کارآفرینی, لیتوانی

شرایط کارآفرینی در کشور لیتوانی

شرایط کارآفرینی در لیتوانی در سال جدید به گونه ای می باشد که متقاضیانی که با هدف کارآفرینی در لیتوانی و راه اندازی کسب و کار به لیتوانی مهاجرت می نمایند، می توانند با ثبت شرکت در لیتوانی، کسب و کار خود را راه اندازی نمایند و اقامت لیتوانی را بدست آورند. به طور کلی برای راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی در لیتوانی، ثبت شرکت از الزامات می باشد.

سازمان مهاجرتی آوات، سعی بر این دارد تا در مقاله ی کارآفرینی در لیتوانی اطلاعات مفید و جامعی را در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهد، تا بتواند تمامی ابهامات ذهنی متقاضیان عزیز را در ارتباط با چگونگی کارآفرینی در لیتوانی در سال جدید را برطرف سازد.

راه های مهاجرت به لیتوانی که با شیوه های مختلفی قابل انجام می باشد:

  • مهاجرت از طریق تحصیل به لیتوانی و یا اخذ اقامت لیتوانی از طریق تحصیل
  • مهاجرت کاری به لیتوانی و یا اخذ اقامت لیتوانی از طریق کاریابی
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و کارآفرینی در لیتوانی و یا اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لیتوانی
  • مهاجرت از طریق ازدواج به لیتوانی و یا اخذ اقامت لیتوانی از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت و تابعیت لیتوانی از طریق تولد

کارآفرینی در لیتوانی

در کشور لیتوانی با ثبت شرکت امکان راه اندازی کسب و کار و امکان کارآفرینی در لیتوانی به وجود می آید.

در کشور لیتوانی بسته به نیاز بازار کار موجود، امکان سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی در لیتوانی به وجود می آید.

فرصت های شغلی فراوانی که در کشور لیتوانی در سال 2022 به چشم می خورد، طبق نظر اقتصاد‌‌دانان بازار تجاری اقتصادی لیتوانی، به گونه است که آماده ی تزریق سرمایه و سرمایه گذاری و کارآفرینی در لیتوانی می باشد.

کشور لیتوانی در بین چندین کشور اروپایی، به قطبی از سرمایه گذاری و کارآفرینی شناخته شده است. سرمایه گذاران خارجی به علت رضایت از وضع موجود بازار اقتصادی لیتوانی، به سمت کارآفرینی در لیتوانی و راه اندازی کسب و کار در لیتوانی سوق می نمایند.

ثبت شرکت در لیتوانی

ثبت شرکت در لیتوانی به جهت کارآفرینی در لیتوانی، دارای مزایای بسیاری می باشد که از طرف دولت لیتوانی در اختیار سرمایه گذاران بین المللی خارجی در جهت کارآفرینی در لیتوانی و راه اندازی کسب و کار قرار می گیرد.

از جمله امتیازاتی که کشور لیتوانی در اختیار کارآفرینان در لیتوانی به هنگام ثبت شرکت در لیتوانی قرار می دهد، مالکیت صد در صد شرکت ثبت شده به کارآفرین بین المللی خارجی می باشد و البته در پی کارآفرینی در لیتوانی و راه اندازی کسب و کار در لیتوانی، اخذ اقامت لیتوانی را نیز به دنبال خواهد داشت.

اخذ اقامت لیتوانی

به طور کلی اخذ اقامت لیتوانی که در اختیار متقاضیان بین المللی خارجی قرار می گیرد، اصولا به مدت یک سال برای متقاضی و خانواده ی وی صادر می شود و معتبر می باشد. متقاضیان می توانند با داشتن ویزای موقت خاص خود برای ورود به کشور لیتوانی، به دیگر کشور های اروپایی نیز سفر نمایند و به مدت سه ماه و یا نود روز در آنجا اقامت داشته باشند.

علاوه بر این ها ایجاد رابطه ی کاری بین سرمایه گذاران بین المللی خارجی و کشور های اروپایی و رفت و آمد بدون دردسر در بین کشور های اروپایی برای شراکت در اقتصاد اروپا، افتتاح حساب های بانکی حقوقی شرکت و معاملات ارزی، اتخاذ وام های دولتی از لیتوانی، همه ی این ها از جمله امتیازاتی است که کشور لیتوانی در اختیار سرمایه گذاران بین المللی خارجی و کسانی که سابقه ی کارآفرینی در لیتوانی را دارند ( کارآفرینان در لیتوانی ) قرار می دهد.

ثبت شرکت در لیتوانی

کشور لیتوانی از جمله کشور های اروپایی می باشد که اقتصاد پویا و فعال آن باعث شده است که سرمایه گذاری و کارآفرینی در لیتوانی گزینه مناسبی برای مهاجرت به لیتوانی باشد. به خصوص که یک کشور امن و بدون خطر محسوب می شود و البته برای سرمایه گذاران بین المللی خارجی و کسانی که سابقه کارآفرینی در لیتوانی را دارند، زندگی ایده آل و ارزان تر از دیگر کشور های اروپایی نیز فراهم می شود.

سرمایه گذاران در کشور لیتوانی نیز مانند دیگر کشور های اروپایی، ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اقتصاد لیتوانی را ترجیح می دهند، به این دلیل که در شرکت ثبت شده با مسئولیت محدود، شرکا (سهامداران، صاحبان، اعضا) در قبال تعهدات خود به میزان اموال شخصی خود مسئول هستند.

به طور کلی هدف سرمایه گذاران بین المللی و خارجی از ثبت شرکت در لیتوانی و ایجاد کارآفرینی در لیتوانی که بیشتر در زمینه های تاسیس شرکت با مسئولیت محدود، انجام می گیرد، ریسک کمتر در سود حاصله بر درآمد شرکت دیده می شود و سرمایه گذاران بر این باورند که این ریسک کمتر در شرکت با مسئولیت محدود وجود دارد.

طبق قانون وضع شده در خصوص ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لیتوانی، تعداد سهامداران با مسئولیت محدود نباید بیشتر از دویست و پنجاه نفر باشد و میزان حداقل سرمایه اولیه برای ثبت شرکت و ایجاد کارآفرینی در لیتوانی نباید کمتر از 2900 یورو باشد. شرکت با مسئولیت محدود در لیتوانی، حتما باید دارای یک مدیر عامل باشد که نیازی به حضور آن در شرکت به صورت مستمر نیست.

سهامداران و مدیران شرکت لیتوانیایی این امکان را دارند که شخصیت حقیقی یا حقوقی از هر ملیتی باشند.

برای آگاهی بیشتر: شرایط ثبت شرکت در لیتوانی

مدارک مورد نیاز درخصوص ثبت شرکت به جهت کارآفرینی در لیتوانی

  • ارائه فرم تکمیل شده واضح و رسا در خصوص ثبت شرکت به جهت کارآفرینی در لیتوانی
  • ارائه نامی برای شرکت ثبت شده در لیتوانی
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل پاسپورت مدیر عامل و تمامی سهامداران و شرکا شرکت
  • ارائه مدارک و رزومه تحصیلی مدیر عامل شرکت
  • ارائه عکس 6 در 4 مدیر عامل و تمامی سهامداران
  • ارائه رزومه شغلی مدیر عامل
  • ارائه ادرس اقامتی در کشور مبدا و تایید شده و زیر نظر وزارت امور خارجه و همراه با کد پستی
  • ارائه سند مالکیت
  • ارائه تاییدیه مالی همراه با پرینت حساب از بانکهای معتبر در کشور مبدا
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه در کشور مبدا

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *