اسپانیا, کاری

دریافت ویزای کاری اسپانیا در 3 مرحله

ویزای کاری اسپانیا

امروزه افراد بسیاری از کشورهای آسیایی و جهان سوم به دنبال ویزای کاری اسپانیا هستند و یا کار در کشورهای اروپایی و کشورهای درجه یک دنیا اما متاسفانه به دلیل اطلاعات ناکافی این افراد و همچنین کم لطفی بسیاری از موسسات مهاجرتی این افراد متقاضی ویزای کار اسپانیا دچار مشکل شده و در نهایت به هدفی که برای آن برنامه ریزی بسیار کرده بودند نمی رسند لذا برآن شدیم تا با استفاده از متخصصان یک سری اطلاعات در زمینه کار در اروپا و ویزای کاری اسپانیا جمع آوری کرده و آن را در قالب یک مقاله در سایت منتشر کرده تا عزیزان متقاضی بتوانند از آن بهره مند گردند.

ویزای کاری اسپانیا

برای گرفتن ویزای کاری اسپانیا باید چند مرحله را پشت سر بگذارید که در ذیل مختصر توضیحاتی برای شما عزیزان داده شده است.

مرحله اول (یافتن کار فرما در اسپانیا)

در این مرحله فرد متقاضی به دنبال یک کارفرما در کشور اسپانیا می گردد که این کارفرما باید تقاضای نیرویی بدهد که در زمینه کاری فرد متقاضی، سابقه داشته باشد. به عنوان مثال: اگر تقاضا برای مهندس مکانیک باشد، فرد متقاضی ویزای کار باید در رشته مکانیک تحصیل کرده و سابقه کار داشته باشد.

مرحله دوم (آگهی کار مربوطه به مدت 3 ماه در کشور اسپانیا)

به دلیل اینکه برای تقاضای کار در اسپانیا همیشه اولویت با شهروندان اروپایی است، لذا فرد متقاضی در همان ابتدا نمی تواند برای ویزای کار اقدام نمایند. چرا که باید صبر کند تا کارفرمای اسپانیایی در ابتدا کار مربوطه را به مدت 3 ماه در اسپانیا آگهی کند.

مرحله سوم (آگهی کار مربوطه به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا)

پس از آنکه کار مربوطه 3 ماه در کشور اسپانیا آگهی شد و کسی حائز شرایط یافت نشد، اولویت بعدی به اتحادیه اروپا می رسد و کار مربوطه به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا آگهی می گردد که در صورتی که فردی پیدا نشد نوبت به فرد متقاضی که در خارج از اتحادیه اروپا است می رسد.

ارسال دعوتنامه برای فرد متقاضی در ایران

بعد از تمامی مراحل فوق که توضیح داده شد کارفرما می تواند برای فرد متقاضی ویزای کار که در خارج از اتحادیه اقامت دارد ارسال نماید که در این صورت اگر فرد متقاضی تا 5 سال در اسپانیا کارسفید کند، می تواند تقاضای اقامت دائم دهد.

البته باید گفت: با توجه به مراحل گفته شده این مراحل مختص متقاضیانی  است که در خارج از اتحادیه اروپا هستند و این شرایط برای افرادی که در این کشور زندگی می کنند متفاوت است. ایرانی های متقاضی ویزای کار که مقیم اسپانیا هستند می توانند در اولویت های تقاضای نیروی کاری و آگهی های کاری در اسپانیا باشند. بدیهی است که مراحلی که در فوق گفته شد برای متقاضیان ویزای کار اسپانیا که در خارج از اتحادیه هستند کاری بس دشوار است و براحتی انجام پذیر نیست. لذا خیلی از متقاضیان بدلیل سختی راه این کار را رها کرده و بدنبال آن نمی روند.

البته راه‌هایی وجود دارد که متقاضیان خودشان را به اسپانیا برسانند و در این کشور برای دریافت ویزا و یا تبدیل ویزای خود اقدام کنند که این عمل بسیار منطقی تر و در دسترس تر می باشد که در ادامه این راه‌ها را برای شما عزیزانی که به دنبال دریافت ویزای کاری اسپانیا هستید عرض می کنیم. امید است که مفید واقع شود.

اخذ ویزای کاری بعد از تحصیل

در حال حاضر اکثر افرادی که به دنبال ویزای کار اسپانیا هستند به بهانه های دیگر وارد این کشور شده و بعد از اینکه توانستند کارفرمای اسپانیایی خود را پیدا کنند برای ویزای کار و اقامت کاری اقدام می کنند. در حال حاضر بهترین گزینه برای رسیدن به ویزای کار اسپانیا، اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا است که افراد متقاضی به بهانه تحصیل در این کشور، وارد اسپانیا می شوند و پس از پیدا کردن کارفرمای مربوطه اقدام می نمایند.

یکی دیگر از راه‌های که افراد متقاضی می توانند از آن برای رسیدن به اقامت کاری اسپانیا استفاده نمایند بهره مندی از اقامت سایر کشورهای عضو شنگن است که راحت تر اقامت صادر می نمایند یا قوانین سخت گیرانه ای برای افراد خارجی ندارند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

یک دیدگاه ثبت کنید برای “دریافت ویزای کاری اسپانیا در 3 مرحله

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *