اقامت, تحصیلی, سنگاپور

هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور

شرایط و هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور در سال 2022، مبحثی است که سازمان مهاجرتی آوات در این مقاله قصد دارد به آن بپردازد و شرایط کلی و هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور را برای متقاضیان عزیز که هدف مهاجرت به سنگاپور را در سر دارند، بیان نماید.

هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور

قبل از بیان راه های مهاجرت به سنگاپور و بیان توضیحاتی در ارتباط با شرایط و هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور، با ما همراه باشید در نیم نگاه کوتاهی به کشور سنگاپور…

جمهوری سنگاپور، در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این کشور دارای آب و هوایی گرم و مرطوب و با باران فصلی همراه می باشد. مناطق بکری که در جزیره های سنگاپور دیده می شوند، بسیار زیبا و پوشیده شده از جنگل ها و گونه های استوایی می باشند.

شرایط زندگی و تحصیل در سنگاپور

لازم است بیان نماییم که شرایط زندگی و تحصیل در سنگاپور ایده آل می باشد، طوری که درصد نرخ بیکاری در این کشور ۲/۱ درصد می باشد و نرخ زیر خط فقر بسیار ناچیز و به ندرت در این کشور دیده می شود. تنوع فرهنگی و تنوع زبانی در سنگاپور بسیار بالا است اما اگر به طور کلی به سنگاپور بنگریم متوجه می شویم که زبان های رایج در این کشور، مالایی، ماندارین و انگلیسی می باشند.

سنگاپور به دلیل داشتن اقتصاد فعال، شرایط زندگی بهتری را برای مردم خود فراهم آورده است و تقریبا می توان گفت که زندگی و تحصیل در سنگاپور، بسیار به صرفه می باشد. پول رایج سنگاپور که در معاملات تجاری و اقتصادی سنگاپور کاربرد بسیاری دارد، دلار سنگاپور می باشد.

هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور

به طور کلی هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور، که شامل هزینه هایی مانند اجاره منزل مسکونی یا پرداخت هزینه ای بابت خوابگاه دانشگاهی، هزینه های خرید مواد غذایی که به اصطلاح خورد و خوراک و شامل، خرید پوشاک، هزینه حمل و نقل و هزینه های مربوط به آب و برق و تلفن و اینترنت و دیگر هزینه های جانبی می باشد.

البته لازم به ذکر می باشد که هزینه هایی مانند هزینه اخذ ویزا، هزینه بیمه درمانی و هزینه های انجام آزمایشات پزشکی به هنگام ورود به سنگاپور نیز جزئی از هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور محسوب می شود.

هزینه مسکن

هزینه مسکن در سنگاپور بستگی به عوامل و شرایطی موقعیتی خاصی دارد و اینکه منزل اجاره ای در کدام شهر و یا این که داخل شهر یا خارج از شهر باشد، متفاوت است.

به طور کلی هزینه زیادی که در هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور مد نظر گرفته می شود، هزینه اجاره منزل مسکونی می باشد.

البته لازم به ذکر می باشد که دانشگاه های سنگاپور، خوابگاه های دانشجویی با شرایط مختلف ( عمومی ، سوئیت و… ) برای افراد دانشجو در سنگاپور در نظر گرفته اند و الویت دانشجویان بین المللی خارجی را برای اسکان، با خوابگاه های دانشجویی موجود در سنگاپور می دانند.

طبق آخرین بررسی هایی که بر وضعیت هزینه منزل مسکونی در سال ۲۰۱۸ انجام گرفته است، هزینه اجاره یک منزل مسکونی سه خوابه در یکی از شهر های گران سنگاپور، هفت هزار دلار سنگاپور تا سیزده هزار دلار سنگاپور می باشد که این مبلغ بالاترین مبلغ در نظر گرفته شده در سنگاپور برای موقعیت عالی یک منزل مسکونی می باشد و البته می توان گفت که هزینه اجاره یک منزل مسکونی هشتاد متری که در شهرهای اطراف و متوسطه سنگاپور وجود دارد، دو هزار و پانصد دلار سنگاپور می باشد و هزینه اجاره یک آپارتمان مسکونی به متراژ پنجاه متر در یکی از متوسط ترین شهر سنگاپور، هزار و هشتصد دلار سنگاپور می باشد.

مقایسه هزینه زندگی و تحصیل با دیگر کشورهای جهان

به طور کلی هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور و یا دیگر کشورهای جهان، بسته به نوع و شیوه زندگی افراد متفاوت می باشد. به عنوان مثال فردی که می تواند با خرید مواد اولیه غذایی، غذایی را برای مصرف تهیه نماید، با این شیوه می تواند در برخی از هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور صرفه جویی نماید.

لازم است بدانید که هزینه یک وعده غذایی برای دو نفر در یکی از رستوران های سنگاپور، شصت دلار سنگاپور و اگر سرو وعده غذایی در یکی از رستوران های اروپایی در سنگاپور باشد، صدو چهل و پنج دلار سنگاپور، هزینه بر خواهد بود.

در این مقاله اگر بخواهیم هزینه تحصیل در سنگاپور را به صورت جداگانه بررسی نماییم، هزینه تحصیل در سنگاپور، شامل: هزینه اجاره یک آپارتمان یا ملک مسکونی یا هزینه خوابگاه دانشجویی، هزینه خورد و خوراک، هزینه بیمه درمانی و هزینه های مربوط به آزمایشات پزشکی، هزینه شهریه دانشگاه و هزینه های جانبی در دیگر در حین تحصیل در سنگاپور می باشد و البته که هزینه های موجود در تحصیل در سنگاپور نیز مانند هزینه زندگی در سنگاپور، به نوع و شیوه زندگی افراد در سنگاپور و یا دیگر کشور های پیشرفته بستگی دارد.

کاریابی در سنگاپور

البته در سنگاپور دانشجویان می توانند با کاریابی در سنگاپور، به صورت نیمه وقت و طبق ساعات مشخص شده مشغول به کار شوند و حقوق و دستمزدی را دریافت نمایند تا بتوانند بخشی از هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور را تامین و در آن صرفه جویی نمایند.

هزینه تحصیل در سنگاپور که بخش عمده ای از آن را شهریه دانشگاه ها تعیین می نمایند، تقریبا بالغ بر پانزده هزار دلار سنگاپور تا پنجاه هزار دلار سنگاپور خواهد بود و علاوه بر هزینه شهریه دانشگاه، یک فرد دانشجو برای گذراندن ما بقی هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور به مبلغی حدود سیصد تا چهارصد دلار سنگاپور نیاز دارد. به طور کلی در هزینه تحصیل در سنگاپور، هزینه جزئی و متفرقه نیز دیده می شود که این هزینه های کوچک و متفرقه، تا چهل دلار در ماه برای دانشجویان هزینه بر خواهد بود و یا هزینه هایی مانند خرید کتاب و لوازم التحریر که در ماه ممکن است برای دانشجو تا پنجاه دلار سنگاپور هزینه بر باشد.

اما به طور کلی باید گفت که هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور، به نسبت امکاناتی که با اخذ اقامت سنگاپور نصیب تمامی متقاضیان خارجی بین المللی می گردد، بسیار مناسب و پایین می باشد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *