کاری, هند

ویزای کاری هند – یافتن شغل در هند

ویزای کاری هند

به طور کلی کشور هند، به کشوری معروف می باشد که در مقابل نیرو کار خارجی رفتار تدافعی از خود نشان می دهند. از سویی دیگر فسادی که در سیستم اقتصادی و تجاری و کسب و کار کشور هند دیده می شود، از مشکلات بزرگی می باشد که متقاضیان بین المللی خارجی به هنگام شروع کسب و کار و یا کارآفرینی در هند با آن مواجه می شوند.

به طور کلی هزینه های زندگی در این کشور، در حداقل سطح خود قرار دارد اما با این حال، نرخ بیکاری و فقر در این کشور چشمگیر می باشد. متقاضیان  کار در هندوستان نیز مانند سایر کشورهای دیگر، با پرداخت به موقع مالیات، می توانند بعد از سپری شدن مدت زمانی برای اخذ اقامت کاری هندوستان اقدام نمایند.

اما متقاضیان کار در هندوستان در پرداخت مالیات طبق قوانین باید عمل نماید، در هند اگر سطح حقوق یک نیروی کار خارجی بیست و پنج هزار روپیه یا کمتر باشد، از پرداخت مالیات معاف می باشد، اما اگر سطح درآمد یک نیروی کار خارجی از بیست و پنج هزار روپیه بیشتر باشد طبق درصد مشخص شده زیر نظر اداره مالیات هند، باید مالیات پرداخت نمایند. به طور مثال اگر در آمد نیروی کار پنجاه هزار روپیه باشد، طبق قوانین اداره مالیات هند، موظف به پرداخت 20% از درآمد خود به مالیات می باشند.

به طور کلی ویزای کار در هندوستان در ابتدا به صورت چهار ماهه صادر می شود و متقاضیان با دریافت دعوت نامه کاری رسمی از یک کارفرمای حقیقی و یا حقوقی در هند می تواند با ارائه دیگر مدارک مربوطه به همراه دعوت نامه کاری به کنسولگری هند مراجعه و برای تمدید ویزای کاری اقدام نماید.

مدارک لازم

  • ارائه اصل و کپی برابر اصل مدارک شناسایی
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل پاسپورت
  • ارائه عکس
  • ارائه رزومه تحصیلی
  • ارائه رزومه کاری به همراه سوابق کاری
  • ارائه CV و انگیزه نامه

متقاضیان کار در هندوستان می توانند برای کاریابی در هند به موسسات کاریابی و یا آژانس های کاریابی در هند و یا با مراجعه به سایت های کاریابی در هند به دنبال اخذ ویزای کاری هندوستان باشند. البته متقاضیان باید توجه داشته باشند که استاندارد های کاری هند در سطح جهانی و بین المللی نیست، درست می باشد که هزینه زندگی و تحصیل در هند بسیار پایین می باشد اما از نظر فرهنگ برخورد با افراد خارجی، در سطح خیلی پایین قرار دارند.

البته لازم به ذکر می باشد که در کشور هند، جایگاه های مناسب کاری بیشتر در مراکز آموزشی و دانشگاه ها دیده می شود و متقاضیان می توانند با استفاده های از سایت های کاریابی در هند و ارسال مدارک به صورت آن لاین به این مراکز، شانس خود را در پیدا نمودن کار در یکی از این مراکز آموزشی امتحان نمایند.

نکته بسیار جالب این می باشد که در کشور هند غالب بر 90% از مردم این کشور علاوه بر زبان هندی و مادری خود، تسلط کاملی بر زبان انگلیسی دارند و با تسلط کافی به محاوره و گفتگو با یکدیگر می پردازند.

 ویزای تحصیلی در هند

به طور کلی درخواست ویزای  کاری هندوستان، بسیار پایین می باشد و متقاضیان کار در این کشور به دلیل مشاهده ی فسادی که در سیستم اداری و سرمایه گذاری هند وجود دارد و یا حالت تدافعی که با نیروی کار خارجی و یا کارآفرینان در هند وجود دارد، شرایط ریسکی غیر قابل جبرانی برای متقاضیان  کار در هندوستان به وجود می آید، اما درخواست ویزای تحصیلی در هند نسبت به بقیه ویزاهای مهاجرت به هند، بیشتر به چشم می خورد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

یک دیدگاه ثبت کنید برای “ویزای کاری هند – یافتن شغل در هند

  1. مصطفی گفت:

    با سلام
    من میخوام برای تحصیل به همراه همسر و فرزندم به هند برم.میخواستم بدونم میشه همزمان کار هم کنم؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام روز بخیر
      شما میتوانید برای مشاوره تخصصی با همکاران ما در موسسه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *