اسپانیا, تحصیلی

تحصیل و اعزام دانشجو به اسپانیا

تحصیل و اعزام دانشجو به اسپانیا

شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به اسپانیا و قوانین تحصیل در اسپانیا به چه صورت است ؟ در سال جدید قوانین اعزام دانشجو به کشور اسپانیا چگونه خواهد بود؟ راه های وقت سفارت اسپانیا و دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا و اطلاعاتی در خصوص دانشگاه های اسپانیا و گرفتن وکیل مهاجرتی مناسب کدام است؟

اسپانیا از قبیل کشورهایی می باشد که متقاضیان زیادی برای تحصیل در این کشور اقدام می کنند

سوالاتی با عناوینی که ذکر شد ذهن متقاضیان مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل را مشغول می نماید.

بطور کلی یکی از روش های اقامت کشور اسپانیا و مهاجرت به اسپانیا، اقامت از طریق تحصیل و اعزام دانشجو به اسپانیا میباشد. شما عزیزان با دریافت اقامت اسپانیا می توانید به اقامت کشورهای حوزه شنگن دست یابید یعنی در این کشورها رفت و آمد داشته باشید البته بدون ویزا و با همان کارت اقامت اسپانیا داشتن اطلاعات در خصوص تحصیل در اسپانیا و نحوه ی اعزام دانشجو به اسپانیا بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم در خصوص تحصیل و اعزام دانشجو به اسپانیا مطالبی را بصورت مختصر برایتان به اشتراک بگذاریم . امیدواریم مطالعه کنید و مثمر ثمر واقع شود.

اسپانیا

کشور اسپانیا در همجواری خود کشورهای فرانسه و پرتغال را دارد و در قسمت غربی و جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است.

کشوری با بهترین و زیباترین سواحل و قدرت جذب توریست بسیار بالا در بین کشورهای عضو شنگن قرار دارد.

دانشگاه های بارسلون و مادرید از برترین دانشگاه های اسپانیا میباشد . که دانشجویان زیادی متقاضی تحصیل در این دانشگاه ها هستند.

زبان تحصیل در اسپانیا

تحصیل در اسپانیا بصورت عمده به زبان انگلیسی میباشد. و همین مسئله باعث شده بسیاری از متقاضیان تحصیل در اروپا کشور اسپانیا را برای تحصیل و اقامت در اروپا انتخاب نمایند.

بدون شک هزینه های تحصیل و همینطور هزینه های زندگی در اسپانیا پایین است و دانشجویان راحت تر میتوانند به تحصیل و زندگی در این کشور بپردازند.هزینه های دانگاه رایگان نیست، اما از کشورهایی چون یونان، ایتالیا کم تر خواهد بود.

مقاطع تحصیلی در اسپانیا بطور کلی محدودیتی در خصوص تحصیل و مقاطع تحصیلی در اسپانیا وجود ندارد و تمامی مقاطع تحصیلی را دانشجویان می توانند در اسپانیا بگذرانند.

در دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا هم محدودیت برای انتخاب رشته وجود نخواهد داشت.بهترین مکان برای رشته های پرطرفدار و پرمتقاضی پرستاری و مدیریت قطعا دانشگاه های اسپانیا میباشد.

پایین بودن هزینه های دانشجویی در کشور اسپانیا متقاضیان را سرازیر این کشور کرده است و اینکه امکان کار پس از تحصیل در این کشور هم برای دانشجویان فارغ التحصیل وجود خواهد داشت.

تحصیل در مقطع دکتری در اسپانیا

تحصیل در مقطع دکتری در اسپانیا نسبت به کشورهای دیگر که باید بدنبال سوگروایزر و استاد راهنما باشید بسیار راحت تر می باشد.  اگر میخواهید برای بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا اقدام نمایید حتما کشور اسپانیا را انتخاب کنید. هزینه تحصیل در این مقطع در سال چیزی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ یورو می باشد. حتی شما پس از ثبت نام و گذراندن ترم در این دانشگاه با داشتن شرایط تحصیلی مناسب و شرکت کردن در کارهای گروهی و مثبت بودن تز تحصیلی می توانید برای بورسیه تحصیلی اقدام نمایید.

بورسیه تحصیلی

بورسیه تحصیلی را دریافت کنید تا مبلغ ماهیانه حداقل ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو از دانشگاه خود در اسپانیا دریافت نمایید.

مدرک زبان

با توجه با اینکه دانشگاه های اسپانیا مزیت تحصیل به زبان انگلیسی را دارند، اما در زمان پذیرش برای دانشگاه مدرک زبان نمیخواهند اما برای وقت مصاحبه و ارسال مدارک به سفارت اسپانیا مدرک زبان آیلتس لازم است و حداقل نمره پیشنهادی ما نمره ۶ آیلتس می باشد، حداقل تا زمان وقت سفارت خود نسبت به دریافت مدرک زبان خود اقدام نمایید.

دانشگاه های اسپانیا و اقامت اسپانیا

دانشگاه های اسپانیا از رنکینگ بین المللی بالایی برخوردار هستند و مطمئنا با توجه به هزینه های پایین دانشجویی در این کشور گزینه مناسبی برای ادامه تحصیل برای شما عزیزان خواهد بود.

با دریافت ویزای تحصیلی در این کشور می توانید اقامت اسپانیا را داشته باشید و با داشتن اقامت اسپانیا می توانید در حوزه شنگن زندگی و تحصیل نمایید.

برای دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا به مدارک زیر احتیاج دارید:

  • نامه پذیرش دانشگاه
  • ترجمه مدارک تحصیلی
  • گواهی عدم سوء پیــشیــنه
  • نامه سلامت پزشکی
  • تمکن مالی بانک
  • کپی اجاره نامه منزل در اسپانیا

دانشجویان در مقطع دکترا در اسپانیا اجازه کار در این کشور را دارند و همانطور که گفته شد در مقطع دکتری در اسپانیا بدون محدودیت می توانید ادامه تحصیل دهید.

رشته حقوق در اسپانیا یا میدان قانون در اسپانیا

یکی از محبوب ترین زمینه های تحصیلی که دانشجویان در دانشگاه ها وارد می شوند، زمینه حقوق است. بنابراین، در اسپانیا، مادرید، تعداد بسیار زیادی کالج محبوب وجود دارد که به طور خاص دوره های مختلف قانون را برای افرادی که مایل به ورود به نیروی کار قانونی هستند، ارائه می دهند. این که آیا هدف شما تبدیل شدن به یک وکیل، یک مقام دولتی و یا هر چیز دیگری با قانون، مادرید، اسپانیا است بستگی به شما خواهد داشت.

هنر و علوم انسانی در دانشگاه های اسپانیا

هنر و علوم انسانی یکی دیگر از معیارهای محبوب مردم اسپانیا برای کسب درآمد است، پس از موفقیت آمیز بودن دوره های هنر و علوم انسانی و پشت سر گذاشتن امتحان با موفقیت کامل، پایان نامه تحقیق نهایی باید انجام شود و تکمیل شود. این گام نهایی است و درجه کسب خواهد شد. دانشجویانی که این درجه را به دست آورده اند می توانند از هر حرفه ای در هر صنایع در اسپانیا بهره مند شوند.

دانشگاه بارسلون

ورود به سایت دانشگاه بارسلونhttps://www.ub.edu/web/ub/en/index.html

دانشگاه بارسلونا یکی از مؤثرترین موسسات عمومی آموزش عالی در کاتالونیا است که به نیازهای بیشتر دانشجویان و ارائه گسترده ترین و جامع ترین ارائه در دوره های آموزشی عالی می پردازد. UB همچنین مرکز اصلی تحقیقات دانشگاهی در اسپانیا است و یک معیار اروپایی برای فعالیت تحقیقاتی است، هر دو به لحاظ تعداد برنامه های تحقیقاتی که انجام می دهند و برتری آن ها به دست آمده است.

دانشگاه مادرید

ورود به سایت دانشگاه مادرید https://www.uam.es/ss/Satellite/en/home.htm

UAM میزبان یکی از بزرگترین انجمن های علمی در اسپانیا است که تحقیقات مطابق با استانداردهای بین المللی است که به عنوان “Campus de Excelencia” شناخته شده است.

کشور اسپانیا از  بهترین آب و هوا در اروپا برخوردار میباشد. طبق آمار دقیق حدود ۳۰۰ روز آفتابی بدون بارندگی در قسمت جنوبی این کشور، از لحاظ سیستم درمانی و بهداشتی بالاترین استاندارد را در بین کشورهای حوزه اتحادیه دارد.

امکانات رفاهی و و سطح بالای زندگی مردم اسپانیا این کشور را به آرامش دو چندان رسانده است. به همین دلایل و مزیت ها کشور اسپانیا را برای ادامه تحصیل پیشنهاد مینمایید. تمامی این رفاهیات با هزینه بسیار کم خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *