ثبت شرکت, نیوزلند

ثبت شرکت در نیوزلند

ثبت شرکت در نیوزلند

کشور نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام قرار دارد. این کشور توسعه یافته سالانه افراد زیادی را از کشورهای دیگر و از روش های مختلف مانند ویزای تحصیلی نیوزلند و ویزای کاری نیوزلند می پذیرد, در این میان افرادی نیز علاقمند به ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری در این کشور می باشند که با ثبت شرکت در نیوزلند به این هدف خود، یعنی اقامت نیوزلند دست می یابند.

ثبت شرکت در نیوزلند دارای مراحلی می باشد که باید قبل از هر اقدامی با آنها اشنا شوید تا بتوانید ثبت شرکت در نیوزلند را با موفقیت به انجام برسانید.

ثبت شرکت در نیوزلند

متقاضیانی که علاقمند به سرمایه گذاری در کشورهای خارجی هستند بهتر است قبل از هر گونه اقدامی اطلاعاتی در خصوص اقتصاد کشور مقصد کسب نمایند تا بتوانند با اطلاعاتی که بدست آورده اند سرمایه گذاری موفقی در این کشور داشته باشند .

به همین خاطر توصیه ما به افرادی که علاقمند به سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در نیوزلند می باشد این است که قبل از هر اقدامی شرایط خود را با یک وکیل معتبر در یک موسسه مهاجرتی معتبر در میان بگذارید و هدف خود را از ثبت شرکت در نیوزلند برای او مشخص کنید تا بتواند شما را با اقتصاد این کشور آشنا نماید . همچنین با توجه به نوع پذیرش مردم نیوزلند در خصوص خدماتی که شما قرار است از طریق ثبت شرکت در نیوزلند آن را به مردم این کشور ارائه دهید, شما را از شرایط بازار کار نیوزلند در رشته شغلی مد نظر شما مطلع سازد.

راه دیگری که می توانید از طریق آن به این اطلاعات دسترسی داشته باشید این است که از طریق ویزای توریستی نیوزلند به این کشور سفر کوتاه مدتی داشته باشید و در این مدت از اوضاع کار و کسب و کار و اقتصاد این کشور اطلاعاتی را به صورت حضوری کسب نمایید .

نیوزلند

نیوزلند کشور توسعه یافته است و رتبه ۵ام از نظر شاخص توسعه انسانی را در دنیا به خود اختصاص داده است, بی شک می توان گفت که اقتصاد این کشور متکی به صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری نیز می باشد .

تولید محصولات کشاورزی و دامپروری و همچنین طبیعت زیبای این کشور و جذب توریست سبب شده است که افراد بسیاری در فکر ایجاد کسب و کار در این کشور باشند, بی شک ثبت شرکت در نیوزلند یکی از روش هایی می باشد که متقاضیان علاوه بر ایجاد کسب و کار و تجارت می توانند به راحتی اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند .

یکی از مهمترین نکاتی که متقاضیان ثبت شرکت در نیوزلند باید به آن توجه کنند این می باشد که باید حتما دو سال در کشور خود تجارتی را راه اندازی کرده باشند تا بتوانند ثبت شرکت در نیوزلند را انجام دهند .

این سابقه دو ساله در تجارت می تواند با ایجاد یک کارگاه, فروشگاه و یا شرکت و کارخانه انجام گیرد, که این موضوع را باید بتوانند اثبات نمایند و اثبات این موضوع می تواند از طریق ثبت در دفاتر اسناد رسمی انجام گیرد, موضوع دیگر این می باشد که در کنار این فروشگاه, شرکت و یا دفتر باید متقاضی دارای یک حساب بانکی معتبر بوده باشد که مبلغی حدود ۳۰۰میلیون گردش مالی داشته باشد .

هزینه تجارت

این مقدار هزینه باید به کشور نیوزلند منتقل شود تا با آن بتواند تجارت مورد نظر خود را راه اندازی نماید, در صورتی که این شرایط بالا را داشته باشید می توانید برای دریافت ویزا به سفارت نیوزلند درخواست دهید و بعد از بررسی اسناد و مدارک متقاضی, برای وی یک ویزای سه ساله موقت صادر می گردد, توجه داشته باشید که این ویزا به معنای دریافت اقامت دائم نیوزلند نمی باشد و تنها به شما اجازه اقامت موقت سه ساله داده شده است .

زمانی که برای شما یک ویزای سه ساله صادر می شود شما باید در این مدت تمام تلاش خود را برای انجام یک بیزنس فعال و موفق انجام دهید, به گونه ای که دو سال از این سه سال باید شما گزارش مثبتی از عملکرد فعالیت خود ارائه دهید, تا در این صورت برای شما اقامت دائم نیوزلند صادر شود .

شما از یک روش دیگر نیز می توانید اقامت دائم نیوزلند را از طریق ثبت شرکت در نیوزلند دریافت کنید و آن هم به این صورت می باشد که باید مبلغی حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار بابت راه اندازی تجارتی در کشور نیوزلند واریز نمایید و باید در آن شرکت حداقل سه نفر از اتباع نیوزلند را استخدام نمایید, در این صورت شما می توانید برای خود و همسر و فرزندان زیر ۱۷سال خود نیز اقامت دائم نیوزلند را از طریق ثبت شرکت در نیوزلند دریافت کنید .

چرا ثبت شرکت در نیوزلند

یکی از ویژگی هایی که سبب محبوبیت ثبت شرکت در نیوزلند و سرمایه گذاری در این کشور در بین سرمایه گذاران خارجی شده است این است که این کشور به عنوان یک کشور بریتانیایی در نیم کره شمالی, دارای امنیت سرمایه گذاری و همچنین حسابرسی مالیاتی دقیق می باشد .

کشور نیوزلند برای افرادی که می خواهند سرمایه گذاری را از طریق ثبت شرکت در نیوزلند تجربه کنند میزان مالیات بر درآمد کمی را درنظر گرفته است و به صورت سالانه این مالیات از درآمد شرکت با نرخ ۲۵درصد اخذ می شود, که این نرخ مالیاتی بسیار مطلوب محسوب می شود .

کشور نیوزلند حمایت های مالی فراوانی برای سرمایه گذارانی که قصد ثبت شرکت در نیوزلند را دارند محیا ساخته است و سرمایه گذاران با ثبت شرکت در نیوزلند این امکان را خواهند داشت که از تمام امکانات دولتی و غیر دولتی بهره مند گردند .

ثبت شرکت در نیوزلند

شایان ذکر می باشد افرادی که می خواهند ثبت شرکت در نیوزلند را انجام دهند و بعد از آن خارج ارز نیوزلند امور را در دست بگیرند این امکان وجود دارد که شرکت مورد نظر هیچ گونه مالیاتی برایش در نظر گرفته نخواهد شد و موظف به پرداخت مالیات نمی باشند به همین خاطر می باشد که در کل دنیا کشور نیوزلند به عنوان بهشت مالیاتی اقیانوسیه شناخته شده می باشد .

شاید تا به امروز شنیده باشید که نوعی ثبت شرکت در نیوزلند وجود دارد که دولتی می باشد و بیشترین سهام آن توسط دولت تامین گردیده است, این نوع شرکت ها نوعی خیریه می باشند, و می توان آنها را نوعی شرکت های محدود دانست, همانطور که از اسم آن مشخص است, مسئولیت هر یک از سهامداران در این نوع شرکت ها محدود می باشد .

در این نوع شرکت ها باید تکمیل شده از سه مدیر عامل و یک نماینده باشند و حداقل یک نفر به عنوان کارمند مشخص گردند, در این نوع شرکت ثبت شده باید یک دفتر مشخص شود که در اساسنامه شرکت محل دقیق آن ذکر شود .

این دفتر یا محلی که قرار است فعالیت تجاری در آن انجام شود باید حقیقی باشد و در آن امور شرکتی همه روزه انجام گیرد و به قول معروف باید شرکت برای عموم باز باشد .

تمام قوانین این شرکت بر اساس قوانین کار شرکت نیوزلند می باشد, در این نوع شرکت ها باید حتما فردی را به عنوان حسابرس مشخص نمایید واستخدام کنید و تمام اعضا مشخصات دقیق شان را در شرکت بایگانی کنند .

نکات مهم در خصوص ثبت شرکت در نیوزلند

برای درخواست ثبت شرکت در نیوزلند باید به صورت اینترنتی فرم را تکمیل و ارسال نمایید . تنظیم و تهیه طرح توجیهی اقتصادی (بیزنس پلان) یکی از موارد مهمی می باشد که در مجوز ثبت شرکت در نیوزلند بسیار حائز اهمیت می باشد .

طرح توجیهی اقتصادی باید به این صورت تهیه گردد که فعالیت تجاری باید به صورت کامل در بیزنس پلان توضیح داده شود و اهداف آن مشخص گردد و همچنین انتظاراتی که از این طرح می رود باید ذکر گردد چرا که دولت نیوزلند با توجه به آن می تواند تصمیم بگیردد که آیا این نوع فعالیت تجاری برای دولت نیوزلند سودآور خواهد بود ویا خیر .

توجه داشته باشید که برای ثبت شرکت در نیوزلند, هزینه های اجرایی باید پرداخت گردد و این هزینه ها باید به حساب اداره شرکت ها واریز شود .

یکی از نکاتی که باید به آن بسیار توجه کنید انتخاب نام شرکت می باشد, این نام باید به گونه ای منحصر به فعالیت تجاری مورد نظرتان باشد و همچنین به هیچ عنواننباید این نام تکراری باشد و بهتر است برای اطمینان سه نام را انتخاب کرده و برای تاییدیه ارسال نمایید تا یکی از آنها تایید شود .

در واقع سرمایه گذاری در کشور نیوزلند از طریق ثبت شرکت وایجاد کسب و کار به سهولت انجام می پذیرد البته زمانی که شما اطلاعات کاملی در خصوص سرمایه گذاری و ثبت شرکت در نیوزلند داشته باشید, به زبان ساده تر زمانی که شما سرمایه ای را وارد کشور نیوزلند می کنید ویا کسب و کاری را در این کشور ایجاد می کنید می توانید اقامت دائم نیوزلند را به راحتی به دست آورید .

اقامت دائم

البته این موضوع را هم باید خاطر نشان کنیم که شما زمانی می توانید اقامت دائم این کشور را بدست آورید که در طول مدت ویزای خود هیچ گونه جرمی و یا تخلف مالی انجام نداده باشید و مالیات های مقرر شده برای شرکت را سر وقت پرداخت کرده باشید .

همانطور که می دانید هر کشوری دارای قوانین خاصی می باشد که هر فردی اعم از بومی و خارجی اگر از آن مقررات تبعیت نکند مجرم شناخته می شود, و تاوان آن را باید پرداخت کند اما این موضوع برای افراد خارجی که برای سرمایه گذاری وارد این کشور شده اند کمی متفاوت می شود چرا که امکان دارد ویزای فرد باطل گردد و به هیچ عنوان نتواند اقامت دائم آن کشور را اخذ نماید .

نکته ی دیگری که باید خدمت عزیزانی که قرار است از طریق سرمایه گذاری وارد این کشور شوند عرض کنم که سیستم امتیاز بندی نیز یکی از قوانین این کشور می باشد. زمانی که بخواهید ویزای سرمایه گذاری نیوزلند را اخذ نمایید بر اساس شرایطی که دارید یک سری امتیازاتی کسب می کنید که اگر حد نصاب امتیاز را کسب کنید می توانید این ویزا را دریافت نمایید .

مواردی که شامل امتیاز می باشند در سیستم امتیازبندی شامل: سن, سابقه مدیریت, ایجاد کردن شغلی جدید, میزان سرمایه گذاری, خود اشتغالی و.. که می توانند در سیستم امتیازبندی امتیاز متقاضیان را افزایش دهند .

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *