کانادا

شرایط کار در کانادا برای ایرانیان

کار درکانادا

در سال های اخیر متقاضیان زیادی علاقمند به کار در کانادا بوده اند و از طریق ویزای کاری کانادا به این امر دست یافتند. به همین خاطر ما برای متقاضیانی که علاقمند به مهاجرت کاری به این کشور هستند، اطلاعاتی را در خصوص شرایط و چگونگی دریافت ویزای کاری و این که چه مدارکی برای دریافت ویزای کاری این کشور نیاز می باشد، را جمع آوری کرده ایم تا عزیزانی که قصد کار در کانادا از طریق اخذ ویزای کاری را دارند، بتوانند اطلاعاتی در این زمینه بدست آورند. البته متقاضیان عزیز کار و متقاضیان ویزای کاری می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس گرفته و از کارشناسان ما تمامی سوالات خود را پرسیده و به صورت تلفنی مشاوره شوند.

عوامل محبوبیت کانادا به عنوان مقصدی برای مهاجرت کاری

از جمله عواملی که کشور کانادا را به یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین روش­ ها در بین متقاضیان مهاجرت به این کشور تبدیل کرده است به شرح زیر است:

  • شرایطی که بر قوانین کاری این کشور حاکم است، به گونه ­ای است که افراد زیادی را، که متقاضی مهاجرت به این کشور از طریق کار هستند را به سمت خود جذب می­ نماید.
  • مهاجرت متقاضیان از طریق کار یکی از بهترین روش ها جهت اخذ ویزا و اقامت دایم است.
  • کشور کانادا توانسته است محیطی ایده ­آل و با کیفیت را برای کسب و کار به وجود آورد.
  • حوزه ­هایی که در آن افراد می­ توانند مشغول به کار شوند از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و تمامی حوزه­ ها اعم از کارگری تا مهندسی و پزشکی را شامل می­ شود.
  • سطح درآمدها در این کشور به گونه­ ای است که افراد به راحتی می ­توانند برای خود و خانواده ­هایشان زندگی خوب و با کیفیتی را فراهم کنند و تا حدودی از رفاه نسبی برخوردار باشند.

اخذ ویزای کاری کشور کانادا

قبل از هر اقدامی اگر قصد کار و اخذ ویزای کار کانادا را دارید توصیه ما به شما این است که اطلاعات جامعی در خصوص ویزای کاری کانادا و کار در این کشور بدست آورید. از شرایط کار مطلع شوید تا متوجه شوید چه شغل هایی در این کشور مورد نیاز می باشد. شما توانایی انجام آن کار را خواهید داشت یا خیر، در واقع باید قبل از اقدام برای اخذ ویزای کاری با توجه به اطلاعاتی که کسب نموده اید، یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید. چرا که موفقیت در هر عملی به وسیله برنامه ریزی دقیق امکان پذیر می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق کار در واقع امری است دشوار که با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی امکان پذیر می باشد. هر ساله کشور کانادا و هر یک از استان های این کشور لیستی از مشاغلی که مورد نیاز دارد را اعلام می کند، تا متقاضیانی که مهارت و تخصص خاصی را دارند در سراسر دنیا بتوانند اگر در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا آن را یافت کردند، برای آن اقدام نمایند.

کار درکانادا

کار در کانادا

در برخی موارد هم نیز افراد از طریق خود اشتغالی در کشور کانادا می توانند اقامت این کشور را کسب نمایند. اما باید در مهارتی که دارند بسیارحرفه ای باشند تا با توجه به مشاغل مورد نیاز برای ویزای کار با توجه به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

سیستم جاب آفر

امروزه سیستم های جدیدی برای متقاضیان کار در کانادا وجود دارد مانند (job Offer). در واقع از یک کارفرما در کشور کانادا کاری به آنها پیشنهاد می گردد که در روش های کاری این روش از شانس بسیار بالایی برای دریافت ویزا برخوردار می باشد.

شما در واقع باید از طریق رزومه ای که دارید یکی از روش های کار و دریافت ویزای کاری را انتخاب نمایید, شما می توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان ما با توجه به رزومه ای که در اختیار دارید یکی از روش های مهاجرت کاری و کار در این کشور را انتخاب نمایید.

یک نکته

باید این نکته را بدانید افرادی که شهروندی و یا تابعیت کشور کانادا را دارند، می توانند بدون هیچ مشکلی در هر کجای این کشور به کار بپردازند. اما افرادی که تابعیت کشور دیگری را دارند برای کار باید مجوز های لازمی را دریافت کنند که اخذ این مجوز ها منوط به داشتن شرایطی خاص می باشد.

ویزای کاری

در واقع ویزای کاری همان مجوزی می باشد که به افرادی که علاقمند به کار در کانادا می باشند داده می شود تا از طریق این ویزا به کار در این کشور مشغول شوند, تنها نکته ای که در این جا باید به آن اشاره کنیم این است که در مواقعی که افراد برای سفر به کانادا از اخذ ویزا معاف باشند، می توانند تنها با دریافت اجازه کار در این کشور مشغول به کار شوند. ولی اگر افراد از گرفتن ویزا معاف نباشند باید برای ورود به خاک کانادا ابتدا ویزا دریافت کنند و بعد از آن مجوز لازم برای کار را اخذ نمایند.

نکاتی مهم در خصوص کار در کشور کانادا

افراد باید بدانند که هدف از گرفتن ویزای کاری علاوه بر یک دلیل برای پیوستن به این کشور، حال به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه و در برخی موارد نیز از طریق شهروندان کانادایی و افرادی که تابعیت این کشور را دارند, این است که از طریق بازار کار به موقعیت مناسبی دست یابند و به درجات بالا برسند.

داشتن مهارت

نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که باید بدانید که سازمان مهاجرت کانادا تنها افرادی را می پذیرد که در شغل مورد نیاز این کشور حرفه ای بوده و مهارت داشته باشند. پس این موضوع نشان می دهد که تعداد محدودی از مشاغل مورد نیاز در کانادا وجود دارد.

مناسب ترین روش برای دریافت ویزای کاری

بهترین و مناسب ترین روش برای دریافت ویزای کاری و کار در این کشور داشتن یک کارفرمای کانادایی می باشد، که این موضوع به عنوان یک فاکتور کامل برای دریافت ویزای کاری محسوب می شود.

سازمان مهاجرت کانادا زمانی به متقاضیان ویزای کاری را می دهد که بداند LMIA آن شخص مثبت بوده باشد.

باید این نکته را بخاطر داشته باشید که ویزای کاری اکثرا موقت می باشد و افرادی که برای کار در کانادا از این طریق اقدام می کنند باید این ویزا را در این کشور تمدید نمایند.

مقاله پیشنهادی: راه های مهاجرت به کانادا

LMIA چیست؟

متقاضیانی که علاقمند به کار در کانادا می باشند، قبل از اخذ ویزای کاری باید مدرک Labout Market Impact Assessment را که به اختصار LMIA می نامد، اخذ نمایند. این مدرک توسط اداره کار کانادا صادر می گردد. این مدرک نشانگر این می باشد که کار کردن فرد متقاضی در کشور کانادا تاثیر مثبتی بر بازار کار این کشور خواهد داشت. صدور این مدرک نیازمند گذراندن مراحل خاصی می باشد، که شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دقت فرمایید که زمانی که مدرک LMIA برای شما صادر شد، این نشان دهنده این نمی باشد که شما ویزای کاری را دریافت کرده اید. بلکه باید بعد از اخذ این مدرک برای دریافت ویزای کاری کانادا اقدام نمایید.

شایان ذکر می باشد که در مواردی نیز افراد می توانند بدون دریافت مدرک LMIA جهت کار در کانادا و دریافت ویزای کاری کانادا اقدام نمایند, این موضوع شامل افراد ذیل می گردد:

شرایط افراد بدون مدرک LMIA

افراد بدون مدرک LMIA

1

متقاضیانی که برای ساخت فیلم وارد خاک این کشور می شوند

2

متقاضیانی که زبان آنها فرانسوی باشد

3

افرادی که در داخل کانادا می باشند و همسرانشان برای اسپانسرشیپی آنان اقدام کرده باشد

4

همسر افرادی که از طریق تجربه کانادایی به کانادا مهاجرت کرده باشند

5

متقاضیانی که از طریق تجربه کانادایی اقدام کرده باشند

6

تمامی متقاضیانی که پرستار خانگی می باشند

7

متقاضیانی که در بنیادهای خیریه فعالیت دارند

8

متقاضیانی که پزشک می باشند و دوره رزیدنسی را می گذرانند

9

افرادی که از طریق ویزای تحصیلی وارد کانادا می شوند و مجوز لازم برای کار را در پایان دوره تحصیلات خود دریافت می کنند

10

همسر افرادی که از طریق ویزای تحصیلی وارد کانادا شده اند

11

همسر افرادی که از طریق ویزای کاری وارد این کشورشده اند و در رشته های تکنیسینی و مدیریتی مشغول به کار می باشند

12

افرادی که درخواست پناهندگی به کشور کانادا می کنند، در صورتی که توانایی مالی دارند و می توانند از طریق کاری که دارند از خود حمایت کنند

13

افرادی که از طریق پیمان های دو جانبه این کشور معاف از اخذ مدرک LMIA می باشند

اخذ ویزای کاری کانادا از طریق پیدا کردن کارفرما

اخذ ویزای کاری  از طریق پیدا کردن کارفرما به نسبت دیگر روش های کار در این کشور مناسب تر می باشد. که در این روش کارفرمایی که علاقمند به استخدام و به کار گیری نیروی کاری خارجی می باشد. به ESDC درخواستی ارسال نماید که طبق آن باید ارزیابی تاثیر بر بازار کار انجام پذیرد.

بر اساس این ارزیابی نشان داده می شود که برای انجام کار و اسخدام در کار مورد نظری که کارفرما به نیروی کار در آن نیازمند می باشد. هیچ متقاضی کانادایی و فردی که اقامت کانادا را داشته باشد وجود ندارد.  برای این کار می تواند کارفرما از افراد خارجی که اقامت کانادا را ندارند استفاده کند. در واقع مجوز استخدام نیروی کار خارجی را دریافت می کند.

کار درکانادا

کار درکانادا

شرایط کار

زمانی که کارفرما بخواهد به نیروی کار خارجی پیشنهاد کاری بدهد، باید در ابتدا مدرک LMIA مثبت را دریافت کند و بعد از آن یک کپی از این مدرک را برای فرد خارجی ارسال نماید. همچنین این کارفرما باید اطلاعات دقیق و ریزی از کار را برای فرد خارجی بفرستند. تا فرد از طریق نامه پیشنهاد کاری از سمت کارفرما, ویزای کاری کانادا را اخذ نموده و به این کشور برود.

زمانی که مدارک به دست فرد خارجی برسد، فرد می تواند برای درخواست ویزای کاری اقدام نماید. تنها نکته ای که باید در این قسمت خدمتتان عرض نماییم این است که اگر کارفرمای شما یک شهروند در استان کبک باشد. باید بدانید که برخی از مشاغل در این استان وجود دارند که برای فعالیت در آن ها باید مجوزات لازم محلی را دریافت نمایید.

زمانی که فرد از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دریافت می کند, باید برای ورود به این کشور, ویزای کاری به صورت موقت اخذ نماید. مدت این ویزا متغییر می باشد و امکان صدور ویزای کاری کانادا به مدت چند روزه تا چند ساله باشد.

اخذ ویزای کار کانادا از روش (Express Entry)

اما عبارت Express Entry که از سال 2015 از طرف دولت کانادا و اداره مهاجرت کانادا جزو یکی از راه های ورود به کانادا شد، دقیقاً چیست و مختص چه اشخاصی می باشد؟

Express Entry یا همان ورود سریع، فرایندی مدون و جدید برای انتخاب مشاغل مورد نیاز در استان های فدرال کانادا می باشد که البته زمان رسیدگی به پرونده ها به کمتر از 1 سال کاهش پیدا کرده است.

اخذ ویزای کار کانادا و امتیاز دهی اکسپرس اینتری

  • شاخصه های کاندیدای اصلی نظیر سن، میزان تحصیلات، سطح مهارت زبان، تجربه کار در کانادا
  • شاخصه های همسر کاندیدا که همانا میزان تحصیلات، سطح مهارت زبان و داشتن تجربه کار در کانادا می باشند.

هرکدام از این شاخصه ها نیز دارای زیر شاخصه های جداگانه می باشند که بر اساس سیستم تعریف شده جدید توسط اداره مهاجرت شما می توانید حداکثر 1200 امتیاز به دست آورید تا بتوانید پرونده خود را به مرحله اجرا درآورید. باید در نظر داشته باشید سنجش صلاحیت شما و امکان اقدام برای اخذ اقامت کانادا از طریق مهارت شغلی امری کاملاً تخصصی است که جدا از تجربه، فقط، تکرار می کنیم، فقط به وسیله اشخاص مورد تایید اداره مهاجرت کانادا انجام پذیرد.

برای آگاهی بیشتر: اکسپرس اینتری کانادا

نکات مهم

نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که در اکثر مواردی که کارفرما برای متقاضی پیشنهاد کاری می دهد باید. برای اخذ ویزای کاری کانادا دو مرحله سپری شود. در ابتدای امر کارفرمای کانادایی باید مجوز لازم جهت اجازه کار یک فرد خارجی در کشور کانادا را دریافت نماید. اداره مهاجرت کانادا را طور متقاعد سازد که در این کشور فرد مورد نظر یافت نشده است و باید از افراد خارجی استفاده گردد.

بعد از این که کارفرما مجوز لازم جهت حضور افراد خارجی برای کار مورد نظر را دریافت کرد. سپس فرد خارجی که از طریق کارفرما انتخاب شده است باید برای درخواست ویزای کاری کانادا اقدام نماید.

توجه داشته باشید که زمانی که شما از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دریافت می کنید و برای دریافت ویزای کار کانادا اقدام می کنید. در صورتی که ویزای کاری کانادا برای شما صادر گردد. خواهید دید که در ویزای شما نام کارفرمای کانادایی ذکر گردیده است، پس شما باید فقط برای شغل مورد نظری که از طریق کارفرما به آن دعوت شده اید مشغول شوید و فعالیت کنید. اجازه تغییر شغل و کارفرمای جدید را نخواهید داشت.

حال اگر فرد بخواهد قبل از آن‌که اقامت دائم کانادا را کسب کند. تغییر شغل دهد و برای کارفرمای دیگر کار کند باید قبل از آنکه از کار فعلی خارج شود برای ویزای کاری کانادا مجدد درخواست ارسال نماید. در واقع می توان گفت؛ که این ویزای کاری که افراد دریافت می کنند رابطه مستقیم با کار در کانادا دارد و به صورت مستقیم با یکدیگر وابسته می باشند.

پروسه دریافت ویزای کاری کانادا

پروسه دریافت ویزای کاری کانادا متغییر می باشد و با توجه به حرفه فرد. تخصصی که در کار دارد و حتی ملیت فرد خارجی متفاوت است و دریافت ویزای کاری کانادا با توجه به نکاتی که عرض کردیم قابل تغییر می باشد.

افرادی که می خواهند برای مدت مشخصی به کسب و کار در کانادا مشغول باشند. ویزای کاری کانادا به صورت موقت گزینه مناسبی می باشد. البته این را هم باید خاطر نشان کنیم که افرادی که تمایل به کسب اقامت دائم این کشور را از طریق ویزای کاریکانادا دارند.گام محکمی در این راستا برداشته اند. زمانی که فرد از طریق ویزای کاری کانادا وارد این کشور می شود. طبق قوانینی که به عنوان کلاس تجربه کانادایی مشهور است بتواند برای اقامت دائم این کشور را کسب نماید. البته افرادی که در مشاغلی خاص مهارت لازم را نیز دارند هم می توانند این امتیاز را کسب کنند.

مقاله پیشنهادی: اخذ ویزای کار کانادا

مشاغل مورد نیاز کانادا در سال 2022

  • سرپرستان خدمات مواد غذایی (Food Service Manager)
  • آشپزها (Chefs)
  • تحلیل گران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی (Analysts and information system consultants)
  • مهندسان نرم افزار (Software Engineers)
  • برنامه نویسان کامپیوتر (Computer programmers)
  • استادان دانشگاه (University professors)
  • ناظران فروش (Sales supervisors)
  • طراح گرافیک (Graphic Designer)
  • حسابرسان (Auditors)
  • تحلیلگران مالی (Financial analysts)

مزایای ویزای کاری کانادا

کار درکانادا

کار در کانادا

  • زمانی که فرد از طریق ویزای کاری کانادا به این کشور می رود. می تواند همسر و فرزندان زیر 20 سال خود را نیز به همراه ببرد.
  • همسر افرادی که ویزای کاری کانادا دریافت کرده اند می توانند در کشور کانادا نیز مجوز کار دریافت نمایند.
  • هم متقاضی ویزای کاری کانادا و هم همسر و فرزندان زیر 20 سال وی. می توانند تحت پوشش بیمه درمانی رایگان در این کشور قرار بگیرند.
  • فرزندان این افراد می توانند تا پایان مقطع متوسطه در مدارس دولتی به صورت رایگان تحصیل کنند.
  • زمانی که فرد از طریق ویزای کاری کانادا وارد این کشور می شود، در واقع ویزای موقت این کشور را دریافت کرده است و می توانند بعد از چند سال فعالیت و کار تمام وقت برای خود و خانواده اش (همسر و فرزندان زیر 20 سال) اقامت دائم را از طریق تجربه کانادایی دریافت نماید.
  • دیگر مشکی به نام تحریم نخواهید داشت.
  • دسترسی به بازار کار این کشور
  • شما از طریق ویزای کاری کانادا و به عنوان یک مهاجر می توانید از زندگی راحت و قانونی برخوردار گردید.
  • شما و خانوادتان می توانید به راحتی در این کشور زندگی کنید. چرا که در این کشورمیزان جرم و جنایت پایین می باشد و کشور امنی است.
  • اقتصاد این کشور بسیار مستحکم می باشد.
  • کشور کانادا بالاترین استاندارد های زندگی در دنیا را دارد و بالاتر از آمریکا قرار گرفته است.
  • مردم کانادا با خانواده مهاجرین بسیار سازگار می باشند و در واقع مهاجر پذیر هستند.

برنامه ریزی برای موفقیت

زمانی که افراد می خواهند از سرزمین مادری خود به کشوری هم چون کانادا برای کار بروند. در واقع می خواهند زندگی جدیدی را آغاز نمایند و این مهم ترین تصمیم برای زندگی افرادی می باشد که میزخواهند کار در کانادا را تجربه کنند. از این رو باید برنامه ریزی دقیقی در این راتا داشته باشند که طبق آن بتوانند به اهداف بلند مدت خود دست یابند.

برای موفقیت در راستای اهداف خود و در زمینه کار باید با افرادی که در این زمینه تخصص و مهارت نیز دارند. مشورت نمایید و از آن ها و تجربه آن ها بهره مند گردید.

موسسه ما با سال ها تجربه درخشان در تمام زمینه های مهاجرت در برترین کشورهای دنیا، آماده خدمات رسانی به شما عزیزانی می باشد که علاقمند به کار در کانادا می باشید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید، در صورت تمایل به ملاقات حضوری با وکلای ما، قرار ملاقاتی را تنظیم نمایید تا از نزدیک با موسسه و کادر مجرب ما آشنا شوید.

مشکلات پیش رو مهاجران برای یافتن کار

البته یافتن کار مناسب در کانادا با مشکلاتی نیز همراه است. در طی سال های گذشته میزان مهاجرت به کانادا به میزان چشمگیری افزایش یافته. این خود تبدیل به عاملی شده است که یافتن کار را برای مهاجران دشوارتر کرده است.

از طرفی مهاجرانی که از سرزمین خود به منظور یافتن کاری مناسب دل بریده و راهی دیاری ناآشنا شده ­اند انتظار دارند کاری مناسب و هم شأن خود بیابند. بدیهی است که آنان تن به هر کاری نمی ­دهند، کارفرمایان کانادایی هم سخت تر به تازه واردان اعتماد می­ کنند و کمتر راضی می شوند با این افراد همکاری نمایند.

بی­ تجربگی مهاجران، بی­ اعتبار شمرده شدن مدارک تحصیلی خارجیان توسط کارفرمایان و عدم تسلط کافی به زبان از جمله مشکلات دیگری است که مهاجران برای یافتن کار مناسب با آن رو به رو هستند.

راهکارهایی برای رهایی از مشکلات یافتن کار در کشور کانادا

برای فرار از مشکلات ذکر شده در قسمت فوق، بهتر است مهاجران متقاضی کار موارد زیر را در نظر بگیرند:

  • به استخدام شرکت­ هایی درآیند که در خارج از کشور کانادا نیز فعالیت می­ کنند.
  • این شرکت­ ها از جمله شرکت ­هایی باشند که خدماتشان متعلق به قشر خاصی است مثل شرکت­ هایی که خدماتشان مخصوص مثلا؛ ایرانی­ های مقیم کاناداست.
  • در شرکت­ هایی مشغول به کار شوند که دستمزد پرداختی­ شان کمتر از دستمزد جاری و دارای ساعات کاری زیاد هستند.
  • به صورت داوطلبانه به مدت چند ماه برای ایجاد سابقه در شرکت­ هایی کار کنند و سپس درصدد یافتن کاری مناسب ­تر و بهتر باشند.

پیش نیازهایی برای یافتن کار در کشور کانادا

  • مهاجر متقاضی کار باید سعی نماید سطح تسلط خود را بر زبان افزایش دهد.
  • رزومه ­ای از سوابق کاری، مدارک تحصیلی، مهارت­ ها و توانایی ­ها، دوره ­های آموزشی که گذرانده است و یا پروژه­ هایی که انجام داده است تهیه نماید.
  • از سایت­ هایی که مخصوص کاریابی در کشور کانادا هستند استفاده نماید.
  • رزومه ­ای که تهیه کرده است به سایت­ های کاریابی ارسال نماید. می ­تواند مستقیما به مؤسسات کاریابی موجود در کانادا مراجعه نماید تا از این طریق بتواند کار مناسبی پیدا کند.
  • در نمایشگاه­ هایی کاریابی که در کانادا برگزار می ­شود شرکت نماید و آن را جز سوابق کاری خود بیاورد.

کار در کشور کانادا ویژه دانشجویان

دانشجویان در حین تحصیل می­ توانند مشغول به کار شوند البته بدون نیاز به ویزای کار. این کار بر اساس نوع دوره تحصیلی به دو شکل تمام وقت یا پاره وقت تقسیم می­ شود. دانشجویان می­ توانند حداکثر 20 ساعت در هفته مشغول به کار شوند. با این کار فرد علاوه بر آن که می تواند هزینه­ های زندگی و تحصیل خود را تأمین نماید، تجربه لازم را هم به دست می­ آورد. در صورتی که فرد، متقاضی کار در بیرون از محیط دانشگاه ­باشد باید مجوزهای لازم را اخذ نماید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

 

سوال های متداول

1. مهاجرت کاری از روش استانی به چه صورت است؟

  • یکی راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق کار، مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی است. اقدام برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی، در نظر گرفتن شرایط و قوانین استان مورد نظر است، این نوع مهاجرت دو روش صورت می‌گیرد. یک روش از راه غیراکسپرس اینتری و دیگری اقدام از طریق اکسپرس اینتری استانی است. در کانادا استان‌هایی وجود دارند که در لیست استان‌های مهاجرپذیر هستند که استان البرت، استان مانیتو، استان بریتیش کلمبیا، استان نیوبرانزوئیک و استان نیوفالند ولابرادور از مهم‌ترین آن ها هستند.

2. اخذ ویزای کار کانادا از روش Express Entry چیست؟

  • Express Entry یا همان ورود سریع، فرایندی مدون و جدید برای انتخاب مشاغل مورد نیاز در استان های فدرال کانادا می باشد که باعث کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها به کمتر از 1 سال شده است. بنای کار در این روش امتیازدهی است.

3. برای دریافت ویزای کار کانادا چه نمره ی زبانی امتیاز بیشتری دارد؟

  • نمره ی آیلتش 6.5 به بالا برای دریافت ویزای کار کانادا امتیاز محسوب می شود.

4. پس از چه مدت کار در کانادا می توان اقامت دائم این کشور را دریافت کرد؟

  • یکی از مزیت های کار در کانادا این است که به محض ورود به این کشور برای کار، اقامت دائم این کشور به شما تعلق می گیرد.

5. نحوه امتیازدهی اکسپرس اینتری کانادا به چه صورت است؟

  • در این روش حداکثر امتیاز فرد متقاضی 1200 است که به دو قسمت 600 امتیازی تقسیم می­ شود.

6. برای دریافت ویزای کاری کانادا محدودیت سنی وجود دارد؟

  • بیشترین امتیاز را برای دریافت ویزای کاری افرادی کسب می کنند که در بازه ی سنی 18 تا 35 سال باشند. هر سن امتیاز متفاوتی دارد.

7. هزینه‌ زندگی مهاجران کاری به کانادا چه میزان است؟

  • به طور کلی هزینه زندگی یک فرد، بدون در نظر گرفتن مسکن، در حدود 850 الی 950 دلار در کانادا است. برای یک خانواده 4 نفره چیزی در حدود 3 هزار دلار در ماه متفاوت است که باید با شهر و استانی که در آن زندگی می‌کند تطبیق داده شود و میزان متفاوت آن مشخص شود.
4.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *