انگلستان

ویزای درجه ۲(سفیران دین) انگلستان

ویزای درجه ۲(سفیران دین) انگلستان

Tier 2 (Minister of Religion) Visa ویزای درجه ۲(سفیران دین) انگلستان در جهت استخدام و به خدمت گرفتن مبلغان مذهبی خارجی در کشور انگلستان طراحی شده است. تعریف مبلغین مذهبی شامل افراد مورد تأیید دینی دارای گواهینامه معتبر و افراد وابسته به حوزه‌های دینی کشورهای دیگر می‌باشند. اساس اعطای این ویزا بر این است که مبلغین مذهبی خارجی پس از ورود به انگلستان وظایفی که به اختصار در زیر ذکر گردیده را به عهده گیرند.

وظای مبلغان دین

  • انجام خدمات مذهبی
  • عبادت
  • انجام مراسم ازدواج و خاک‌سپاری
  • ارائه نکات و دستورالعمل‌های مذهبی چه از طریق تعلیم و یا وعظ و خطابه
  • حمایت و انجام مشاوره در انجمن‌های دینی

نکته

نکته قابل توجه این است که تعریف مبلغ مذهبی به این معنی نیست که این افراد می‌توانند در مدارس عمومی به‌عنوان معلم فعالیت کنند.

ویزای مبلغین مذهبی برای افرادی طراحی شده است که از بیرون از محدوده اقتصادی اروپا اقدام به درخواست نموده و واجد شرایط می‌باشند. یکی از شرایط اعطای این ویزا، داشتن حامی و اسپانسر می‌باشد. در حقیقت یک سازمان مذهبی وابسته و مورد تأیید می‌بایست به شما دعوت‌نامه‌ای برای ورود و به عهده گیری شغل مورد نظر ارائه کند که این شغل باید در رده‌ی مشاغل تعریف شده در این سازمان نیز موجود باشد.

شرایط لازم برای اخذ ویزای درجه ۲(سفیران دین) انگلستان

الزامات و ضوابط اصلی ویزای درجه ۲(سفیران دین) انگلستان بسیار شبیه به ویزای رده‌ی ۲ عمومی یا همان Tier 2 (General) Visa هستند. شما می‌بایست گواهینامه و مدرک معتبر از سازمانی که حامی شما شده است را ارائه دهید.

داشتن مهارت کافی در زبان انگلیسی نیز شرط لازم دیگر این ویزا است.

حامی و اسپانسر یا همان سازمانی که شما را دعوت به همکاری نموده است، نسبت به مهیا کردن امکانات اقامتی نظیر منزل و مخارج مربوطه می‌بایست اقدام نماید و البته این موضوع باید در نظر گرفته شود که قبل از اقدام برای مراحل نهایی این ویزا اگر شما دارای همراه قانونی می‌باشید، اطلاعات همراه یا همراهان نیز باید به سازمان حامی شما ارائه شده و در ادامه امکانات اقامتی باید برای شخص اصلی و همراهان در نظر گرفته شود.

زمان اقدام

به مانند: ویزای رده‌ی ۲ (Tier2) درخواست شما باید حداکثر تا ۳ ماه قبل از ورود شما به انگلستان ارائه گردد نه بیشتر. معمولاً نتیجه بررسی درخواست ظرف مدت ۳ هفته به شما اعلام می‌گردد. بسته به کشوری که از آن اقدام به درخواست می‌نمایید و همچنین تعداد همراهان شما، هزینه‌ی پرداختی برای ویزا متفاوت خواهد بود. هزینه‌های بیمه نیز به صورت جداگانه می‌بایست پرداخت گردد.

حداکثر زمان مجاز برای اقامت در انگلستان از طریق ویزای مبلغین مذهبی، ۳ سال و ۱ ماه خواهد بود. مگر اینکه در تفاهمی که با اسپانسر خود عقد کرده‌اید، سازمان مورد نظر متعهد به حمایت کامل از شما به هر مدتی که در این قرارداد قید شده، گردد. از ۲ هفته پیش از شروع تعهدات قید شده در گواهینامه اسپانسر سازمانی شما در انگلستان، می‌توانید به خاک این کشور وارد شوید.

به مانند ویزای درجه ۲(سفیران دین) انگلستان شما این حق را دارا هستید که بر اساس بندهای ذکر شده در قرارداد فی‌مابین با سازمان حامی‌تان، به فعالیت کاری بپردازید، حتی این حق را دارید که عهده‌دار شغل دوم مرتبطی نیز باشید که از لحاظ زمانی در تداخل با شغل و وظیفه ابتدایی شما نباشد.

با داشتن ویزای مبلغین مذهبی شما اجازه‌ی انجام کارهای داوطلبانه، تحصیل و سفر به خارج از خاک انگلستان را به همراه وابستگان و همراهان قانونی خود دارید.

محدودیت‌های ویزای درجه ۲(سفیران دین) انگلستان

  • شما نمی‌توانید از کمک‌های عمومی در زمان اقامت خود در انگلستان استفاده نمایید.
  • شما تا زمانی که ویزای خود را دریافت نکرده‌اید، نمی‌توانید شروع به کار نمایید.
  • شما تا زمانی که کار اول خود را به عهده نگرفته‌اید، نمی‌توانید انجام کار دوم را شروع نمایید.
  • شما تنها مجاز به دارا بودن حداکثر ۱۰ % از سهم سازمان حامی خود هستید، مگر این‌که درامد سالانه شما بیش از ۱۵۵ هزار پوند در سال باشد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *