کاری, کره جنوبی

شرایط دریافت ویزای کاری کره جنوبی

ویزای کاری کره جنوبی

کشور کره جنوبی در شرق آسیا واقع شده است و پایتخت سیاسی آن سئول است که مدرن ترین شهر این کشور می باشد. افراد بسیاری در سال های اخیر علاقمند به مهاجرت به این کشور بوده اند و راه های مهاجرت به این کشور متعدد می باشد که یکی از این راه ها، از طریق ویزای کاری می باشد. مهاجرت به روش های مختلف تقسیم بندی شده است که موسسه حقوقی مهاجرتی آوات رایج ترین  آن که، ویزای کاری کشور کره است را برایتان جمع آوری کرده و در این مقاله به اشتراک گذاشته است.

انواع ویزای کاری کره جنوبی

C4یا ویزای کوتاه مدت اشتغال

اولین نوع، ویزای کاری کشور کره جنوبی که جزء شش روش رایج می باشد. ویزای C4 یا ویزای کوتاه مدت اشتغال می باشد و اصولا کارهای موقتی را شامل می شود که رشته هایی مانند هنر, معماری, موسیقی و گرایش ها و زیر شاخه های این رشته ها را در بر می گیرد.

ویزای D7 یا انتقالی درون شرکتی

دومین ویزای کاری کره جنوبی D7 است که این، ویزای انتقالی درون شرکتی می باشد که به این صورت است که به طور مثال فردی در تهران در شرکتی مشغول به کار است که آن شرکت در کره هم شعبه ای دارد و بعد از مدتی فرد می تواند از طریق ویزای انتقالی درون شرکتی به این کشور رفته و در شعبه ای که در کره هست مشغول به کار شود.

ویزای انتقالی بین شرکتی یا D8

D8 ویزای انتقالی بین شرکتی سومین نوع ویزای کاری می باشد و به این صورت است که فرد یک نامه دعوت به همکاری از شرکت ثبت شده در کره جنوبی دریافت می کند و از طریق آن می تواند برای دریافت ویزا اقدام کند.

ویزای D9

نوع دیگر ویزا ویزای D9 می باشد یعنی یک شرکت کره ای زمانی که در کره جنوبی نتواند نهاد مورد نیاز خود را پیدا کند می تواند با یک فرد یا شرکت در کشوری دیگر وارد مذاکره شود و زمانی که مذاکره به نتیجه رسید می تواند دعوتنامه برای آن فرد یا موسسه بفرستد.

ویزای E5

پنجمین روش, ویزای E5 می باشد که موضوع این روش اشتغال و فن است. این نوع ویزا مشمول افرادی می باشد که دارای مدرک جهانی در رشته ی تحصیلی و یا تخصص در فنی که دارند, می باشد و این مدرک می بایستی مورد تایید کشور کره جنوبی باشد و از جمله رشته هایی که برای این نوع ویزای کاری مناسب است پزشکی, دندان پزشکی و حقوق می باشد و متقاضی می تواند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار از روش E5 اقدام کند.

ویزای E7

آخرین ویزای رایج E7 است که برای مشاغل خاص می باشد و آن هم باید جزو مشاغلی باشد که کره جنوبی نیاز داشته باشد و متقاضی باید از لیست مشاغلی که کره جنوبی منتشر کرده است اطلاع داشته و سپس برای اخذ ویزا از روش E7 اقدام کند.

شرکت ها و کارخانه های بسیار بزرگی در کره جنوبی وجود دارد که اقتصاد این کشور را رونق داده است مانند هیوندا, ال جی, سامسونگ و…که وجود این شرکت های بزرگ باعث شده است که این کشور جزء ده کشور برتر دنیا قرار گیرد.

چرا ویزای کاری کره جنوبی نسبت به بقیه کشور ها سخت تر است

باید صادقانه خدمتتان عرض کنیم که با وجود شرکت ها و کارخانه های بزرگ اخذ ویزای کار کره جنوبی کمی دشوار است و برای کشورهایی مانند آلمان, کانادا, آفریقای جنوبی که شرایط بهتری از این کشور دارند و جایگاه بالاتری نسبت به کره دارند اما اخذ ویزای کاری در این کشورها راحت تر از کره جنوبی می باشد و شما می توانید بعد از گرفتن ویزای کاری در آلمان و یا کانادا و.. بعد از این که به کار مشغول شدید می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

کشور کره جنوبی مخصوصا شهر سئول این کشور به دلیل این که کمپانی های بزرگ کیا, ال جی, سامسونگ در این شهر واقع شده است علاقمندان زیادی را برای مهاجرت به این شهر ترقیب کرده است. این کشور جزء متمدن ترین کشورها می باشد آداب و رسوم خاصی در کشور وجود دارد و این آداب برای مردم کره جنوبی بسیار مهم و قابل احترام نیز می باشد. آیین هایی که در کره جنوبی رواج دارد بودایی, مسیحی ,کاتولیک ,پروتستان می باشد. افرادی که می خواهند از طریق ویزای کاری به این کشور بروند بهتر است بدانند که آب و هوای کره جنوبی در تابستان گرم و در زمستان ها بسیار سرد نیز می باشد.

جمعیت کره جنوبی ۵۰ میلیون نفر نیز می باشد که ده میلیون نفر از این جمعیت در شهر سئول این کشور ساکن هستند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *