اکوادور, مهاجرت

مهاجرت به اکوادور

مهاجرت به اکوادور

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا کشور اکوادور را برای مهاجرت پیشنهاد می کنند؟ یا راه های مهاجرت به اکوادور به چه صورت می باشد؟ یا چگونه می توانیم ویزای اقامت کشور اکوادور را دریافت نماییم؟ آیا متقاضیان بیگانه ( خارجی ) می توانند، ویزای اقامت کشور اکوادور را اخذ نمایند؟

اکوادرو

کشور اکوادور در قاره آمریکا قرار دارد و به عنوان یک کشور امن در آمریکای جنوبی شناخته می شود و آب و هوای فوق العاده کشور اکوادور، در تمامی فصول سال، معتدل و بسیار دلنشین است و هوای پاک و سالم کشور اکوادور، هرساله توریست های فراوانی را به سمت خود، می کشاند.

مهاجرت به اکوادور، از راه های مختلفی امکان پذیر است

برای اخذ اقامت کشور اکوادور و مهاجرت به اکوادور، شرایط دشواری را پشت سر نخواهید گذاشت به این دلیل که کشور اکوادور یک کشور نوپا و از نظر اقتصاد در حال رشد است. 

 هنگام مهاجرت به اکوادور همه جوانب ر ابسنجید. هزینه زندگی در کشور اکوادور به نسبت کشور ایالات امریکا در سطح پایین تری قرار دارد و به راحتی می توان زندگی کرد و در سطح شهر بدون هیچ سر و صدایی و بدون آلودگی و ترافیک قدم برداشت.

راه های مهاجرت به اکوادور

۱-ویزای تحصیل کشور اکوادور

۲- ویزای کار کشور اکوادور

۳- ویزای سرمایه گذاری کشور اکوادور

۴- اقامت کارمندی کشور اکوادور

۵- ویزای مدرک تحصیلی کشور اکوادور

۶- اقامت بازنشتگی کشور اکوادور

مهاجرت به اکوادور به طور مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد، مدت زمانی بین سه تا شش ماه است و نیاز به مدارک زیادی ندارد و شما بعد از سه تا چهار سال زندگی در کشور اکوادور می توانید به عنوان شهروند کشور اکوادور محسوب شوید و پاسپورت و کارت ملی مخصوص افراد بیگانه کشور اکوادور را دریافت نمایید.

هزینه زندگی، تحصیل و بهداشت و درمان، در کشور اکوادور، به نسبت ( حتی از کشور خودمان ) ایران و حتی ایالات امریکا و اروپا در سطح پایین تری قرار دارد و شما می توانید در کشور اکوادور حساب بانکی و تجارت آزاد داشته باشید.

مقالات مرتبط با اکوادور

ویزای تحصیلی کشور اکوادور

کیفیت تحصیل در کشور اکوادور بسیار بالا است و دارای دانشگاه های معتبر امریکایی از جمله: امریکن یونیورسیتی می باشد

و اکثر دانشگاه های موجود در کشور اکواودر مورد تایید ایران نیز می باشد،

تدریس در دانشگاه های کشور اکوادور به صورت انگلیسی و اسپانیایی می باشد،

هر چند لازم به ذکر است که در کشور اکوادور آزمون ورودی برای ورود به دانشگاه های کشور اکوادور نیاز نیست. هزینه تحصیل در کشور اکوادور به نسبت کشور های موجود در قاره آمریکا و حتی آسیا ( ایران ) بسیار پایین تر و مناسب تر است و دانشجو می تواند در هنگام تحصیل مشغول به کار شود و در ارتباط این موضوع هیچ محدودیتی وجود ندارد.

هر چند اخذ ویزای تحصیلی کشور اکوادور، تبدیل به اقامت دائم کشور اکوادور و دریافت پاسپورت کشور اکوادور نمی شود، اما شما می توانید با تغییر کاربری آن را به اقامت دائم کشور اکوادور تبدیل نمایید.

فرد دانشجو بعد از اتمام تحصیل، می تواند به اداره مهاجرت کشور اکوادور مراجعه نماید و برای اخذ اقامت دائم کاری خود اقدام نماید.

ویزای کار کشور اکوادور

در ویزای کاری کشور اکوادور، فرد نیاز به حداقل سرمایه ای حدود سی تا چهل میلیون (معادل ارز روز دلار می باشد ) برای شروع کار می باشد که با ارائه پرینت حساب و یا گواهی تایید مالی از بانک های معتبر ایرانی امکان پذیر می باشد 

در کشور اکوادور افتتاح رستوران و کافی شاپ ها و یا حتی سوپر مارکت ها، هزینه چندانی ندارند و افراد می توانند برای راه اندازی کار خود از حداقل سرمایه موجود خود استفاده نمایند.

برای راه اندازی تجارت و یا شغل مد نظر خود در کشور اکوادور نیاز به مدرک خاصی ندارد و بعضا افرادی دیده می شوند که حتی مدرک تحصیلی دیپلم نیز ندارند.

مدارک مورد نیاز جهت اقدام برای اخذ ویزای کاری کشور اکوادور، تاییدیه مالی از بانک معتبر ایرانی، سند ازدواج، شناسنامه خود و اعضای خانواده و گواهی عدم سوء پیشینه که توسط سفارت خانه باید به صورت اسپانیایی ترجمه گردد.

مدت زمان اخذ ویزای کاری کشور اکوادور، حدودا ۳ تا ۴ ماه به طول می انجامد،

در ابتدا اقامت موقت و بعد از ۳ سال به اقامت دائم کشور اکوادور تبدیل می شود و در نهایت منجر به اخذ تابعیت کشور اکوادور و اخذ پاسپورت کشور اکوادور می گردد.

ویزای سرمایه گذاری کشور اکوادور

اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور اکوادور به دو صورت:

۱-خرید ملک

۲-تمکن مالی با سپرده ۳۰ هزار دلاری

خرید ملک

در صورتی که شخص متقاضی توان خرید یک آپارتمان کامل را داشته باشد، کشور اکوادور او را مالک اصلی و رسمی ملک خود می شناسد و از این طریق شخص متقاضی و خانواده اش می توانند اقامت دائم کشور اکوادور را اخذ نمایند و کارت شناسایی کشور اکوادور را دریافت نمایند و بعد از ۳ سال می توانید برای اخذ تابعیت کشور اکوادور و اخذ پاسپورت کشور اکوادور اقدام نمایید.

البته این پروسه کاری مستلزم یک تاییدیه مالی از طرف بانک دولتی ایرانی و گواهی عدم سوء پیشینه که باید به زبان اسپانیایی ترجمه و به کشور اکوادور ارائه گردد.

البته لازم به ذکر است که یک آپارتمام یک خوابه در پایتخت کشور اکوادور، کیتو، صد تا صد و پنجاه هزار دلار خرید و فروش می شود.

تمکن مالی با سپرده ۳۰ هزار دلاری

برای اخذ اقامت دائم کشور اکوادور، شما باید مبلغ معادل ۳۰ هزار دلار در بانک های کشور اکوادور سرمایه گذاری کنید و کشور اکوادور با رسید این مبلغ که در بانک های کشور اکوادور سرمایه گذاری شده است به شما به همراه خانواده خود، اقامت دائم کشور اکوادور را می دهد.

ارئه گواهی عدم سوء پیشینه، تاییدیه مالی جهت تمکن مالی و ترجمه شده مدارک شخصی فرد به همراه خانواده خود برای اخذ اقامت دائم کشور اکوادور لازم است.

لازم به ذکر است که شما نباید به سپرده خود در بانک کشور اکوادور به مدت ۳ سال دست بزنید تا بتوانید از طرف کشور اکوادور، اخذ تابعیت کشور اکوادور و اخذ پاسپورت و شهروندی کشور اکوادور را بدست آورید.

اقامت کارمندی کشور اکوادور

در اقامت کارمندی کشور اکوادور، یک شرکت در کشور اکوادور که حق داشتن کارمند خارجی را دارد برای متقاضیان مهاجرت به کشور اکوادور که توان سرمایه گذاری در کشور اکوادور را ندارند، درخواست اقامت می دهد.

متقاضی به همراه خانواده خود بعد از گذشت مدت زمان ۲ سال، باید شخص متقاضی، هزینه های قانونی اقامت خود و همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود را پرداخت نماید و اقامت موقت خود را تمدید نماید و بعد از سه سال می توانند برای اخذ تابعیت کشور اکوادور و اخذ پاسپورت کشور اکوادور اقدام نمایند.

از مزایای ویزای کارمندی کشور اکوادور این است که، شخص متقاضی نیازی به سرمایه گذاری و یا ایجاد کار و یا خرید ملک را ندارد و نیازی به وجود مدرک تحصیلی ندارند و می توانند ۲ سالی را در کشور اکوادور زندگی نمایند و سر فرصت جهت فعالیت اقتصادی و کار و یا سرمایه گذاری تصمیم بگیرند.

البته لازم به ذکر است که در روش اقامت کارمندی کشور اکوادور، قراردادی با متقاضی مهاجرت منعقد می شود که به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی کارمند واقعی این شرکت نیست و نمی تواند ادعای کارمندی و حق و حقوق کند و فقط از امتیاز ویزای شرکت استفاده می کند. 

البته لازم به ذکر است که در تمامی این روشها به شخص متقاضی و افراد خانواده اش یعنی همسر و فرزندان ویزای اقامت کشور اکوادور تعلق می گیرد و کشور اکوادور جزء آن دسته از کشور هایی است که به ایرانیان ( همراه با خانواده ) ویزای اقامت می دهد.

اقامت از طریق مدرک تحصیلی در کشور اکوادور

در روش داشتن مدرک تحصیلی، شخص متقاضی یا همسر وی باید برای اخذ اقامت دائم کشور اکوادور، نیاز به مدرک کارشناسی ارشد به بالا از دانشگاه های سراسری، آزاد و یا پیام نور که به تایید وزارت علوم و تحقیقات رسیده باشد، دارند. این روش تقریبا حدود ۵ تا ۶ ماه به طول می انجامد.

شما، باید مدارک تحصیلی خود را همراه با ریز نمرات و گواهی عدم سوء پیشینه که به زبان اسپانیایی ترجمه رسمی گردیده است را، به کشور اکوادور ارسال نمایید.

در روش مدرک تحصیلی، بعد از گذشت ۳ سال از اقامت موقت در کشور اکوادور و با رعایت قوانین کشور اکوادور می توانید برای اخذ تابعیت کشور اکوادور و اخذ پاسپورت کشور اکوادور اقدام نمایید.

اقامت بازنشتگی کشور اکوادور

اگر شما فردی هستید بازنشسته رسمی دولت، که در آخر هر ماه از طریق حساب دولتی به حساب شخصی شما، حقوق معادل ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار آمریکا، واریز می گردد می توانید برای اخذ اقامت کشور اکوادور و اخذ تابعیت کشور اکوادور از طریق بازنشتگی، اقدام نمایید.

بازنشتگان عزیز می توانند زمان بازنشتگی خود را با هزینه ای کمتر از کشور خود، در کشور اکوادور سپری نمایند و از آب و هوای بسیار تمیز و بدون دود کشور اکوادور و بدون پرداخت هیچ گونه مالیاتی، بهره مند شوند.

از دیگر ویزای های کوتاه مدت اقامتی کشور اکوادور که هرگز تبدیل به اقامت دائم و تابعیت کشور اکوادور نمی گردد:

اخذ ویزای توریستی کشور اکوادور

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی کشور اکوادور، بلیط رفت و برگشت، کارت اعتباری بین المللی و یا پول نقد ( حداکثر ۱۰ هزار دلار آمریکا ) و رزرو هتل که شخص متقاضی می تواند همراه با خانواده خود در فرودگاه پایتخت کشور اکوادور، کیتو، ویزای توریستی خود را که به مدت ۳۰ تا ۹۰ روزه صادر می شود را دریافت نماید و در هنگام بازگشت شخص توریست باید چند روز مانده به تاریخ اتمام ویزای توریستی اقدام به برگشتن نماید.

لازم به ذکر است، کسانی که از طریق ویزای توریستی وارد کشور اکوادور می گردند حق سرمایه گذاری و فعالیت کاری و اقتصادی و اجازه ی باز کردن حساب بانکی در کشور اکوادور و یا حتی اجازه در خواست اقامت در کشور اکوادور را ندارند.

قابل توجه توریست های عزیز، هر شخص با هر ملیتی فقط یک بار در سال می تواند با ویزای توریستی وارد کشور اکوادور گردد و در ضمن پاسپورت شخص توریست، باید به مدت ۶ ماه از تاریخ انقضای آن مانده باشد ( اعتبار داشته باشد).

اخذ ویزای تجاری کشور اکوادور

 روش اخذ ویزای اقامت شش ماهه تجاری کشور اکوادور، برای متقاضیانی خوب است که می خواهند با یک شرکت یا موسسه به صور ت موقت همکاری کنند و مجدد باز گردند و یا یک فعالیت اقتصادی کوتاه مدت را راه اندازی کنند و یا می خواهند به مدت ۶ ماه به صورت موقت اقامت کنند و شرایط کاری و اقتصادی و شرایط زندگی کشور اکوادور را مورد بررسی قرار دهند. البته لازم به ذکر است اگر به هردلیلی مدت اقامت شما به بیش از ۶ ماه کشیده شد، شما می توانید ویزای موقت خود را به مدت ۶ ماه دیگر تمدید کنید.

 در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *