دانمارک, سرمایه گذاری در, کارآفرینی

کارآفرینی در دانمارک

کار آفرینی در دانمارک

کار آفرینی در دانمارک سالها است مورد توجه سرمایه گذاران زیادی از سرتاسر جهان بوده است. امروزه نیز یکی از گزینه های مناسب مهاجرت، کارآفرینی در دانمارک محسوب می شود. سطح رفاهی در کشور دانمارک بسیار متناسب با الگوی ذهنی و اجتماعی مردم است، زیرا اگر بخواهیم با داقت بیشتری در مورد مردم این کشور صحبت کنیم متوجه کیفیت بالای زندگی در این کشور زیبای منطقه اسکاندیناوی می شویم.

کشور دانمارک

سرزمینی بسیار دوست داشتنی برای مردم دانمارک، که می توان سبزی برگ ها و درختان جنگلی را به این زیبایی بی وصف اضافه کرد. پادشاهی دانمارک کشوری در منطقه اسکاندیناوی و از اعضای اتحادیه اروپا و شنگن است. جمعیت کشور دانمارک روز 31/10/2018 بالغ بر 5.761.336 نفر سرشماری شده است.

این عدد جمعیتی برای به وجود آوردن زندگی باکیفیت و رفاه بالا برای شهروندان دانمارکی بسیار مناسب است. کشوری در شمال قاره اروپا و منطقه وسیع اسکاندیناوی با جاذبه های زیاد گردشگری که به یکی از مقاصد عالی مهاجرتی مردمانی که قصد پیشرفت و درآمدزایی را دارند تبدیل شده است. افرادی که قصد کارآفرینی در دانمارک را دارند باید در نظر داشته باشند که زبان رسمی کشور دانمارکی است. کارآفرینی در دانمارک اغلب در شهرهای بزرگ و پایتخت (کپنهاگ) کشور به درآمدزایی های پرسود ختم می شود.

 دانمارک کشوری است که با دین مسیحیت و عقاید لوتری شناخته می شود ولی این مسئله هیچ ارتباطی به کارآفرینی در دانمارک ندارد، زیرا دولت دست تمام سرمایه گذاران خارجی از سرتاسر دنیا با هر عقیده و آرمانی را باز گذاشته است تا آنها بتوانند فارغ از هر قومیت و دینی در کنار افراد جامعه دانمارکی زندگی و امرار معاش کنند.

مزایای کارآفرینی در دانمارک

کارآفرینی در دانمارک به افراد این اجازه را می دهد تا بتوانند به آسانی و راحتی مراودات بین المللی کالا و صادرات واردات را انجام دهند. این آسودگی برای بازرگانان بابت عضویت کشور دانمارک در اتحادیه اروپا و کشورهای پیمان شنگن است. کمترین فساد اداری و مالی، اختلاف بسیار پایین درآمدی، شادترین مردم دنیا، رضایت نیروی کار، تمامی این موارد باعث شده تا سرمایه گذاران خارجی قصد کارآفرینی در دانمارک را داشته باشند.

کارآفرینی در دانمارک باعث می شود شما به جز کسب درآمد و اشتغال زایی برای افراد یک جامعه بیشتر با فرهنگ، تمدن، تاریخ و اجتماع داخلی یک کشور و کشورهای دیگر نیز آشنا شوید. دانمارک دارای 5 استان و 98 شهرستان است که کار آفرینی در دانمارک باعث آشنایی و گسترش بیشتر کار افراد در این اقلیم ها نیز می شود و متقاضیان می توانند با شرایط اجتماعی جامعه دانمارک بیشتر آشنا شوند.

کار آفرینی در دانمارک

دانمارک سال های زیادی است که وارد بازارهای جهانی شده و تجارت رو به رشدی را در عرصه های مختلف صنعتی، دامپروری، صادرات واردات و کسب و کار راه اندازی کرده است و باعث جذب افراد خارجی شده که قصد کار آفرینی در دانمارک را دارند و این نوع مهاجرتی را در پلن های کسب درآمد خود هدفمند کرده اند.

کشور داتمارک با زیر ساخت ها و برنامه ریزی های قوی و هدفداری که در سال های اخیر صورت داده است توانسته نام خود را در بین 10 کشور برتر توسعه های کارآفرینی جهانی بر سر زبان ها بیاندازد.

سبک های کار آفرینی در دانمارک

کارآفرینی در دانمارک به سبک های مختلف صورت می گیرد. شما می توانید با راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت، خرید ملک به این مهم دست پیدا کنید. سرمایه گذاری در دانمارک یکی از گزینه های مطمئن و سریع درآمدزایی به شمار می رود. خرید ملک نیز یکی از راه های سرمایه گذاری در کشور دانمارک است. کارآفرینی نسبت به تقاضای فرد خارجی توسط دولت بررسی می شود.

متقاضیان باید پلن ها و هدف های بیزینسی را از قبل آماده کرده باشند تا به صورتی کلی به دولت ارائه دهند. سواد علمی و مدارک اجرایی افراد برای کارآفرینی در دانمارک بسیار حائز اهمیت دولت این کشور می باشد. دولت بعد از بررسی های مختلف اجازه ای مبنی بر راه اندازی بیزینس مورد نظر افراد را صادر می کند.

تسهیلات برای کار آفرینی در دانمارک

کارآفرینان محترم می توانند از شرایط صندوق های رفاهی و وام هایی که دولت دانمارک طبق سیاست های سازنده خود در نظر گرفته بهره لازم را ببرند. ثبت شرکت در کشور دانمارک نیز از دیگر راه های سرمایه گذاری و کار آفرینی در دانمارک به شمار می آید.

افراد بعد از تکمیل مدارک جهت ثبت شرکت در دانمارک بایستی یک مدیر عامل به عنوان شخصی حقیقی حقوقی و حسابداری که نشان دهد می تواند حساب کتاب های شرکت را سرو مان دهد برای مراحل آخر شرکت صورت دهند.

به طبع انجام این مراحل و کار آفرینی در دانمارک افراد را به سوی گرفتن اقامت دائم کشور دانمارک نزدیکتر می کند. اصولا در کشورهای مدرن و پیشرفته کارآفرینی و کسب درآمد راحت تر از کشورهایی است که با سطح پایین اقتصادی و درامدی دسته پنجه نرم می کنند.

اخذ ویزای کار آفرینی در کشورهای مدرن مانند دانمارک، اتریش، مجارستان، آلمان،کشورهای اسکاندیناوی، استرالیا، پرتغال، اسپانیا و چندین کشور دیگر بسیار آسان تر به موفقیت می رسد. افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل و بیزینسی را در کشور دانمارک دارند می توانند از پتانسیل بالای بازارهای این کشور استفاده بهینه را ببرند.

افراد می توانند با راه اندازی رستوران، هایپر مارکت های بزرگ و کوچک، شرکت های وارداتی و صادراتی و غیره به درآمدزایی برسند. دولت کشور دانمارک اجازه به همراه آوردن همسر و فرزندان زیر 18 سال را به متقاضیان می دهد تا افراد به راحتی و با خیال راحت به ادامه مسیر خود بپردازند.

مزایای سرمایه گذاری در دانمارک

سرمایه گذاری و کار آفرینی در دانمارک مزایای زیادی دارد. استخدام نیروی کار متخصص و مسلط به زبانهای مختلف زیر ساخت های مستحکم و سعود اقتصادی نرخ مالیات پایین نسبت به خیلی از کشورهای اروپایی (حدودا 24%) قدرت خرید بالای افراد در جامعه دانمارکی افراد با راه اندازی کسب و کارهای مختلف می توانند نوعی کار آفرینی در دانمارک را تجربه کنند.

کسب و کارهای خدماتی، خرید ملک و املاک و مستغلات، ثبت شرکت، صادرات و واردات در حوزه های مختلف بازار جهانی، تحقیقات و فناوری، مباحث علوم و زیست محیطی، ماشین آلات صنعتی و خودروسازی

حداقل سرمایه برای مباحث کارآفرینی و یا ثبت شرکت در کشور دانمارک 120 هزار یورو می باشد. البته در بعضی از مواقع افراد می توانند با تزریق سرمایه های در حدود 50 میلیون یورو نیز بهکار آفرینی در دانمارک بپردازند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *