق ازدواج می باشد

چرا سنگاپور برای تحصیل مهم است

کشور سنگاپور می‌تواند برای ایرانی‌ها، یک مقصد تحصیلی و تحقیقاتی برون ‌مرزی فوق‌ العاده خوب باشد. کشوری که اسلام را به عنوان سومین مذهب رسمی خود پذیرفته و با چند میلیون جمعیت، به اندازه چندین کشور اروپایی، تولید و صادرات علمی دارد، برای کشور در حال توسعه ای چون ایران، دارای ظرفیت‌های قابل استفاده بسیاری است. برای عاشقان تحصیل در دانشگاه‌های شمال اروپا و آمریکا، تغییر رویه از غرب به سمت جنوب شرق آسیا، می‌تواند یک راهبرد خوب و ارزنده باشد.

متاسفانه، محققان و دانشجویان ایرانی مشتاق به تحصیل در خارج از کشور، در چند دهه اخیر، با تب تحصیل در غرب مواجه شده اند و این قضیه باعث شده تا تعاملات دانشگاه‌های ایران با دانشگاه‌های برتر آسیا و همچنین برقراری تعاملات تحقیقاتی مشترک آسیایی، به خصوص میان کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی، وضعیت مطلوبی نداشته باشد.

کشورهای ایران و سنگاپور، دارای توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی بسیاری در زمینه‌های مختلف مهندسی و پزشکی هستند و این ‌امر فرصتی برای تولید علم با همکاری دو جانبه است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد. مراکز دانش بنیان ایران و سنگاپور و پارک‌های فناوری آن‌ها، می‌تواند الگویی ممتاز برای کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای منطقه خلیج فارس باشد و فواید اقتصادی و صنعتی بسیاری را برای ایران عصر پسا تحریم به ارمغان آورد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *