تحصیلی, کانادا

دوره های زبان انگلیسی در کشور کانادا

دوره زبان انگلیسی در کانادا

دوره های آموزش زبان انگلیسی در کشور کانادا یکی از راه های اقامت است شما میتوانید در دوره های آموزش زبان انگلیسی در کشور کانادا شرکت کنید و اقامت کانادا را کسب کنید اقامت تحصیلی کانادا راهی آسان برای اخذ اقامت کانادا میباشد. با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا اطلاعات جامعی را در مورد دوره های آموزش زبان انگلیسی در کشور کانادا کسب کنید.

کشور کانادا

کشور کانادا دارای دانشگاه­هایی است که دارای اعتبار جهانی است دانشجویان در یک محیط امن و با فرهنگ­ های منحصر به فرد مشغول یادگیری هستند.

بیش از 250.000 دانشجوی بین المللی در سال در کشور کانادا به تحصیل می ­پردازند. کشور کانادا یکی از معدود کشورهایی است که دارای بیش از یک زبان رسمی و جایگاهی مناسبی برای زبان آموزان خارجی است.

کشور کانادا امکان یادگیری زبان انگلیسی را در معتبرترین مدارس و دانشگاه ­ها به شما می­­ دهد و در یک محیط آرام و توسط امکانات آموزشی عالی به یادگیری زبان مشغول خواهید شد در شهرهایی مانند: تورنتو، ونکوور، هالیفاکس و … .

در این یادگیری شرایط جدیدی برای شما پیش خواهد آمد شما با دنیای جدیدی آشنا خواهید شد، افراد جدید، انطباق با یک فرهنگ جدید، حتی آموزش زبان­ های دیگر و به عنوان یک فرد رشد چشمگیری در کارهایتان خواهید کرد.

همان طور که می ­دانید، دانستن زبان انگلیسی چه بخواهید برای تعطیلات به یک سفر تفریحی بروید یا یک سفر کاری برایتان پیش آید یک مزیت بزرگ به شمار می ­رود.

در کشور کانادا دوره ­های زبان برای سطوح مختلف برگزار می شود که شرکت در این دوره ­ها هم در بهبود مهارت زبان شما بسیار مؤثر است. همچنین یک دنیای جدید از کشور کانادا و مردمی که در کانادا زندگی می­ کنند برای شما قابل شناخت می شود.

دوره های آموزش زبان انگلیسی در کشور کانادا

بسیاری از دانشگاه ­های کشور کانادا برنامه آموزش زبان انگلیسی را در پروسه کاری خود در نظر می­ گیرند.

تحصیل زبان در این دوره­ ها راه را برای انتقال مفاهیم در مقاطع بالاتر برای کسانی که می ­خواهند تحصیلات خود را دامه دهند، آسان­ تر می­ کند از طرف دیگر یادگیری زبان انگلیسی تضمینی برای ایجاد فرصت­ های شغلی بیشتری در آینده خواهد شد. پس نیاز به یک پایه از زبان انگلیسی خواهید داشت.

دوره ­های زبان انگلیسی و فرانسه در کانادا

کشور کانادا به عنوان یک کشور دو زبانه شرایطی را برای یادگیری این دو نوع زبان فراهم آورده است.

استانداردهای بالای علمی کانادا و کنترل کیفیت ویژه در آموزش به شما امکان آموزش با کیفیت بالا را می ­دهد تا افق روشنی برای آینده خود در نظر بگیرید.

مدرک دیپلم یا گواهی کانادا در سطح جهان به عنوان مدرک معادل به دست آمده از کشورهای ایالات متحده به رسمیت شناخته می­ شود.

دوره های آموزش زبان انگلیسی در کشور کانادا

کانادا به عنوان یک کشور دو زبانه مکان مناسبی در جهان برای کسانی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور به زبان انگلیسی و فرانسه هستند.

از سال 1982 آموزش و پرورش در کشور کانادا هر دو زبان انگلیسی و فرانسه را در بسیاری از موسسات آموزش عالی کانادا در دسترس عموم قرار داده است.

اکثر برنامه ها به زبان انگلیسی ارائه شده است، به دنبال آن برنامه های فرانسه هم تدریس می شود، در حالی که برخی از مؤسسات آموزش هر دو زبان را در برنامه کار خود دارند.

دانشجویان خارج از کشور می توانند طیف گسترده ای از برنامه های موجود در زبان انگلیسی یا فرانسه که در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری تدریس می‌شود را آموزش ببینند مانند: برخی از دانشگاه‌‌ها که در کبک می‌باشند و دانش آموزان برای تحصیل باید زبان فرانسه را بیاموزند پس بسته به نوع اولویت بندی دانشجویان زبانی را که در اولویت قرار دارد را انتخاب می‌کنند.

مقاله پیشنهادی: دوره زبان انگلیسی در سوئد

برتری آموزش زبان انگلیسی در کانادا

در کشور کانادا مدارس زبان و دانشگاه‌های متعددی وجود دارند که کار آماده سازی متقاضیان آموزش زبان انگلیسی را بر عهده دارند و افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی با گذراندن این دوره‌ها آمادگی‌های لازم را برای انجام کار مورد نظرشان پیدا خواهند کرد.

دانستن زبان انگلیسی در مراحل مختلف زندگی لازم و ضروری است به عنوان نمونه سفرهای توریستی در زمان مسافرت برای تفریح و سرگرمی به نقاط مختلف جهان، آمادگی برای ورود به دانشگاه‌های معتبر، آمادگی برای پیشرفت در کسب و کار در کشورهای مختلف و … . پس گذراندن دوره‌های مختلف زبان در کشور کانادا به دلیل وجود مدارس زبان معتبر و دانشگاه‌هایی که حتی زمینه را برای ورود به رشته تحصیلی مورد علاقه فرد را فراهم می‌کند، گزینه مناسبی خواهد بود.

تمام این مؤسسات آموزشی بر یک پایه بنیان شده‌اند (خواندن، نوشتن، گوش دادن، صحبت کردن.) دوره‌های مختلف زبان که در کشور کانادا برگزار می‌شوند عبارتند از:

دوره‌های فشرده زبان انگلیسی (Intensive English Program) IEP

بهترین راه برای آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده و تمام وقت است که توسط بهترین اساتید دانشگاه‌های کانادا این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد مدت زمانی که برای این برنامه در نظر گرفته شده است برای رفتن به سطح بالاتر در حدود دو ماه طول می‌کشد که در کل 7 سطح می‌باشد و دانش‌آموزان بعد از تعیین سطح به سطح بالاتر خواهند رفت.

راه‌های ورود به دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها

پس از اینکه دوره‌هایی برای ورود به مقطع دانشگاهیEAP (English for Academic Purposes) را گذراندید دیگر برای ورود به دانشگاه‌ها نیاز به آزمون TOFEL یا ILTES را نخواهید داشت.

دانشجویانی که این دوره‌ها را درکشور کانادا نگذرانده‌اند و مدارک زبان دیگری را ارائه می‌دهند به صورت مشروط پذیرفته می‌شوند و در صورت وجود مشکل باید دوره‌ها را پشت سر بگذارند.

آمادگی برای آزمون TOFEL ،ILTES و TOEC

مفاهیم ارائه شده در این دوره‌ها برای آماده سازی دانشجویان برای پیشرفت در (Test Of English as a Foreign Language) TOFEL و (International English Language Testing System) IELTS و همچنین آزمون (Test of English for International Communication) TOEIC در نظر گرفته شده است و مهارت‌های مختلف برای شرکت در آزمون را تقویت خواهند کرد.

کسب و کار انگلیسی (Business English) BE

این دوره به منظور توسعه و پیشرفت زبان افراد متقاضی برای ارائه، نوشتن و خواندن مطالب مربوط به فعالیت کسب و کار برگزار می‌شود و به افراد در برقراری ارتباط بهتر و کارآمدتر در محیط کسب و کار کمک فراوانی خواهد کرد طول این دوره در حدود 12 هفته می‌باشد و افراد می‌توانند در 8 هفته هم آموزش لازم را دریافت نمایند و برای رفتن به سطح بالاتر هم آزمون گرفته خواهد شد.

برنامه‌های ELI (English Language Institute)

کارآموزی و آمادگی شغلی را برای شما ایجاد می‌کند و به شما اجازه خواهد داد که همزمان به یادگیری زبان در سطح (English for the Global Citizen) EGC یا IEP بپردازید و باید برای ورود به این بخش به سطح مناسبی از زبان دست پیدا کنید و این یک برنامه تمام وقت برای آموزش زبان انگلیسی است که کلیه ابعاد موجود در زبان را پوشش می‌دهد و می‌توانید با گذراندن این دوره در سطح بین المللی تجربه‌های لازم را کسب کنید.

دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی برای سنین مختلف برگزار می‌شود این دوره‌ها در کشور کانادا نیز برای دانش‌آموزان علاقه‌مند و مشتاق به فراگیری مهارت‌های زبان انگلیسی ارائه می‌شود که این دوره‌ها در اردوهای تابستانی و زمستانی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان زیر هجده سال (18-7) در این دوره‌ها شرکت می‌کنند. روش‌های تدریس نیز متفاوت خواهد بود و تمام مهارت‌های لازم به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

مقاله پیشنهادی: ویزای تحصیلی کانادا

فرصت های پژوهشی

تحقیقات یکی از مولفه های کلیدی آموزش بعد از متوسطه در کشور کانادا است.

ارتباطات راه دور، پزشکی، کشاورزی، تکنولوژی کامپیوتر، و علوم زیست محیطی در کشور کانادا، که در آن دولت و صنعت در زمینه­های مختلف از تحقیقات علمی حمایت می ­کنند.

در بین کشورهای OECD و G8 کشور کانادا بالاترین نرخ تحقیقات را دارا می ­باشد برای تحصیل در کانادا، شما نیاز به مجوز تحصیل دارید.

برای درخواست مجوز تحصیل شما نیاز به یک نامه پذیرش از یک مؤسسه آموزش عالی دارید.

شما باید هیچ گونه سابقه کیفری که برای امنیت کشور کانادا ایجاد مشکل کند، نداشته باشید.

شما باید در سلامت کامل و در صورت لزوم برای معاینه پزشکی مشکلی نداشته باشید.

شما باید بعد از پایان تحصیلات کشور کانادا را ترک کنید.

اگر شما می­خواهید برای شش ماه یا کمتر در کشور کانادا آموزش ببینید نیاز به مجوز برای تحصیل نخواهید داشت.

شما باید موارد زیر را برای اخذ ویزا ارائه دهید:

فرم برای اجازه تحصیل در خارج از کانادا  IMM 1294) و فرم اطلاات خانواده متقاضی IMM 5645) صرف نظر از سن فرد متقاضی.

گذرنامه معتبر

دو فتوکپی از گذرنامه

هزینه عملکرد

یک کپی از نامه پذیرش از مؤسسه آموزشی که در آن متقاضی تحصیل هستید.

اثبات حمایت مالی برای مدت زمان تحصیل خود را در کانادا.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند. 

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *