اهدای نقدی, گرجستان

راه های سرمایه گذاری در گرجستان

سرمایه گذاری در گرجستان

سالانه افراد زیادی از کشورهای اروپایی، آفریقای، آسیایی و کشورهای دیگر جهان برای سرمایه گذاری در گرجستان به این کشور وارد می شوند و طالب کسب درآمد و راه اندازی شغل و ایجاد آن هستند. کشوری که از نظر اقدامات سیاسی، اقتصادی، با کشورهای اتحادیه اروپا، عضو ناتو، کشورهای انگلیس و مخصوصا آمریکا روابط نزدیک و بسیار خوبی دارد. کشوری که از لحاظ امنیت جزء ۱۵ کشور امن دنیا است. پلیس و دولت این کشور بسیار پاک هستند و فساد اداری یا مالی در این کشور نخواهید دید.

شهر تفلیس توسط شهردار اداره می شود (کاخا کالادزه). مردی که سیاست های سازنده ای را در این شهر پایه گذاری کرده و قصد دارد شهر تفلیس را به یکی از قطب های صنعت توریسم و شهرهای پیشرفته و اقتصادی دنیا در آورد.

مساحت کشور گرجستان ۲۶ مایل مربع است (۶۹۷۰۰ کیلومتر مربع) و جمعیت کشور در روز ۱۵ آگوست ۲۰۱۸ بالغ بر ۳٫۹۰۶٫۵۳۰ میلیون نفر طبق آمار جهانی است. کشوری با جمعیت کم، هزینه زندگی پایین و متعارف، مکانهای دیدنی، بازار اقتصادی وسیع و حسن های مثبت دیگر، تبدیل به منطقه ای برای گرفتن اقامت راحت و تزریق سرمایه های افراد شده است.

گرجستان از اعضای ناظر اتحادیه اروپاست. مقامات دولتی و سیاسی درصدد برآمده اند که کشور را تا سال ۲۰۲۰ جزوی از کشورهای اتحادیه اروپا کنند. البته یکسالی است که به طور جدی بر روی این مبحث تمرکز کرده اند تا هرچه زودتر خود را در کشورهای اتحادیه ببینند.

سرمایه گذاری در گرجستان

دولت به افرادی که مبلغی بیش از ۲۵۰ هزار لاری گرجستان را داشته باشد سرمایه گذار می گوید. یعنی فردی که برای درآمدزایی خود و خانواده اش دست به تزریق سرمایه در گرجستان می زند.حال اگر افراد کمتر از مبلغ مشخص شده را در گرجستان به همراه داشته باشند و در صدد راه انداختن کاری باشند، این دسته افراد را کارآفرین می گویند. می توانند از طریق ثبت شرکت با مبالغی پایین تر، درامدزایی موفقی داشته باشند و یا مغازه ای یا بیزینس کوچکتری راه اندازی کنند.

سرمایه گذاری

مبلغ ۳۰۰ هزار لاری حتما بایستی مستقیما در مبحث سرمایه گذاری در گرجستان تزریق شود. خرید ملک در گرجستان جزء این نوع سرمایه گذاری در گرجستان محسوب نمی شود. دولت گرجستان به سرمایه گذاران تسهیلات عالی و خوبی اعطاء می کند.

  • امکان استفاده شما از اطلاعات اتاق بازرگانی کشور گرجستان
  • انتفال داده های اقتصادی به شخص سرمایه گذار برای راه اندازی و برانداز فرصت های سرمایه گذاری
  • مشارکت تعدادی از بانک های کشور گرجستان با شخص سرمایه گذار در پروژه ای
  • ارائه پیشنهاد اقامتی و اعطای اقامت ۵ ساله به اشخاص سرمایه گذار در گرجستان

به یاد داشته باشید هرچقدر جمعیت یک کشور کمتر باشد سرمایه گذار برای تزریق سرمایه باید دقت بیشتری داشته باشد. مبحث دیگری که باید به آن توجه داشته باشید درآمد سرانه یک کشور است، هرچه قدرت خرید و درآمد کشور بالاتر باشد سرمایه گذاری در آن کشور بهتر پیش می رود. اگر کشور مقصد برای سرمایه گذاری شما فاصله زمانی و مکانی کمتری نسبت به ایران داشته باشد برای مراوده صادراتی و وارداتی راحت تر هستید هزینه های کمتری صرف خواهید کرد و مسیر برای شما آسان تر است.

گرجستان از نظر مسیر هوایی یک ساعت و نیم با کشور ایران فاصله دارد با وسیله نقلیه خود زمینی نیز می توانید به گرجستان بروید.

معایب سرمایه گذاری در گرجستان

سرمایه گذاری در گرجستان معایب خودرا تیز دارد و دوره بازگشت سرمایه شما نسبت به کشورهای دیگر ۷ ساله است، اما در بعضی از مناطق گرجستان می توانید از طریق سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار لاری بازدهی مالی خوبی داشته باشید. شما می توانید با کمترین هزینه و بازدهی مالی اقامت این کشور را اخذ کنید.

مقاله پیشنهادی: راه های اخذ اقامت گرجستان

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *