اسپانیا, مهاجرت

شرایط زندگی در اسپانیا

شرایط زندگی در اسپانیا

اطلاعاتی در خصوص شرایط زندگی در اسپانیا را در این مقاله برایتان آماده نموده ایم که برای متقاضیان مهاجرت به کشور اسپانیا بسیار مفید خواهد بود. پس با ما همراه باشید.

کشور اسپانیا

نیم نگاهی به اسپانیا کشور فرصت ها

کشور اسپانیا در جنوب غربی اروپا واز شمال با فرانسه و با آب و هوای معتدل و از غرب با کشور پرتغال (کشور اسپانیا و کشور پرتغال شبه جزیره ای به نام ایبریا را تشکیل می دهند.)

از جنوب با جبل الطارق و از شرق هم با دریای مدیتررانه هم مرز می باشد به همین دلیل بخش جنوبی و شرقی کشور اسپانیا آب  و هوائی مدیترانه ای دارد.

کشور اسپانیا بسیار زیباست و فصول بهار و پائیز آن بسیار دیدنی و قابل تحسین است و بهترین زمان برای گشت و گذار در کشور اسپانیاست.

مردم کشور اسپانیا ثروتمند واقعی هستند و بسیار شاد و هیچ چیز آرامش درونی آن ها را بر هم نمی زد و شادیشان را از بین نمی برد مردم کشور اسپانیا از ۲۴ ساعت روز ۱۶ ساعت آن را به گردش و آرامش روحی و جسمانی می پردازند، به طوری که امید به زندگی در مردان کشور اسپانیا ۸۵ سال و دربین زنان کشور اسپانیا ۸۰سال است.

شرایط زندگی در اسپانیا

شهر مادرید بزرگترین شهر کشور اسپانیا و به عنوان پایتخت کشور اسپانیا نیز محسوب می شود و مردم کشور اسپانیا به زبان اسپانیائی صحبت می کنند و البته بعد از آن سه زبان رسمی دیگری را نیز در دنیا که گالیسیا، باسک و کاتالونیا می باشد را دارا می باشند و پرکاربردترین و پراستفاده ترین زبان در دنیا هستند .علاوه بر مادرید، بارسلونا، والنسیا، سویا و ساراگوسا نیز از جمله شهرهای بسیا زیبا و پرطرفدار توریسم می باشد و در اقتصاد کشور اسپانیا تاثیر گذار هستتند.

اقتصاد کشوراسپانیا

کشور اسپانیا به دلیل زیبائی ها و جاذبه های گردگشتری فراوان از نظر صنعت توریسم بسیار قوی می باشد، گردشگردان در ماه ای اردیبهشت و خرداد و ماه های فصل پائیز گشت و گذار خود را درجزایر قناری و بالئار و دریای مدیترانه  کشور اسپانیا آغاز می نمایند.

شرایط زندگی در اسپانیا

صنعت توریسم در کشور اسپانیا تاثیر قابل توجهی بر روی اقتصاد کشور اسپانیا گذاشته است، کشور اسپانیا را دربین ۱۰ کشور برتر دنیا از نظر شرایط اقتصادی و بالا بودن کیفیت زندگی قرارداده است و می توان گفت که حرف اول را در کشور اسپانیا صنعت توریسم می زند و مردم کشور اسپانیا برای توریسم ارزش و احترام خاصی قائل هستند و به همین دلیل که از مردم کشور اسپانیا مردمان بسیار مهربان و خونگرمی یاد می کنند.

( البته لازم به ذکر است اقتصاد قوی این کشور، اقتصاد کشور های هم جوار و هم مرز خود را نیز دربرگرفته است و باعث پیشرفت صنعت توریسم در کشورهای مجاور خود نیز گشته است به خصوص کشور پرتغال.)

البته بعد از صنعت توریسم در کشور اسپانیا، امور خدماتی، مسکن، صنعت و انرژی و کشاورزی به عنوان نبض حیاتی اقتصاد کشور اسپانیا در حال رشد هستند.

هزینه زندگی در کشور اسپانیا

هزینه زندگی درکشور اسپانیا به طور معمول برای افراد متقاضی مهاجرت به کشور اسپانیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ابتدا لازم است حقوق ماهانه دریافتی پس از کسر مالیات در ماه را مورد بررسی قرار دهیم.

میانگین حقوق ماهانه دریافتی پس از کسر مالیات بین ۱۲۰۰ یورو تا ۱۴۰۰ یورو می باشد.

خرید ملک، آپارتمان و یا منزل برای هر متر مربع در مرکزی ترین نقطه شهر، کشور اسپانیا تقریبا بین ۱۵۰۰ یورو تا ۳۵۰۰ یورو و خرید همین ملک، آپارتمان و منزل در خارج از مرکز شهر بین ۱۲۰۰ یورو تا ۲۵۰۰ یورو می باشد.

اجاره منزل یک خوابه در داخل شهر، کشور اسپانیا بین ۴۰۰ یورو تا ۵۰۰ یورو و اجاره منزل یک خوابه در خارج از شهر بین ۲۰۰یورو تا ۳۵۰ یورو می باشد.

اجاره منزل دو خوابه در داخل شهر بین ۵۰۰ یورو تا ۹۰۰ یورو و اجاره منزل دو خوابه در خارج از شهر بین ۳۵۰ یورو تا ۶۵۰ یورو می باشد که این اجاره به صورت ماهانه باید پرداخت شود ، البته در ابتدا بعد از عقد قرار داد اجاره منزل شما باید اجاره ماه اول و اجاره ماه آخر را در ابتدا به صاحب خانه بپردازید و بعد در منزل مستقر شوید.

قدرت خرید در اسپانیا

در کشور اسپانیا قدرت خرید مردم به نسبت درآمد ماهانه، خوب و از نظر امنیت، ایمنی، بهداشتی و درمان در سطح عالی و بسیار خوب قرار دارند برای اینترنت و مودم های قابل استفاده مانند ADSL با سرعت های معین باید به طور متوسط مبلغ ۳۵ یورو باید پرداخت کرد و برای هزینه های تلفن همراه دقیقه ای بین ۱۰/۰ یورو تا ۲۰/۰ یورو را باید پرداخت کنید. هزینه های مانند: هزینه آب و برق و سیستم گرمایش و سرمایشی وفرآیند زباله و … برای یک آپارتمان ۸۰ متری به طور متوسط  مبلغ ۱۲۵ یورو هزینه در بر می دارد و البته نرخ درصد بهره وام مسکن نیز به طور سالانه بین ۳ تا ۱۵/۴% نیز می باشد.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانیدفرم ارزیابی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *