آلمان

آموزش کامل گرفتن وقت سفارت آلمان

آموزش کامل گرفتن وقت سفارت آلمان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل در پروسه اخذ ویزای آلمان گرفتن وقت سفارت  است که با توجه به کثرت مراجعین  گرفتن وقت سفارت بسیار زمان بر شده و متقاضیان ویزای آلمان اغلب برای گرفتن وقت سفارت به مشکل بر می خورند.

یکی از خدمات ویژه موسسه حقوقی آوات گرفتن وقت سفارت است. باتوجه به در خواست های کثیر مراجعه کنندگان برای گرفتن وقت سفارت در هفته موسسه تعداد محدودی می تواند بپذیرد.

لذا افرادی که زودتر برای گرفتن وقت سفارت از طریق موسسه ما اقدام می نمایند در اولویت هستند. جهت اطلاع آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند پروسه گرفتن وقت سفارت آلمان خود را به ما بسپارند خاطر نشان می کنیم که گرفتن وقت سفارت جزء یکی از خدمات ما می باشد که با در بر داشتن یک تیم متخصص در باب این موضوع امکان گرفتن وقت سفارت را در کم ترین زمان ممکن فراهم آورده ایم.

وقت سفارت

یک نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که گرفتن وقت سفارت توسط افرادی با تجربه که در این زمینه توانایی دارند انجام می گیرد و تمامی افرادی در موسسه ثبت نام می کنند و از طرف موسسه تایید دریافت می نمایند به نتیجه خواهند رسید.

سال های اخیر به دلیل کثرت مراجعین برای اخذ ویزای آلمان باعث شده تا متقاضیان اخذ وقت سفارت بیشتر شده و این افراد برای گرفتن وقت سفارت آلمان به موسسات روی آورند که البته باید گفت که وقت سفارت تعداد مشخصی است که مسلما از تعدادی که خود سفارت درنظر گرفته است نمی تواند درخواست بیشتری داد لذا عملا این موضوع به یک رقابت تبدیل شده است و در این رقابت افرادی که زودتر برای گرفتن وقت سفارت  اقدام میکنند زودتر به نتیجه خواهند رسید.

آموزش کامل گرفتن وقت سفارت آلمان

آموزش کامل گرفتن وقت سفارت آلمان

انواع وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان انواع مختلفی دارد: به عنوان مثال: وقت سفارت برای ویزای توریستی آلمان، وقت سفارت برای ویزای تحصیلی آلمان، وقت سفارت برای ویزای کاری آلمان، وقت سفارت برای ثبت شرکت و… که هر کدام از آنها شرایط خاصی دارند لذا افرادی که وقت سفارت می گیرند باید حتما این نکته را مد نظر داشته باشند که با وقت سفارت برای ویزای توریستی نمی توان درخواست ویزای تحصیلی نمود چرا که قطعا موجب رد شدن ویزا می گردد.

بسیاری از موسسات متاسفانه از عدم اطلاعات متقاضیان وقت سفارت سوء استفاده کرده و به این افراد وقت هایی را که اصلا ارتباطی به هدف آن‌ها از سفر به آلمان نداشته را ارائه می دهند و این امر موجب رد شدن ویزای این عزیزان می گردد.

قبل از گرفتن وقت سفارت آلمان می توانید راه های دیگر مهاجرت را به طور کامل بررسی کنید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. توصیه می کنیم که به مقاله ای با نام راه های مهاجرت به آلمان مراجعه کنید.

چگونه درخواست روادید دهیم؟

شما با مراجعه مستقیم به سفارت و پر کردن فرم های مربوط و تقاضای ویزا می توانید اقدام کنید. درخواست ویزا از طریق آژانس ها و شرکت های واسطه گرفتن ویزای کشورهایی مثل امارات و سنگاپور فقط از این روش امکان پذیر است.

از روش درخواست ویزا به صورت آنلاین نیز می توانید اقدام کنید و ویزای کشورهایی مثل: استرالیا، نیوزلند فقط که به صورت آنلاین صادر می شود را دریافت کنید.

مدارک لازم برای درخواست روادید

سفارتخانه هر کشور بر اساس قوانین جاری کشوری‌اش برای صدور ویزا برای اتباع کشورهای دیگر مدارکی را از متقاضیان طلب می‌کنند.که این مدارک شامل:

  • گذرنامه دارای اعتبار(حداقل 6 ماه)
  • تکمیل فرم تقاضا
  • مدارک مالی (پرینت گردش حساب بانکی)
  • دو یا قطعه عکس
  • مدارک شغلی (جواز کسب، گواهی اشتغال به تحصیل و…)
  • واچر هتل
  • بیمه مسافرتی

هزینه وقت سفارت

هزینه های اخذ وقت سفارت کاملا متفاوت است و هر نوع ویزایی که درخواست می دهید هزینه ی اخذ وقت سفارت آن با سیار موارد متفاوت است. برای اطلاع از هزینه های وقت سفارت با موسسه تماس بگیرید و با مسئول مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

نکات مهم وقت سفارت

چند نکته

1

وقت سفارت آلمان غیر قابل تغییر است و وقتی که تنظیم میشود نمی توان آن را تغییر دارد پس در برنامه ریزی برای سفر خود به آلمان دقت لازم را به عمل بیاورید.

2

دقت کنید که برای گرفتن وقت سفارت باید مشخصات پاسپورتی خود و مشخصات مورد نیاز را به طور دقیق به موسسه ارائه دهید وگرنه موسسه تعهدی در قبال اشتباهات شما نخواهد داشت.

3

ایمیلی که برای گرفتن وقت سفارت ارائه می شود باید یک ایمیل کاملا در دسترس باشد.

تمامی مواردی که در فوق گفته شد. مواردی بسیار مهم می باشند لذا دقت کنید تمامی موارد فوق به درستی ارائه گردد تا خدایی نکرده در برنامه ی شما عزیزان مشکلی بوجود نیاید چرا که هر کدام از مواردی که گفته شد. در صورتی که اشتباه وارد شود منجر به این می شود که در روزی که شما وقت رزرو کرده اید سفارت از ورود شما ممانعت به عمل آورد.

نحوه گرفتن وقت سفارت

موسسه حقوقی آوات علاوه بر وقت سفارت خدمات دیگری نظیر ویزای توریستی آلمان، اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان، اخذ ویزای کاری آلمان، ثبت شرکت در آلمان و سرمایه گذاری در آلمان را به صورت تضمینی ارائه می دهد. ضمنا باید خدمت شما عرض کنیم که سفارت آلمان با هیچ ارگانی در این باب همکاری نمیکند و ما نیز از این مقوله مستثنا نیستیم.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما رابررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای را به شما عزیزان بیان می کنند.

 

سوال های متداول

1. برای دریافت ویزا حتما باید به سفارت مراجعه کرد؟

  • بعضی از کشورها این امکان را فراهم کرده اند تا به صورت آنلاین درخواست ویزا برای افراد ثبت شود. از طریق آژانس ها و موسسات مسافرتی نیز می توان برای ویزا اقدام کرد.

2. هزینه ی دریافت ویزا چه میزان است؟

  • هزینه ی دریافت روادید برای هر کشور متفاوت است.

3. بهترین زمان برای گرفتن وقت سفارت چه مدت قبل از سفر است؟

  • حداقل 3 ماه قبل زا زمان مورد نظرتان برای سفر بهتر است درخواست وقت سفارت بدهید.

4. چرا باید برای دریافت وقت سفارت به موسسات مراجعه کنیم؟

  • موسسات و آژانس های مسافرتی به دلیل تجربه ی کاری زیاد و آگاهی از زمان دقیق بازگشایی سفارتها در سریع ترین زمان ممکن اقدام به دریافت وقت سفارت و دریافت ویزا خواهند کرد.

5. چگونه وقت سفارت فوری دریافت کنیم؟

  • به دلیل طولانی بودن وقت برخی سفارت ها، گاهی نیاز به دریافت وقت فوری داریم. وقت فوری این امکان را به شما میدهد در سریع ترین زمان ممکن در سفارت حضور داشته باشید. گاهی دریافت وقت فوری نیاز به هزینه ی بیشتری دارد.

6. چرا مبلغ دریافتی برای ذریافت وقت بعضی سفارت ها بسیار بالاست؟

  • گرفتن وقت بعضی از سفارت ها بسیار طولانی و سخت است. زیرا برخی از افراد صرفا قصد محک زدن شانس خود را دارند و وجود این افراد باعث پر شدن سریع وقت سفارت ها می شود. لذا با دریافت مبلغی فرق بین این افراد و متقاضیان واقعی مشخص می شود.

7. به صورت حضوری امکان دریافت وقت سفارت وجود دارد؟

  • خیر. برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی وقت سفارت به صورت آنلاین تعیین می شود.
5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *