مشاوره, مهاجرت

بهترین کشور برای مهاجرت

در سال های اخیر شاهد آن می باشیم که افراد از سراسر دنیا در صدد مهاجرت به کشورهای خارجی می باشند و دلایل هر کدام با توجه به شرایط مقصد و مبداء متفاوت می باشد. برخی در این میان به خاطر یافتن شغلی مناسب، برخی به خاطر ادامه تحصیل و برخی دیگر به خاطر شرایط بد جامعه خود اقدام به مهاجرت می نماید. به همین خاطر برای یافتن بهترین کشور برای مهاجرت تحقیق می نمایند و بهترین کشور برای مهاجرت را متناسب با شرایط خود انتخاب می نمایند. مواردی را که در این مقاله مطالعه خواهید کرد: بهترین کشور برای کار و زندگی، بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان، بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان و بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران می باشد.

بهترین کشور ها برای مهاجرت

یکی از بهترین کشورها که متقاضیان بسیاری برای مهاجرت دارد، کشور کانادا می باشد. این کشور بی شک مناسب ترین کشور برای مهاجرت در دنیا محسوب می گردد، چرا که مهاجرت به عنوان بخشی از فرهنگ کانادا محسوب می شود و افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند به سرعت به عنوان جامعه کانادایی شناخته می شوند.

جالب است بدانید که دو شهر معروف تورنتو و ونکور در این کشور مهاجر پذیر ترین شهر ها به حساب می آیند و تنوع فرهنگی در این کشورها بسیار زیاد می باشد. همان طور که می دانید این کشور یکی از بالاترین استانداردهای زندگی را در اختیار دارد، اما باید بدانید که زندگی در روستاهای این کشور مناسب نمی باشد.

کشور کانادا بهترین کشور برای مهاجرت می باشد، چرا که هم از نظر اقتصادی، هم از نظر دانشگاهی، رتبه بالایی در دنیا دارد و برای تمامی افراد با شرایط مختلف مناسب می باشد اما بعد از کشور کانادا که بهترین کشور برای مهاجرت می باشد. کشور استرالیا نیز در رتبه دوم بهترین کشور برای مهاجرت شناخته شده است و بعد از استرالیا، کشور آلمان در رتبه سوم قرار گرفته است.

بهترین کشور برای کار و زندگی

یکی از بزرگترین دغدغه های زندگی افراد این می باشد که بتوانند تعادلی بین کار و زندگی خود ایجاد نمایند تا بتوانند به زندگی ایده آل دست یابند، به همین خاطر زمانی که در کشور خود نتوانند به این مهم دست یابند تصمیم به مهاجرت می گیرند. برای مهاجرت در این شرایط باید بهترین کشور برای کار و زندگی را انتخاب نمایند چرا که بهترین کشور برای مهاجرت می تواند تعادلی که برای کار و زندگی به دنبال ان بودید را کسب نمایید.

به همبن خاطر ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا بهترین کشور برای مهاجرت و همچنین بهترین کشور برای کار و زندگی را برای شما معرفی نماییم تا با توجه به شرایط خود یکی از ده کشور برتر و مناسب برای کار و زندگی را انتخاب نمایید.

کشور دانمارک

اولین کشور که به عنوان بهترین کشور برای کار و زندگی در دنیا شناخته شده است، کشور دانمارک می باشد. این کشور به عنوان شاد ترین کشور در دنیا شهرت دارد و همچنین توانسته است تا تعادلی را برای کا رو زندگی فراهم نماید. این کشور به این دلیل به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت و بهترین کشور برای کار و زندگی شناخته شده است که در آن سطح تحصیلات بالا می باشد و همچنین میزان درآمد با ساعات کاری کم، بالا می باشد. همچنین امنیت شخصی در این کشور بیشتر از کشورهای دیگر می باشد.

لیست 10 کشور برتر برای کار و زندگی

دانمارک

بهترین کشور برای مهاجرت، کار و زندگی می باشد

اسپانیا

این کشور در بهترین حالت تعادل بین کار و زندگی می باشد

هلند

در این کشور میزان ساعات کاری کم و بیشتر وقت خود را به ورزش می پردازند

بلژیک

این کشور به نسبت دیگر کشورهای آمریکای شمالی از تعطیلات بیشتری برخوردار می باشند

نروژ

این کشور به عنوان سعادتمند ترین کشور دنیا شهرت دارد

سوئد

در این کشور تعادل شدیدی بین کار و زندگی وجود دارد

آلمان

بی شک این کشور به عنوان یکی از صنعتی ترین و برترین کشورها در دنیا می باشد

روسیه

یش از نود درصد از مردم این کشور از شرایط کار و زندگی رضایت دارند

ایرلند

این کشور در حال افزایش تعادل بین کار و زندگی می باشد

لوکزامبورگ

این کشور بهترین گزینه برای مهاجرت جوانان می باشد

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان

بی شک برای افرادی که قصد مهاجرت دارند کشور مقصد بسیار حائز اهمیت می باشد و تمام شرایط را باید سنجید اما بهترین کشور برای مهاجرت در بین ایرانیان کشورهای اروپایی می باشد. چرا که از طریق دریافت اقامت کشورهای اروپایی می توانند مزایای بسیاری را بدست آورند.

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بی شک کشور آلمان می باشد. البته شایان ذکر است که کشورهای اروپایی بسیاری هستند که شرایط عالی برای زندگی، کار، تحصیل و.. دارند اما محبوب ترین کشور اروپایی و بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کشور آلمان می باشد.

جالب است بدانید که حدود 350 هزار ایرانی مقیم کشور آلمان می باشند و این رقم بسیار قابل توجه می باشد. البته شایان ذکر می باشد که این کشور و کشور همسایه آن یعنی اتریش هم نیز به عنوان بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان می باشد.

پایتخت کشور آلمان برلین است و سالانه افراد بسیاری از روش های اخذ ویزای تحصیلی و ویزای کاری به این کشور مهاجرت می کنند و زندگی جدیدی را در میان ژرمن ها می سازند. در واقع باید بگوییم زندگی در آلمان بسیار مناسب برای ایرانیان می باشد چرا که فرهنگ نزدیکی با ایرانیان دارند و می توان این را بسیار حائز اهمیت دانست.

بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان

برخی از افراد به دلیل نداشتن شغلی مناسب در کشور خود به دنبال ایجاد کسب و کار در کشور دیگری می باشند. به همین خاطر در صدد مهاجرت از کشور خود بر می آیند؛ اما قبل از هر اقدامی باید با  توجه به شرایطی که دارد کشوری را انتخاب نماید که با شرایط کاری او تناسب داشته و محیط مناسبی را فراهم آورد. به همین خاطر باید برنامه ریزی دقیقی را در این زمینه انجام داد و بهترین کشور برای مهاجرت را انتخاب نماید که با شرایطی که دارد بتواند در زمینه کاری موفق باشد.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان کدام کشور می باشد در پاسخ به این سوال باید خدمتتان عرض نماییم که شرایط هر فرد با فرد دیگر متغیر می باشد و بی شک تمامی افراد در یک حوضه فعالیت نخواهند کرد و مهارت هر فرد با دیگری فرق دارد به همین خاطر نمی توان برای کل جامعه ایران اعلام کرد که چه کشوری مناسب او می باشد. اما هر فردی که قصد مهاجرت کاری دارد بهتر است که قبل از هر اقدامی با موسسات مهاجرتی معتبر مشاوره کند تا آنها با توجه به شرایطی که دارد برای وی بهترین کشور برای مهاجرت کاری انتخاب نمایند.

لیست 10 کشور برتر برای مهاجرت کاری ایرانیان

  • مالزی : این کشور مناسب برای افراد متخصص و ماهر می باشد، می توانید برای مهاجرت خانواده خود را نیز به همراه ببرید.
  • ژاپن : کشور ژاپن از سال های دور مکان مناسبی برای کار و زندگی بوده است.
  • ایرلند : این کشور به دلیل انگلیسی زبان بودن مکان مناسبی برای کار کردن به حساب می آید چرا که می توانید به راحتی با مردم ارتباط برقرار نمایید.
  • ایسلند :صنعت گردشگری در این کشور بسیار پررونق می باشد و می توانید در این صنعت مشغول به کار شوید.
  • آلمان : بهترین موسسات مالی و بانک ها در این کشور قرا دارد و می توانید به دنبال مشاغل مناسب در این کشور باشید.
  • فرانسه :این کشور دارای شرکت های بزرگ جهانی می باشد و شما می توانید به راحتی در این کشور شغلی مناسب پیدا نمایید.
  • فنلاند : استانداردهای زندگی در این کشور بالا می باشد و شرایط اقتصادی در این کشور رو به افزایش می باشد .
  • دبی : یکی از بهترین کشور برای مهاجرت کاری دبی می باشد چرا که این کشور دارای رشد سریع اقتصادی می باشد و به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت مناسب می باشد.
  • دانمارک : که نیازی به توضیح در خصوص این کشور نمی باشد چرا که بهترین کشور برای مهاجرت دانمارک می باشد و از استانداردهای بالایی برخوردار می باشد.
  • کانادا : کشوری که بی چون و چرا به عنوان یکی از بهترین کشور برای مهاجرت شناخته شده است چه کاری، چه تحصیلی و چه سرمایه گذاری.
  • استرالیا : این کشور به عنوان یکی از محبوب ترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان شناخته شده است.

بهترین کشور برای پناهندگان ایرانی

برخی از افرادی که قصد مهاجرت به کشور خارجی را دارند بنا به دلایلی نمی توانند از مسیرهای قانونی اقدام به اخذ اقامت کشورها نمایند. این دسته از افراد برای کسب اقامت از روش های غیر قانونی اقدام می کنند که ما در این جا به هیچ عنوان به این روش ها تاکید نمی کنیم، چرا که خطرات بسیاری در انتظار این افراد می باشد.

اما برای اینکه شما دوستداران مهاجرت بدانید که بهترین کشور برای پناهندگان ایرانی کدام می باشد عرض می نماییم که در این چند سال اخیر بی شک بهترین کشور یکه برای پناهندگان ایرانی مناسب می باشد، کشور سوئد است. این کشور با توجه به قوانینی که دارد سالانه افرادی را با توجه به اثبات اعلام پناهندگیشان در کشور می پذیرند.

دلایل مختلفی برای پناهندگی وجود دارد و هر کسی که اقدام به این کار می کند باید حتما بتوان این موضوع را به اثبات برساند، به عمده دلایل پناهندگی می توان به شکنجه و آزار، نداشتن امنیت در کشور خود، تبعیض نژادی، جنسیت اشاره نمود که بر اساس قوانین کشور سوئد و قوانین کنوانسیون پناهندگان سازمان ملل متحد باید مشمول بوده باشند

بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

شاید برایتان جالب باشد بدانید که سراسر دنیا و در تمام کشور ها نیاز به پرستار دیده می شود و در تمامی کشورها از مهاجر پرستاران استقبال می کنند، اما بی شک بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران کشورهای توسعه یافته می باشد. مانند: بریتانیا، آمریکا، آلمان و… که شرایط مناسبی برای حضور پرستاران فراهم نموده است.

البته باید خاطر نشان کنیم که هر کشوری با توجه به قوانین و شرایطی که دارد از پرستاران مدارک خاصی می طلبد به طور مثال در یک کشور محل کار، تجربه و تخصص، صدور گواهینامه بسیار حائز اهمیت می باشد ولی در کشور دیگر این مسائل مهم نمی باشد اما می توان در کل گفت که شغل پرستاری به گونه ای می باشد که شما براحتی می توانید در هر کجای دنیا که علاقمند به آن می باشد در حوزه فعالیت خود مشغول به کار شوید.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این می باشد که پرستارانی که در خارج از اتحادیه اروپا دوره آموزشی خود را به اتمام رسانده اند باید به عنوان یک پرستار در شورای پرستاری و مامایی در انگلستان، ثبت نام نمایند، در این فرآیند از شما آزمون های واجد شرایط بودن گرفته خواهد شد. شما می توانید با کار در این کشور در آمد بالایی را کسب کنید و یک زندگی ایده آل برای خود بسازید.

شایان ذکر می باشد که علاقمندان به کشور کانادا نیز می توانند با داشتن مدرک پرستاری از طریق ویزای کاری کانادا وارد این کشور شده و یک سری آزمون های ورودی از آنها گرفته خواهد شد. اگر در امتحانات اولیه حد نصاب نمره را کسب کنید می توانید به عنوان پرستار در این کشور مشغول به کار شوید که باید برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس گرفته و با کارشناسان مربوطه مشاوره شوید.

10 کشور مناسب برای مهاجرت پرستاران

همان طور که می دانید پرستاری یکی از با ارزش ترین شغل ها در دنیا می باشد و در تمامی کشورها از این شغل به گرمی استقبال می کنند. ما در این جا برای علاقمندان و پرستاران عزیزی که قصد مهاجرت دارند 10 کشور مناسب برای مهاجرت پرستاران را شرح می دهیم:

  • لوکزامبورگ
  • آمریکا
  • نروژ
  • کانادا
  • استرالیا
  • دانمارک
  • انگلستان
  • شیلی
  • آلمان
  • بلژیک

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *