تحصیلی, گرجستان

تحصیل دکترا در گرجستان

تحصیل دکتری در گرجستان

تحصیل دکترا در گرجستان

مدت زمان تحصیل دکترا در گرجستان بین ۳ تا ۵ سال طول می کشد که این زمان بستگی به تلاش دانشجو نیز دارد.تحصیل در گرجستان در مقطع دکتری با داشتن مدرک کارشناسی ارشد امکان پذیر است. دانشجویان در مقطع دکتری آموزش ها و تحقیقات زیادی را در شرایطی که با آنها آشنا می شوند انجام می دهند.

در برخی از رشته ها آزمون و امتحانی وجود دارد.دانشجویان اگر می خواهند مدرکی دال بر این که درسشان در این مقطع تمام شده است را اخذ کنند بایستی رساله دکتری را نوشته و از آن در محضر استادان برتر دفاع کند.رساله دکتری بایستی فقط توسط شخص متقضی نوشته شود و هیچگاه فرد دیگری شریک نوشتاری وی نباشد تا بتواند آنرا راحت و مسلط ارائه دهد. دانشجو باید ۲ مقاله علمی و پژوهشی که توسط نشریات معتبر نظارت می شود را نوشته و یکی از این مقالات بین المللی باشد.

نوشتن مقالات شرایطی نیز دارد:

  • بعد از ارزشیابی به چاپ رسیده باشد.
  • حتما مقاله یک مولف داشته باشد آن هم خود شخص تقاضا کننده باشد که موضوع مقاله مرتبط با رساله دکتری باشد.
  • مقالات نوشته شده باید توسط اعزای هیئت علمی بررسی شود و ثابت شود که مولف خود متقضی است.
  • تحصیل در گرجستان در مقطع دکتری در دانشگاه قفقاز نیز ارائه می شود.
  • این دانشگاه از سالهای گذشته معتبر بوده و هنوز نیز دانشجویان،اساتید،کالج ها،دانشکده های زیادی را در فضای تحصیلی متفاوی جای داده است.
  • دانشگاهی با انجمن های برتر و معتبر علمی و پژوهشی

در حال حاضر ۴۵ رشته در این دانشگاه در مقاطع مختلف و حتی مقطع دکتری تحصیل می شود.

دانشجویان بیشتر کشورهای اروپایی و جهانی در دانشگاه قفقاز مشغول به تحصیل هستند که نام دانشجویان کشور کانادا بسیار پررنگ است. دانشگاهی با مساحتی در حدود ۱۴۰۰۰ هزار متر مربع که فضای علمی، آموزشی خوبی را برای دانشجویان به اشتراک گذاشته است.

 

تحصیل دکترا در گرجستان نیازمند زبان های گرجی و انگلیسی است.شاید شما عزیزان سوالاتی در مورد اینکه چگونه زبان مورد نظر خود را یاد بگیرید برایتان پیش آید. ما شمارا برای بهتر آموختن این شرایط راهنمایی می کنیم.یادگیری زبان گرجی در کشور گرجستان برای شما مثل داشتن سرمایه پولی است.

یادگیری این نوع زبان شمارا برای رشد و پیشرفت در جامعه بیرون از تحصیل بسیار کمک کرده و شرایط لازم برای پیدا کردن کار بعد از فارق التحصیلی را فراهم می کند.البته لازم به ذکر است که یادگیری زبان روسی نیز در کنار زبان گرجی بسیار حائز اهمیت است زیرا زبان گرجی کم و بیش گرایشی از زبان روسی است.این مورد زبان برگرفته از دوران حکومت شوروی در جهان است که بعد از فروپاشی شوروی سابق و تفکیک کشورهای این حکومت قوت بسیاری از ریشه زبانی را در خود دیده است.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *