کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک یکی از راه های دریافت اقامت کانادا است. کانادا یکی از پرطرفدارترین و با اعتبارترین کشورهای دنیاست. این کشور مدرن از امنیت خوبی برخوردار است و سطح کیفیت زندگی ساکنان آن با وجود اقوام و نژادهای مختلف بالاست. رشد اقتصادی در این کشور بسیار خوب است و بنابراین بازار کار آن پتانسیل ایجاد شغل های فراوانی را دارد.

در این روزها تعداد علاقه مندان به مهاجرت روز به روز در حال افزایش است. تمایل به زندگی در یک جامعه پیشرفته و مطلوب به ویژه برای زوج های جوان و افرادی که صاحب فرزند هستند و به دنبال ایجاد بهترین شرایط زندگی و شغلی برای آینده آنها هستند، تعداد متقاضیان به مهاجرت را بالا برده است.

استانکبک استانی زیبا است. مردم آن فرانسوی زبان هستند و زبان رسمی آن‌ها فرانسه است. هزینه های زندگی در این استان بهتر از سایر استان های کانادا است.

روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

راهنمای مهاجرت به کبک و دریافت اقامت کانادا - مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

راهنمای مهاجرت به کبک و دریافت اقامت کانادا – مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک برای سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل شیوه بسیار مناسب و راحتی است. مدیران نیز می توانند از این شیوه برای مهاجرت بهره بگیرند. در این روش متقاضی مهاجرت نیازی به داشتن مدرک زبان فرانسه و یا انگلیسی ندارد و می تواند در هر منطقه ای از کانادا که بخواهد زندگی کند. این روش یعنی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک سریع ترین راه برای مهاجرت به کانادا است.

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبکبرای سرمایه گذاری باید مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار کانادا را به دولت این کشور واگذار نمایند و با این کار دیگر لزومی به دادن تعهد و یا انجام کاری در کانادا ندارند. می توانند خود به همراه همراهان خود اقامت دائم کانادا را کسب نمایند. یعنی یک بانک معتبر واسطی بین شما و دولت کانادا است.

سخت ترین قسمت در روند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک ارائه تاریخچه مالی افراد است. متقاضیان باید توضیحات مفصلی در خصوص دارایی های مالی که از راه قانونی کسب کرده اند ارائه دهند. انتخاب یک وکیل مهاجرتی که تجربه کافی و سابقه زیادی داشته باشد در روند آماده کردن پرونده های متقاضیان سرمایه گذاری درکبک کمک شایانی می کند. زیرا وکیل کارکشته از جزئیاتی که برای هر پرونده لازم است آگاهی دارد. پس حتماً در انتخاب وکیل و مشاور خود دقت کنید زیرا پرونده هایی که ناقص باشند و یا مدارک اضافه ارسال کنند رد شده و از نظر زمان و هزینه فرد را به عقب می اندازند.

چه کسانی و با چه شرایطی می توانند به استان کبک مهاجرت کنند؟

  • افرادی که قصد دارند در یکی از شهرهای استان کبک اقامت داشته باشند و اقامت کاری کانادا را بدست آورند.
  • افرادی که مدرک تحصیلی آن ها مورد تایید استان کبک بوده و با نیاز های این استان هم خوانی داشته باشد. در صورتیکه فرد امتیازات کافی را کسب کرده باشد و فقط رشته ی تحصیلی او جز رشته های مورد نیاز استان کبک نباشد باز هم پرونده ی او قابل ارزیابی است و تنها در اولویت قرار نمی گیرد.
  • افرادی که حداقل به مدت شش ماه سابقه ی انجام کاری را دارند که به واسطه ی تخصص در آن می توانند در یک حرفه در استان کبک مشغول به کار شوند.
  • افرادی که از آخرین مدرک تحصیلی شان بیشتر از پنج سال گذشته است، می بایست حداقل یک سال از پنج سال اخیر را در همان زمینه سابقه کار داشته باشند.
  • برای کسب امتیاز از بخش زبان لازم است متقاضی تا سطح B2 دانش زبان فرانسوی داشته باشد.
  • فرد بتواند ثابت کند که به لحاظ مالی و همین طور اجتماعی می تواند جایگاه مناسب خود را در استان کبک پیدا کرده و در آن به کار و فعالیت بپردازد.

برای مطالعه ی ادامه ی این مطلب  به مقاله ی مهاجرت به کبک مراجعه کنید.

واجدین شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

راهنمای مهاجرت به کبک و دریافت اقامت کانادا - مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

راهنمای مهاجرت به کبک و دریافت اقامت کانادا – مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

افرادی که معیارهایی ذیل را داشته باشد جزو واجدین شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک قرار می گیرند:

  • کمترین میزان دارایی فرد متقاضی و همسر وی بیشتر از 1.6 میلیون دلار باشد. این دارایی ها شامل ملک ها، حساب ها و کسب و کار فرد است.
  • فرد متقاضی باید 2 سال سابقه کار در یک بیزینس به عنوان مدیر رده بالای آن کسب و کار داشته باشد و یا در صورت دارا بودن مدرک پزشکی در 5 سال گذشته پروانه مطب فعال دارا باشد.
  • متقاضی باید مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار کانادا را در یکی از بانک هایی که مورد تأییدکبک هستند سپرده گذاری کند. این سپرده گذاری غیر قابل بازگشت است و به آن سود تعلق نمی گیرد.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

  • یکی از ویژگی های خوب روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک  این است که در صورتی که متقاضی به هر دلیل تمایل به ادامه اقامت در کبک نداشته باشد چون دارای اقامت دائم است می تواند به هر استان دیگر کانادا نقل مکان کند.
  • این روش مهاجرت دیگر نیازی به دادن تعهد و سرمایه گذاری و یا ایجاد یک شغل و کسب و کار در کانادا ندارد.
  • تسلط کافی به زبان انگلیسی و یا فرانسه از شروط لازم این روش نیست. هر چند که هر چقدر فرد متقاضی با این زبان ها آشنایی بیشتری داشته باشد از زندگی راحت تری برخوردار است زیرا برای مراودات روزمره خود نیز نیاز به آشنایی با زبان انگلیسی و یا فرانسه دارد.
  • مصاحبه ای که در سفارت از متقاضیان انجام می شود به زبان فارسی است.
  • در این روش نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیز وجود ندارد.
  • پس از اخذ اقامت در کانادا می توانید از تمام مزیت های زندگی در کاناده به عنوان یک شهروند برخوردار شوید مانند بیمه رایگان، تحصیلات رایگان و سایر حقوق شهروندی

مقاله پیشنهادی: راه های اخذ اقامت کانادا

دقت کنید

شرایطی که در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک وجود دارند معمولاً هر سال تغییراتی می کنند. پس حتماً اخبار مربوط به آن‌ها را دنبال کنید.

منظور از مدیریت در این روش به معنای این است که فرد باید به صورت تمام وقت وظایفی مانند مدیریت، برنامه ریزی های لازم، کنترل مواد اولیه، حسابرسی های مالی، کنترل نیروی انسانی و … را بر عهده داشته باشد. کارآموزی در کسب و کاری و یا دوره های آموزشی تخصصی به عنوان سابقه مدیریتی حساب نمی شوند.

بهترین گزینه برای پزشکان، داروسازان، وکیلان و مدیران مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک است.

ممکن است برخی از سرمایه گذاران با وجود انجام مراحل قانونی و یا پرداخت پول باز هم نتوانند در کانادا زندگی کنند برخی از دلایل آن عبارتند از: آشنا نبودن با قوانین حقوقی، آشنا نبود با محیط و نحوه زندگی در کانادا، عدم اطلاع از شرایط مهاجران در این کشور، آشنا نبودن با قانون های مرتبط با کار، عدم توانایی در برقراری تعادل بین دخل و خرج در این کشور و سایر مسائل مختلف دیگر.

بنابراین  حتماً قبل از رفتن به کانادا تحقیقات گسترده ای از نحوه زندگی، قوانین، کار و سایر موارد مرتبط انجام دهید. بهتر است قبل از مهاجرت چندین سفر به کانادا وکبک داشته باشید.

جمع بندی کلی مراحل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

جمع بندی

1

انتخاب یک وکیل و یا مشاور مناسب و بستن قرارداد

2

گرد آوری مدارک لازم و ترجمه آنها در مؤسسات معتبر

3

گرفتن یک نامه از سوی اداره مهاجرت کبک که نشان دهنده باز شدن پرونده فرد متقاضی است و سپس باید فرد مدارک خود را ارسال و هزینه مربوط را پرداخت نماید. 8 ماه طول می کشد تا از فرد برای مصاحبه دعوت شود.

4

انجام مصاحبه حضوری در کبک

5

ارسال مبغلی که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است

6

انجام آزمایشات پزشکی و ارسال نتایج

7

دریافت اقامت در کانادا به صورت دائمی

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

 

سوال های متداول

1. برای مهاجرت به کبک زبان انگلیسی مورد نیاز است یا فرانسوی؟

  • زبان رسمی مردم کبک، فرانسوی است، اما با زبان انگلیسی هم آشنایی دارند.

2. چند راه برای مهاجرت به کبک وجود دارد؟

  • در حال حاضر 4 راه برای مهاجرت به کبک وجود دارد. مهاجرت از طریق خود اشتغالی، سرمایه گذاری، PEQ و نیروی متخصص.

3. حداقل و حداکثر سن برای سرمایه گذاری در کبک چه میزان است؟

  • برای سرمایه گذاری در این استان هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.

4. سابقه در این روش مهاجرت به چه معناست؟

  •  برای مهاجرت از این روش لازم است فرد در 5 سال گذشته به میزانی مشخص سابقه در زمینه ایی که قصد سرمایه گذاری دارد، سابقه ی مدیریتی داشته باشد.

5. چرا کبک را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

  • استان کبک به دلیل آب و هوای خوب و اقتصاد پویا و سطح زندگی خوب و سیستم آموزشی عالی مورد نظر بسیاری از افراد برای مهاجرت است.

6. با مدرک لیسانس میتوان در کبک سرمایه گذاری کرد؟

  • سرمایه گذاری در استان کبک محدودیتی در زمینه ی سن و مدرک تحصیلی ندارد.

7. هزینه های زندگی در کبک به چه صورت است؟

  • استان کبک یکی از مقرون به صرفه ترین استان های کاناداست و در زمینه ی مسکن نیز بسیار مناسب است.

8. بدون مدرک زبان می توان برای سرمایه گذاری کبک اقدام کرد؟

  • داشتن مدرک زبان از شرایط مهاجرت از این طریق نیست اما تسلط و آشنایی با زبان فرانسه و انگلیسی می تواند انتیاز خوبی برای شما محسوب شود.
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *