ایتالیا, کاری

اخذ ویزای کار کشور ایتالیا

اخذ ویزای کار کشور ایتالیا

اخذ ویزای کار کشور ایتالیا و رسیدن به درآمد مکفی یکی از دلایل تمایل افراد به امر مهاجرت است. اگر کشور مورد مهاجرت از نظر رفاهی و کار در سطح بالائی باشد، مسلما ایده آل تر بوده و جهت انتخاب و اقدام در اولویت قرار میگیرد. با دشواریهائی که اروپا در امر مهاجرت کاری برای افراد خارجی ایجاد کرده است.

ورود به کشورهائی چون آلمان، اتریش و دانمارک با توجه به نوع دیگری از ویزای کار موسوم به ویزای کاریابی امری به مراتب ساده تر به نظر می آید و بسیاری از مهندسان، پرستاران و پزشکان گزینه کار در کشور آلمان و انریش و اخذ ویزای کار آن را در برنامه خویش، جهت مهاجرت کاری قرار داده اند.

کشور ایتالیا

کشور ایتالیا از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردینا در دریای مدیترانه تشکیل شده است.

این کشور یکی از کشور های پر توریست جهان است که هر ساله میلیون ها انسان برای بازدید از این کشور به ایتالیا می روند.

توریست ها هر ساله رقم های اقتصادی و سود اوری را برای این کشور رقم زده اند، نیمی از میراث فرهنگی جهان در کشور ایتالیا قرار دارد.

پایتخت کشور ایتالیا ( رم ) می باشد و بزرگترین شهر این کشور نیز ( رم) می باشد . نوع حکومت این کشور از نوع جمهوری می باشد.

زبان اصلی این کشور ایتالیا می باشد، واحد پول رسمی این کشور یورو می باشد.

جمعیت این کشور 60 میلیون نفر کی باشد که در بین کشور های هم اندازه خود از نظر مساحت رقم قابل توجهی می باشد،

ایتالیا در جنوب شرقی اروپا واقع شده است.

اب و هوای این کشور در قسمت شمالی به دلیل و جود رشته کوه های بلند هوای سرد در زمستان ها ودر فصل تابستان هوای مطلوب و خنکی را دارا است، اما در بقیه ی نقاط این کشور هوا گرم می باشد. قسمت شمالی این کشور اقتصاد مدرنی را دارا می باشد و در قسمت جنوبی ان پایه ی اقتصادی ان بر اساس کشاورزی می باشد.

جالبه بدانید که کشور ایتالیا از نظر چهره و فرهنگ به کشور ایران خیلی نزدیک می باشد شما می توانید در این کشور به زبا ن های المانی و فرانسوی و اسلوونیایی  صحبت کنید پس از نظر زبان برای شما جای هیچ نگرانی نیست، اگر شما به یکی از این زبان ها مسلط باشید ارتباط راحت تری با مردمان این کشور می گیرید. در این کشور مذهب اکثریت مردم کاتولیک می باشد.

اخذ ویزای کار کشور ایتالیا

بیشتر افرادی که به ایتالیا مهاجرت می کنند و قصد اخذ ویزای کار کشور ایتالیا را دارند به قصد درامد بیشتر و مورد تایید خود به این کشور مها جرت می کنند.

یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا اخذ ویزای کار کشور ایتالیا می باشد که روشی است مورد تایید و کلای مهاجرتی.

اگر شما قصد مهاجرت به این طریق را دارید باید در کشور ایتالیا کار فرمایی برای خود پیدا کنید تا درخواست ویزا ی شما به جریان افتد.

حداقل مدرک در کشور ایتالیا برای استخدام کار مدرک کار شناسی است.

در کشور ایتالیا شما باید کار فرمایی برای خود انتخاب کنید که دارای شغلی معتبر باشد.

تقاضای کار در کشور ایتالیا

تقاضای کار در کشور ایتالیا به این صورت می باشد که کارفرما های مختلف فرم های استخدامی را در سایت می گذارند، اگر در طول سه ماه هیچ یک از مردمان این کشور این فرم و کار را انتخاب نکردند.

برای بار دومی که این فرم روی سایت قرار می گیرد شما حق انتخاب این شغل را دارا می باشید و می توانید اقدامات لازم را در جهت استخدام در کار مورد تاییدتان به عمل آورید، این استخدام مختص مردمانی می باشد که کشورشان جزو اتحادیه اروپا نمی باشد و خارجی محسوب می شوند.

اخذ ویزای کار کشور ایتالیا

چه افرادی می توانند در سایت کار یابی فرم استخدامی کار را پر کنند؟

کسانی که پناهندگی دارند و به علاوه اینکه مجوز کار به آن‌ها داده شده است.

کسانی که اقامت یکی از کشور های 28 کشور ارو پایی جزاتحادیه ارو پا را دارا می باشند.

دانشجویانی که فارق التحصیل شده اند و در این کشور تحصیل کرده اند یا در یکی از 28 کشور ارو پایی جز اتحادیه اروپا تحصیل کرده باشند و به آن‌ها مجوز کار ارائه شده باشد.

کشور ایتالیا یکی از کشور های سخت گیر است برای اخذ ویزای کاری به شما پیشنهاد می شود اگر می خواهید از این روش اقامت کسب کنید حتما روش های دیگر را نیز پرس و جو کنید مانند اخذ ویزا از طریق تحصیل و . . .

البته این را هم به میان اورم افرادی که فارغ التحصیل یکی از دانشگاه های اتحادیه اروپا هستند برای استخدام کاری همیشه نسبت به دیگران  دراولویت هستند. این کشور به دانشجویان فرصت ها و مزایا ی بسیار خوبی را در اختیارشان قرار می دهد

کسانی که تحصیل می کنند همراه با دانشگاه اجازه کار در این کشور را نیز دارندساعت کاری این دانشجویان 10 ساعت می باشد و در مقطع کارشناسی ارشد اجازه کار 20 ساعته به آن‌ها داده می شود.

سایت های کاریابی معتبر در ایتالیا  برای  اخذ ویزای کار کشور ایتالیا

Wanted in rome

Porta portese

صنایع مهم کشور ایتالیا

از جمله صنایع مهم و قابل کاربرد در ایتالیا می توان به فلز کاری و کشتی سازی، گندم، برنج، ذرت، ماشین الات، پوشاک، هواپیما سازی، نساجی، وسایل نقلیه اشاره کرد.

اخذ ویزای کار کشور ایتا لیا

کشور ایتالیا دارای سه نوع ویزای کار می باشد:

  • ویزای کار نیاز مندی
  • ویزای کار تعطیلات
  • ویزای جستجوی کار

ویزای کار نیازمندی

همان‌طور که قبلا برای شما توضیح داده ام که باید توسط کار فرما پیشنهاد استخدام صورت گیرد و اگر شما فرد خارجی باشید باید برای سری دوم پیشنهاد استخدام اقدام کنید زیرا سری اول اگهی استخدام برای خود مردمان این کشور یا جز اتحادیه اروپا می باشد.

وکشور های نیوزلند و استرالیا و کره جنوبی مردمانشان می توانند  از سن 18 تا 30 سالگی به مدت یک‌سال در کشور ایتالیا کار کنند و این ویزا را دریافت کنند.

برای کشور کانادا این افراد می توانند به مدت دو سال این ویزا را داشته باشند و در کشور ایتالیا کار کنند و این افراد میتوانند از سن 18تا 35 سال باشند.

ویزای جستجو کار

ویزای جستجو کار نیز یکی دیگر از  راه های اخذ ویزای کار کشور  ایتالیا می باشد این ویزا به مدت 6 ماه است فرد می توانند در کشور ایتالیا به مدت 6 ماه دنبال کار باشد و کار مورد علاقه ی خود را پیدا کند و اقامت خود را در این کشور کسب کند.

شما  اگر مردمان  جز اتحادیه اروپا می باشید می توانید به همراه خانواده خود به مدت سه ماه در این کشور بدون ویزا اقامت داشته باشید و اگر بعد از سه ماه قصد ماندن داشته باشید باید اجازه اقامت دریافت کنید.

افراد برای ویزای کار باید مدرک کارشناسی داشته باشند و مهارت ها لازم، مدرک زبان برای ارتباط بر قرار کردن در محیط کاری و مبلغی به معادل 10000 یورو در حساب شان داشته باشند به عنوان پس انداز و تمکن مالی.

اگر شما بتوانید در کشور ایتالیا کار پیدا کنید و مشغول به کار شوید به مدت 5 سال با ارئه مالیات شما موفق به دریافت اقامت دائم کشور ایتالیا می شوید.

لازم به ذکر می باشد که شما اگر مهارت خاصی را دارا می باشید می توانید از این طریق در کشور ایتالیا کار فرمایی برای مهارتتان ایجاد کنید زیرا دولت این کشور حمایت های مختلفی را به کار فرمایان ارئه می دهد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما رابررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *