اکوادور, ثبت شرکت

ثبت شرکت در اکوادور

ثبت شرکت در اکوادور

ثبت شرکت در اکوادور یکی از راه های اخذ اقامت اکوادور میباشد.کشور اکوادور به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت شناخته شده است و سالانه افراد بسیاری برای مهاجرت به اکوادور از روش های مختلف مانند اخذ ویزای تحصیلی اکوادور برای بدست آوردن اقامت این کشور اقدام میکنند اما در این میان برخی به دلیل شرایط مناسب سرمایه گذاری در این کشور , روش ثبت شرکت در اکوادور را برای دریافت اقامت و کار در این کشور انتخاب میکنند , ثبت شرکت در اکوادور شرایطی دارد که با توجه به دارا بودن آن میتوانید برای شروع آن اقدام نمایید , ما در این مقاله شرایط و چگونگی ثبت شرکت را برای شما علاقمندان به ثبت شرکت در اکوادور به صورت مختصر توضیح خواهیم داد شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ایجاد هر گونه سوال به شماره های موسسه تماس گرفته و با کارشناسان ثبت شرکت در اکوادور مشاوره شوید .

چرا ثبت شرکت

جالب است بدانید که کشور اکوادور به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری شناخته شده است , حال شاید برایتان این سوال مطرح گردد که چرا سرمایه گذاران خارجی این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب میکنند , باید بدانید که دولت کشور اکوادور با تدابیری که اندیشیده است شرایطی را برای سرمایه گذاران خارجی و بومی خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی  سرمایه گذاری خود را از طریق ثبت شرکت در اکوادور انجام دهند .

یکی از مهمترین توافقاتی که بین کشورها بسته شد , توافق نامه بین کشور اکوادور و اتحادیه اروپا بود , این توافقنامه در زمینه تجارت خارجی و سرمایه گذاری خارجی بود که در آن صادرات این کشور تضمین شده گردید .

ثبت شرکت در اکوادور این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید به راحتی تجارت خود را با کشورهایی که تا کنون امکان همکاری با آنها را نداشتید , انجام دهید و اینکه میتوانید با ثبت شرکت در اکوادور , با خریداری کالاهایی که مورد نیازتان میباشد از دیگر کشورها , وجه آن را برای شرکت های فروشنده حواله نمایید .

در مواردی شما قصد دارید که کالای خود را به یک کشور و یا کشورهای خاصی ارسال نمایید , با ثبت شرکت در اکوادور میتوانید بدون آنکه از طریق افرادی که نمیشناسید این کالاها را با نام آنان ارسال کنید , ب راحتی با نام شرکت خودتان این عملیات را انجام دهید .

مزایای ثبت شرکت

ثبت شرکت در اکوادور مزایای بسیاری دارد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد اما نکته ای که باید در ابتدا خدمت شما عرض نماییم این میباشد که شما قبل از هر اقدامی جهت ثبت شرکت در اکوادور و سرمایه گذاری در این کشور می بایست از شرایط اقتصادی و بازار کار این کشور اطلاعات کامل کسب نمایید و با کسب اطلاعات , برنامه ریزی دقیقی جهت پیش برد اهداف خود انجام دهید .

شما میتوانید برای کسب اطلاعات در زمینه ثبت شرکت در اکوادور و یا کسب اطلاعات در خصوص بازار کار این کشور و همچنین شرایط اقتصادی این کشور با موسسه ما و یا موسسات مهاجرتی معتبر و حقوقی دیگر مشورت نمایید, چرا که ثبت شرکت در اکوادور دارای پیچیدگی هایی میباشد که تنها از طریق افرادی انجام میشود که در این زمینه متخصص بوده و تجربه بسیاری داشته باشند.

بی شک افرادی که از شرایط مالی مناسبی برخوردار میباشندمیتوانند گزینه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اکوادور را برای پیش برد اهداف خود انتخاب نمایند , برای ثبت شرکت در اکوادور باید در ابتدا نوع ساختار شرکتی خود را با توجه به فعالیت تجاری و اندازه شرکت مشخص کنید و طبق قوانین آن ساختار شرکت خود را پیش ببرید .

انواع ثبت شرکت در اکوادور

  • ثبت شرکت در اکوادور به صورت سهامی
  • ثبت شرکت در اکوادور با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت در اکوادور به صورت مختلط
  • ثبت شرکت در اکوادور به صورت موسسات مالی
  • ثبت شرکت در اکوادور به صورت تضامنی

میتوان به جرات گفت یکی از ساختارهای پر طرفدار و محبوب در بین سرمایه گذاران ثبت شرکت در اکوادور با مسئولیت محدود نیز میباشد که مناسب برای شرکت های کوچک و کارهای کوچک میباشد که در آن هر یکی از سهامداران با توجه به میزان سرمایه ای که دارند دارای تعهدات نیز میباشند .

بعد از آنکه ساختار شرکتی مناسب با فعالیت تجاری خود را انتخاب کردید باید یک بیزنس پلان یا طرح توجیهی اقتصادی تهیه نمایید که در آن باید مواردی نیز ذکر گردد به طور مثال باید هزینه شرکت به صورت سالانه محاسبه شده و در بیزنس پلان گفته شود , مبلغ و هزینه سرمایه گذاری باید آورده شود .

طرح یا بیزنس پلان

در بیزنس پلان باید کار و تجارت به صورت کامل معرفی شود و اهداف این کار را باید در این طرح متذکر شوید , همچنین بیان انتظاراتی که از این طرح میرود را باید فراموش نکنید , یکی دیگر از نکاتی که باید فراموش نشود میزان سهام و شرایط خرید و فروش آن میباشد , و در آخر باید هزینه های شرکت را محاسبه و تیم مدیریتی را معرفی نمایید .

بعد از تهیه بیزنس پلان باید نامی مناسب برای شرکت خود انتخاب نماید در این مرحله باید کمی دقت نمایید چرا که انتخاب نام مهم تلقی میگردد و نباید تکراری و یا از برند دیگری تقلید کرده باشید , این نام باید منحصر به فعالیت تجاری خود شما بوده باشد و باید کوتاه و قابل تلفظ باشد همچنین نباید نام شرکت از نام کوچک سهامداران گرفته شده باشد .

بعد از انتخاب نام   بیزنس پلان اساسنامه شرکت در اسناد رسمی به ثبت میرسد توجه داشته باشید که در اساسنامه شرکت باید نام تمامی سهامداران و میزان سرمایه هر کدام مشخص شده میباشد و باید در اساسنامه میزان سرمایه اولیه و نام شرکت و تیم مدیریتی مشخص گردد .

اگر شما توسط وکلای ثبت شرکت تمام مراحل را انجام دهید میتوانید این امید را داشته باشید که به سرعت به هدف اصلی خواهید رسید و با ثبت شرکت در اکوادور میتوانید آینده خود را درخشان بسازید , فقط توجه داشته باشید که به افرادی که تجربه کافی در این راستا دارند اعتماد نمایید و اگر میخواهید قراردادی منعقد نمایید با موسسات حقوقی معتبر و یا با موسسه حقوقی ما همکاری نمایید .

مراحل انجام ثبت شرکت

تمام مدارک شما باید تکمیل گردد و بعد از تکمیل مدارک باید باید فر های مربوط به ثبت شرکت در اکوادور راپر نمایید , بعد از آن باید تمام مراحلی که در دفتر خانه باید به ثبت برسد انجام گردد و بعد باید یک حسابدار و مشاور مالی انتخاب نمایید که امور مربوط به مالی را انجام دهند .

باید هماهنگی های لازم با وزارت امور خارجه و همچنین وزارت بازرگانی اکوادور انجام گردد و باید به وسیله بیزنس پلان بتوانید به گونه ای دولت اکوادور را قانع نمایید که این فعالیت تجاری شما میتواند برای کشور اکوادور سود آور باشد تا با قانع شدن مجوز لازم برای انجام فعالیت تجاری به شما داده شود .

بعد از آن محلی را به عنوان شرکت  پیدا کنید این مکان میتواند هم به صورت اجاره ای باشد و هم میتوانید این ملک را خریداری نمایید , بعد از دریافت مجوز لازم و ثبت شرکت باید از سفارت اکوادور یک وقت سفارت بگیرید تا در تاریخ مشخص شده با مدارک و اسناد مورد نیاز به آنجا بروید فقط توجه داشته باشید که از تمامی مدارک باید یک کپی تهیه کرده باشید .

بعد از بررسی مدارک برای شما یک ویزای موقت صادر میگردد و شما باید بدانید که دریافت این ویزا به معنای دریافت اقامت دائم نمیباشد و باید شما در این یک سال گزارش مثبتی از عملکرد شرکت تهیه نمایید و به وزارت کار کشور اکوادور تحویل دهید تا بتوانید این ویزا را تمدید نمایید .

بعد از گذشت سه سال و پرداخت به موقع مالیات شما میتوانید برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید , توجه داشته باشید که برای ثبت شرکت در اکوادور شما نیازمند افتتاح حساب در یکی از بانک های این کشور میباشید .

مزایای اقامت دائم

  • این کشور به عنوان بهترین کشور مناسب بازنشستگان معرفی شده است .
  • این کشور بدون هیچ محدودیتی برای مردم کشورهای جهان سوم اقامت دائم را میدهد .
  • هزینه های مهاجرت به کشوری مانند اکوادور بسیار پایین تر از هزینه های مهاجرت به دیگر کشورها میباشد .
  • باید توجه داشته باشید که هزینه های زندگی در اکوادور بسیار پایین میباشد به همین خاطر مقصد مناسبی برای افرادی میباشد که سطح درآمدی پایینی نیز دارند .
  • واحد پول این کشور دلار آمریکا میباشد .
  • داشتن آب و هوایی معتدل در این کشور سبب جذب افراد بسیاری گردیده است .
  • جالب است بدانید که مردم اکوادور به شدت علاقمند به شهروندان خارجی میباشند و روابط خوبی با آنها برقرار میکنند .
  • اکوادور دارای دانشگاه های متعدد و معتبری جهت تحصیل میباشد .
  • دولت اکوادور رفتار یکسانی با شهروندان بومی و خارجی ها دارد .

توجه داشته باشید که شما با ثبت شرکت تنها مزایای مربوط به ثبت شرکت در اکوادور را کسب نخواهید کرد بلکه شما از مزایای زندگی در این کشور و استفاده از خدمات پزشکی نیز بهره مند خواهید شد , در ضمن با ثبت شرکت شما میتوانید با کشورهایی که عضو اتحادیه میباشند فعالیت های تجاری و تولیدی انجام دهید .

کشور اکوادور

کشور اکوادور به عنوان یکی از ایده آل ترین کشورها ی مناسب برای انجام فعالیت تجاری و سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت  میباشد, شما میتوانید در این کشور به صادرات و واردات های کوچک به قسمت های مختلف جهان بپردازید .

یکی از علت های مهمی که سالانه سرمایه گذاران بسیاری را جذب کشور اکوادرو مینماید این میباشد که دولت اکوادور شرایط و امکانات یکسانی را برای سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران داخلی خود در نظر گرفته است , به این صورت که از کمک های مالی یکسانی برای هر دو گروه استفاده میشود و هیچ گونه تبعیضی بین دو گروه انجام نمیگیرید.

توجه داشته باشید که شما میتوانید بدون شریک محلی و به صورت صد در صد مالکیت شرکت را در دست داشته باشید .یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در اکوادور این میباشد که شما بعد از گذشت سه سال که اقامت دائم این کشور را دریافت کردید میتوانید بعد از ۵سال دیگر پاسپورت دوم خود را دریاف کنید و به وسیله دریافت پاسپورت دوم دیگر نگرانی های دریافت ویزا به کشورهای دنیا را نخواهید داشت .

توجه داشته باشید که شما زمانی که میخواهید از طریق ثبت شرکت ویزا دریافت نمایید اگر دارای همسر و فرزندان زیر۱۸سال میباشید میتوانید برای آنها نیز درخواست ویزا دهید , و بعد از درافت اقامت میتوانید برای آنان نیز اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید که این موضوع سبب میشود همسر و فرزندان شما نیز در کنار شما باشند و از خدمات رفاهی و درمانی این کشور بهره مند گردند .

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *