کانادا

وکیل ویزای تحصیلی کانادا

وکیل ویزای تحصیلی کانادا

همان طور که می‌دانید یکی از روش‌های مرسوم برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی می‌باشد اما باید بدانید که کمک گرفتن از یک وکیل ویزای تحصیلی کانادا این امکان را می‌دهد تا شانس بیشتری برای قبول ویزا داشته باشید به همین خاطر در این مقاله در خصوص وکیل ویزای تحصیلی کانادا مطالبی برای شما ارائه خواهیم داد.

وکیل ویزای تحصیلی کانادا موظف است تا با دانش و تجربه‌ای که در این راستا دارد تمامی مراحل را برای شما بازگو نماید تا بتوانید به وسیله آن اطلاعات هر چه سریع‌تر به اهداف خود دست یابید، وکیل ویزای تحصیلی کانادا باید به متقاضی اطلاعاتی از قبیل مدارک لازم برای درخواست ویزا، چگونگی پاسخ در مصاحبه و تکمیل مدارک متقاضی بدهد.

ویزای دانشجویی کانادا و ویزای همراه همسر

در برخی موارد افرادی که ویزای دانشجویی کانادا را اخذ می‌کنند دارای همسر و فرزندی باشند و از این موضوع که آیا می‌توانند همسر خود را به کانادا ببرند نگران هستند. در اینجا باید خدمت این عزیزان عرض نماییم که امکان همراهی از طریق ویزای دانشجویی کانادا برای همسر امکان‌پذیر می‌باشد اما بهتر است که قبل از هر اقدام ابتدا شرایط را با یک وکیل ویزای تحصیلی کانادا در میان بگذارید و از راهنمایی‌های ایشان بهره‌مند شوید.

این مسیر دارای دشواری‌ها و سختی‌هایی می‌باشد که بهتر است حتماً از وکیل ویزای تحصیلی کانادا کمک بخواهید تا با تجربه‌ای که دارد به شما کمک لازم را ارائه دهد تا از روشی قانونی همسر خود را نیز در کنار خود داشته باشید.

توجه داشته باشید شما در دو حالت می‌توانید برای ویزای همراه همسر خود به صورت هم‌زمان اقدام نمایید و درخواست ویزای وی را به سفارت ارسال نمایید و یا اینکه می‌توانید بعد از دریافت ویزا برای همراهانتان درخواست ارسال نمایید و آن‌ها را نیز به همراه ببرید می‌توانید برای کسب اطلاعات جامع‌تر با وکیل ویزای تحصیلی کانادا در این زمینه مشورت نمایید.

مراحل اخذ ویزا

مراحل گرفتن ویزای تحصیلی کانادا به این شرح می‌باشد که شما در ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را در کانادا پیدا کنید و بعد از آن باید پذیرش را از این دانشگاه دریافت کرده و شهریه دانشگاه را پرداخت کنید. با تکمیل مدارک مورد نیاز تمام آن‌ها را برای سفارت کانادا ارسال نمایید. بعد از آن باید مصاحبه حضوری انجام دهید و منتظر بمانید جواب سفارت بیاید.

توجه داشته باشید که در زمان مصاحبه باید به‌دقت به سؤالات مأمورین پاسخ دهید. آن‌ها بعد از انجام مصاحبه پرونده شما را بررسی می‌کنند و در صورت تائید برای شما ویزا صادر می‌گردد.

مقاله پیشنهادی: ویزای تحصیلی کانادا

مدارک لازم برای ویزای دانشجویی کانادا

وکیل ویزای تحصیلی کانادا

وکیل ویزای تحصیلی کانادا

برای آنکه بتوانید مراحل گرفتن ویزای تحصیلی کانادا را با موفقیت سپری کنید باید مدارک لازم برای ویزای دانشجویی کانادا را نیز با دقت تکمیل کرده و برای سفارت این کشور ارسال نمایید، توجه داشته باشید که هرگونه نقص در پرونده و مدارک شما می‌توانند درخواست شما را رد کند به همین خاطر باید با دقت تکمیل مدارک را انجام دهید.

مدارکی که برای ویزای دانشجویی کانادا نیاز دارید به این شرح می‌باشد:

مدارک لازم

1

گذرنامه و کارت شناسایی متقاضی که از تاریخ اعتبار آن نگذشته باشد.

2

آخرین مدرک تحصیلی متقاضی به همراه ریزنمرات

3

نامه پذیرش از دانشگاه و یا موسسه آموزشی در کانادا

4

مدرک زبان

5

تکمیل نمودن فرم درخواست ویزای دانشجویی

6

گواهی شغلی

7

کارت پایان خدمت

8

گواهی بانکی معتبر

9

دو قطعه عکس پرسنلی متقاضی

10

تمکن مالی

11

پرداخت هزینه‌های سفارت

12

تمامی مدارک باید ترجمه شده و به تائید وزارت خارجه و دادگستری رسیده باشد.

13

از تمامی مدارک باید کپی تهیه نمایید چرا که اصل مدارک و اسناد به شما برگردانده خواهد شد و کپی آن‌ها در پرونده بایگانی می‌گردد.

ویزای تحصیلی کانادا برای سنین زیر 18 سال

برخی از متقاضیان درخواست ویزای تحصیلی کانادا برای تحصیل در دبیرستان‌ها و مقاطع پایین‌تر را داشتند و بعد از اخذ ویزای تحصیلی کانادا می‌توانستند بعد از تعیین سطح زبان انگلیسی و یا فرانسه در کلاس‌های مورد نظر مدرسه تقسیم‌بندی شده و به تحصیل بپردازند.

یکی از مواردی که اخذ ویزای تحصیلی کانادا را برای متقاضیان و والدین در این رده سنی مهم ساخته است این است که دانش آموزان می‌توانند بعد از اتمام دوره دبیرستان و با دریافت مدرک بدون آزمون ورودی و آزمون زبان به دانشگاه‌های این کشور راه یابند.

نکته‌ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که دانش آموزانی که بعد از اتمام دوره دبیرستان می‌خواهند به دانشگاه‌های این کشور راه یابند هرچقدر که نمرات بالاتری داشته باشند شانس بیشتری برای ورود به دانشگاه مورد نظر خود در کانادا را خواهند داشت.

مطالبی درباره تحصیل در کانادا:

  1. تحصیل در کانادا
  2. تحصیل داروسازی در کانادا
  3. تحصیل دندانپزشکی در کانادا
  4. اقامت کانادا از طریق تحصیل
  5. اعزام دانشجو به کانادا

وکیل ویزای تحصیلی کانادا در ایران

وکیل ویزای تحصیلی کانادا

وکیل ویزای تحصیلی کانادا

قبل از هر اقدامی اگر خواهان اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید بهتر است که از طریق وکیل ویزای تحصیلی کانادا از رتبه‌بندی دانشگاه‌های این کشور و همچنین میزان هزینه‌های زندگی در کانادا و اجاره خانه و یا خوابگاه در کانادا اطلاعات کافی کسب کنید.

با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید به موفقیت رسیده و بعد از اتمام دوره تحصیلی در کانادا مشغول به کار شوید پس این هدف شما بسیار بزرگ می‌باشد و با کمک گرفتن از وکیل ویزای تحصیلی کانادا می‌توانید این امید را داشته باشید که می‌توانید هر چه سریع‌تر به اهداف خود دست یابید.

به جرات می‌توان گفت وکیلی که کار خود را بلد باشد و در این زمینه تجربه کافی و عملی داشته باشد سخت یافت می‌شود و تحقیق در این زمینه نیازمند صرف زمان و جستجوی اصولی می‌باشد.

ویژگی های یک وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا فردی می باشد که بعد از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شد در آزمون مربوط به وکالت شرکت می کند و پس از اینکه دوره‌ی کارآموزی را به مدت 18 ماه گذراند، موفق به اخذ مجوز وکالت از کانون وکلای دادگستری می شود.

برای انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا لازم است که ویژگی های زیر مورد توجه قرار گیرد:

  • وکیل مربوط به مهاجرت لازم است که دارای پروانه‌ی وکالت دادگستری باشد.
  • وکیل مربوط به مهاجرت لازم است که دارای پروانه‌ی مؤسسه حقوقی باشد.
  • وکیل مربوط به مهاجرت لازم است مجوز داشته باشد تا بتواند حقوق بین الملل را اجرا نماید.
  • وکیل مربوط به مهاجرت لازم است که با قوانین کشورها و سفارت خانه ها به طور کامل آشنایی داشته باشد.
  • و همچنین باید قبل از اینکه برای فرد متقاضی پرونده تشکیل بدهد با وی به توافق برسد.

مقاله پیشنهادی: وکیل مهاجرت به کانادا

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

 

سوال های متداول

1. بهترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

  • بر اساس شرایط و موقعیت فرد مهاجر بهترین راه مهاجرت تعیین می شود. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، تحصیل و… از پرطرفدارترین راه های مهاجرتی به کانادا هستند.

2. اولین قدم برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا چیست؟

  • در قدم اول دانشگاه مورد نظرتان را اتخاب کنبد و شرایط پذیرش رشته ی مورد علاقه تان را بررسی کنید و در سایت شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) ثبت نام کنید.

3. داشتن چه اطلاعاتی برای یک وکیل مهاجرت ضروری است؟

  • وقتی فردی که قصد مهاجرت دارد امور خود را به وکیل واگذار می کند به این معناست که آن وکیل باید مسلط بر تمام امور مربوط به مهاجرت و اطلاعات روز کشور مورد نظر باشد.

4. آیا بدون وکیل هم میتوان امور مهاجرت را انجام داد؟

  • بله.  هیچ قانونی شما را مجبور به داشتن وکیل نکرده است اما داشتن وکیلی که در ارتباط با وکلای بین المللی است باعث سرعت بخشیدن به امور و آگاهی از اطلاعات روز مهاجرت خواهد بود.

5. امکان تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری وجود دارد؟

  • دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی تا 3 سال می توانند به جستجوی کاربگردند و در این کشور مشغول به کار شوند و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

6. در چه شرایطی امکان دارد ویزای تحصیلی کانادا برای فرد متقاضی صادر نشود؟

  • در شرایطی امکان دارد ویزا برای فرد متقاضی صادر نشود برای مطالعه ی این شرایط به مقاله ی ویزای تحصیلی کانادا مراجعه کنید.

7. وظیفه وکیل مهاجرت به کانادا چیست؟

  • وکیل مهاجرت به کانادا با در نظرگرفتن مباحث حقوقی بین الملل و اشراف کامل به فضای قانونی امور مهاجرتی این کشور می تواند مشاوره صحیح و اطلاعات جامع و کامل در رابطه با روش های مهاجرت به کانادا در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهد.

8. در چه شرایطی استخدام وکیل مهاجرت به کانادا الزامی است؟

  • در برخی شرایط مانند داشتن سو سابقه یا دیپورت شدن چندباره حضور وکیل بیش از پیش ضرورت دارد.
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *