سنگاپور, کاری

کار در سنگاپور – ویزای کاری سنگاپور

در این مقاله می خواهیم در باره کار در کشور سنگاپور توضیحاتی را خدمتتان عرض نماییم. با ما همراه باشید.

کار در کشور سنگاپور

کشور سنگاپور در عرصه ی ذخایر معدنی موفق نبوده، اما در عرصه اقتصاد و بخش های تولیدی توسعه و پیشرفت فراوانی داشته و همین امر باعث شده است که این کشور به ثروت هنگفی در این زمینه دست پیدا نماید.

صادراتی که در کشور سنگاپور انجام می گیرد تاثیر فراوانی در رشد اقتصادی این کشور داشته است، نرخ بیکاری در  این کشور در حال حاضر ۲/۱ درصد می باشد و درصد جمعیت زیر خط فقر بسیار ناچیز و حتی دیده نمی شود.

پایتخت کشور سنگاپور، شهر سنگاپور می باشد و پول رایج این کشور، دلار سنگاپور است که در حال حاضر در جهان از ارزش بالایی برخوردار است.

موقعیت جغرافیایی سنگاپور، در آسیای جنوب شرقی می باشد، صادراتی که باعث شده است اقتصاد کشور سنگاپور رونق چندانی را به خود بگیرد، صادراتی مانند: ماشین آلات و تجهیزات سنگین، مواد شیمیایی و سوخت به کشور های آمریکا، چین و کشور هایی که در همسایگی کشور سنگاپور قرار دارند.

شرایط دریافت ویزای کار سنگاپور

شرایط دریافت ویزای کار سنگاپور با ارسال دعوت نامه رسمی کاری از کارفرما و یا شرکت معتبر برای متقاضی کار انجام می گیرد. البته ارسال دعوت نامه رسمی کاری در صورتی انجام پذیر است، که کارفرما یا شرکت معتبر اجازه کار متقاضی را از اداره مهاجرت کشور سنگاپور کسب کرده باشد.

البته کارفرما باید این اجازه کار در سنگاپور برای متقاضی را کسب نماید تا نیروی کار بتواند برای اخذ ویزای کار سنگاپور اقدام نماید. در حقیقت فرد کارفرما در سنگاپور باید بتواند اسپانسر فرد متقاضی شود، تا متقاضی کار بتواند از این طریق برای اخذ ویزای کار در کنسولگری این کشور اقدام نماید.

البته لازم به ذکر است که دریافت دعوت نامه رسمی کاری، عمل راحتی نیست و فرد برای دریافت دعوت نامه رسمی کاری، باید مراحلی را طی چند ماه پشت سر گذارد.

لذا پروسه اخذ ویزای کار برای متقاضی کار، بین ۲ تا ۹ ماه به طول می انجامد و بعد از اخذ ویزای کار در کشور سنگاپور و مهاجرت، متقاضی میتواند بعد از سپری کردن مدت زمان دو تا پنج سال، برای اقامت دائم اقدام نماید.

اخذ ویزای تحصیلی

البته متقاضیان کار می توانند از طریق اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور نیز برای ورود به سنگاپور اقدام نمایند. متقاضیان می توانند با اخذ ویزای تحصیلی وارد این کشور شده و در حین تحصیل، به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند، البته مدت زمان کاری دانشجویان در کشور سنگاپور طبق قانون وضع شده وزارت کار و امور اجتماعی و بنا به مقطع تحصیلی دانشجویان (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) مشخص می شود.

کاریابی در سنگاپور

البته یک راه حل دیگری برای دانشجویان برای کاریابی در این کشور وجود دارد، که دانشجویان می توانند بعد از اتمام تحصیل خود، برای تبدیل ویزای دانشجویی به ویزای کاری به اداره مهاجرت اقدام نمایند و با اخذ ویزای کار، به دنبال کار در  کشور سنگاپور باشند و بعد از پرداخت مالیات به مدت سه تا چهار سال برای اخذ اقامت دائم این کشور برای خود اقدام نمایند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مرتبط

یک دیدگاه ثبت کنید برای “کار در سنگاپور – ویزای کاری سنگاپور

  1. فرزاد گفت:

    سلام خداوکیل ماکه مدرک تحصیلی نداریم چجوری بریم یه کشوردیگه کارپیداکنیم هیچ راهی نیست.

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت مشاوره در خصوص مهاجرت به کشورهای دیگر بدون مدرک تحصیلی با مشاوران ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *