کاری, گرجستان

کاریابی در گرجستان برای ایرانیان

کاریابی در گرجستان

سایت های کاریابی در گرجستان

وب سایت های کاریابی در گرجستان:

اگر به دنبال یافتن کار در گرجستان هستید و می خواهید از کسب و کار نیروی کار خارجی در کشور گرجستان با خبر شوید می توانید به وب سایت های کاریابی در گرجستان سری بزنید و شغل مورد نظر خود را از این طریق جستجو نمایید.

اگر قصد مهاجرت به گرجستان را دارید، حتما با ایده و کار آفرینی وارد کشور گرجستان شوید، زیرا پیدا کردن کار در کشور گرجستان برای مهاجران خارجی که قصد اقامت در کشور گرجستان و کاریابی گرجستان را دارند و می خواهند زندگی خود را از ابتدا در کشور گرجستان شروع کنند، بسیار سخت می باشد.

دولت گرجستان برای سرمایه گذاران و کار آفرینان که اقتصاد کشورش را به بهبودی می کشاند، مزایا و امتیازات  ویژه ای قائل می باشد و از این طریق می توانید برای اقامت کشور گرجستان نیز اقدام نمایید. گرجستان تنها کشوری  می باشد که بین اقامت دائم و شهروندی کشور گرجستان تفاوت چندانی قائل نیست و کسانی که اقامت دائم را دارند می توانند حساب بانکی کشور گرجستان را داشته باشند و از خدمات بیمه ای گرجستان بهره مند شوند  و حتی اتومبیل و یا ملک خرید و فروش نمایند و مالک صد در صد آن باشند.

در کشور گرجستان برای راه اندازی هر کسب و کاری طبق قانون کار در گرجستان باید شرکتی ثبت و راه اندازی شود.

برای مهاجرت کاری به  کشور گرجستان، فرد متقاضی نیاز به تسلط در زبان گرجی و روسی دارد، چون برای کار کردن نیاز به برقراری ارتباط با مردم است. پس اگر به زبان روسی و یا گرجی تسلط ندارید مهاجرت کاری به گرجستان برای شما بی فایده خواهد بود.

البته وجود تخصص و مهارت خاص در نیروی کار، شرایط مناسبی برای یافتن شغل مورد نظر خود در کشور گرجستان را فراهم می آورد،البته تا دلتان بخواهد در کشور گرجستان نیروی کار خارجی، کارگر و کارمند عادی و بدون تخصص وجود دارد به همین دلیل اگر تخصص دارید شرایط برای شما متفاوت خواهد بود.

اکثر مردم گرجستان، بسیار باسواد هستند و کشور گرجستان در زمره کشور های با سواد دنیا قرار دارد اما با نیروی انسانی بدون تخصص.

سایت های کاریابی

کشور گرجستان، چندین سال است که پرتال و وب سایت هایی را طراحی نموده اند در جهت کاریابی افراد متخصص در کشور گرجستان که مجددا می توان به یکی از وب سایت های کاریابی در گرجستان در شهر تفلیس که پایتخت کشور گرجستان نیز نامیده می شود، اشاره نمود:

www.worknet.gov.ge

اگر شما به دنبال یک کار جدید هستید و می خواهید شغلی متناسب با تخصص و مهارت خود پیدا کنید می توانید به سایت کاریابی در گرجستان که در بالا به آن اشاره گردید سری بزنید و به اطلاعات مهم در زمینه کار مورد نظر خود دست یابید.

البته لازم به ذکر است در کشور گرجستان، برخی از سود جویانی وجود دارند که برای نیرو های کار خارجی به دنبال کار مناسب و مشغول کاریابی در گرجستان برای متقاضیان خارجی هستند و در ازای آن از فرد متقاضی می خواهند که از منافع اقامت کارمندی و منافع خرید ملک شما در گرجستان، بهره مند شوند.

موسسه حقوقی و بین المللی آوات، به شما توصیه می کند که هرگز با این سود جویان در ارتباط با امر مهاجرت و  اخذ اقامت، همکاری نداشته باشید، چون این ها کلاهبردارانی بیش نیستند و همکاری با این سود جویان امکان از بین بردن تمام دارایی شما را در پی خواهد داشت . گروه موسسه حقوقی و بین المللی آوات، به شما پیشنهاد می کند که با مشاوران با تجربه در امر مهاجرت و اخذ اقامت دائم کشور گرجستان و شهروندی گرجستان و چگونگی کاریابی در گرجستان و کشور های عضو اتحادیه اروپا، به مشورت بپردازید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

2.8/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *