تحصیلی, گرجستان

تحصیل در مدارس گرجستان

تحصیل در مدارس گرجستان

بی شک مدارس گرجستان یکی از بهترین مکان های امن و ارزان، برای تحصیل فرزندان شما خواهد بود. از طرفی با دریافت اقامت گرجستان می توانید به آینده درخشان فرزندانتان در بهترین مراکز آموزشی مدرن آمریکایی و اروپایی برسید.

در آینده ای نه چندان دور گرجستان به عضویت رسمی شنگن خواهد در آمد و شما می توانید با داشتن اقامت این کشور به تمام اروپا سفر، زندگی و کار کنید.

موقعیت مناسب و تحصیل در مدارس گرجستان

  • کشور گرجستان در قاره اروپاست و در همسایگی کشورهای ایران، ارمنستان، ترکیه، روسیه و دریای سیاه قرار گرفته است.
  • کشوری زیبا با مناظر دیدنی و جاذبه های توریستی که علاقمندان زیادی (به خصوص ایرانیان) را از سرتاسر دنیا به این کشور جذب می کند.
  • زبان رسمی مردم گرجستان، گرجی و زبان دوم آنها روسی است.
  • گرجستان نیز همانند کشور ترکیه در ۲ قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است.
  • کشور گرجستان عضو ناظر اتحادیه اروپا و ناتو است و در آینده ای نزدیک با تلاش دولت مداران کشوری به جرگه ی کشورهای اتحادیه اروپا و شنگن خواهد پیوست.
  • کشور گرجستان رابطه بسیار خوبی با کشورهای اروپایی به خصوص کشور آمریکا، آلمان و فرانسه دارد.
  • به همین دلیل است که همکاری های مستمری در حیطه های مختلف ما بین کشورهای اروپایی با کشور گرجستان در حال انجام است.

تحصیل در مدارس گرجستان

تحصیل در مدارس گرجستان و دانشگاه های گرجستان مبحث بسیار مهمی برای متقاضیانی که قصد مهاجرت خانوادگی به کشور گرجستان را دارند است. تحصیل در مدارس گرجستان نیز هزینه هایی را در بر دارد که نسبت به بیشتر کشورها با مبلغ پایین تر و شهریه های متعارف تری در این کشور صورت می گیرد.

متقاضیانی که از طریق خرید ملک یا ثبت شرکت در کشور گرجستان دست به مهاجرت خانوادگی می زنند، حتما این سوال برایشان پیش می آید که تحصیل فرزندان خود را چگونه به انجام برسانند. ما در این مقاله قصد داریم که اطلاعات مکفی را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم تا بدانید که می توانید بر روی برنامه آموزشی تحصیل در مدارس گرجستان برای فرزندانتان مانور بدهید.

همان طور که در مطلب فوق گفته بودیم می خواهیم شرایط تحصیل در مدارس گرجستان را باهم بررسی کنیم. تحصیل در مدارس گرجستان در روش های آموزشی با زبان های مختلف درسی و انواع مدارس دولتی، خصوصی و بین المللی متقاضی تحصیلی می پذیرد.

مدارس دولتی زمانی دانش آموزان را ثبت نام می کنند که آنها به زبان گرجی مسلط باشند. الیته یک مدرسه نیز وجود دارد که افرادی که به زبان گرجی تسلط ندارند را ثبت نام می کند.

مدرسه نینو სკოლა “ნინო”:

اولین مدرسه خصوصی است که در سال ۱۹۹۲ میلادی در پایتخت کشور گرجستان، شهر تفلیس تاسیس شده است. این مدرسه دارای گواهینامه حرفه ای آموزشی، معلمین متعهد، کیفیت بالای آموزشی در مدرسه است. استاتید حرفه ای که زبان های انگلیسی، روسی و آلمانی را در حد پیشرفته تدریس می کنند در این مدرسه شاغل هستند.

مدرسه ای با تکنولوژی بالا در امور تحصیلی، تفریحی، داشتن مجتمع تفریحی برای دانش آموزان، برگزاری کلاس های آموزشی کامپیوتر، همه و همه در پکیج این مدرسه وجود دارد. مدرسه آتی ناتی دیگر مدرسه ای است که دانش آموزان را با زبان مبتدی ثبت نام می کند و برای آنها کلاس های آموزش زبان گرجی برگزار می کند تا دانش آموزان راحت تر به تحصیل ادامه دهند.

هزینه تحصیل در این مدرسه ۱۴۵۰ لاری در سال است. مدیر و موسس این مدرسه این امکان را به والدین برای اقساطی کردن شهریه مدرسه داده است. تحصیل در مدارس گرجستان سالانه شهریه هایی در بردارد که نسبت به کیفیت مدرسه منظوره متفاوت است.

شهریه مدارس بین اللملی

مدارس بین اللملی که شهریه های بالایی نیز دارد (۵۵۰۰ دلار تا ۲۱۰۰۰ هزار دلار) است. مدارس متوسط که شهریه های پایین تری دارد ( ۳۱۰۰ دلار تا ۵۱۰۰ دلار) مدارس ارزان که شهریه های پایینی دارند و بافت مدارس قدیمی است و کیفیت بالایی در رده های مختلف آموزشی ندارد، که شهریه آنها از ۱۲۰ لاری گرجی شروع می شود تا ۲۲۰۰ لاری در سال.

مدارس کشور گرجستان در حیطه های مختلف آموزشی کار می کنند. وجود آکادمی های آموزش انگلیسی و گرجی در کشور گرجستان که از بخش های مختلفی تشکیل شده اند و اصلی ترین بخش های آنها مدرسه گرجی و مدرسه بین المللی انگلیسی است.

تحصیل در مدارس گرجستان

تحصیل در مدارس گرجستان دروس را به زبان گرجی ارائه می دهد. مدرسه بین المللی انگلیسی در کلاس های اول و دوم ۷۶۰۰ دلار شهریه دارد. تحصیل در مقطع سوم و چهارم شهریه ای در حدود ۹۶۰۰ دلار دارد و هرچه به سمت مقاطع بالاتر می رویم شهریه ها بیشتر می شوند.

دیپلمی که از آکادمی اخذ می گردد ارزش بسیار بالایی دارد به طوری که می توان آن را با مدرک دیپلم کمبریج مقایسه کرد. دیگر انواع مدارس کشور گرجستان مدرسه اروپایی است.

مدرسه ای که ۳ بخش مهم دارد و دیپلم IB به دانش آموزان اعطا می شود. آمریکایی، گرجی، بین المللی که هزینه های سالیانه تحصیلی نسبت به کلاس هایش در حدود ۴۲۰۰ یورو تا ۸۲۰۰ یورو می باشد. از شروع سال تحصیلی و در مقطع کلاس اول دانش آموزان توسط استادان زبان را یاد می گیرند و از شروع کلاس سوم زبانی دیگر در کنار زبان گرجی و انگلیسی یاد می گیرند.

تعداد دانش آموزان

تعداد دانش آموزان در این مدارس و به نسبت تفکیک کلاس ها در حدود ۱۲ تا ۱۵ نفر است. مسئولین مدرسه سرویس مدارس را نیز رایگان در اختیار دانش آموزان قرار داده اند که این خود امری مهم شمرده می شود. حال گزینه ای دیگر برای تحصیل در مدارس گرجستان وجود دارد که برای افرادی است که قصد یادگیری زبان قبل از ورود به مقطع ابتدایی را ندارند و می خواهند بدون تسلط به زبان انگلیسی در دوره های ابتدایی شروع به تحصیل کنند.

موسسه ما پیشنهاد ثبت نام و تحصیل در مدرسه ایرانی را به شما می دهد که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور ایران است و تمامی معلمین ایرانی هستند و شرایط مناسب و بستر آموزشی با کیفیت بالایی برای فرزندان شماست.

خانواده های عزیز اگر قصد دارید که فرزندان خود را در مکانی آرام و نزدیک به خود برای تحصیل بفرستید بی شک مدارس کشور گرجستان یکی از گزینه های مناسب برای رشد و پیشرفت آنها است.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

4.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مرتبط

  1. لیلا گفت:

    سلام
    آیا مدارس بین‌المللی گرجستان پانسیون برا بچه‌ها دارن؟
    یعنی مدارس شبانه روزی هستن؟

    1. مدیر وب سایت گفت:

      با درود
      بستگی به سن دانش آموزان دارد. معمولا برای دانش آموزان بالای 14 سال خوابگاه وجود دارد.

  2. یگانه گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم اون مدرسه ای که گفتید شهریه ش در یک سال ۱۴۵۰ لاری هست از لحاظ کیفیت مناسبه؟
    همون مدرسه خوابگاه و غذا رو تامین میکنه و همه ی اینا باهم ۱۴۵۰ لاری؟
    زبان تدریس انگلیسیه و بغلش زبان های دیگه ای هم یاد میدن؟
    من میخوام برای دوازدهم اقدام کنم و اونجا درس بخونم نیازی نیست مدرک زبان ارائه بدم؟
    از همین مدرسه میتونم وارد رشته ی داروسازی تو یکی از دانشگاه های انگلستان برم؟
    اگر بخوام برام اپلای کنین چقدر هزینه میکنید و پذیرشم صد در صد هست؟
    ممنون میشم جواب همه ی سوالاتم رو بدید متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *