ایتالیا, خرید ملک

اقامت ایتالیا از طریق خرید ملک

اقامت ایتالیا از طریق خرید ملک

یکی از این راه ها برای اقامت ایتالیا، اقامت از طریق خرید ملک می باشد. افراد متقاضی مهاجرت به ایتالیا که از لحاظ سرمایه گذاری در اروپا و ایتالیا مشکلی ندارند، همواره بدنبال اطلاعاتی در خصوص سرمایه گذاری در اروپا خواهند بود. ما در این مقاله و نوشته سعی بر این داشتیم که اقامت ایتالیا از طریق خرید ملک را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعاتی در خصوص اقامت ایتالیا از طریق خرید ملک برایتان به اشتراک بگذاریم.

چندین سال است که خرید ملک و روش سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایتالیا باب شده است و شرکت ها و موسسات مختلف مهاجرتی به سرمایه داران و متقاضیانی که از موقعیت مالی خوبی برخوردار هستند و بدنبال جایی برای سرمایه گذاری و اقامت اروپا هستند پیشنهاد می دهند.

اما آیا اقامت ایتالیا از طریق خرید ملک امکان پذیر است؟

این سوالی است که هر فرد متقاضی اقامت از طریق خرید ملک در ایتالیا باید از خود بپرسد.

شما می بایست در سرفصل های اداره مهاجرت ایتالیا جستجو نمایید و مطمئن شوید که خرید ملک در ایتالیا منجر به اقامت در این کشور و اروپا خواهد شد.

این نکته را بدانید که اکثر کشورهای حوزه شینگن اقامت از طریق خرید ملک اعطا نخواهند کرد و تنها تعداد محدودی از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا از روش خرید ملک اقامت اعطا می کنند مثل: فرانسه، اسپانیا

اقامت اروپا

شما میتوانید برای دستیابی به اقامت اروپا از طریق خرید ملک از طریق کشور فرانسه اقدام نمایید.

البته کشور ایتالیا در حال حاضر شرایط بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک دارد.

حال با این شرایط به این نتیجه می رسیم کشور ایتالیا از طریق خرید ملک به هیچ عنوان اقامتی اعطا نخواهد کرد.

همان طور که گفته شد: برای دریافت اقامت اروپا از طریق خرید ملک می توانید با روش فوق از طریق کشورهای پرتغال، اسپانیا، فرانسه اقدام نمایید که می توانید در خصوص به دست آوردن اطلاعات مناسب در این کشورها به آرشیو مقالات آوات رفته و جستجو کنید.

اما اگر به اقامت ایتالیا فکر می کنید و درخواست اقامت ایتالیا را دارید پیشنهاد می کنیم از روش های دیگر در خصوص اقامت ایتالیا استفاده نمایید. حال با علم به اینکه اقامت ایتالیا از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست.

به بررسی شرایط خرید ملک در این کشور میپردازیم چرا که در هر حالت در کشور ایتالیا شاید متقاضیان بخواهند خانه ای خریداری نمایند.

اقامت ایتالیا از طریق خرید ملک

کشور ایتالیا در خصوص خرید ملک برخلاف کشورهایی همانند انگلستان ارزان تر از نظر هزینه ای می باشد.

مثلا شما با 30/000 یورو می توانید در این کشور خرید ملک داشته باشید.

خرید خانه در ایتالیا برای خارجیان هیچ ممانعتی نخواهد داشت و متقاضیان خارجی می توانند با داشتن سرمایه مناسب نسبت به خرید ملک در ایتالیا اقدام نمایند.

شرایط خرید ملک در ایتالیا

بدهی و وامی در خصوص واگذاری به شخص خریدار نخواهد داشت

به جز فروشنده ای که معین شده هیچ کسی نمی تواند مالکیت این ملک را داشته باشد و باید خود طرف فروشنده حضور داشته باشد. تمامی بخش های ملک مطابق با قوانین ساختمان است.

در مرحله دوم یک قراردادی تنظیم می شود و شخص خریدار و فروشنده آن را امضا خواهند کرد و معمولا حدود 6 هفته را برای تکمیل نمودن خرید با هم معین می کنند.

حدود 10 الی30% قیمت خانه را بعنوان پیش پرداخت در این مرحله خریدار می بایست پرداخت کند.

دفترخانه در ایتالیا و ندانستن زبان ایتالیایی

اگر زبان ایتالیایی را مسلط نباشید دفترخانه اصرار دارد که نماینده ایتالیایی زبان را بعنوان وکیل خود داشته باشید.

در پایان مرحله اولیه دفتر خانه موظف است کپی تمامی مدارک را به شما تحویل دهد و اصل مدارک را برای اداره ثبت زمین و ملک ایتالیا بفرستد

برای خرید ملک ارزان به سراغ ملک در منطقه Calabria، بروید که با کمتر از 30/000 یورو می توانید خرید ملک را داشته باشید.

ایتالیا مناطق بسیار زیبایی را دارد که شما میتوانید با مراجعه به آرشیو مقالات ما اطلاعاتی در این خصوص بدست بیاورید.

پیشنهاد می کنیم پیش از هرگونه اقدامی در خصوص امر مهاجرت حتما تحقیقات لازم را بعمل بیاورید … .

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما رابررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *