اتریش, تحصیلی

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش تحصیل کارشاسی ارشد در اتریش تحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد در اتریش هر ساله تعداد بسیاری از دانشجویان به قصد ادامه تحصیل در کشور به روز و مدرن، اتریش وارد کشور اتریش می شوند و از امکانات و مزایای تحصیلی کشور اتریش بر خوردار می شوند. آیا با شرایط مهاجرت به کشور اتریش آشنایی دارید؟

ایا از هزینه های دانشگاه های کشور اتریش باخبر هستید؟ آیا از امکاناتی که کشور اتریش در جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، برای متقاضیان عزیز فراهم می آورد، آگاهی دارید؟ با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا به سوالات خود پاسخ دهید.

کشور اتریش و چگونگی شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

شما متقاضیان عزیز، اگر مقالات مربوط به کشور اتریش را از طریق موسسه حقوقی و بین المللی آوات دنبال کرده باشید به موقعیت جغرافیا و اقتصادی و سیاسی کشور اتریش کاملا اشراف دارید و ما در این مقاله فقط به صورت مختصر در ارتباط با کشور اتریش، توضیحات کوتاهی را در اختیار شما قرار می دهیم.

درباره کشور اتریش

کشور اتریش یکی از 28 کشور جزو اتحادیه اروپا می باشد که در قلب اروپا واقع شده است. اکثریت مردمان کشور اتریش به زبان المانی صحبت می کنند. یکی از پر جمعیت ترین و بزرگترین شهر کشور اتریش، وین می باشد که یکی از جاذبه های توریستی زیبا به شمار می آید. کشور اتریش در خود جمعیتی به معادل 8 میلیون نفر را جای داده است.

واحد پول کشور اتریش، یورو می باشد. اکثریت مردمان کشور اتریش، مذهبشان کاتولیک می باشد.

راه های بسیار گوناگون و متفاوتی برای مهاجرت به کشور اتریش و جود دارد که یکی از روش های پر تقاضا برای مهاجرت به کشور اتریش، اخذ ویزای تحصیل در کشور اتریش می باشد.

همان طور که گفته شد، کشور اتریش یکی از کشور های به روز و پیشرفته دنیا از نظیر امکانات تحصیلی در همه مقاطع محسوب می شود و هر ساله هزاران نفر از سراسر دنیا به این کشور پیشرفته مهاجرت تحصیلی و اقدام برای اخذ ویزای کاری می کنند و موفق به دریافت مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاه های برتر کشور اتریش می شوند.

تحصیل در کشور اتریش تقریبا به طور نیمه رایگان می باشد .شما متقاضیان عزیز برای تحصیل در کشور اتریش، ابتدا باید ویزای تحصیلی خود را از کشور اتریش دریافت نمایید و سپس برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های برتر کشور اتریش اقدام فرمایید و درخواست خود را اعلام بدارید.

مدارک و اسناد مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش

  • دریافت گواهی تحصیلی در مقطع مورد نظر همرا با ترجمه مدارک
  • تمامی کارنامه های تحصیلی همراه با ترجمه رسمی
  • تمامی ریز نمرات مدارک تحصیلی همراه با ترجمه رسمی
  • دو قطعه عکس
  • اصل و کپی برابر اصل پاسپورت

دوره های کار اموزی

مراکز و موسسات مختلفی در کشور اتریش وجود دارد که شما باید قبل از ورود به کشور اتریش، تصمیم خود را در جهت تحصیل در کدام دانشگاه یا موسسه آموزشی کشور اتریش گرفته باشید.

برای افرادی که در رشته های فنی تحصیل می کنند بعد از اتمام تحصیلات خود در کشور اتریش در مقطع کارشناسی ارشد باید دوره کار آموزی مرتبط با رشته مورد تحصیل خود را به مدت 6 ماه الی 1 سال انجام دهند.

این افراد پس از گذراندن دوره کارآموزی خود در مدت زمان معین، می توانند در کشور اتریش در جست و جوی شغلی مرتبط با رشته فنی خود باشند و مشغول به کار شوند.

هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش برای یک شخص ( خارجی ) که شهروند کشور های اتحادیه اروپا نمی باشد، سالانه حدود 750 یورو، می باشد.

و در حالی که هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش برای شهروندان کشور اتریش و کسانی که تابعیت قانونی کشور اتریش را دارا می باشند و شهروندان کشور های عضو اتحادیه اروپا به معادل 360 یورو در سال می باشد که این مبلغ بسیار کم است، طوری که در بعضی موارد، تحصیل دانشگاهی برای این اشخاص به صورت رایگان محسوب می شود.

زبان تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد

زبان تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور اتریش، آلمانی می باشد، اما در بعضی از مراکز نیز زبان تدریسی در کشور اتریش، انگلیسی می باشد.

اگر شما هیچ مدرک زبانی در دست نداشته باشید و وارد خاک کشور اتریش شوید و قصد تحصیل در کشور اتریش را داشته باشید.

شرایط تحصیل در اتریش

شما باید به مدت سه ترم زبان آلمانی در کشور اتریش بگذرانید و بعد از اخذ مدرک زبان آلمانی، شما می توانید در کشور اتریش اقدام به تحصیل نماید. شما برای تحصیل در کشور اتریش معدل 15 به بالا را شانس قبولی خود باید قرار دهید.

لازم به ذکر می باشد اشخاصی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه های مختلف در کشور ایران کسب نموده اند می توانند جهت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مورد نظر خود در کشور اتریش اقدام نمایند، اما باید تمامی ریز نمرات خود را در مقطع کارشناسی به دانشگاه مورد نظرتان در کشور اتریش ارائه دهید و این دانشگاه است که برای شما تصمیم می گیرد که در کدام مقطع پذیرش شوید.

اشخاصی که در کشور ایران یک رشته مشخصی را تحصیل کرده اند به هیچ عنوان در کشور اتریش امکان تغییر رشته دانشگاهی خود را در مقطع کارشناسی ارشد ندارند و همان رشته خود را به طور پیوسته باید در کشور اتریش ادامه دهند.

مزایای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش دارای مزایای بسیاری می باشد که دولت کشور اتریش برای تمامی دانشجویان عزیز در نظر گرفته است. دانشجویان عزیز می توانند در مقطع کارشناسی ارشد همراه با تحصیل نیز، به صورت نیمه وقت به مشغول به کار باشند و حداکثر در هفته 20 ساعت کاری می توانند کار انجام دهند.

دولت کشور اتریش برای دانشجو ها مستقر در کشور اتریش، خوابگاه هایی را تعبیه کرده است که می توانند برای اسکان از آن ها استفاده نمایند.

اگر شما قصد اقامت دائم کشور اتریش را پس از اتمام تحصیل خود دارید، می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی کشور اتریش، اقدام نمایید.

شما می توانید ویزای تحصیلی خود را به مدت 5سال در کشور اتریش تمدید کنید و بعد از اتمام تحصیل خود در کشور اتریش و بعد از گذشت 5 سال، به اداره مهاجرت کشور اتریش مراجعه و برای اخذ ویزای کاری خود در کشور اتریش اقدام به عمل آورید و بعد از گذشت مدتی، ویزای کاری را به اخذ اقامت دائم تبدیل نمایید.

دانشگاه های برتر کشور اتریش

از جمله دانشگاه های برتر کشور اتریش که متقاضیان عزیز می توانند برای تحصیل برگزینند و برای اخذ ویزای تحصیلی کشور اتریش در خواست نمایند به شرح ذیل می باشد:

دانشگاه وین کشور اتریش، دانشگاه گراتس کشور اتریش، دانشگاه اینسبروک کشور اتریش، دانشگاه سالزبورگ کشور اتریش، دانشگاه تکنیکال وین، دانشگاه مونتان لئوبن کشور اتریش

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *